Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tandetna jest każdy o tym wie. Jedynie co wygląd nadrabia, ale też nie do końca, z tymi autami jest tak, albo się podobają albo nie.

 

Skoro Alfa ma taki wsaniały motor to dlaczego motor Alfy nie był 'engine of the year'? A BMW był..

 

Bosch robi układy dla 99% aut poruszających się po świecie więc co innego może być w Alfie jak nie Bosch.

 

Gratuluję zakupu Alfy, skoro z nią wszystko ok i jesteś zadowolony to nie widzę żadnego problemu.

 

A to, na jakie zaburzenia cierpisz średnio mnie obchodzi ;)

 

Pzdr.

  • Odpowiedzi 147
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

jakub napisał :

 

1. Moje miasto jest male i korki są w pewnych godzinach,które mnie rzadko dotyczą.

2. To jest moja chyba 8 benzynowa Beemka i ZAWSZE paliły mi mniej niż podaje instrukcja.

3. 4000 obrotów to dla niej już kosmos, bardzo sprawnie porusza się w przedziale 2000-3000

4. Komputer (mój) jest apekarsko dokladny (sprawdzone)

5. Trasa. min 7,8 przeciętnie robię 8,5 , ostatnio przy bardzo szybkim tempie (160 nie schodzilo a miejscami nawet 230) 11 litrów

 

Mam ALfę diesla z tych samych pwodów dla których nigdy nie kupię BMW diesla. Silniki benzynowe (Twin Spark) są tragiczne za to dieslowskie są wzorem do naśladowania.

Alfę musialem mieć bo każdy samochodziarz musi ją posiadać (lub Lancię).

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Po tym co napisałeś to jestem pewien że jaja sobie robisz. :shock: :shock:

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Opublikowano
Skoro Alfa ma taki wsaniały motor to dlaczego motor Alfy nie był 'engine of the year'? A BMW był

 

Za to 156 byla samochodem roku 1998 jako calość, czyli silnik też :D

Opublikowano
jakub napisał :

 

1. Moje miasto jest male i korki są w pewnych godzinach,które mnie rzadko dotyczą.

2. To jest moja chyba 8 benzynowa Beemka i ZAWSZE paliły mi mniej niż podaje instrukcja.

3. 4000 obrotów to dla niej już kosmos, bardzo sprawnie porusza się w przedziale 2000-3000

4. Komputer (mój) jest apekarsko dokladny (sprawdzone)

5. Trasa. min 7,8 przeciętnie robię 8,5 , ostatnio przy bardzo szybkim tempie (160 nie schodzilo a miejscami nawet 230) 11 litrów

 

Mam ALfę diesla z tych samych pwodów dla których nigdy nie kupię BMW diesla. Silniki benzynowe (Twin Spark) są tragiczne za to dieslowskie są wzorem do naśladowania.

Alfę musialem mieć bo każdy samochodziarz musi ją posiadać (lub Lancię).

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Po tym co napisałeś to jestem pewien że jaja sobie robisz. :shock: :shock:

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Nie nie robię sobie jaj.

Jakim benzynowym BMW pow 200 koni jeździleś?

Opublikowano
Nie jestem "benzynowym" ortodoksem, choć w ramach facecji w podpisie mam szyderstwo z diesla, ale odnoszę wrażenie że ci co mają diesla, nawet 3.0d nie mogą zaakceptować spalania 3.0i. :roll: Naprawdę dynamiczna jazda z silnikiem M54 w budzie e46 nie wymaga pałowania pod czerwone pole żeby odnieść wrażenie że inne auta są zepsute :mrgreen: Pisałem kiedyś, gdy poszukiwałem trójki, że obawiam się spalania benzynowego 3.0i, a strach wynikał z tego że dotychczas jeździłem golfem 2 1.6 GTD który zadowalał się 5-6 L /100km. Testowałem kilka egzemplarzy przed kupnem i w jeździe miejskiej zadowalały się 12-13L na 100km. (zagrzany silnik), natomiast 330d 9-10L/100km. Niestety żaden diesel nie ujął mnie dynamiką jak 330i i dlatego kupiłem to co mam w podpisie mimo że w DE diesel był o 2000 euro tańszy. Dla ciekawostki dodam że mój 330i spala średnio 10,5 w okresie zimowym, natomiast w lecie o litr więcej. Niestety włączona klimatyzacja non stop ma swoje koszty. Reasumując, kto dużo jeździ niech kupuje ON, kto ma w "zadzie" koszty paliwa i dba o spokój w eksploatacji niech wybiera PB. Sic!
Opublikowano
a ja se kupie motorynke - ważne że benzyna :D

 

 

A w Indiach robią motocykl z silnikiem diesla....

