Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
...taki fajny dźwięczny klekot... :wink:

 

Wpisz sobie kochany na jutubie "audi s4 b6" a potem "BMW 320d sound"

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

  • Odpowiedzi 147
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Znam znam - masę filmików tego typu się naoglądałem na YouTube...od R4 do W12 hehe

Oczywiście wcale nie neguję że S4 na fajny dźwięk i silnika i wydechu... :wink:

Opublikowano

Wyolbrzymiasz M330d...

 

Albo inaczej: podajesz ceny nowych części do 330d. Zauważ, że do 320d są one dużo tańsze, chociażby koło pasowe czy nowa turbina u oficjalnego przedstawiciela Garretta.

Zrobiłem swoim 34k km w 2 lata i żadnej z w/w rzeczy wymieniać nie musiałem.

A co do oleju, wymieniam go co 10-14k km, a leję dobrego Motula.

 

Dziwne, że mając e46 330dA jakoś na nią nie psioczyłeś, dopiero po przesiadce na PB.

 

Czasem mam wrażenie - nie mówię o Tobie M330d - że użytkownicy PB chcą sobie wynagrodzić relatywnie wysokie spalanie swoich samochodow właśnie wyśmiewaniem się z użytkowników ON, tudzież z ich samochodów.

 

P.S. Jeżeli plany będą szły w dobrą stronę, być może w tym roku zawita u mnie kolejne auto, tym razem z silnikiem 2.0T i 4WD... mimo tego nie powiem złego słowa na diesle.

E46 320d 175 PS@365Nm ...by Rogalotti
Opublikowano
Wyolbrzymiasz M330d...

 

Albo inaczej: podajesz ceny nowych części do 330d. Zauważ, że do 320d są one dużo tańsze, chociażby koło pasowe czy nowa turbina u oficjalnego przedstawiciela Garretta.

Zrobiłem swoim 34k km w 2 lata i żadnej z w/w rzeczy wymieniać nie musiałem.

A co do oleju, wymieniam go co 10-14k km, a leję dobrego Motula.

 

Dziwne, że mając e46 330dA jakoś na nią nie psioczyłeś, dopiero po przesiadce na PB.

 

Czasem mam wrażenie - nie mówię o Tobie M330d - że użytkownicy PB chcą sobie wynagrodzić relatywnie wysokie spalanie swoich samochodow właśnie wyśmiewaniem się z użytkowników ON, tudzież z ich samochodów.

 

P.S. Jeżeli plany będą szły w dobrą stronę, być może w tym roku zawita u mnie kolejne auto, tym razem z silnikiem 2.0T i 4WD... mimo tego nie powiem złego słowa na diesle.

niektórzy tak mają że jak im się coś psuje to nic nie mówią bo potem ciężko sprzedać ....lepiej po cichu podpytać i naprawić .....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Najpierw , drodzy koledzy, kupując diesla, zastanówcie się czy aby na pewno tego chcecie i potrzebujecie. W BMW diesel nie działa na zasadzie "tylko lać i jezdzić". Poza tym należy skalkulować czy to się opłaca. I nie chodzi o jednostkową wartość litra ON i PB i ilość spalonego paliwa. Czasami bowiem lepiej nalać wiecej PB niż ON, ale nie mieć na głowie:

 

- koła pasowego - 1500 PLN

 

A w 330i nie ma czasem "koła dwumasowego"? Chyba że "koło pasowe" to co innego :?:

Opublikowano
Najpierw , drodzy koledzy, kupując diesla, zastanówcie się czy aby na pewno tego chcecie i potrzebujecie. W BMW diesel nie działa na zasadzie "tylko lać i jezdzić". Poza tym należy skalkulować czy to się opłaca. I nie chodzi o jednostkową wartość litra ON i PB i ilość spalonego paliwa. Czasami bowiem lepiej nalać wiecej PB niż ON, ale nie mieć na głowie:

 

- koła pasowego - 1500 PLN

 

A w 330i nie ma czasem "koła dwumasowego"? Chyba że "koło pasowe" to co innego :?:

tak to co innego !!!!!!!!

