Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dziękuje bardzo za tak wyczerpująca i ekstremalnie szczegółową odpowiedz.

z taka wiedzą mogę jechać w Polskę i szukać wymarzonej 540stki.

 

Niestety M5 nie było moje ani ojca, w posiadaniu jej był mój znajomy.

W sumie dwie posiadał:fotki poniżej.

http://img710.imageshack.us/img710/8370/nafor.jpg

 

Mam jeszcze pytanie:

 

Czy we wszystkich modelach 540 były podwójnie klejone szyby?

http://farm8.staticflickr.com/7143/6826155841_0459a462fa.jpg
  • Odpowiedzi 179
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam

 

ja radzę sprawdzić z własnej autopsji, tarcze przód i tył wymiana tarcz i klocków w aso ponad 2000 nie w aso niewiele mniej, 540 ma inne tarcze niż pozostałe modele, a na dodatek sa 2 rodzaje jedne większe jedne mniejsze :D, jeśli pływa na obrotach jak tam ktoś pisał jest duże prawdopodobieństwo że ma wlaniętą odme (odpowietrzenie silnika) u mnie tak się zaczęło, pływał na obrotach potem zaczął kopcić przy odpalaniu niemiłosiernie, i zużywać olej w olbrzymich ilościach, po 3 miesiącach okazało się że odma, po wymianie ani grama oleju nie ubywa i obroty są równiuteńko na kresce miedzy 1000 a zerem jeśli klima off jeśli on około 2 minimetrów wyżej, nie przejmuj się cieknącymi uszczelkami pod pokrywami zaworów, wszystkie ciekną, taka wada tego silnika, mnie wymienili półtora roku temu i po roku znów zaczęły cieknąć może przesadzam cieknąć ale łzawią i widać przylepiający się kurz do oleju, radziłbym również zakup modelu po 98 roku a mianowicie w tym roku była modernizacja silnika, i e39 miało montowany silnik m62 b44 tu, różnic może jest niewiele ale są istotne, często zdarzają się też wersje z uszkodzonym przepływomierzem, sprawdź wciskając pedał gazu do oporu podczas jazdy, jeśli nie wciśnie cię w fotel tylko lekko przymuli cos pomyśli a potem zacznie powoli przyspieszać może to być przepływomierz orginał w aso 1800 kosztował w zeszłym roku hella też ori tyle że bez znaczka bmw 700, kolejna sprawa to pompa wody to co ostatnio mi się przytrafiło, a mianowicie rozleciała się spadł pasek i porozwalał kilka ładnych rzeczy naprawa 2400 w aso z częściami (2 paski termostat pompa rolki jakieś i napinacz chyba jeden nie pamiętam) sprawdź stan opon jeśli zużywają się nierównomiernie możliwe że po dzwonie źle naprawiona lub zła geometria, jeśli coś się tłucze to dokładnie przetrzep zawieszenie, wachacze w aso są drogie podróbki nie wiem coś z lemfordera podobno za pół ceny z aso, ja nie kupuje podróbek w kwestii zawieszenia i hamulców bo jeżdżę szybko a to autko może szybko i nie chciałbym zginąć przed 40, dlatego tylko ori części, zwróć uwage na felgi, jeśli są uszkodzone znalezienie prostych na allegro graniczy z cudem jeśli nie ma 17 to nie ma ori felg, 540 wychodziła tylko na 17 wszystkie mniejsze (czyli 16 bo 15 producent nie pozwala stosować) to opcja na zime i nie wykorzystasz na nich w pełni możliwości samochodu, więcej jak 18 tez podobno się nie opłaca bo zawieszenie zużywa się kilka razy szybciej niż na fabrycznie przewidzianych, przednie felgi w 17x8.5 opony 235/45 17 przynajmniej W (do 270) tylne 255/40 17x9.5 również W, (spotkałem się i z takimi oponami w klasie H co znaczy że powyżej 210 jest szansa na wystrzał) jeśli 18 to tył 265/35 szerokość felgi 10.5 albo 11 przedniej dokładnie nie pamiętam, coś mi się telepie 9x18 235/40 ale jutro sprawdze w Buni to poprawie, jeśli klima nie działa a sprzedający twierdzi że wystarczy nabić podjedź z nim i nabijcie jeśli to nie to masz ładnych kilka stówek do wydania na sprężarkę klimy, jeśli nawigacja to sprawdź duża czy mała i czy w ogóle była, sprawdź czy na akumulatorze jest pirotechniczny zacisk plusa czy nie jeśli nie pewność że było puknięte i to mocno, jeśli jest to nie masz gwarancji że nie było przygód, światła jeśli ksenony sprawdź czy się opuszczają po odpaleniu a potem podnoszą do zadanej wysokości jeśli nie a świeci na niebiesko to są chińskie hidy na które nie dostaniesz przeglądu, bo nie mają homologacji, jeśli się regulują ale świeca nisko znaczy że połamane regulatory w lampach (tak po jak i przed liftem) znam fahowca który naprawia to bez uszkadzania (rozklejania lampy) po lifcie cena 200 zł za sztukę, daje gwarancję na usługe, jeśli przed liftem xenon sam naprawisz ale pokaleczysz palce i zdenerwujesz się przy tym niemiłosiernie, fachowiec ów za lampę przed liftem