Opublikowano

Temat 320d czy 330d i jak zwykle najwięcej mają do powiedzenia benzynowcy , po prostu te forum naprawde przerasta wszysko co widziałem , opinie tu ferują ludzie co mają jakieś kompleksy i na siłe coś udawadniają

 

M330d ciesze się że kupiłeś sobie 4,2 l w benzynie , psioczysz teraz tak strasznie za 330d ale już wkrótce pomażysz o nim bo po prostu nie bedzie cię stać jeździć swoim s4 , to nie tylko koszty spalania , w s4 jest dużo zmian w zawieszeniu , hamulacach , sprzęgle , silniku itd - nie są to tanie rzeczy i powszechne , myślisz że naprawy cię nieominą ??? optymistyczne zaożenie , wiem że twierdzicie że benzyna jest bezawaryjna , bezawaryjną bo duma wam niepozwoli napisanie że coś wam się zepsuło , bedziecie jeździć 5 lat i będziecie twerdzić że nic wam się nie popsuło - nie bede dalej komentował tego , co do przyśpieszenia i wyższości s4 :) 330d po virku też się bardzo ładnie zbiera , a koszty są naprawde z innej bajki , ale naprawde gratulacje , od razu powiem że mnie na s4 4,2 litry nie stać i nie będe owijał to w bawełne , piękne auto i ładne osiagi wiec jeszcze raz gratulacje , niech ci jak najmniej pali i jak najmniej się psuło

 

może i faktycznie tak robicie jak pisąłem kiedyś , jeździcie 3 lata ,nic totalnie nie wkładacie do auta a później opychacie frajerowi zajeżdżone auto - niech on naprawia , znam wielu takich i oni twierdzą że nic do auta nie dołożyli , jechałem ostnio takim

 

luz na kierownicy z 15 stopni , tarcze pokrzywione , coś stukało pukało w zawieszeniu , silnik w benzynie chodził jak traktor i on nie dołożył przez 3 lata nic do auta , myśle że nawet oleju nie wiemienił ani razu

 

i co ciekawe troche się z nim bujał ale sprzedał je, nie wiem jak ktoś takiego szrota mógł kupić

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
Nie jestem "benzynowym" ortodoksem, choć w ramach facecji w podpisie mam szyderstwo z diesla, ale odnoszę wrażenie że ci co mają diesla, nawet 3.0d nie mogą zaakceptować spalania 3.0i. :roll: Naprawdę dynamiczna jazda z silnikiem M54 w budzie e46 nie wymaga pałowania pod czerwone pole żeby odnieść wrażenie że inne auta są zepsute :mrgreen: Pisałem kiedyś, gdy poszukiwałem trójki, że obawiam się spalania benzynowego 3.0i, a strach wynikał z tego że dotychczas jeździłem golfem 2 1.6 GTD który zadowalał się 5-6 L /100km. Testowałem kilka egzemplarzy przed kupnem i w jeździe miejskiej zadowalały się 12-13L na 100km. (zagrzany silnik), natomiast 330d 9-10L/100km. Niestety żaden diesel nie ujął mnie dynamiką jak 330i i dlatego kupiłem to co mam w podpisie mimo że w DE diesel był o 2000 euro tańszy. Dla ciekawostki dodam że mój 330i spala średnio 10,5 w okresie zimowym, natomiast w lecie o litr więcej. Niestety włączona klimatyzacja non stop ma swoje koszty. Reasumując, kto dużo jeździ niech kupuje ON, kto ma w "zadzie" koszty paliwa i dba o spokój w eksploatacji niech wybiera PB. Sic!