koło pasowe masz z przodu silnika , natomiast koło dwumasowe przy sprzęgle!!!!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
do M330D pytanie moje brzmi czy zachwalajac jeszcze nie dawno twojego TOURINGA E46 w/w rzeczy wymieniłeś czy zaczeły ci sie sypac i postanowiłeś wcisnąc go komus jako zadbany,serwisowany i niesprawiajacy kłopotu super hiper disel :nienie: acha z tego co pamietam to miałes tam chyba jeszcze zderzaczek ALPINY :8) .......chyba dobrze że sie nie skusiłłem skoro to taki UDANY egzemplarz był :norty:
(*pozdrawiam*)
Opublikowano (edytowane)

Panowie spokojnie. M330d wiele razy pisał o awarii ASB, o przeplywce, o rozruszniku, o wymienanych termostatach itd, itp. Podal ceny części jakie nagmninnie padają, ale to nieznaczy, że zmienial wtryski, turbo czy kolo pasowe. Z tego co wiem to nie zmienial. Jego egzemplarz na pewno stanem przewyższal wiele forumowych. Prawdą też jest, że pisal, że spalanie nie rzadko sięga 15 litrów w mieście.

Zadowoleni?

 

.... A ostatni mi napisal, że 2-3 litry paliwa więcej są warte tego, żeby sluchać silnika, a nie brzęczących kluczy na siedzeniu.

Edytowane przez jakub
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
...taki fajny dźwięczny klekot... :wink:

 

Wpisz sobie kochany na jutubie "audi s4 b6" a potem "BMW 320d sound"

 

A może większość forumowiczów woli słuchać i oglądać na Youtube np: BMW e46 M3 sound lub BMW e92 M3 sound

Tak na marginesie, to S4 nie jest najlepszym autem do jakichkolwiek rozważań o ekonomii :mrgreen: jeszcze możesz poczuć w portfelu uroki serwisowania mocnego V8. Wtedy 330d bedzie ekonomicznym autem :cool2:

Opublikowano

.... A ostatni mi napisal, że 2-3 litry paliwa więcej są warte tego, żeby sluchać silnika, a nie brzęczących kluczy na siedzeniu.

 

330d też niezle brzmi jak go wkręcam no obroty wyraznie słychać pomruk R6 a jak nie chcę słuchać silnika to włączam muzę. :norty: :norty:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
.... A ostatni mi napisal, że 2-3 litry paliwa więcej są warte tego, żeby sluchać silnika, a nie brzęczących kluczy na siedzeniu.

 

Chyba sobie z ludzi jaja robicie :mad2: 2-3 litry więcej od 330d ma spalić V8 4,2 :cry2: ostatnio cytowałem kolegę z forum mastersa 15 to w trasie przy szybszej jeździe spala V8 4.2 a w mieście brak limitów :D

 

Niedługo wyjdzie na to że ciągnik siodłowy z naczepą w trasie przy 80km/h spali 8l/100km

To forum zaczyna mnie jakoś tak denerwować, bo już sam nie wiem o co w tym wszystkim chodzi- 3.0d pali 15l benzyna 3.0i 11l - ludzie zacznijcie jeździć tymi samochodami a nie je pchać.

 

Ps. Koło pasowe do 320d kupiłem za 400zł corteco i wymieniłem je w 1,5 godziny pod garażem, poszło szybciej niż niejednemu wymiana żarówki. Więc nie twórzcie mitów i jakiś dziwnych cen, bo każdy normalny poszuka i znajdzie coś w normalnych pieniądzach, bynajmniej ja bym sie roześmiał jak by mi krzyknęli za koło psaowe 1500zł - chory kraj!!!

Pozdrawiam
Opublikowano

Hunter dobre spostrzeżenie :cool2:

 

Co do spalania 330d każdemu spali inaczej - tyczy się to każdego motoru i każdego samochodu różnej maści.

 

Ktoś kto decyduje się na takie auto, np. V8 4,2 nie patrzy na spalanie, no chyba, że postaw się a zastaw się jak to w większości przypadków ma miejsce i jeździ jak dziadek.. i jeszcze na gazie :D. Ja jeździłem 3.0d i wiedziałem, że auto swoje spalić musi, jeździłem tak żeby czerpać z tego radość a nie oszczędzać. Co do samego motoru mogę go polecić, mój z przebiegiem 227kkm nie miał żadnych wad, sprzedałem auto z przebiegiem prawie 290kkm po dwóch latach.

