Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam - sytuacja wygląda następująco:

- normalnie wjechałem do garażu i zamknąłem samochód

- rano żona przychodzi do garażu (z tym samym kluczykiem) , otwiera drzwi z centralnego, wkłada kluczyk do stacyjki i nic się nie dzieje

(działają światła, podsufitka, szyby itp ale nie działa iDrive i nie da się odpalić samochodu

- poszedłem z drugim (bardzo rzadko używanym) kluczykiem i wszystko jest OK

Co mogło się stać ? Rozprogramował się ? Da się go samemu zaprogramować czy trzeba w serwisie.

Czy w serwisie zaprogramują czy raczej trzeba będzie kupić nowy ?]

Miał ktoś taką sytuację ???

Proszę o radę ewentualnie o szczegółowe pytania.

Opublikowano

Sam od ciebie nie powinien się immo rozporgamować

A czasami nie był włączony zapłon na tym kluczyku i np. nie słuchałeś radia ?

Prędzej rozprogramować może się pilot ( bo baterie ładują się w nim przy stacyjce ) i gdy kluczyk jest długo nie używany pilot może nie działać

Ale żeby tranponder w kluczyku który używasz padł lub się rozprogramował sam od siebie jest raczej nie możliwe

jeżeli była by to wina samochodu na drugim kluczu również byś nie odpalił

Opublikowano

rybka ? coś ci się z merecdesem pomyliło

Jeżeli to jest to grzebanie w EWS-ie to stanowczo odrazam lepiej jechać do aso po nr vin zamówić kluczyk , chyba że lubisz mieć rozkręcone pół auta , i testowanie na swoim samochodzie za 100-200 zł taniej niż w serwsie , lub na to samo wychodzi

2004rok to napewno zwykły kluczyk

Opublikowano

nic mi sie nie pomylilo. kluczyk z guzikiem nazywany jest popularnie w "srodowisku"

rybka. nowe to "cegielki". ews-y odeszly wraz z e3x i e4x. pozostaly bazowane na

casie - ews4 w x5 i x3. wszystkie e60 sa tylko na casie. do 10/2005 cas1,2. po

tej dacie (lift z guzikiem start/stop) sa tylko cas3 (czarne) i auto przeszlo na pelen

can. w tych cas'ach do dorobienia klucza wyczytuje sie po zlaczu casa. rozbierania

wiecej to jest w e65. tak jest cas schowany za schowkiem. w e60/e61 cala operacja

zajmuje max 3minuty. kluczyk rybka ma tylko inny transponder (pcf7936 hitag2),

dlatego ze nie daje on mozliwosci komfortowego dostepu (key less go).

Opublikowano

Tak jak pisałem - nie było na zapłonie słuchane radio ani nic podobnego nie było robione.

Wjechałem do garażu, zamknąłem i po zawodach (wszystko było OK)

Rano żona spiesząc się (bo miała pilny wyjazd więc raczej w zimnym garażu nie siedziała słuchając radia) otwarła z centralnego (więc bateria pilota OK - otwiera bagażnik, domyka szyby itp) włożyła kluczyk do stacyjki i ...... nic !!!

Sterowanie foteli, światła, oświetlenie kabiny itp - DZIAŁA !!! - więc akumlator też OK (tym bardziej że drugi kluczyk odpalił "od szlagu")

 

Kluczyk jest starego typu (kształt łezkowaty z nieskładanym "ostrzem") - ma trzy przyciski (otwieranie, otwieranie bagażnika i zamykanie (okrągły w środku ze znaczkiem)

Opublikowano

hmm. ciezko powiedziec na odleglosc. ale takie tematy w bmw sie nie zdarzaja.

bynajmniej ja sie nie spotkalem. immo jest dosyc stabilne. pilot i immo w tym

kluczyku to dwa rozne tematy. pozostaje albo wziasc kluczyk z serwisu, albo

tj pisalem podjechac do dobrego kluczykarza. jak wybierzesz opcje nr dwa to

daj znac na pw skad jestes, polece Ci kogos zaufanego, kto zrobi to za pare

zlotych

Opublikowano

jest klejony, ale mozna rozpolowic. natomiast za immo odpowiada

transponder. male plastikowo miedziane gowienko. nierozbieranlne.

pcf7936as.

Opublikowano

tego klucza sie nie programuje!! on przychodzi gotowy pod nr nadwozia.

od kilkunastu lat bmki robia tak ze ews (cas) ma w sobie zapisane 8

kluczy, wszystkie nastepne zamawia sie pod vin i przychodzi - pali.

ew mozna wylaczyc zgubiony klucz gt1. nic wiecej. programuje sie w

Twoim aucie pilota. ale procedura jest reczna.

Opublikowano
Tak też twierdził mechanik w ASO - koszt kluczyka to 686zł i sprowadzenie trochę trwa.

Pozdrawiam

Jacek

Opublikowano
chyba wolałbym zapłacić wiecej za klucz w ASO niż polegać na nieautoryzowanym miejscu gdzie dorabiaja klucze, immo itd. Oczywiście nie każdy jest złodziejem ale troche słyszałem o punktach gdzie montuje sie alarmy i inne blokady a potem auta znikały.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano

Witam :)

Też radził bym w serwisie, cena jak napisali koledzy to 680zł i ~tygodnia oczekiwanie. Masz drugi kluczyk więc problemu nie będzie.

Odbierasz, wkładasz do stacyjki i ..... niestety musisz wszystko ponownie ustawić "pod siebie" (oczywiście bez zapłonu) i tyle.

Pozdr.