 

 

Wszystko elegancko i pięknie tylko ja pisałem o 330ix jakuba a nie o zwykłej 330i. Jak wiemy to w ixie jest skomplikowany napęd są trzy mechanizmy różnicowe a auto jest cięższe od wersji tylnonapędowej o przynajmniej 100kg. W takim przypadku silnik musi pchać większy ciężar pokonywać dużo większe opory napędu przez co traci swoją moc i elastyczność w porównaniu ze zwykłą 330i, trzeba go też wyżej wykręcać żeby w miarę żwawo się poruszać. Reasumując wyżej wymienione argumenty zmierzam do tego że wszystkie te czynniki wpływają na dużo zwiększone zużycie paliwa a zwłaszcza jazda po mieście. :8)

Opublikowano
Nie jestem "benzynowym" ortodoksem, choć w ramach facecji w podpisie mam szyderstwo z diesla, ale odnoszę wrażenie że ci co mają diesla, nawet 3.0d nie mogą zaakceptować spalania 3.0i. :roll: Naprawdę dynamiczna jazda z silnikiem M54 w budzie e46 nie wymaga pałowania pod czerwone pole żeby odnieść wrażenie że inne auta są zepsute :mrgreen: Pisałem kiedyś, gdy poszukiwałem trójki, że obawiam się spalania benzynowego 3.0i, a strach wynikał z tego że dotychczas jeździłem golfem 2 1.6 GTD który zadowalał się 5-6 L /100km. Testowałem kilka egzemplarzy przed kupnem i w jeździe miejskiej zadowalały się 12-13L na 100km. (zagrzany silnik), natomiast 330d 9-10L/100km. Niestety żaden diesel nie ujął mnie dynamiką jak 330i i dlatego kupiłem to co mam w podpisie mimo że w DE diesel był o 2000 euro tańszy. Dla ciekawostki dodam że mój 330i spala średnio 10,5 w okresie zimowym, natomiast w lecie o litr więcej. Niestety włączona klimatyzacja non stop ma swoje koszty. Reasumując, kto dużo jeździ niech kupuje ON, kto ma w "zadzie" koszty paliwa i dba o spokój w eksploatacji niech wybiera PB. Sic!

 

 

Wszystko elegancko i pięknie tylko ja pisałem o 330ix jakuba a nie o zwykłej 330i. Jak wiemy to w ixie jest skomplikowany napęd są trzy mechanizmy różnicowe a auto jest cięższe od wersji tylnonapędowej o przynajmniej 100kg. W takim przypadku silnik musi pchać większy ciężar pokonywać dużo większe opory napędu przez co traci swoją moc i elastyczność w porównaniu ze zwykłą 330i, trzeba go też wyżej wykręcać żeby w miarę żwawo się poruszać. Reasumując wyżej wymienione argumenty zmierzam do tego że wszystkie te czynniki wpływają na dużo zwiększone zużycie paliwa a zwłaszcza jazda po mieście. :8)

 

Zgadzam się z większym ciężarem i oporami, szczególnie to czuć zimą. OK, ale ile rośnie Ci spalanie gdy wieziesz np dwie osoby?

I jeszcze jedno zaskoczenie, porównj sobie straty na papierze 330xd do d i 330xi do zwyklej 330i. Bardzo dziwne są te straty w dieslu a w benzynie są śladowe.

330i/xi jest bardzo elastyczna dzięki dwóm wansom i naprwdę gdybym ją wkręcał do 4000 to jeździlbym w mieście max na drugim biegu.

Opublikowano
Temat 320d czy 330d i jak zwykle najwięcej mają do powiedzenia benzynowcy , po prostu te forum naprawde przerasta wszysko co widziałem , opinie tu ferują ludzie co mają jakieś kompleksy i na siłe coś udawadniają

 

M330d ciesze się że kupiłeś sobie 4,2 l w benzynie , psioczysz teraz tak strasznie za 330d ale już wkrótce pomażysz o nim bo po prostu nie bedzie cię stać jeździć swoim s4 , to nie tylko koszty spalania , w s4 jest dużo zmian w zawieszeniu , hamulacach , sprzęgle , silniku itd - nie są to tanie rzeczy i powszechne , myślisz że naprawy cię nieominą ??? optymistyczne zaożenie , wiem że twierdzicie że benzyna jest bezawaryjna , bezawaryjną bo duma wam niepozwoli napisanie że coś wam się zepsuło , bedziecie jeździć 5 lat i będziecie twerdzić że nic wam się nie popsuło - nie bede dalej komentował tego , co do przyśpieszenia i wyższości s4 :) 330d po virku też się bardzo ładnie zbiera , a koszty są naprawde z innej bajki , ale naprawde gratulacje , od razu powiem że mnie na s4 4,2 litry nie stać i nie będe owijał to w bawełne , piękne auto i ładne osiagi wiec jeszcze raz gratulacje , niech ci jak najmniej pali i jak najmniej się psuło