 

"ludzie zacznijcie jeździć tymi samochodami a nie je pchać." :cool2: :cool2:

 

Pzdr.

 

Pzdr.

Opublikowano

Skoro 330dA potrafila spalić 15 to chyba rozmawiamy o 17-18 litrach prawda?

Moje BMW pali dużo, bo aktualnie ok 13 litrów w mieście i nigdy nie przekroczylem 15. Piszę oczywiście o zimie. Wiem ile pali i ja wiem to najlepiej. Jeźdżę benzynowcem, ponieważ mam benzynę we krwi i kocham samochody. Nie interesują mnie wyroby czekoladopodobne. Na tym proponuję zakończyć temat, ponieważ każdy ma prawo wolnego wyboru. Ja wybralem droższe rozwiązanie, ale w przeliczeniu dające więcej radości za 1 zlotówkę

Opublikowano

Czekoladopodobne? Kolego co Ty gadasz? :D A co ma diesel do czekoladopodobnego wytworu? Diesel to diesel benzyna to benzyna. Więc nie rozumiem Twojej metafory, chyba jednak nie jest trafna.

 

330d paliła mi ~10 po mieście przy pałowaniu to i 12 potrafiła spalić i więcej.

 

Z resztą porównywanie motorów diesel czy benzyna jest nie na miejscu. Druga sprawa, że deskusja na ten temat jest w ODDZIELNYCH tematach, także koniec OT. Kolega zadał konkretne pytanie: 320d czy 330d - temat dotyczy użytkowników DIESLI a nie wyższości benzyny nad dieslami.. a raczej diesli nad benzyniakami. :norty:

 

Pzdr.

Opublikowano
Czekoladopodobne? Kolego co Ty gadasz? :D A co ma diesel do czekoladopodobnego wytworu? Diesel to diesel benzyna to benzyna. Więc nie rozumiem Twojej metafory, chyba jednak nie jest trafna.

 

330d paliła mi ~10 po mieście przy pałowaniu to i 12 potrafiła spalić i więcej.

 

Z resztą porównywanie motorów diesel czy benzyna jest nie na miejscu. Druga sprawa, że deskusja na ten temat jest w ODDZIELNYCH tematach, także koniec OT. Kolega zadał konkretne pytanie: 320d czy 330d - temat dotyczy użytkowników DIESLI a nie wyższości benzyny nad dieslami.. a raczej diesli nad benzyniakami. :norty:

 

Pzdr.

 

Nie rozumiesz metafory no cóż....

Ja nie zacząłem tematu benzynowców, zostalem jak zwykle wywolany do tablicy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Skoro 330dA potrafila spalić 15 to chyba rozmawiamy o 17-18 litrach prawda?

no skoro m330d paliła 15litrów przy jego stylu jazdy i być może krótkich odcinkach to uważasz że 4,2 przy tym samym stylu jazdy spali 17l tak?? oj chyba się mylisz!! i to mocno.

Ale skoro ktoś kupuje 4,2 na BENZYNĘ to raczej się paliwem nie przejmuje.

 

Co do czekoladopodobnych - Jakub sam ma diesla... tylko na forum pisze akurat o benzynowym.

Pozdrawiam
Opublikowano
Skoro 330dA potrafila spalić 15 to chyba rozmawiamy o 17-18 litrach prawda?

no skoro m330d paliła 15litrów przy jego stylu jazdy i być może krótkich odcinkach to uważasz że 4,2 przy tym samym stylu jazdy spali 17l tak?? oj chyba się mylisz!! i to mocno.

Ale skoro ktoś kupuje 4,2 na BENZYNĘ to raczej się paliwem nie przejmuje.