kasuje 150 za sztukę, czyli de facto 100 bo 50 kosztują same regulatory w aso, jeśli parują lampy po lifcie coś jest nie tak lampy albo klejone albo naprawiane, przed liftem jeśli parują lekko możliwe że połamane zaczepy od klosza jeśli mocno pewność że zaczepy są połamane, po dłuższym postoju z odpalonym silnikiem (około 10 min maks ) powinien załączyć się wiateak przy chłodnicy, jeśli tego nie robi jest uszkodzony, naprawa wymiana może kosztować (nie wiem ile u mnie działa) zwróć uwagę na kierownice jeśli skóra mocno wytarta a na liczniku mały przebieg 90% że licznik oszukany, może być równiez w kluczyku info które odczyta serwis jeśli zapas nie był używany (rzadko się zdarza zeby teraz handlarze o tym nie wiedzieli) jesli telepie kierownicą przy hamowaniu i tylko przy hamowaniu krzywe tarcze (rzadko się zdarza w bmw) jeśli telepie podczas jazdy i nasila się przy hamowaniu krzywa lub krzywe felgi, jeśli samochód ci zapiszczy(w sensie opony zapiszczą) czy to przy hamowaniu na równej nawierzchni, czy przy ruszaniu któryś z systemów jest uszkodzony przy hamowaniu abs przy ruszaniu dsc (warunek konieczny równa nawierzchnia) asc bylo montowane tylko w modelach do 98 roku, później już tylko dsc (asc hamuje tylko tylną oś dsc kontroluje każde koło moze zahamować nawet do zablokowania w ekstremalnej sytuacji), silnik powinien równo pracować jeśli nim telepie coś jest nie tak, po odkręcaniu korka oleju nie powinno na nim być nic poza olejem, jesli coś jest to jest problem, po odkręceniu widać również łańcuch rozrządu skoro twój ojciec to mechanik może wizualnie ocenić jego stan, wszelka korozja na modelch "bezwypadkowych" zdradza iż sprzedający kłamie, jedyna dopuszczalna korozja to przy odpryskach na masce, są nieuniknione przy zakupie auta z zagranicy, korozja niewielka maks 5 minimetrów (większej nie spotkałem, mam na rancie maski) zakurzone klosze lamp (coś z lampami było kombinowane), osłony od spodu samochodu powinny byc wszystkie (wszystko pokryte plastikiem silnik, prawa i lewa strona samochodu nie wiem co ze skrzynią, ja nie mam osłony plastikowej ale wydaję mi się iż powinna być) tylny most powinien być szczelny, oznaki jakiegokolwiek sylikonu oznaczają wyciek, czyli problem, drążki kierownicze nie wiem gdzie się to sprawdza i jak ale jeden kosztuje ponad 1200 zł w aso warto sprawdzić (ja juz jeden musiałem wymienić) dokładnie sprawdź wąż prowadzący z silnika do chłodnicy jeśli są jakieś nie orginalne zaciski opaską to znaczy że był wyciek płynu i silnik może byc przegrzany (ja przy zakupie nie zwróciłem uwagi na to i strzelił mi własnie ten wąż dobrze iż jechałem wolno naprawa w aso około 2000 włącznie z uzupełnieniem płynów, i odpowietrzeniem które trwało około 4 godzin ponieważ te silniki są strasznie skomplikowane i tak długo się je odpowietrza), wszelkie odpryski na szybie od kamieni gwarantują ci że prędze czy później szyba pójdzie do wymiany, ori szyba z czujnikiem deszczu około 1800 plus montaż uszczelki i inne duperele wychodzi 3000 podróba około 1000 zł już z czujnikiem niestety po założeniu podróby w samochodzie jest głośniej :evil: podgrzewane siedzenia i elektryczna regulacja kierownicy i foteli musi działać, jesli coś nie działa czeka cię dużo szukania, pamięć foteli pamięta lusterka kierownice i fotele wysokość pochylenie i wysokość zagłówka, nie wiem jak z pompowanym odcinkiem lędźwiowym i wysuwanym podparciem uda bo nie mam, pamięc można jakoś przypisać do kluczyka gdzieś na forum było, ale to już tylko taki bajer :) często była montowana instalacja pod zmieniarkę a sma zmieniarka już nie więc nie ma sięco upierać że było i ktoś zakosił, zapas powinien być 17 calowy, jeśli jest inaczej coś jest nie halo, jeśli bedzie tuner dsp warto sprawdzić głośniki, kosztowne są wymiany a na allegro nie ma, sam procesor dźwięku psuje się rzasko ale jednak zdarza się, jeśli bedzie to model przed 2000 rokiem nie ma szans na nawi 16:9 a więc ktoś to zamieniał pytanie czy zrobił to dobrze, jeśli nawi nie działa może być uszkodzony czytnik, sprawdź na ori płycie zazwyczaj jest to jakas stara mapa niemiec, mapa powinna się włączyć i wyświetlić się napis że nie może znaleźć drogi na mapie, jeśli jest menu po polsku to ktoś je zmienił, moga być problemy między innymi z nawi jeśli ktoś zrobił to źle, dziś więcej nie napisze, jutro postaram sięzrobić jakieś poglądowe foto i dołączyć, to o czym pisałem dziś