 

może i faktycznie tak robicie jak pisąłem kiedyś , jeździcie 3 lata ,nic totalnie nie wkładacie do auta a później opychacie frajerowi zajeżdżone auto - niech on naprawia , znam wielu takich i oni twierdzą że nic do auta nie dołożyli , jechałem ostnio takim

 

luz na kierownicy z 15 stopni , tarcze pokrzywione , coś stukało pukało w zawieszeniu , silnik w benzynie chodził jak traktor i on nie dołożył przez 3 lata nic do auta , myśle że nawet oleju nie wiemienił ani razu

 

i co ciekawe troche się z nim bujał ale sprzedał je, nie wiem jak ktoś takiego szrota mógł kupić

 

No tak , mały warszawiaczek i jego zazdrość. Pomyśl, zanim cokolwiek napiszesz. Sprawdź ceny,

Sprzegła nie mam, bo to automat. Skrzynia Zf 6hp19. Nie psuje się tak jak GM. Hamulce ? Klocki tak popularne, że maja setki zastosowań. 110 PLN mój ulubiony mintex. Tarcze ? 300 PLN komplet, Zimmerman. Wahacze ? Kpl na dwa koła (6 wahaczy - 600 PLN , firma QH). Filtr pow. 40 PLN, paliwa 25, oleju 30.

Nie obrażaj mnie cieniasie, bo jeszcze Ci daleko do mojego poziomu dbania o samochód. Do tego jestes uparty jak osioł w zagrodzie - chociażby w temacie termostatu. Wsadź se karton za przednią szybe i przytul tego swojego D I S L A analfabeto.

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano

Mam tylko jedno rozwiązanie dla tego sporu:

Spotkanie na torze .... i jak kiedyś "Kult" grał "Pokożcie co potraficie"

 

Oczywiście ja chcę być zawodnikiem :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

tak też przypuszczałem że audi będzie na równi a nawet tańsze z częściami od marki BMW.

Tak się zaczynam zastanawiać czy aby warto tak uparcie się trzymać czy może kąsnąć czegoś innego.

Nie ukrywajmy części do bmw nawet podróby są jakoś dziwnie drogie w porównaniu z audi czy merolem.

Pozdrawiam
Opublikowano

jakub napisał:

 

Zgadzam się z większym ciężarem i oporami, szczególnie to czuć zimą. OK, ale ile rośnie Ci spalanie gdy wieziesz np dwie osoby?

I jeszcze jedno zaskoczenie, porównj sobie straty na papierze 330xd do d i 330xi do zwyklej 330i. Bardzo dziwne są te straty w dieslu a w benzynie są śladowe.

330i/xi jest bardzo elastyczna dzięki dwóm wansom i naprwdę gdybym ją wkręcał do 4000 to jeździlbym w mieście max na drugim biegu.

 

.................................................................................................................................................

No to niech już tak zostanie bo dalsze przegadywanie nie ma sensu. Jeżeli tak rzeczywiście jest z tym spalaniem w 330xi jak piszesz to bardzo dobrze, jestem za tym żeby taki silnik w tym modelu spalił jeszcze mniej. :wink: Ja jednak na razie pozostaję przy swoim 330d bo podoba mi się ten wysoki moment obrotowy i ciąg już od 2000 tys. obr. a i brzmienie jak i kultura pracy silnika jest dla mnie zadowalająca :mrgreen:

 

Jeszcze kilka słów do M330d: Bez urazy ale po tym co napisałeś do Rado to śmiem twierdzić że kulturą to Ty kolego nie grzeszysz i proszę Cię bardzo żebyś w przyszłości pisząc coś na forum hamował swoje emocje bo nie mam ochoty czytać takich wulgarnych wypowiedzi. :nienie: :mad2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No tak , mały warszawiaczek i jego zazdrość. Pomyśl, zanim cokolwiek napiszesz. Sprawdź ceny,

Sprzegła nie mam, bo to automat. Skrzynia Zf 6hp19. Nie psuje się tak jak GM. Hamulce ? Klocki tak popularne, że maja setki zastosowań. 110 PLN mój ulubiony mintex. Tarcze ? 300 PLN komplet, Zimmerman. Wahacze ? Kpl na dwa koła (6 wahaczy - 600 PLN , firma QH). Filtr pow. 40 PLN, paliwa 25, oleju 30.