 

Co do czekoladopodobnych - Jakub sam ma diesla... tylko na forum pisze akurat o benzynowym.

no i się wydało :lol: :lol: :lol:

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Przy odcinkach do pracy 2300m S4 spala 20l/100 km , na dłuższych spalanie spada do 17-18. Na trasie auto spaliło, do 140 km/h -11l/100km

Jestem po zmianie świec, zobaczymy czy te wartości się zmienią. Oczywiście, przy ostrej jezdzie górnego limitu spalania nie ma, ale co my rozważamy ? Ja robie 15.000 rocznie i pewnie tego roku zrobię mniej, bo dla zdrowia bede jezdził rowerem do pracy

 

330d sprzedałem w doskonałej kondycji, i bardzo bilem się z myślami, czy dobrze robie. Kupujący dostał min. nowe opony zimowe Conti 810, klocki + czujniki, termostat główny, klosze lamp + uszczelki, po inspekcji olejowej + filtry, zrobione w przeciągu 2 miesiecy, plus wszystkie faktury opiewające na sumę 5000+ PLN wydanych przez ostatnie 2 lata.

Był to pierwszy i ostatni klient jaki przybył zobaczyć auto, bo wiedział w jakim jest stanie. Auto nie było wystawione na żadnym allegro, tylko na dwóch forach, mimo to dzwoniło pełno pytaczy, lub pisało na GG, licząc że auto bedzie za 30k. Samochód sprzedałem za 45.000 PLN, bo jak sam kupujacy stwierdził, lepiej kupić auto doinwestowane niż świezo sprowadzone. Zresztą każdy samochód sprzedaje pierwszemu oglądającemu z racji jego stanu.

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano

Moje BMW pali dużo, bo aktualnie ok 13 litrów w mieście i nigdy nie przekroczylem 15

 

Trudno mi w to uwierzyć że tak mało pali po mieście ta twoja beta z tym silnikiem i w tej wersji. :shock: Wiem że z napędem na cztery łapy w benzynie żeby poruszać się w miarę sprawnie i tak żeby nikt nie trąbił na ciebie z tyłu kiedy ruszasz to niestety trzeba kręcić silniczek do 4000tys. obr. i więcej a to nie sprzyja niskiemu zużyciu paliwa. 13 litrów na setkę to bym się zgodził ale ze średnim zużyciem paliwa a nie po mieście. Być może sugerujesz cię tym jakie spalanie wskazuje komputer ale musisz wiedzieć o tym że dużo on może zaniżyć faktyczne spalanie samochodu. :8)

Opublikowano

Moje BMW pali dużo, bo aktualnie ok 13 litrów w mieście i nigdy nie przekroczylem 15

 

Trudno mi w to uwierzyć że tak mało pali po mieście ta twoja beta z tym silnikiem i w tej wersji. :shock: Wiem że z napędem na cztery łapy w benzynie żeby poruszać się w miarę sprawnie i tak żeby nikt nie trąbił na ciebie z tyłu kiedy ruszasz to niestety trzeba kręcić silniczek do 4000tys. obr. i więcej a to nie sprzyja niskiemu zużyciu paliwa. 13 litrów na setkę to bym się zgodził ale ze średnim zużyciem paliwa a nie po mieście. Być może sugerujesz cię tym jakie spalanie wskazuje komputer ale musisz wiedzieć o tym że dużo on może zaniżyć faktyczne spalanie samochodu. :8)

 

Trudno uwierzyć, a jednak.

 

1. Moje miasto jest male i korki są w pewnych godzinach,które mnie rzadko dotyczą.

2. To jest moja chyba 8 benzynowa Beemka i ZAWSZE paliły mi mniej niż podaje instrukcja.

3. 4000 obrotów to dla niej już kosmos, bardzo sprawnie porusza się w przedziale 2000-3000

4. Komputer (mój) jest apekarsko dokladny (sprawdzone)

5. Trasa. min 7,8 przeciętnie robię 8,5 , ostatnio przy bardzo szybkim tempie (160 nie schodzilo a miejscami nawet 230) 11 litrów

 

Mam ALfę diesla z tych samych pwodów dla których nigdy nie kupię BMW diesla. Silniki benzynowe (Twin Spark) są tragiczne za to dieslowskie są wzorem do naśladowania.

Alfę musialem mieć bo każdy samochodziarz musi ją posiadać (lub Lancię).