 

przepraszam za błedy jest już dość późno, postaram się jutro poprawić

 

ps.

przypomniało mi się aby uważać na wersje z elektryczną regulacją amortyzatorów, strasznie drogie części do zawieszenia

 

dopiero teraz zauważyłem że jesteś z Poznania, ten fachman od świateł jest właśnie w twoim mieście :D

 

a odpowiadając na twoje pytanie nie nie we wszystkich, są to szyby atermiczne, które zapobiegają nadmiernemu nagrzewaniu się wnętrza :D

po co komu porsche skoro można sobie pośmigać Bunią :D


Zmienione specjalnie dla Kolegi z forum :D


Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ja radzę sprawdzić z własnej autopsji, tarcze przód i tył wymiana tarcz i klocków w aso ponad 2000 nie w aso niewiele mniej, 540 ma inne tarcze niż pozostałe modele, a na dodatek sa 2 rodzaje jedne większe jedne mniejsze ,

To, ze przednie tarcze sa wieksze od tylnych to jest normalne. Nie tylko w 540 tak jest.

jeśli pływa na obrotach jak tam ktoś pisał jest duże prawdopodobieństwo że ma wlaniętą odme (odpowietrzenie silnika) u mnie tak się zaczęło, pływał na obrotach potem zaczął kopcić przy odpalaniu niemiłosiernie, i zużywać olej w olbrzymich ilościach, po 3 miesiącach okazało się że odma, po wymianie ani grama oleju nie ubywa i obroty są równiuteńko na kresce miedzy 1000 a zerem jeśli klima off jeśli on około 2 minimetrów wyżej,

"Jak ktos tam pisze", jesli plywa tylko na nizszych obrotach to jest jak najbardziej normalne i nie ma nic wspolnego z uszkodzona odma, poniewaz na biegu juz nie plywa, ma tylko problem z uregulowaniem sie do 1000rpm. Uszkodzona odma objawia sie wieloma innymi problemami.