Nie obrażaj mnie cieniasie, bo jeszcze Ci daleko do mojego poziomu dbania o samochód. Do tego jestes uparty jak osioł w zagrodzie - chociażby w temacie termostatu. Wsadź se karton za przednią szybe i przytul tego swojego D I S L A analfabeto.

 

Tylko pozazdrościć fanom Audi, że do ich grona dołączył człowiek z klasą w niezniszczalnym S4.

 

Tak jak sam słów krytyki koledze Rado! nie żałuję, kiedy zasłuży :wink: tak w tej sytuacji uważam, że moderator powinien zainterweniować, bo to już lekkie przegięcie.

Opublikowano

Ludzie o co się oburzacie ? Suderland jesteś na forum od zaledwie tygodnia więc nie przeczytałeś większości bełkotu jaki pisze tu Rado. To co napisał m330d jest całkowitą prawdą o tym gościu tyle, że napisaną w dość dosadny sposób co nie zmienia faktu, że i tak to do niego nie dotrze ;) Osioł, analfabeta, te określenia większość forumowiczów bez problemu poparła by odpowiednimi argumentami wypowiadając się o Rado :D

 

A cóż ma zrobić moderator skoro sam wiele razy musiał użerać się z tym "indywiduum" :mrgreen:

Opublikowano
tak też przypuszczałem że audi będzie na równi a nawet tańsze z częściami od marki BMW.

Pomiędzy e46 320d a A4 B6 1.9 TDI AVF jest duuuża różnica w cenie części... na korzyść Audi.

 

Ale przesiadać się na Audi? Jest ok, ale w Quattro. A jak ma być Audi FWD, to zdecydowanie lepszym wyborem będzie e60 :D

E46 320d 175 PS@365Nm ...by Rogalotti
Opublikowano
Ludzie o co się oburzacie ? Suderland jesteś na forum od zaledwie tygodnia więc nie przeczytałeś większości bełkotu jaki pisze tu Rado. To co napisał m330d jest całkowitą prawdą o tym gościu tyle, że napisaną w dość dosadny sposób co nie zmienia faktu, że i tak to do niego nie dotrze ;) Osioł, analfabeta, te określenia większość forumowiczów bez problemu poparła by odpowiednimi argumentami wypowiadając się o Rado :D

 

A cóż ma zrobić moderator skoro sam wiele razy musiał użerać się z tym "indywiduum" :mrgreen:

 

Mimo wszystko uważam że można wyrażać się w bardziej kulturalny sposób ponieważ takie teksty nie są miłe ani przyjemnie nawet dla mnie jako osoby postronnej. :worried:

Opublikowano
Ludzie o co się oburzacie ? Suderland jesteś na forum od zaledwie tygodnia więc nie przeczytałeś większości bełkotu jaki pisze tu Rado. To co napisał m330d jest całkowitą prawdą o tym gościu tyle, że napisaną w dość dosadny sposób co nie zmienia faktu, że i tak to do niego nie dotrze ;) Osioł, analfabeta, te określenia większość forumowiczów bez problemu poparła by odpowiednimi argumentami wypowiadając się o Rado :D

 

A cóż ma zrobić moderator skoro sam wiele razy musiał użerać się z tym "indywiduum" :mrgreen:

 

Mimo wszystko uważam że można wyrażać się w bardziej kulturalny sposób ponieważ takie teksty nie są miłe ani przyjemnie nawet dla mnie jako osoby postronnej. :worried:

 

Poczytaj posty Rado_!, a zmienisz zdanie. I nie użyłem żadnego obraźliwego słowa.

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano

No tak , mały warszawiaczek i jego zazdrość. Pomyśl, zanim cokolwiek napiszesz. Sprawdź ceny,

Sprzegła nie mam, bo to automat. Skrzynia Zf 6hp19. Nie psuje się tak jak GM. Hamulce ? Klocki tak popularne, że maja setki zastosowań. 110 PLN mój ulubiony mintex. Tarcze ? 300 PLN komplet, Zimmerman. Wahacze ? Kpl na dwa koła (6 wahaczy - 600 PLN , firma QH). Filtr pow. 40 PLN, paliwa 25, oleju 30.

Nie obrażaj mnie cieniasie, bo jeszcze Ci daleko do mojego poziomu dbania o samochód. Do tego jestes uparty jak osioł w zagrodzie - chociażby w temacie termostatu. Wsadź se karton za przednią szybe i przytul tego swojego D I S L A analfabeto.

