Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 71
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja pierwsze patrzyłbym na przebieg i historię auta a potem czy ma wszystko co chcę.Wole nie mieć czegoś niż znać na pamieć cały http://www.oem

hej

 

oj Tora, to jest oczywiste i dotyczy zawsze zakupu auta :D

Opublikowano
Ja pierwsze patrzyłbym na przebieg i historię auta a potem czy ma wszystko co chcę.Wole nie mieć czegoś niż znać na pamieć cały http://www.oem

hej

oj Tora, to jest oczywiste i dotyczy zawsze zakupu auta :D

różnie to może być jak kolega szuka ślicznej E60.

hej

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

 

Ja Ci powiem jedno. Nie pchaj się w auto z przebiegiem powyżej 120-130 tys km. Oczywiście mówię o przebiegu prawdziwym. Lepiej odpuść jakieś wyposażenie, albo weź starszy rocznik, dołóż trochę kasy ale nie kupuj auta z takim chorym przebiegiem, bo nigdy nie wiesz kto je wcześniej użytkował więc masz duże szanse na wiele problemów. Jak nie jesteś fanatykiem mega osiągów to pomyśl też o 520d, bo to auto tańsze i nie płaci się wysokiej akcyzy a bywają równie dobrze wyposażone egzemplarze a silnik wbrew pojemności naprawdę daje rade.

Opublikowano
A do jakiego serwisu najlepiej jechac zeby sprawdzili taka bawarke grubosc lakieru zawieszenie i historie tylko aso bmw?
Opublikowano
A do jakiego serwisu najlepiej jechac zeby sprawdzili taka bawarke grubosc lakieru zawieszenie i historie tylko aso bmw?
Opublikowano
Nie pchaj się w auto z przebiegiem powyżej 120-130 tys km. Oczywiście mówię o przebiegu prawdziwym.

to pojechales...

jak chcesz szukac bmw w dieslu z przebiegiem max 20k km rocznie to musisz miec wielka wiare w ludzi...

 

to nie jest samochod miejski, zeby wierzyc ze ktos uzywal jako 2, 3 w rodzinie i jezdzil malo.

to jest samochod stworzony dla dluzszych tras i jesli ktos robil nim mniej niz 30-40k km rocznie to albo sobie go bedzie cenil naprawde wysoko albo auto ma luki w uzytkowaniu spowodowane skladaniem po konkretnym dzwonie (moze niejednym)

 

tym bardziej biorac pod uwage ze samochod prawdopodobnie bedzie z niemiec gdzie ludzie potrafia dojezdzac duzo dalej do pracy niz u nas dzieki sieci autostrad...

 

no ale coz... przeciez najwazniejsze cyfry na liczniku...

myslalem ze akurat ty nie jestes wielbicielem "nieprzekraczalnych granic przebiegow" na otomoto...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
A do jakiego serwisu najlepiej jechac zeby sprawdzili taka bawarke grubosc lakieru zawieszenie i historie tylko aso bmw?

 

Podaj z jakiego miasta jesteś (albo wpisz w opis profilu) to Ci ktoś doradzi gdzie warto podjechać.

 

Nie pchaj się w auto z przebiegiem powyżej 120-130 tys km. Oczywiście mówię o przebiegu prawdziwym.

to pojechales...

jak chcesz szukac bmw w dieslu z przebiegiem max 20k km rocznie to musisz miec wielka wiare w ludzi...

 

to nie jest samochod miejski, zeby wierzyc ze ktos uzywal jako 2, 3 w rodzinie i jezdzil malo.

to jest samochod stworzony dla dluzszych tras i jesli ktos robil nim mniej niz 30-40k km rocznie to albo sobie go bedzie cenil naprawde wysoko albo auto ma luki w uzytkowaniu spowodowane skladaniem po konkretnym dzwonie (moze niejednym)

 

tym bardziej biorac pod uwage ze samochod prawdopodobnie bedzie z niemiec gdzie ludzie potrafia dojezdzac duzo dalej do pracy niz u nas dzieki sieci autostrad...

 

no ale coz... przeciez najwazniejsze cyfry na liczniku...

myslalem ze akurat ty nie jestes wielbicielem "nieprzekraczalnych granic przebiegow" na otomoto...

