Skocz do zawartości

Po wymianie jeża nadal dmucha zimnym powietrzem


DZWILU88

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Wymieniłem jeża na nowego bo objaw był taki że gdy auto stało na światłach na skrzyżowaniu to wiało zimne powietrze, a jak przygazowałem to zaczynało lecieć ciepłe. Wymieniłem na nowego jeża założyłem i to samo :(((. Jest jednak róąnica w intensywności grzania ale nadal jak stane na skrzyżowaniu lub w korku to zaczyna mi dmuchać zimnym powietrzem. Jest jednak różnica pomiędzy zimnym powietrzem a ciepłym. Jak stoje na postoju i zaczyna ciepłe powietrze zanikać i przełącze ten suwak koło nawiewów na trzy niebieskie kropeczki zamiast na 3 czerwone to czuć różnicę w temperaturze. I tu moje pytanie co jeszcze mam wymienić żeby mi grzało cały czas. Dodam że podczas tych prób silnik był zagrzany czyli wskazówka na pionowo.

 

Dodam jeszcze że sprawdzałem wtyczkę od jeża i kabelki są oki

Edytowane przez DZWILU88
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Po pierwsze: zobacz czy masz płyn w chłodnicy

Jeśli jest a mimo to auto nie dalej grzeje, to znaczy że chłodnica zapowietrzona. Nie jest to na pewno wina jeża, on odpowiedzialny jest za siłę nadmuchu. :wink:

BMW E39 530dA Orientblau Metalic

http://img11.imageshack.us/img11/9696/podpisyv.jpg


Galeria: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=146383

Elektronika samochodowa Tomasz Pyszka tel: 602 757 397

http://www.mechatronika.krakow.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

To nie wina jeża. On ma inne zadanie.

 

Tu mogą być winne elektrozaworki lub pompka cyrkulacyjna lub pompa wody lub zapowietrzony.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>>>>>>>>>>pawelek3xx <<<<<<<<<

MIAŁEŚ RACJE :))))

W wakacje wymieniałem płyn chłodniczy i od tamtej pory niesprawdzałem jego stanu i jak sie okazało był na minimum niewiem czemu tak go ubyło ale to mało istotne, bo jak dolałem płynu chłodniczego do kreski max, to grzeje jak w piekle "))))).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze to brak ogrzewania czesto jest objawem zapowietrzenia sie ukladu i w konsekwencji przegrzanie silnika.

Po drugie jak wiekszosc forumowiczow twierdzi najwieksza wada BMW jest jego poprzedni wlasciciel a ty jestes tego typowym przykladem.

"Glupie" to jest powiazanie jeza z ogrzewaniem - on tylko reguluje predkosc wentylatora zas elektrozawory reguluja przeplyw cieczy przez nagrzewnice. W przeciwnosci do ciebie ja Wiem.- cyt.(powiedzial co wiedzial)

I na koniec - to nie ty jestes uprawniony do zamykania tematow. :nienie:

Pozdro i troche samokrytyki zycze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I znowu brak zrozumienia czytanego tekstu . Napisałem że, uważam temat za zamknięty, a nie że go zamykam, gdyż nie jestem do tego uprawniony, jak wcześniej kolega nieomieszkał mi tego wytknąć. Jak już wspomniałem temat uznaje za zamknięty, gdyż to ja go zakładałem i to ja wiem kiedy problem został rozwiązany.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.