 

 

Oj piszesz glupoty akurat mialem AUDI pare ladnych lat i mam jeszcze A3 :mrgreen: uwierz ze ta skrzynia tez potrafi sie popsuc :!: bardzo czesto sie psuja poczytaj forum AUDI z tymi tarczami to pojechales troche tyle co podales to do mojego A6 z klekotem 2.5 TDI 180 ps kosztowaly ale na tyl i to byle jakiej firmy SBS a gdzie S4 klocki za 110 PLN to tez szajs musi byc bo dobre z czujnikami np TEXTAR to ponad 200 zl wachacze to tylko LEMFORDER nic innego bym do AUDI nie wkladal a komplet na strone to 1000 PLN fakt faktem ze silnik niezniszczalny ale za to lubi olej brac nawet niektore egzemplarze 1L oleju na 1000 km dobrze znosi gaz takze mozna zaoszczedzic na paliwie i uwierz mi AUDI nie jest tansze w utrzymaniu niz BMW ceny sa bardzo podobne :!:

bmw e46 330d automat 204 ps

bmw e46 320d manual 150 ps

a3 110 ps ahf

suzuki gsxr 1000 k3 175 ps 0-200 7sek :P

bylo a6 c5 2.5 tdi quattro ake -mile wspomnienie

Opublikowano
M330d :arrow: S4 fajne auto, tylko nie V8 Q tip, tylko i wyłacznie 2.7BT Q manual. Do tej pory poruszałem się tylko i wyłacznie 4 pierścieniami więc jestem na bieżąco w temacie. TIP niestety też się sypie, za to napęd jest na prawde pancerny. Ceny części które podałeś to jakiś żart. Tarcze to wydatek około 350zł/szt !!! Klocki bankowo w graniach 200-2300zł. Wahacze markowe 1000zł które bedziesz wymianiał częściej niż olej. poza tym wieczne problemy z ręcznym :/
Opublikowano (edytowane)

bezawaryjne audi , bezobsługowe - bezcenne . żal mi się robi jak to czytam , audi to dobre auto ale dużo jednak brakuje do BMW , niedawn o dopiero dościgneło , choć już w nowych modelach BMW Audi mocno odstaje technologicznie .

 

co ja mam ci zazdrościć , jeżdże tym na co mnie stać a nie tym co myśle że mnie stać jeździć tym , wydać ostanią kase byle by szpan był , pewnie ta literka S4 najwiecej jest dla ciebie warta , człowieku ja bym pierwsze co zrobił to tą literke wyrzucił , na mojej becie nie znajdziesz symboli silnika .

 

s4 w automacie jest tańsza w eksploatacji od 330d , pomine fak nieistotny dla ignorantów że to benzyna ,

 

wypowiadajać się o tym że skrzynia manualna jest droższa w eksploatcji i bardziej awaryjna od automatu pokazałeś swój poziom człowieku

 

życze ci tego żebyś się nie przekonał ile kosztuje naprawa automatu

 

a nawiasem mówiąc ja nie mieszkam w warszawie , zajżyj na mape , i nie określam ludzi po tym gdzie mieszkają .

Edytowane przez Rado_!

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No to wychodzi na to że ktoś tu ściemnia z tymi częściami, z ciekawości troszke pogooglowałem i rzeczywiście te ceny co napisał m330d to jakiś żart,

:shock:

Pozdrawiam
Opublikowano
Panowie konczymy tego offtopa :diabel_faja: Bo z S4 to temat nie ma nic wspolnego :mrgreen:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano (edytowane)

M330d napisał:

 

Poczytaj posty Rado_!, a zmienisz zdanie. I nie użyłem żadnego obraźliwego słowa.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nie zamierzam śledzić historii wypowiedzi Rado ani nikogo innego. To forum nie służy po to żeby skakać sobie do gardeł!! :mlotek: tylko po to aby służyć dobrą radą lub opinią. To że ktoś się wypowiada w niezbyt dobrym tonie ( zaznaczam że nie popieram żadnej ze stron ) to nie znaczy że trzeba odpowiadać w nieprzyjazny lub wrogi sposób. Naprawdę panowie uwierzcie mi że nie uchodzi w ten sposób się zachowywać zwłaszcza że to co napiszecie czyta wiele osób. :8)

 

I jeszcze prośba do modelatora tego forum o to żeby wyczyścił ten temat z postów nie mającym nic wspólnego z głównym tematem. :)

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Edytowane przez suderland

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.