Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

I jeszcze prośba do modelatora tego forum o to żeby wyczyścił ten temat. :)

W cuda wierzysz chyba :norty:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

  • Odpowiedzi 147
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Konczac ta beznadziejna dyskusje z Rado_! :

 

- moje auto nie ma znaczka S4, do tego jest to avant, bez srebrnych lusterek, bez srebrnych listew, wiec zaden szpan, po prostu a4 avant

- klocki ktore ja mam, sa tak popularne ze maja zastosowanie w 90% benzyn a4

- tarcze takze

- wahacze sa takie same jak w kazdym a4, z tylu tez

- filtr powietrza jak w tdi

- paliwa jak w kazdym benzynowym

 

Ceny jakie podalem dotycza mnie, mojego zakupu. Czy to w ASO gdzie w koncu mam jakies rabaty, czy hurtowni motoryzacyjnej, gdzie pracowalem.

Nie mam zamiaru nikomu udowadniac ze S4 bedzie tansze od 330d. Nie ten poziom. Po prostu mialem dosyc diesla. Za cene eksploatacji klekota mam benzynke.

 

Sprawdzcie w ASO ile kosztuje filtr powietrza do 330d lub 320d. Do S4 cena w ASO to 104 PLN.

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano (edytowane)
po co jakies porownania robisz filtr knecht-a do 330 d kosztuje 220 zl lub mniej do 320 d 120 zl skoro tak porownujesz to policz sobie cene rorzadu bo w BMW = 0 zl a w AUDI 4.2 V8 = ?? 1600 zl strzelam bo nie mialem V8 tylko V6 i tam to gdzies okolo tyle wychodzilo z wymiana zaznaczam ze trzeba caly pas przedni wyjmowac :!: i prosze o zakonczenie tej dyskusji wszystko nie na temat :!: kazdy jezdzi tym na co go stac jeden lubi benzyne a drugi diesle ja lubie jedno i drugie :wink: :lol: jezdze dieslem ze wzgledu na koszty robie rocznie okolo 30 tys jak bym robil do 10 tys to moze bym sie skusil na jakas duza benzynke :twisted: Edytowane przez badyl80

bmw e46 330d automat 204 ps

bmw e46 320d manual 150 ps

a3 110 ps ahf

suzuki gsxr 1000 k3 175 ps 0-200 7sek :P

bylo a6 c5 2.5 tdi quattro ake -mile wspomnienie

Opublikowano
Rozrzad jest na lancuchu.

 

widze jeszcze nawet nie wiesz co masz rozrzad nie jest na lancuchu tylko na paskach wejdz na forum audi i poczytaj

bmw e46 330d automat 204 ps

bmw e46 320d manual 150 ps

a3 110 ps ahf

suzuki gsxr 1000 k3 175 ps 0-200 7sek :P

bylo a6 c5 2.5 tdi quattro ake -mile wspomnienie

Opublikowano
Rozrzad jest na lancuchu.

 

widze jeszcze nawet nie wiesz co masz rozrzad nie jest na lancuchu tylko na paskach wejdz na forum audi i poczytaj

 

http://image.europeancarweb.com/f/9332268/0304_04z+2004_Audi_S4+Engine_View.jpg

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano
Rozrzad jest na lancuchu.

 

widze jeszcze nawet nie wiesz co masz rozrzad nie jest na lancuchu tylko na paskach wejdz na forum audi i poczytaj

 

http://image.europeancarweb.com/f/9332268/0304_04z+2004_Audi_S4+Engine_View.jpg

 

 

ten silniczek co dales zdjecie to 4.2 FSI montowany od budy o ile sie nie myle B7 w poprzednich A4 B6 B5 byly na pasku zasugerowalem sie tym ze masz na pasku bo chciales przeznaczyc cos pod 60000 zl skoro masz FSI to musisz dac 80000 zl okolo takze lepiej napisz co masz dokladnie za S4 to bedzie wiadomo

bmw e46 330d automat 204 ps

bmw e46 320d manual 150 ps

a3 110 ps ahf

suzuki gsxr 1000 k3 175 ps 0-200 7sek :P

bylo a6 c5 2.5 tdi quattro ake -mile wspomnienie

Opublikowano

Nie proszę pana , to nie jest silnik 4.2 FSI. To jest 4.2 V8 BBK montowany w S4 B6. Silnik 4.2 FSI był montowany dopiero od 2004 roku w karoserii B7.