nie przejmuj się cieknącymi uszczelkami pod pokrywami zaworów, wszystkie ciekną, taka wada tego silnika, mnie wymienili półtora roku temu i po roku znów zaczęły cieknąć może przesadzam cieknąć ale łzawią i widać przylepiający się kurz do oleju,

:duh: Ten silnik nigdzie nie ma cieknac czy lzawic :!: To kompletna bzdura. Jesli cieknie z pokryw zaworow to cos jest nie tak i trzeba wymienic uszczelki. Trzeba byc naprawde niedoinformowanym, zeby napisac, ze najdrozsza opcja silnikowa BMW silnik, ktory byl produkowany z najwiekszymi nakladami budzetowymi ma "WADE" w postaci cieknacego oleju :!: :mad2: :duh: . Totalna glupota, aktualnie sam mam + znam 4 inne silniki M62 - zaden nie cieknie z pokrywy zaworow. Jedyne miejsce skad po 200kkm pojawil sie wyciek w 2 z nich to czujnik (prawdopodobnie polozenia walka), gdzie delikatnie sie poci. Ktos tam pisze ze mu cieknie to ma pewnie zakatowany silnik, zreszta sam ten "ktostam" pozniej pisze, ze mial zakatowany i przegrzany.

radziłbym również zakup modelu po 98 roku a mianowicie w tym roku była modernizacja silnika, i e39 miało montowany silnik m62 b44 tu, różnic może jest niewiele ale są istotne

Tu znowu blad i dezinformacja. M62TUB44 byly wprowadzone w polowie 99 roku. W calym 98 roku wszystkie 540 wciaz nie mialy elektronicznej przepustnicy i VANOS'a. To jest dosc spora roznica.

540 wychodziła tylko na 17 wszystkie mniejsze (czyli 16 bo 15 producent nie pozwala stosować) to opcja na zime i nie wykorzystasz na nich w pełni możliwości samochodu

Nie moge tych bzdur czytac. Po jaka cholere piszesz tu rzeczy, ktore sobie wyimaginowales? Zobacz chociazby na naklejke "cisnienia opon" w twoim 540... tam masz przede wszystkim 16 :!: Co u licha oznacza, ze nie wykorzystasz w pelni mozliwosci samochodu :?: Kolejna bzdura :duh:

wszystko pokryte plastikiem silnik, prawa i lewa strona samochodu nie wiem co ze skrzynią, ja nie mam osłony plastikowej ale wydaję mi się iż powinna być

Na ASB nie ma oslon.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano

wiec może ten stek bzdur który napisałem, jest faktycznie nic nie wart, ale znalazłem 2 rodzaje tarcz do przodu do e 39 300 mm i 328, nie wiem czy to były największe nakłady na ten silnik, ja nie jestem ekspertem stwierdzam tylko fakty które przerobiłem już u siebie w samochodzie, po roku czasu od wymiany uszczelek znów pojawia się łzawienie takie delikatne widać to ponieważ zbiera się kurz w tych miejscach, z prawej i lewej strony w okolicy 3 ciej śruby :D, tak przy 16 mam napisane m+s co w wolnym tłumaczeniu znaczy zimówki, przy pozostałych już tak nie mam, a mówię tu o dynamicznym ruszaniu bez zrywania przyczepności, na 16 nie wykonalne wiem bo mam zimówki 16 właśnie, na 17 na równej nawierzchni bez problemu, z wyłączonym esp, skoro pływanie na wolnych obrotach to taka norma to ten cały nakład w bmw chyba poszedł na marne ??? nieprawdaż, ja mam samochód z kwietnia 99 i mam silnik tu, zresztą dla mnie wyznacznikiem jest niemiecka wikipedia i tam jasno i wyraźnie jest napisane iż w 98 roku była zmiana z silnika m62b44 na m62b44tu co zgadzało by się i z moim samochodem, jeszcze raz przepraszam za ten stek bzdur, nie potrzebnie w tylu punktach wprowadziłem cię w błąd, ale "ekspert" mnie poprawił , poproś "eksperta" o dalsze wyjaśnianie tematu ja nie chcę cię więcej wprowadzać w błąd, też zakładałem taki temat przed kupnem autka i nikt o tych rzeczach nie wspomniał, dlatego jeśli chociaż jedna z podanych przeze mnie bzdur ci się do czegoś przyda, będę najszczęśliwszym człowiekiem na świecie

 

pozdrawiam

po co komu porsche skoro można sobie pośmigać Bunią :D


Zmienione specjalnie dla Kolegi z forum :D


Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie porownuj wycieku oleju z pokrywy glowicy z drobnymi wahaniami na luzie przy niskich obrotach. Wycieku oleju nie powinno byc, a bujanie na niskich obrotach przy deliktanie wcisnietym pedale na wolnym biegu ma bardzo wiele osob. Ja mam to od kupna az po dzien dzisiejszy - problem nie postepuje.

