Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczow.

Problem ten zapewne dotyczy wszystkich uzytkownikow 1, wiec mam do was pytanie...Czy ktos uzywal ju zkola dojazdowego do 1???

Jestem ciekaw czy jest takie ktore pasuje do 1 bo sam chcialbym miec cos takiego na pokladzie w razie awarii.....slyszalem ze te spreje sa g...warte...w sumei niczego takiego do tej pory nie uzywalem ale mysle ze ta opinia o nich nie wziela sie z niczego...Czekam na odp...

Opublikowano
ja woże dojazdówkę z e46 i z tego co mi wiadomo pasuje
Opublikowano
Ja mam ubezpieczenie Assistance wariant Komfort

 

Nie to co w cento - tam się nikt nad tym nie zastanawiał :D

 

Ale fakt faktem, mogło by być mocowanie u dołu... są co prawda koła z takowymi jako gotowy kit.... koło 200 zł na allegro.

Świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia.


Komponenty poliuretanowe do aut - zainteresowany ? pisz.

Opublikowano

podejrzewam, że każdy posiadacz 1 ma asistance, ale jadąc na impreze okolicznościową, gdzie liczy się każda minuta to trochę kiepsko wzywać pomoc drogową ...czekać i znowu czekać... zapakują auto na lawete i minie dobre 33 minuty od zgłoszenia.

drugi wariant dojazdówka!

no cóz przebiło sie koło - wyjmujemy lewarek zdejmujemy flaczka i zakładamy dojazdóweczkę i jedziemy dalej do celu.

 

Ja nie mam dojazdówki, ale zaraz ja kupię :cool2:

mam tzw psikacza w koło, którego nigdy nie używałem...

Opublikowano
te psikacze sa git ale chyba raczej nie na duż euszkodzenia opony tylko małe
Opublikowano
tyle że na RSC wcale w nieskońcozność nie da się jechać i jeszcze opona do śmieci ...
Opublikowano
Coś za coś... albo zwykłe kapcie i ryzyko przebicia i wtedy się trzeba martwić co zrobić jak się przebije, albo run on flat i się nie martwić jak się przebije, ale trzeba się liczyć z wydatkiem, gdy okaże się że opona będzie do wyrzucenia. Coś za coś... jak ze wszystkim... albo luksus albo praktyka jeszcze się nie spotkałem, żeby coś miało to i to :D

E30, E36, E60, E87, F48

Opublikowano
Coś za coś... albo zwykłe kapcie i ryzyko przebicia i wtedy się trzeba martwić co zrobić jak się przebije, albo run on flat i się nie martwić jak się przebije, ale trzeba się liczyć z wydatkiem, gdy okaże się że opona będzie do wyrzucenia. Coś za coś... jak ze wszystkim... albo luksus albo praktyka jeszcze się nie spotkałem, żeby coś miało to i to :D

 

ale o czym Ty mówisz na przebitej oponie RSC przejedziesz ok 100km a później będziesz jechał na feldze :) to teraz sobie wyobraź, że łapiesz gumę w środku nocy np na mazurach lub w bieszczadach i nie masz zapasu - żuyczę Ci powodzenia w znalezienia jakiejkolwiek wulkanizacji nie mówiąc o takiej która byłaby otwarta ... nawet jak masz assistance to on i tak koła Ci nie przywiezie tylko wymieni jeśłi Ty je masz ...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja jechałem na przebitej oponie przedniej Run flat Bridgestone Potenza 225/50/16 dystans ponad 90km z prędkością do 80km/h, wulkanizator zapodał kołek w miejscu przebicia i dalej w drogę, żadnych nawet najmniejszych uszkodzeń opony, odczuwałem jedynie lekkie ściąganie auta w stronę gdzie miałem kapcia, to wszystko, jakie dojazdówki, jakie spraye ? Nie mam pojęcia po co ta dyskusja ? Po co wam czujniki RSC skoro na felgach macie zwykłe kapcie?
Opublikowano
Czujniki nie są uzależnione od tego czy są run flaty czy zwykłe kapcie. Czujniki są po to, aby wspomóc kierowce, poinformować go, że jest mało ciśnienia w oponie (niezależnie od rodzaju opon jakie masz). Przecież jak przebijasz oponę, to ci jej nie rozrywa, tylko ciśnienie schodzi z niej stopniowo i często nie widać tego, a czujnik właśnie jest po to, aby to wyłapać.