 

A ja mam S4 B6 avant 2003 rok. Podać VIN ?

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano
a to przepraszam zwracam honor bylem pewien ze jeszcze na paskach :norty: :mad2:

bmw e46 330d automat 204 ps

bmw e46 320d manual 150 ps

a3 110 ps ahf

suzuki gsxr 1000 k3 175 ps 0-200 7sek :P

bylo a6 c5 2.5 tdi quattro ake -mile wspomnienie

Opublikowano

s4 według M330d niewiele się się różni od zwykłej A4 , różni się zapewne tylką nalepką S4 :duh: ,większa moc uzykiwana jest z nalepki magicznej S4 :) , naprawde nie chce mi się dalej brnąć w taki poziom dyskusji , pomine fakt taki że rozmawiamy o 320d i 330d a mamy co chwila samozachwyt s4 , i to nie tylko w tym poście :) co chwila widze o tym wzmianke :) wiec ja też się przyłącze do gratulacji i samozachwycie S4 :duh:

 

kolega w zwykłej a4 quatro 3l dislu wymieniał komplet tarcz , kosztowoło to zupełnie inne pieniądze niż tutaj opisujecie , ale to przecież disel a jak disel to napewno 10x wiecej ksztuje :mad2:

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
s4 według M330d niewiele się się różni od zwykłej A4 , różni się zapewne tylką nalepką S4 :duh: ,większa moc uzykiwana jest z nalepki magicznej S4 :) , naprawde nie chce mi się dalej brnąć w taki poziom dyskusji , pomine fakt taki że rozmawiamy o 320d i 330d a mamy co chwila samozachwyt s4 , i to nie tylko w tym poście :) co chwila widze o tym wzmianke :) wiec ja też się przyłącze do gratulacji i samozachwycie S4 :duh:

 

kolega w zwykłej a4 quatro 3l dislu wymieniał komplet tarcz , kosztowoło to zupełnie inne pieniądze niż tutaj opisujecie , ale to przecież disel a jak disel to napewno 10x wiecej ksztuje :mad2:

 

 

Ostatni raz Ci udowodnie ze nie masz racji:

 

Tarcza do a4 3.0 tdi ATE na allegro: http://www.allegro.pl/item917837859_tarcza_hamulcowa_ate_power_disc_audi_a4_a6.html

Tarcza do 330d ATE na allegro: http://www.allegro.pl/item911642431_tarcza_hamulcowa_ate_przod_325mm_bmw_3_e46.html

 

Koniec twoich farmazonow. Zanim cos napiszesz - sprawdz.

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano
s4 według M330d niewiele się się różni od zwykłej A4 , różni się zapewne tylką nalepką S4 :duh: ,większa moc uzykiwana jest z nalepki magicznej S4 :) , naprawde nie chce mi się dalej brnąć w taki poziom dyskusji , pomine fakt taki że rozmawiamy o 320d i 330d a mamy co chwila samozachwyt s4 , i to nie tylko w tym poście :) co chwila widze o tym wzmianke :) wiec ja też się przyłącze do gratulacji i samozachwycie S4 :duh:

 

kolega w zwykłej a4 quatro 3l dislu wymieniał komplet tarcz , kosztowoło to zupełnie inne pieniądze niż tutaj opisujecie , ale to przecież disel a jak disel to napewno 10x wiecej ksztuje :mad2:

 

 

Ostatni raz Ci udowodnie ze nie masz racji:

 

Tarcza do a4 3.0 tdi ATE na allegro: http://www.allegro.pl/item917837859_tarcza_hamulcowa_ate_power_disc_audi_a4_a6.html

Tarcza do 330d ATE na allegro: http://www.allegro.pl/item911642431_tarcza_hamulcowa_ate_przod_325mm_bmw_3_e46.html

 