Jesli na 17' nie zrywa ci przyczepnosci to powinienes jechac do mechanika... Ponadto na mniejszych srednicach kola napedowego bedziesz mial lepsze przyspieszenie.

 

Odnosnie zmiany na silnik M62TUB44 poszukalem intensywnie i faktycznie sa 2 sprzeczne informacje - wrzesien '98 i wrzesien '99. Byc moze w roznych panstwach roznie zmiany zostaly wprowadzone.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano
heh i znów uniosłeś się dumą oczywiście że przy skręconych kołach albo przy niskiej temperaturze, latnie opony zerwą przyczepność ja mówię o równej drodze asfaltowej, wciśnięciu gazu nie odrazu do dechy tylko stopniowym dynamicznym ruszaniu z pełnym wykorzystaniem automatu,w zupełności mi wystarcza i esp nie ma prawa zadziałać próbowałem też z wyłączonym i żaden dźwięk do mnie nie dobiegł, zresztą zakup kompletu opon na tył, kosztował mnie 2200 złotych i nie mam zamiaru ich w ten sposób niszczyć, bokiem to sobie na gokartach moge pojeździć, albo zimą na zamarzniętym jeziorze, nie niszcząc przy tym za bardzo opon :D latem mam mieć maksymalną przyczepność i tak właśnie jest z 17 255/45 Michelina, może ty masz coś innego i tobie zrywa przyczepność, mnie nie, i jeśli dalej będziesz się upierał to w kwietniu mogę ci to udowodnić bo będe w poznaniu na targach

po co komu porsche skoro można sobie pośmigać Bunią :D


Zmienione specjalnie dla Kolegi z forum :D


Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mam 16' tez na Michelin'ach, rowniez w indeksie W. Rowniez nie niszcze auta na jazdy bokiem czy palenie gum, rowniez czesto jezdze na gokartach - w Poznaniu sa 2 dobre tory i... Tor Poznan. Z tymi alu 17' to mam je, ale uzywam 16', bardziej mi sie podobaja.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano (edytowane)
Bardzo ciekawa lektura kolego Misi333k. W wiekszosci sie zgadzam i dodalbym jeszcze odkrecajace sie pompy olejowe w modelu silnika przed zmianami. Za to w silniku po zmianach wielu uzytkownikow narzeka na halasujacy Vanos i czujnik halla czy jakos tak(hyba polozenia walka - nie jestem pewny). Sam dlugo zastanawialem sie nad tym modelem ale dalem sobie spokoj bo az tak duzo nie zarabiam (kosztowne utrzymanie) i drugi powod malo 540 z manualem jest niezakatowanych (a tylko taka skrzynie uwazam za sluszna) :wink: Edytowane przez Cezar_2000
Opublikowano
cezar u ciebie to chyba manual jest nie osiągalny, USA ma swoje własne prawa :D tam nawet motocykle z automatem robią :shock: BOSS HOSS :shock: i z silnikiem v8 :D :D za to kocham stany :D :D

po co komu porsche skoro można sobie pośmigać Bunią :D


Zmienione specjalnie dla Kolegi z forum :D


Pozdrawiam

Opublikowano
W USA jestem tymczasowo i pojezdzam fordem :duh: ale wracam w czerwcu i juz zaczalem sie juz rozgladac i bedzie hyba 530i. Zastanawiam sie tez nad zdrada bmw :cry: bo bardzo trudno kupic u nas zadbany egzemplarz a do wroga jakos nie chce mi sie znowu jechac + (urzedy celne ,skarbowe ehhh ta nasza ojczyzna)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie chce mi sie znowu jechac + (urzedy celne ,skarbowe ehhh ta nasza ojczyzna)

Nie wiadomo kto tu jest wrogiem... Planujesz E60?

