Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 179
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Co do pompy oleju to nie było tak że w 4.0 pompy sie luzowały a w 4.4 problemu już nie było?

 

Fakt pompę urwać ciężko, prędzej luz łańcuszka, to częste, ale to każdy trzeźwy użytkownik mając możliwość pompę wymontuje, nowy łańcuszek lub kółko, napięcie pompą jak też przy okazji czyszczenie i szlify, ew podniesienia delikatnie ciśnienia oleju poprzez zawór przelewu.

 

A ja dorzucę do tematu, bo sprawdziłem na swoim przykładzie, że jeśli czasem ma się trudny do ustalenia problem z elektroniką, albo działaniem samego silnika czy któregoś z jego układów (np vanosów - fura nie kopie z dołu) to potrafi się zdarzyć walnięty komputer - zimny lut lub martwe pamięci. Warto wziąć pod uwagę przy zakupach i diagnostyce.

Mi to zajęło 8 miesięcy bo nic na to nie wskazywało ...... Koszmar.

Świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia.


Komponenty poliuretanowe do aut - zainteresowany ? pisz.

Opublikowano
Co do pompy oleju to nie było tak że w 4.0 pompy sie luzowały a w 4.4 problemu już nie było?

 

Tego akurat nie jestem w stanie potwierdzić. Jeśli ktoś ma takie info o tym to chętnie wysłucham

http://imageshack.com/a/img840/6631/m28b.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.