E30, E36, E60, E87, F48

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czujniki nie są uzależnione od tego czy są run flaty czy zwykłe kapcie. Czujniki są po to, aby wspomóc kierowce, poinformować go, że jest mało ciśnienia w oponie (niezależnie od rodzaju opon jakie masz). Przecież jak przebijasz oponę, to ci jej nie rozrywa, tylko ciśnienie schodzi z niej stopniowo i często nie widać tego, a czujnik właśnie jest po to, aby to wyłapać.

Troszkę się nie zrozumieliśmy , właśnie oto mi chodzi że jak mam run flaty to właśnie czujnik mówi mi że coś jest nie tak z oponą bo trudno to w pierwszej chwili wyłapać że jest tzw kapeć , wiem że przy zwykłych oponach ten sam czujnik powie mi to samo tylko po co skoro przy zwykłej oponie widzę to gołym okiem i czuje całym samochodem ? Przy zwykłej oponie czujnik mi niepotrzebny i to miałem na myśli :cool2:

Opublikowano
Ee... nie gadaj że nie potrzebny. Jak ostro zasuwasz i masz w kole 2,5 bara i podczas jazdy spadnie ci do 2 barów, to znaczy że coś niedobrego się dzieje. Czujnik ciśnienia w oponie potrzebny jest zawsze.

E30, E36, E60, E87, F48

  • 2 lata później...
Opublikowano

Mam u siebie RunFlaty, właściwie miałem do poniedziałku :? Na Helu pojawiał się kontrolka i okazało się, że tylne koło bez powietrza. Nie wiem ile przejechałem na kapciu. Następnego dnia pojechałem do wulkanizacji, z opony wyszły już druty i widać było dość dużą dziurę od której prawdopodobnie zaczęło się. Opona do wyrzucenia, koszt nowej 450 zł.

Trzy lata jeździłem na RunFlatach i wg mnie to rozwiązanie do d...py skoro można co prawda przejechać kawałek drogi, ale opona do śmieci.

 

Skończyło się tak, że wulkanizator założył od siebie jakąś starą oponę, byle dojechać do domu (a miałem około 400 km).

 

Zastanawiam się na zakupem dojazdówki i stąd pytanie. Czy dojazdowe od e46 rozmiar: 125/90 R15 rozstaw śrub: 5x120 będzie pasowało do e87?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czujniki nie są uzależnione od tego czy są run flaty czy zwykłe kapcie. Czujniki są po to, aby wspomóc kierowce, poinformować go, że jest mało ciśnienia w oponie (niezależnie od rodzaju opon jakie masz). Przecież jak przebijasz oponę, to ci jej nie rozrywa, tylko ciśnienie schodzi z niej stopniowo i często nie widać tego, a czujnik właśnie jest po to, aby to wyłapać.

Troszkę się nie zrozumieliśmy , właśnie oto mi chodzi że jak mam run flaty to właśnie czujnik mówi mi że coś jest nie tak z oponą bo trudno to w pierwszej chwili wyłapać że jest tzw kapeć , wiem że przy zwykłych oponach ten sam czujnik powie mi to samo tylko po co skoro przy zwykłej oponie widzę to gołym okiem i czuje całym samochodem ? Przy zwykłej oponie czujnik mi niepotrzebny i to miałem na myśli :cool2:

 

Wydaje mi się że jesteś trochę w błędzie. Czujniki ciśnienia w kolach zaczynają być powoli standardem nawet w autach średniej klasy, a tam nie stosuje się opon typu RF. Układ kontroli opon w BMW wykrywa spadek ciśnienia od ok. 0,3 bara, a zatem wtedy gdy na oko jeszcze nic nie widać niezależnie od tego jaka jest opona i o to chodzi.

Opublikowano
Mam u siebie RunFlaty, właściwie miałem do poniedziałku :? Na Helu pojawiał się kontrolka i okazało się, że tylne koło bez powietrza. Nie wiem ile przejechałem na kapciu. Następnego dnia pojechałem do wulkanizacji, z opony wyszły już druty i widać było dość dużą dziurę od której prawdopodobnie zaczęło się. Opona do wyrzucenia, koszt nowej 450 zł.

Trzy lata jeździłem na RunFlatach i wg mnie to rozwiązanie do d...py skoro można co prawda przejechać kawałek drogi, ale opona do śmieci.

 

Skończyło się tak, że wulkanizator założył od siebie jakąś starą oponę, byle dojechać do domu (a miałem około 400 km).

 

Zastanawiam się na zakupem dojazdówki i stąd pytanie. Czy dojazdowe od e46 rozmiar: 125/90 R15 rozstaw śrub: 5x120 będzie pasowało do e87?