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano
nie chce mi sie znowu jechac + (urzedy celne ,skarbowe ehhh ta nasza ojczyzna)

Nie wiadomo kto tu jest wrogiem... Planujesz E60?

Tak sie mowi tylko - sorki jesli urazilem kogos. E- 60 nie kupie chociaz bardzo mi sie podoba z zawnatrz, niestety srodek dla mnie to zenada i do tego non stop padajaca elektronika w tym aucie. Jak poczytalem dzial E60 to mi wlosy deba stanely. W akcie desperacji rozwazam tez audika A6 :cry2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niee, nikogo nie uraziles. UC, US i formalnosci same zrazaja do siebie. Widze, ze o designie tych aut mamy podobne poglady.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano
nie chce mi sie znowu jechac + (urzedy celne ,skarbowe ehhh ta nasza ojczyzna)

Nie wiadomo kto tu jest wrogiem... Planujesz E60?

Tak sie mowi tylko - sorki jesli urazilem kogos. E- 60 nie kupie chociaz bardzo mi sie podoba z zawnatrz, niestety srodek dla mnie to zenada i do tego non stop padajaca elektronika w tym aucie. Jak poczytalem dzial E60 to mi wlosy deba stanely. W akcie desperacji rozwazam tez audika A6 :cry2:

 

Część Twojego nicka to graniczna data produkcji dobrych samochodów...tak po 2002 roku nie wyszło już nic dobrego...jak patrzę na stare bumierki i merole, to żal serce ściska, że już nigdy takich autek nie będzie. :( :cry2:

Pozdrawiam

Jacek

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ALF - spokojnie, moze to tylko kwestia przyzwyczajenia?

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano
Tak...to kwestia przyzwyczajenie, że samochody nowe się nie psują, że mogą przejechać po pół miliona i więcej bez remontu, że nie rdzewieją zaraz po wyjeździe z fabryki...i wiesz co?...ja od tego nie chcę się odzwyczajać.

Pozdrawiam

Jacek

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Spojz na to z innej perspektywy. W starszych autach nie masz nocnej wizji, HUD'a, takiej mocy, 8-biegowej ASB z podwojnym sprzeglem, takiego komputera pokladowego i tylu opcji zwlaszcza elektroniki. Zawsze jest cos za cos. Wiecej elementow - wieksze prawdopodobienstwo awarii. :(

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano

W 520 nie mam nawet elektrycznych szyb...i wiesz co?...mnie to cieszy, bo mimo, że ma dowód osobisty, to nadal jest w świetnej formie :mrgreen:

Chrzanię Huda i inne cuda jak zamiast jeździć stoję w naprawie ;)

Moim marzeniem jest by samochód służył do jazdy, telefon do dzwonienia, a aparat fotograficzny do robienia zdjęć...i pewnie kiedyś do tego wrócimy.

Pozdrawiam

Jacek

Opublikowano

dzięki Misi333k za cenne wskazówki na pewno będę je wykorzystywał wraz z tymi podanymi przez mcmt.

 

co do elektroniki w autach to zaczynam wkraczać w erę nasycania nia wszystkiego na szeroka skale,

jeszcze chwile i będziemy odzyskiwać energie z energicznie wykonywanych ruchów ręka podczas skrętów albo serią dźwięków i światełek będzie uprzedzała współpasażerów o niecnych zamysłach kierowcy co o swoich bąków.

co za dużo to nie zdrowo!

pojazd mechaniczny nie elektroniczny do takiego nazewnictwa przywykliśmy.

http://farm8.staticflickr.com/7143/6826155841_0459a462fa.jpg
Opublikowano

Mam jeszcze jedno pytanie do Was.

 

Sięgnałem po rozsądek do głowy i przemyslałem zakup 540i.

Jeździłem miesiąc Compactem 323i i wiem z czym się je, 170 koni na tylnej osi w tak krotkiej konstrukcji samochodu.

Rozsądek podpowiada mi, ze 540 i 286koni na tylnej osi nie jest dobrym rozwiazaniem jako pierwsze auto z napedem na tylnią oś.