 

Nie bardzo wiem co chciałeś teraz przekazać nam. Przecież napisałem wyraźnie koledze, że coś za coś i lepiej dopłacić do auta z małym przebiegiem niż do wyposażenia czy rocznika. Zajmuję się importem aut tylko ze 100% pewnych źródeł i wiem najlepiej czy można kupić diesel'a z małym przebiegiem czy nie. Chcesz, to ci mogę pokazać diesel'e z roczników np. 2005 czy 2006 które mają przejechane grubo poniżej 100 tys km a czasami ledwie 50 tys km. Inna rzecz to to, że żaden handlarz takiego auta do PL nie sprowadzi bo nikt go od niego nie kupi, bo jesteśmy narodem wierzącym w cuda. Takie auta się sprowadza dla rozsądnych ludzi na zamówienie, co jednak nie zmienia faktu, że takie auta są, bo nie każdy diesel musi równać się rocznemu przebiegowi rzędu 40-50 tys km. ;)

Edytowane przez mmw
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Szukając E60 z przebiegiem do 120k km trzeba się liczyć z kwotą nie mniejszą niż 100 000pln raczej :) Mowa o 3.0d

 

Nie no. Aż tak to nie. Na ładny rocznik 2004 z takim przebiegiem trzeba wydać 17 tys E. To z pełną akcyzą jest w granicach 85 tys zł. Jak się coś zakombinuje to koło 80 tys zł. Teraz widać jakie cuda są w Polsce skoro takie auta u nas "prosto od Niemca :norty: " można kupić za 60 tys. :D

 

Pewnie się teraz nasz kolega co szuka auta załamie. :) Chociaż mam wrażenie że nadal wieży w cuda. :)

Edytowane przez mmw
Opublikowano

Ja Ci powiem jedno. Nie pchaj się w auto z przebiegiem powyżej 120-130 tys km. Oczywiście mówię o przebiegu prawdziwym.

Asz kurcze, a już chciałem Ci zaproponować swoją, ale ten przebieg... :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja Ci powiem jedno. Nie pchaj się w auto z przebiegiem powyżej 120-130 tys km. Oczywiście mówię o przebiegu prawdziwym.

Asz kurcze, a już chciałem Ci zaproponować swoją, ale ten przebieg... :)

 

:D Myślę, że Ty byś chciał cenę rynkową, a ja takie auto sobie ze stanów sprowadzę po cenie znacznie poniżej rynkowej a będzie miało przejechane 50-70 tys km. ;)

Opublikowano
Szukając E60 z przebiegiem do 120k km trzeba się liczyć z kwotą nie mniejszą niż 100 000pln raczej :) Mowa o 3.0d

 

Nie no. Aż tak to nie. Na ładny rocznik 2004 z takim przebiegiem trzeba wydać 17 tys E. To z pełną akcyzą jest w granicach 85 tys zł. Jak się coś zakombinuje to koło 80 tys zł. Teraz widać jakie cuda są w Polsce skoro takie auta u nas "prosto od Niemca :norty: " można kupić za 60 tys. :D

 

Pewnie się teraz nasz kolega co szuka auta załamie. :) Chociaż mam wrażenie że nadal wieży w cuda. :)

 

 

tutaj ten koles jezdzil poltora roku tym autem to rok 2003 koncowka 12 miesiac ostro sie upiera ze stan ideal zawieszenie technicznie jak i wiuzualu wiec sprawdze to tylko powiedzcie gdzie to zrobic zeby zrobili to konkretnie i konkretnie na co zwrocic uwage

Opublikowano

:D Myślę, że Ty byś chciał cenę rynkową, a ja takie auto sobie ze stanów sprowadzę po cenie znacznie poniżej rynkowej a będzie miało przejechane 50-70 tys km. ;)

No i ile Cię wyjdzie na gotowo taki US-Spec, tak z ciekawości pytając?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To już zależy od wielu czynników. Zagadaj do mnie na priv albo gadu to porozmawiamy.
Opublikowano
Nie bardzo wiem co chciałeś teraz przekazać nam. Przecież napisałem wyraźnie koledze, że coś za coś i lepiej dopłacić do auta z małym przebiegiem niż do wyposażenia czy rocznika. Zajmuję się importem aut tylko ze 100% pewnych źródeł i wiem najlepiej czy można kupić diesel'a z małym przebiegiem czy nie. Chcesz, to ci mogę pokazać diesel'e z roczników np. 2005 czy 2006 które mają przejechane grubo poniżej 100 tys km a czasami ledwie 50 tys km. Inna rzecz to to, że żaden handlarz takiego auta do PL nie sprowadzi bo nikt go od niego nie kupi, bo jesteśmy narodem wierzącym w cuda. Takie auta się sprowadza dla rozsądnych ludzi na zamówienie, co jednak nie zmienia faktu, że takie auta są, bo nie każdy diesel musi równać się rocznemu przebiegowi rzędu 40-50 tys km. ;)

 

chcialem przypomniec ze kolega zaczal od pytania o auto za 55k pln...

poza tym chodzilo o rocznik 2004 a nie 2006.