 

 

Ja kupiłem do e87 koło dojazdowe od e46 i pasuje idealnie. Już nawet raz na tym kole wracałem z wakacji na szczęście tylko 50 km pozostało do domu.

Nie znam rozmiarów śrub ale one chyba maja ten sam rozmiar.

 

Pozdr.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wydaje mi się by koła 15 calowe były montowane do jedynek, a zatem i dojazdówka w tym rozmiarze będzie za mała.
  • 5 tygodni później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

... kupiłem do e87 koło dojazdowe od e46 i pasuje idealnie. Już nawet raz na tym kole wracałem z wakacji na szczęście tylko 50 km pozostało do domu.

Nie znam rozmiarów śrub ale one chyba maja ten sam rozmiar.

 

Pozdr.

 

Wszystkie beemki mają znormalizowany rozstaw śrub.

A co do dojazdówek, to wydaje mi się, że wszystkie z palety BMW będą pasować do naszych jedynek.

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

... kupiłem do e87 koło dojazdowe od e46 i pasuje idealnie. Już nawet raz na tym kole wracałem z wakacji na szczęście tylko 50 km pozostało do domu.

Nie znam rozmiarów śrub ale one chyba maja ten sam rozmiar.

 

Pozdr.

 

Wszystkie beemki mają znormalizowany rozstaw śrub.

A co do dojazdówek, to wydaje mi się, że wszystkie z palety BMW będą pasować do naszych jedynek.

 

Niestety nie wszystkie, bo to zależy od zastosowanego układu hamulcowego (a konkretnie średnicy tarcz hamulcowych). Do silników 2-litrowych minimum 16-tki.

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Mam w aucie koła 16 cali i kupiłem na allegro dojazdówkę. Niestety sprzedający pewnie przez pomyłkę wysłał mi koło 17 cali. Czy jakby co można jechać na dojazdówce 17 cali mimo, że na pozostałych kołach '16-tki?

Jakie powinna być opisana ta 17-tka, aby pasowała do e87? Chciałbym mieć pewność że nie wożę go w bagażniku na darmo. Mam kilka dalekich tras i zastanawiam się czy zabierać to koło, a zwrot i tak zrobię.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czujniki nie są uzależnione od tego czy są run flaty czy zwykłe kapcie. Czujniki są po to, aby wspomóc kierowce, poinformować go, że jest mało ciśnienia w oponie (niezależnie od rodzaju opon jakie masz). Przecież jak przebijasz oponę, to ci jej nie rozrywa, tylko ciśnienie schodzi z niej stopniowo i często nie widać tego, a czujnik właśnie jest po to, aby to wyłapać.

Troszkę się nie zrozumieliśmy , właśnie oto mi chodzi że jak mam run flaty to właśnie czujnik mówi mi że coś jest nie tak z oponą bo trudno to w pierwszej chwili wyłapać że jest tzw kapeć , wiem że przy zwykłych oponach ten sam czujnik powie mi to samo tylko po co skoro przy zwykłej oponie widzę to gołym okiem i czuje całym samochodem ? Przy zwykłej oponie czujnik mi niepotrzebny i to miałem na myśli :cool2:

 

Nie do końca masz rację. Najczęściej powietrze schodzi powoli, a czujnik wykrywa spadek już od 0,3 bara, co często jest niewyczuwalne - szczególnie na naszych koślawych drogach. Zatem jest to bardzo pożyteczny dodatek, bo pozwala znacznie wcześniej zareagować.

Opublikowano
Mam w aucie koła 16 cali i kupiłem na allegro dojazdówkę. Niestety sprzedający pewnie przez pomyłkę wysłał mi koło 17 cali. Czy jakby co można jechać na dojazdówce 17 cali mimo, że na pozostałych kołach '16-tki?

Jakie powinna być opisana ta 17-tka, aby pasowała do e87? Chciałbym mieć pewność że nie wożę go w bagażniku na darmo. Mam kilka dalekich tras i zastanawiam się czy zabierać to koło, a zwrot i tak zrobię.

 

wszystko zalezy jaka masz opone na tej dojazdowce :)

ja np mam zalozone mam 18cal felge a dojazdowke mam 17 cal z wieksza opona ... wieczorem ci napisze jaka srednice ma opona z dojazdowka. ewentualnie jaki rozmiar ma opona :) bo nie pamietam

a tak btw jak chcesz moge ci sprzedac dojazdowke 16cal bo lezy mi odlogiem :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.