V8 to to, co na mnie działa najbardziej w tym aucie, oprocz oczywiśćie fenomenalnej lini e39. Nie jestem narwanym małotem ktory bedzie słuchał muzyki bumcyk bumcyk i latał co zakret bokiem a wszystko to okraszone instalacją LPG (nie mam nic do instalacji LPG)

Od czasu do czasu chce jedynie usłyszeć jak ryczy V8 i poczuć moc.

 

Co zrobić w takiej sytuacji!

http://farm8.staticflickr.com/7143/6826155841_0459a462fa.jpg
Opublikowano
Od czasu do czasu chce jedynie usłyszeć jak ryczy V8 i poczuć moc. Co zrobić w takiej sytuacji!

 

Jeśli wystarczy Ci dźwięk, to są nakładki na wydech któe imitują dzwięki wielu znanych silników. Możesz sobie na przykład zrobić taką nakładkę z 5.2 V10 z Gallardo :)

 

Druga opcja to transmiter wkładany do gniazda zapalniczki który samoczynnie włącza się do samochodowego audio i też imituje dzwięki różnych silników - tyle że wtedy dźwięk leci z głośników w aucie, a w tym pierwszym przypadku dochodzi on z wydechu

 

Jeśli potrzebujesz też mocy, ale tylko raz na jakiś czas (niekoniecznie będąc właścicielem 540), to po prostu raz na jakiś czas wypożycz sobie samochód albo umawiaj się na jazdy próbne mocniejszymi egzemplarzami

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
540 to moj pierwszy samochod :8)

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano

To sie podepne pod temat:)

szukam 540 od ponad roku... i znalazlem jedno, ktore bedzie dostepne w kwietniu:) 1999 rok, automat, touring z pelnym wyposazeniem i pelna historia serwisowa, 227 000 przejechane, po przeliczeniu wychodzi ok 40 000 pln. Powiem szczerze ze nawet tutaj "u wroga" (...) o na prawde zadbane 540 ciezko. Znalezione auto ma nowa (!!!) skrzynie automatyczna zalozona przy 205 000 km, nowe kompletne nivo m.in. tak ze koszty mi odpadna. Po przejechaniu sie tym egzemplarzem - wysiasc sie nie chcialo:) Jest to faktycznie auto "od dziadka", ale jezdzone wiecej niz w niedziele:) Dziadzio zmienia marke na konkurencyjna, a e39 sprzedaje "komus kto je zadba".

Bedzie to moje 4 BMW, biezace e39 tez zostawiam:)

 

Co do e60 - jezdzilem... wnetrze to dla mnie rowniez jakies nieporozumienie:( czuc plastikiem za bardzo.

BMW - Be My Wife.


Soft na zamówienie, porady informatyczne (i wszelakie również) - PW :) Dla forumowiczy proste porady free - na rozbudowane rozwiązania ceny bardzo specjalne :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
aaa, jesli ktos pisze "PELNA WERSJA" to w 99% przypadkach nie wie co pisze. Tutaj masz panel poliftowej PELNEJ WERSJI M5 http://tomaszewicz.com.pl/bmw540/m5.jpg . 540 w pelnej wersji po liftowej nie bedzie mialo tylko przycisku SPORT. Oprocz tego 540 mozna znalezc z DVD, ktore znajdowalo sie fabrycznie w dachu, z monitorami w zaglowkach, ale takiego e39 jeszcze nie widzialem. Sa jeszcze 540iA P - wersja secuirty (pancerna). Nigdy jej nie widzilem.
z pelnym wyposazeniem

 

ooo... Z pelnym wyposazeniem :?: To kolega koniecznie musi mi pokazac DVD i masaze w siedzeniach, bo jest w opcji, ale tego w e39 nie widzialem jeszcze :!:

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano

Koledzy nie mozliwe jest pelne wyposazenie BMW poprostu niektore opcje sie wyklaczaja wzajemnie Ale jak patrze na ogloszenia to Pelne zawiera:

Elektryczne szyby

Central zamek i alarm

Klima

Skora

Ogolnie jak ma skore i klime to ogloszenie zawiera slowa "FULL OPCJA" :norty:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.