Koniec twoich farmazonow. Zanim cos napiszesz - sprawdz.

i co dla różnicy kilku złoty na tarczach wszyscy mają się przesiąść na Audi.... :lol:

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

auto kolegi jest z 2009 r ale nie dopowiedziałem i w sumie mój błąd , wymieniał je na gwarancji w ASO, koszt był jakieś 3 tyś, ty te s4 z którego roku masz ? bo tego nie zdradziłeś

 

i dobrze że kolego zszedłeś na ziemie i zaczełeś porównywać auta w tej samej klasie , z tą samą pojemnością i z tym samym paliwem - duże postępy , ceny są porównywalne jak widze na linku i mnie przekonałeś

 

co do s4 4,2 litry w automacie to mnie nie przekonuje żeby było tańsze w eksploatacji od 330d ,

 

za wszysko się płaci , jest to podobne do m-ki , ale może się myle i w audi literka S4 to pic i marketing żeby zapłacić drożej za coś co ma zwykłe A4 - ja tego niekupuje , poeksploatujesz swoje s4 rok czasu to możemy porozmawiać

 

co do automatu to im starsze auto tym większe ryzyko że bedziesz je naprawiał , ludzie się pozbywają takich aut przy pierwszych objawach , im większa moc tym szybciej się to zużywa , do tego większe spalanie .

 

ale w sumie namawiaj kolege do kupna s4 , mam nadzieje że będzie w stanie utrzymać je i troche nim pojeździć

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano

bez urazy Jakub ale samochody to nie całe moje życie , gdyby było mnie stać to bym m3 się woził w wekendy i w lato , na jesień i zime bym miał jakiegoś x-a . a do komfortowej jazdy w długie trasy pewnie 7-ke , zwłaszcza te nową 7-ke :)

 

jeżdże tym na co mnie stać , dla mnie 330xd jest bardzo uniwersalnym samochodem wróciłem niedawno z gór i jestem po prostu zachwycony x-em , ma to co chciałem , relatywnie duża moc przy umiarkowanym spalaniu , przyczepność i właśnie uniwersalność

 

zrobiłem 1200 km i średnie spalanie mi wyszło 6,4 l , mnie to satysfakcjonuje .

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano

Bardo jestem zdziwiony że w S ce tarcze hamulcowe są takie same jak w zwykłej A4 czy A6 :shock:

Przecież wszystkie odmiany AUDI w wersji S to topowe, usportowione wersje fabrycznych modeli charakteryzujące się ponad przeciętnymi właściwościami jezdnymi, mocą i stylistyką.

Rozumiem że adekwatnie do wysokiej mocy i prędkości wersji S muszą być poczynione znaczne zmiany w zawieszeniu, hamulcach i układzie napędowym w porównaniu do zwykłej A4 po to aby taki samochód o znacznych osiągach mógł się stabilnie, pewnie prowadzić i bardzo dobrze hamować z dużych prędkości w razie potrzeby.

Jeżeli jest tak że do S4 podchodzą zwykłe części od A4 to jestem tym bardzo zaskoczony. :shock:

Opublikowano
Bardo jestem zdziwiony że w S ce tarcze hamulcowe są takie same jak w zwykłej A4 czy A6 :shock:

Przecież wszystkie odmiany AUDI w wersji S to topowe, usportowione wersje fabrycznych modeli charakteryzujące się ponad przeciętnymi właściwościami jezdnymi, mocą i stylistyką.

Rozumiem że adekwatnie do wysokiej mocy i prędkości wersji S muszą być poczynione znaczne zmiany w zawieszeniu, hamulcach i układzie napędowym w porównaniu do zwykłej A4 po to aby taki samochód o znacznych osiągach mógł się stabilnie, pewnie prowadzić i bardzo dobrze hamować z dużych prędkości w razie potrzeby.

Jeżeli jest tak że do S4 podchodzą zwykłe części od A4 to jestem tym bardzo zaskoczony. :shock:

 

podobnie myślałem , przeciez w Audi literka S to odpowiedź na M w BMW , a mka 3-ka ma mało wspólnego ze zwykła 3-ką

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano

Panowie cztać uważniej, tam nie ma tarcz do S4!

