Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam zamiar zakładac kompresor do e30 mam tam silnik 4.0 v8 ,daje rade ale jeszcze troche mi mało.czy powi mi ktos jakie będę miał problemy albo naco uwazać ? pozdrawiam
kaczka23
Opublikowano
Malo zes napisal oddajesz komus do zalozenia czy sam chcesz to zrobic?? Ogolnie to przy kompresorze najtrudniejsze jest wyspawanie kolekora dolotowego

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
mysle sam,troche mi koledzy pomoga co cos siedza w temacie ale kompresora jeszcze nie montowali podobno wazny jest intercoler czy to prawda :?: wiadomo ile moze byc koni? czy trzeba jeszcz robic jakies przerobki ? I gdzie najlepiej załozyc pasek od kompresora.A moze jest ktos z okolic krakowa kto by cos takiego załozyc dał rade nie zadarmo :P
kaczka23
Opublikowano

Kompresorem mozesz ladowac 0,5 bara bez ic wiec to pikus problem chodzi oto ze masz silnik w ukladzie V i wypadaloby wyspawac dwa nowe kolektory pozatym koszta beda spore w stosunku do osiagow Jeszcze kwestia miejsca bo jedyny relatywnie tani kompresor co dalby rade to eaton m90 a jest on okrutnie wielki :8)

co do rolki to masz z kola pasowego do napedu sprezarki klimy np wolne kolko

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
dokładnie zapomniałem o rolce od klimy a ten co ja mam to jes do 5 litrow powinien dac rade ale dlaczego kolektory mam pszerobic ? tak mi gadali zedy do O,5 BARA nie wiecej widze ze jestes w temacie robisz taki sfapy albo podobne?????????? :?:
kaczka23
Opublikowano
Zdarzalo sie chodzi oto zeby rowno dmuchal w cylyndry przy zachowaniu orginalnego dolotu to nierealne choc mozna wyspawac trojnik i tak zostawic ale wtdy dwa pierwsze cylindry beda dostawac za duzo powietrza Jaki masz kompresor dokladnie bo to ze jest do 5 litrow nie znaczy ze da rade Eatom M62 jest do 4 litrow a tak naprawde wystarcza do 3 litrow

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
ja myslałem zeby go podłaczyc prosto do dolotu silnika tutaj gdzie jest filter tylko zrobic orurowanie nowe napisz jak sie myle ja niemielem jeszcze z tym do czynienia wiec bede robil to co dowiem sie od was zobaczymy co ztego wyjdzie raz robiłem eksperymet w ciezarowce ryzyko bylo spore 2tloki inne a 4 jeszcze inne autu młode silnik za ok 20tys i chodzi wiec jak mi troche pomozeci to cos z tego bedzie panowie jutro napisze nazwa to powerdyne kompresora :D
kaczka23
Opublikowano
ale 4.0 ma dwa filtry i na dwa trzeba rozdzielic powietrze i tu jest problem

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
gdzie ma 2 filtry co ty piszesz 1 ma filtr a wpisz sobie powerdyne na google i pierwszw chyba i jak wejdziesz to dej na 2 zdjecie jakis mustang chuba zobaczysz ten kompresor i jak jest montowany a 2 filtry ma M5
kaczka23
Opublikowano
A fakt moj blad :mad2: to mozna smialo jechac w ten kompresor :D kolektor mozna zostawic jak ma byc 0,5 bar :cool2:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
bede pisał o postepach i pisał do was jesli czegos nie bede wiidział a napewno bede :P ciekawe ile bedzie kucylicze na ok 380 a waga jest juz 1000kg a bedzie ok 850-900 oj bedzie sie dzielło bedzie teraz na slickach sie slizga na 4biegu ale 4,8 do 100 robi usmiech moze uda sie zejsc na4.3 no jeszcze podtlenek został ciekawi mnie jedno kiedy silnik rozsadzi :nienie:
kaczka23
Opublikowano

witam

czy moze mi ktos powiedziec co jest w tumiku? jakas klapka ?, po co to i co to daje??????

gdyby FWD było lepsze Bóg nie stworzyłby BMW.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
to patent ze wszystkich nowszych bmw - klapka jest na sprezynie i jak spalin jest malo to jeden wylot jest zamkniety - jest ciszej - jak dasz w palnik to spaliny (cisnienie) otwieraja druga klapke no i jest ogien z rury :D :D

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
widzę że to bardzo doby patent chyba go kiedyś zastosuje u siebie (nie w m20 ale w m70 lub m60)
gdyby FWD było lepsze Bóg nie stworzyłby BMW.
  • 1 rok później...
Opublikowano

@Kaczka - jak postępy i efekty?

 

Ja zastanawiam się nad kompresorem do rajdówki terenowej z silnikiem 4.0 M60 - nie chodzi mi nawet o samą moc maks, ale o wiecej "poweru" w niskim i srednim zakresie obrotów - samochód jeździ w dlugich rajdach terenowo-szybkosciowych, czasami OS-y mają dlugości 100-200km - nie chce pilowac silnika na wysokich obratach przez dluzsze odcinki w no w sypkim piachu.

 

+40-50KM i lepszy przebieg wykresu by mi w zupełności wystarczyły.

 

I pytanie czy kompresor i wrost mocy nie bedzie powodowal zwiększenia emisji ciepla przez silnik - mam chlodnice z tylu i przy upale 30C wyrabiaja na styk.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Większa moc, większa temperatura i bedziesz i tak musiał poprawić chłodzenie. Ale skoro nie chcesz uzyskać dużej mocy i dobry duł to nie wiem czy nie lepszym wyjściem jest jakieś Soft turbo. Male turbinka by się z dołu wzbudzała i dawale dużo momentu obrotowego. Nie obciąża silnika, bo moc masz ze spalin a nie z dodatkowego koła pasowego. Tylko ciężko znaleść jakiś taki zestaw. Ale jak masz mozliwości to można pokombinować.
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam Panow,

 

Mieszkam poza krajem wiec nie mowie/pisze plynnie po Polsku ale mam nadzieje ze mnie zrozumiecie :D

Ja rowniesz chcialbym zamontowac kompresor w E34 540. W Norwegiii kosztuje kompresor-kit i zmjana "rozumu" okolo 22,000 Zlotych.

Firma ESS Tuning montuje (http://www.esstuning.com).

 

Moze wiecie Panowie czy w Polsce jest jakas firma ktora ma gotowy kit do mojego samochodu? Albo kogo moglem zapytac.

Jak ktos by wiedzial to bym poprosil o adres internetowy

 

tomek :mrgreen:

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
I jak sie sprawuje twój motorek 4.o v8 w przerobionym e30? napisz cos, bo tylko same zdjecia sa. Jaki wynik na hamowni uzyskałes i ile do 100-tki? pochwal sie...
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
siemasz.sluchaj tez mam e30 w 4.0 v8 m60b40.nosze sie z zamiarem zajebac kompresor ale jestem w tym temacie ciemny.moze bys cos podpowiedzial co kupic i jak to mniej więcej zrobic itp.kosztorys tez by mnie interesowl.pozd emil radom to moj nmr 784992801 jak by co napisz sms oddzwonie zalezy mi zeby troche sie orientowac co i jak.
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
ktoś wie gdzie można oddać kompresor do regneracji->nałożenia teflonu na wirnik - mam eatona M90 - i ma zużyty teflon. Ogólnie mam go luzem bo w końcu go nie włożyłem :) ale dopuki go nie zregeneruje to teraz ani nie mogę go sprzedać ani wykorzystać...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.