 

ludzie kupujac maja rozne priorytety i powiem szczerze ze niekoniecznie najsluszniejszym jest patrzenie przede wszystkim na przebieg (kilometry po autostradzie z predkoscia 130-160 km/h znacznie mniej zyluja samochod niz jazda caly dzien w korkach i gaz/hamulec/gaz/....)

poza tym jednak urok tych samochodow jest w zwawym silniku i przy najmniej jako-takim wyposazeniu... przeciez wychodzac z zalozenia czego by nie odpuscic mozna kupic tez inna marke - na pewno wyjdzie taniej...

 

nie musisz mi mowic ze istnieja takie samochody bo dobrze o tym wiem - nigdzie nie napisalem ze nie mozna takiego auta kupic - jak sie dobrze przyjrzysz to napisalem ze wlasciciele takie samochody cenia wysoko wiec nie rozumiem co mi probujesz udowodnic

Opublikowano

Bolo, rozumiem ze można robic błedy ortograficzne, interpunkcyjne itd. Mi tez sie czesto na necie nie chce poprawnie pisać

Chłopaki, moim zdaniem karmicie trola...

 

Co do przebiegu ponizej 120-130 tysiecy za kilku letnie auto to jest to całkiem realne. Sam w ostatni rok zrobilem 22 tysiące i teraz mam 60k. Za dwa lata jak bede opychał na rynku to bede miał w granicach 100-110k za 6 letnie auto... radzicie aby przekrecic licznik na 250k to szybciej sie sprzeda? :mrgreen: Nie kazdy musi jezdzic w miescie smartem.

 

Swoją drogą widze ze "A" już sie od jakiegoś czasu nie pojawia, nakupował tyle tych beemek ze nie ma teraz czasu na forum zajrzec :norty:

Hmmmm
Opublikowano

Co do przebiegu ponizej 120-130 tysiecy za kilku letnie auto to jest to całkiem realne. radzicie aby przekrecic licznik na 250k to szybciej sie sprzeda?

przekręcic na 30-40tys no góra 50tys km.

Swoją drogą widze ze "A" już sie od jakiegoś czasu nie pojawia, nakupował tyle tych beemek ze nie ma teraz czasu na forum zajrzec :norty:

A na innym forum też już http://www.5er.pl zakończył popisy i występy w dziale nasze 5er.

Już się skonczyła aura tajemniczości i A prysł.

bzq i jeromer :cool2:

hej

Opublikowano

Panowie do ktorego ASO w Warszawie podjechać na sprawdzenie auta przed kupnem ?

Moze ktos wyjasnic co oni sprawdzają ? Czy wystawią na to papier, oraz ile kosztuje ta przyjemność (200-300zl? )

 

Czy warto interesować sie autem EDITION FLEET ? Zauważyłem że sporo aut po vinie to wypluwa.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To już zależy od wielu czynników. Zagadaj do mnie na priv albo gadu to porozmawiamy.

hahahahaaa

hej

 

Artur.. a co Cię tak rozbawiło???

Opublikowano

witaj!

Skasowałeś pierwszą wypowiedź i dobrze.

To już zależy od wielu czynników. Zagadaj do mnie na priv albo gadu to porozmawiamy.

hahahahaaa

hej

Artur.. a co Cię tak rozbawiło???

E nic zostawmy to już w spokoju,miałem dobry humor wczoraj wieczorem.

hej

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
witaj!

Skasowałeś pierwszą wypowiedź i dobrze.

 

E nic zostawmy to już w spokoju,miałem dobry humor wczoraj wieczorem.

hej

 

Skasowałem bo nie chciałem wywlekać no forum genezy Twojego dziwnego zachowania. Wyśmianie czyjejś wypowiedzi nie ma związku z dobrym humorem, chyba że masz jakieś rozdwojenia jaźni, to lepiej nie siadaj do forum jak rządzi Twoje gorsze ja. ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.