Opublikowano

Witam :D

Kiepska rada bo ostatni kluczyk moze się wcześniej zgubić niż ktoś myślał a wtedy robi się większy koszt dorobienia klucza

 

No tak, dorobienie 2 kluczyków kosztuje dwa razy drożej. :)

Podczas zgłaszania w serwisie konieczności dorobienia kluczyka wymagany jest tylko VIN.

Pozdr.

Opublikowano

VIN i dowód rejestracyjny oraz dowód osobisty

Tak przynajmniej jest w Krakowie M-CARS przy odbiorze musi być samochód

cyt."No tak, dorobienie 2 kluczyków kosztuje dwa razy drożej. :) "

No nie wiem czy to tylko tyle :) stracony czas , laweta do serwsiu , nie jestem w 100% pewny czy procedura kodowania klucza jest taka sama gdy mamy jakiś klucz . I jeszcze w gratisie czy oby napewno kluczyk z fabryki będzie 100% pasował . Kluczyk (grot) w starszych modelach od 2003 do 2006 mają grot który po czasie i dużym przebiegu się wyciera a razem znim zapadki w zamku i stacyjce . Bardzo często zdarza się tak że przychodzi nowy klucz z fabryki już wycięty ( po nr vin) np. do zakodowania a (grot) nie przekręca się w zamkach i stacyjce :) bo rzeźba klucza ( grot ) jest nowa a zapadki w zamkach i stacyjce są już wytarte

Opublikowano

Wczoraj zostawilem kluczyk w kieszeni w spodniach ,a nastepnie wypralem...(oczywiscie nie zrobilem tego specjalnie)

Kluczyk suszylem caly dzien, dmuchalem, chuchalem no i w koncu poszedlem do samochodu sprawdzic...na razie wszystko dziala poprawnie,ale czy moglo sie cos uszkodzic w kluczyku?Dodam jeszcze ,ze mam ten kluczyk w ksztalcie "rybki"

Opublikowano
Jedynie może przestać działać pilot :) naszczeście BMW ma tak zaprojektowane klucze bardzo szczelne one są nie rozbieralne ( lub jak ktoś chce może go rozcinać ) więc duże ilości wody i proszek Dosia napewno nie wpadł w główkę klucza
Opublikowano
VIN i dowód rejestracyjny oraz art dowód osobisty

Przynajmniej tak jest w Krakowie M-CARS przy odbiorze Musi być samochód

cyt.. "No tak, dorobienie 2 kluczyków kosztuje dwa razy drożej.:)"

No nie wiem czy to tylko tyle:) stracony czas, LAWETA do serwsiu, nie jestem w 100% pewny czy kodowania procedura jest taka sama klucza Gdy mamy jakiś klucz. I jeszcze w gratisie czy oby napewno kluczyk z fabryki Będzie 100% pasował. Kluczyk (grot) w starszych modelach od 2003 do 2006 Mają grot Który po Czasie i przebiegu Dużym się wyciera Zapadki znim razem w zamku i stacyjce. Bardzo Często zdarza się że tak przychodzi nowy klucz z fabryki już wycięty (po nr VIN) NP. do zakodowania (grot) nie przekręca się stacyjce w zamkach i:) bo rzeźba klucza (grot) jest nowa zamkach w Zapadki i stacyjce Są już wytarte [/ quote]

 

Witam :)

Dorabiałem kluczyk po ~85tyś. Cena jw., czas jw., przy odbiorze potrzebna jedynie faktura którą wydają przy zgłoszeniu. O auto nikt nie pytał na pytanie co mam zrobić z odebranym kluczykiem padła odpowiedź, włożyć kluczyk do stacyjki i jechać, tak zrobiłem i pojechałem. Obecnie kluczyków się nie koduje(tak było w starszych modelach prze 2004) same "kontaktują" się z autem. Ograniczona jest jedynie ich ilość. Nadmierne roztrzepanie może skutkować kłopotami. Tak jest w wawie(ale co kraj to obyczaj).

Pozdr.

Opublikowano

A zna ktoś koszt kluczyka po 2006r tzn ten elektroniczny ?

Uwaga na tym plastikowym co dostajemy do swoich samochodów taki czarny plastikowy (cały) bez zadnych przycisków tylko wycięcie klucza i logo BMW również odpalimy samochód (mowa tu o bmw po 2006r które posiadają już elektroniczny klucz ) tylko musimy kupić w serwisie taką plastikową nakładkę kosztuje coś ponad 100 zł i wkłada się tam ten plastikowy czarny klucz ( jest na to miejsce ) i auto nam też na nim odpali lecz nie ma na obudowie przycisków do otwierania i zamykania samochodu oraz bagażnika

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam fachowców, ja dziś bawiłem się INPA ale tylko sprawdzałem błedy itd. Ale dłuższy czas na zapłonie miałem włączone radio. I nagle przestało działać sterowanie pilotem w kluczyku. Tzn auto odpala ale niestety nie działa centralny z pilota ale działa np z pilota otwarcie tylnej klapy. Równolegle do pilota przestało działać oświetlenie wewnętrzne kabiny tj po np otwarciu drzi jest ciemno. Próbowałem programować kluczyk przez włożenie do stacyjki przekręcenie poz1. 3 s wyjęcie i przytrzymanie górnego klawisza, nast 3x logo bmw ale nic nie pomogło.
www.wulkanizacja-bydgoszcz.pl
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Może wszedł w jakiś tryb oszczędzania energii.

 

W Mercu jest tak, że jak akumulator jest słaby to póki się nie naładuje w samochodzie nie działają żadne dodatkowe rzeczy po za zapłonem i światłami. Nie działa klimatronic, radio, oświetlenie, elektryka siedzeń i kierownicy, żadne dodatkowe funkcje. Nie wiem jak jest w E60, może też jest coś podobnego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.