 

S4 ma tyle mocy co M3 i trudno oczekiwać, żeby tarcze byly takie same co w zwyklej A4.

Poza tym w hamowaniu nie chodzi o wielkość tarczy tylko o zdolność do odprowadzania ciepla i niechęć do jej przegrzewania.

Opublikowano

Tłumacze ci Rado_! , bo już mi słów na Ciebie brakuje, że kupiłem sobie S4 z prostego powodu. Nie mam zamiaru płacic za cześci do trzesącego się diesla, skoro tyle samo, lub mniej, a może i trochę wiecej kosztują to aksamitnej benzyny. Nie potrzebuję diesla, bo ja nie liczę spalania na zasadzie litrów na 100km tylko PLN / tydzień, tak mało KM robie. Rozumiesz ? Nikogo nie namawiam do S4, nikogo nie przekonuje do S4 ,ale jak dla mnie eksploatacja , ze względu na kretyńskie ceny cześci, 330d to bezsens.

Po woli realizuję swoje marzenia - chciałem 330d ? Miałem. Chciałem S4 - mam. Jest z tym jakiś problem ?

 

Na reszcie mogę pojechac do ASO w Poznaniu, i z usmiechem na twarzy przywitać kolegów którzy mi w ciagu 1 minuty zrobią diagnostykę, zrobią rabat na części czy usługę, bo po to są koledzy. Ja też im pomaga. W ASO BMW Smorawiński jesteś wrogiem. Rabaty ? Powyżej 1500 PLN miesiecznie obrotu. Pasjonaci won. Diagnostyka ? Za 3 dni, 300 PLN. Kiedyś kupiłem zestaw multifunkcyjny do e46. Kolega mi obnizył ze 120 PLN (zalpłaciłem ok 600 PLN). Potem go wylali z roboty bo narazaił firmę na straty a mi przysłali pismo do domu że mam dopłacic bo mi sie rabat nie należy. W poopie mam zatem takie BMW.

 

A ja auta nie kupuje się, tak jak powiedział Jakub ze względu na spalanie. Przestań mnie Rado obrażać bo nie wytrzymam.

 

Dla informacji Rado_! : Tarcza u tego samego goscia z allegro do mojego S4 z 203 roku kosztuje 295 PLN / sztukę. Produkt ATE. Srednica 345 mm.

Klocki mają 246 róznych zastosowań , w tym A4, A6, A8, VW T5 itp

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano
fakt faktem ze aso bmw potrafi rozlozyc na lopatki ... pojechalem do ciolkow z gadka na temat kolektora powietrza i nieszczescnych klapek ... a co ich to obchodzi ze sie moga urwac, jaki rabat (z gadka w stylu poje... Cie), masz potrzebe (my nie) to plac 440 ojro za nowy ... no z takim podejsciem to ja mam w dupie taka marke ... na 4 pierscienie mam specow pod reka i trzeba bedzie przemyslec kolejny zakup :D
Opublikowano

M330d jak masz znajomych kolegów w ASO to ja ci się nie dziwie , wiem o co chodzi

po za tym to ty tu wyjechałeś ni z gruszki ni z pietruszki z s4 - auto troszeczke z innej kategorii

 

ASO jeżeli nie masz chodów to bulisz i wcale nie oznacza to że masz dobrze zrobione , jezeli nie mogą sobie poradzić z problemem zwykle to tłumaczą złą eksploatcją samochodu - paranoja

 

kolega już 3 raz wymienia komplet tarcz w ASO i problem powraca , sam mówi że na razie to go grzeje bo ma gwarancje ale co po tem ? co to za auto co nie można mocniej przyhamować bo tarcze ci się krzywią , wcześniej miał zwykłe a4 1,9 tdi i nie miał z tym problemów , w 3l qutro za auto które wybulił mase kasy nowe z salonu i tarcze mu się krzywią , już mu zapowiedzieli że 4 raz już mu na gwarancji nie wymienią - jak dla mnie dość dziwne tłumaczenie , co to za badziewne hamulce tam włożyli

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.