Opublikowano

Moje BMW pali dużo, bo aktualnie ok 13 litrów w mieście i nigdy nie przekroczylem 15

 

Trudno mi w to uwierzyć że tak mało pali po mieście ta twoja beta z tym silnikiem i w tej wersji. :shock: Wiem że z napędem na cztery łapy w benzynie żeby poruszać się w miarę sprawnie i tak żeby nikt nie trąbił na ciebie z tyłu kiedy ruszasz to niestety trzeba kręcić silniczek do 4000tys. obr. i więcej a to nie sprzyja niskiemu zużyciu paliwa. 13 litrów na setkę to bym się zgodził ale ze średnim zużyciem paliwa a nie po mieście. Być może sugerujesz cię tym jakie spalanie wskazuje komputer ale musisz wiedzieć o tym że dużo on może zaniżyć faktyczne spalanie samochodu. :8)

 

Trudno uwierzyć, a jednak.

 

1. Moje miasto jest male i korki są w pewnych godzinach,które mnie rzadko dotyczą.

2. To jest moja chyba 8 benzynowa Beemka i ZAWSZE paliły mi mniej niż podaje instrukcja.

3. 4000 obrotów to dla niej już kosmos, bardzo sprawnie porusza się w przedziale 2000-3000

4. Komputer (mój) jest apekarsko dokladny (sprawdzone)

5. Trasa. min 7,8 przeciętnie robię 8,5 , ostatnio przy bardzo szybkim tempie (160 nie schodzilo a miejscami nawet 230) 11 litrów

 

Mam ALfę diesla z tych samych pwodów dla których nigdy nie kupię BMW diesla. Silniki benzynowe (Twin Spark) są tragiczne za to dieslowskie są wzorem do naśladowania.

Alfę musialem mieć bo każdy samochodziarz musi ją posiadać (lub Lancię).

to chyba ewenement wśród silników benzynowych;

jeździ jak diesel

pali jak diesel

a jednak to benzyna! hhaha :lol:

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
to chyba ewenement wśród silników benzynowych;

jeździ jak diesel

pali jak diesel

a jednak to benzyna! hhaha

 

Tylko nie jak "diesel" :)

 

.... czyli jednak te diesle dużo palą

Opublikowano

Z tą Alfą to też jakaś metafora? :D Niesłychane historie mieć coś bo niewypada nie mieć.

 

I to spalanie jak w książce no nieźle nieźle, ewenement na skalę światową, bo chyba nie wiesz jak wyglądają takie testy spalania 'książkowego' o jakich mowa w instrukcjach.

 

I chyba jakiekolwiek porównywanie motoru diesla BMW a Alfy jest nie na miejscu :lol: Motor 3.0d był silnikiem roku.

 

I dlaczego kierowcy Alf Romeo nie pozdrawiają się na drodze? Bo przed chwilą widzieli się w serwisie :lol:

 

Pzdr.

Opublikowano
Z tą Alfą to też jakaś metafora? :D Niesłychane historie mieć coś bo niewypada nie mieć.

 

I to spalanie jak w książce no nieźle nieźle, ewenement na skalę światową, bo chyba nie wiesz jak wyglądają takie testy spalania 'książkowego' o jakich mowa w instrukcjach.

 

I chyba jakiekolwiek porównywanie motoru diesla BMW a Alfy jest nie na miejscu :lol: Motor 3.0d był silnikiem roku.

 

I dlaczego kierowcy Alf Romeo nie pozdrawiają się na drodze? Bo przed chwilą widzieli się w serwisie :lol:

 

Pzdr.

 

Gdybyś zadał sobie trud poszukania w historii commonraila to byś wiedział, że ten system zasilania Alfa pokazala pierwsza na świecie. Bylo to w roku 1997. Na ironię w mojej Alfie jest caly uklad wtrysku bliźniaczy z tym w 3.0d i też wyprodukowany przez BOSCHA.

 

Tak Alfa jest strasznie tandetna i gówniana, a ja jestem masochistą, który żeby się dobić też kupił żonie Alfę i teraz ma dwie :D

 

Mam tę wyższość nad większością z Was, że wypowiadam się o czymś co znam z doświadczenia, a nie z opowieści ciotecznego wujka szwagra.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.