Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Może ktoś zna kogoś w serwisiei i zbada temat jak to wygląda w ASO ,

powiem szczerze że bardzo sie napaliłem :roll: dajcie jakieś foty jak to wygląda live

 

na ASO bym raczej nie liczył w tej kwestii

 

jak to wyglada znajdziesz tu:

 

http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=218711

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

  • Odpowiedzi 69
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jeździj na ringach ;) ktoś pisał, że tak jeździ i nic mu policja nie robi.

 

Pzdr.

 

auto na ringach w ciagu nia, nawet pochmurnego jest ledwo widoczne. dzienne w ringach swiecą znaczniej lepiej

 

Wiem, dlatego ja jeżdżę na mijania ;)

 

Pzdr.

Opublikowano

Alpin na poprzedniej stronie wrzucilem linka z E90 na DRL :wink:

 

W momencie wlaczenia postojowych, dzienne dalej sie swieca (oczywiscie ringi+tylne swiatla), natomiast wlaczenie xenonow wylacza dzienne. Mnie najbardziej interesuje wlasnie czy ma to sens z punktu widzenia ekonomicznego, czy taka zarowka nie przepali sie szybciej niz xenon, i jak wyglada sprawa z poborem pradu (co mocniej obciaza aku, xenon czy dzienne).

 

Edit:

Czemu niby ASO ma tego nie zrobic. Do tego wystarczy GT1 ktore ma kazde ASO, i ogarniety elektronik. Dla kogos to moze byc 5 min roboty, a dla kogos kto nie ma pojecia 30 min.

Opublikowano

Foty były na forum US... jest wyżej link...

 

 

Ale ale... bo jeden pisze, że auta po lifcie, drugi napisał, że przed liftem... to w końcu jak to jest? Można zastosować ten patent w autach PRZED liftem, bo chyba większość to właśnie interesuje?

 

Ja gadałem z gościem ode mnie z LU z serwisu, który naprawia BMW, ale o takim czymś nie słyszał, a ma GT1 - także mam wieczorem przedzwonić - miał się zorientować. To napiszę co i jak.

 

Pzdr.

Opublikowano
Alpin na poprzedniej stronie wrzucilem linka z E90 na DRL :wink:

 

W momencie wlaczenia postojowych, dzienne dalej sie swieca (oczywiscie ringi+tylne swiatla), natomiast wlaczenie xenonow wylacza dzienne. Mnie najbardziej interesuje wlasnie czy ma to sens z punktu widzenia ekonomicznego, czy taka zarowka nie przepali sie szybciej niz xenon, i jak wyglada sprawa z poborem pradu (co mocniej obciaza aku, xenon czy dzienne).

 

Edit:

Czemu niby ASO ma tego nie zrobic. Do tego wystarczy GT1 ktore ma kazde ASO, i ogarniety elektronik. Dla kogos to moze byc 5 min roboty, a dla kogos kto nie ma pojecia 30 min.

 

 

Proste, że xenon bardziej obciąży aku niż zwykła żarówka H7 12V w długich. Ciekawe tylko jak z trwałością takiej H7 w momencie świecenia na 20% swojej mocy.

 

Pzdr.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja mam ustawione światła w e46 na dzienne, ale robiłem to ncsem , muszę sprawdzić czy disem=gt1 da się to zrobić w e90
Pozdrawiam
Opublikowano
Przed liftem + xenon - tu wchodzi ta opcja w gre. Po lifcie chyba wszystkie maja w serii światła dzienne jako mocniejsze ringi

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Ja właśnie chciałem zrobić podobnie czyli doposażyć auto o xenony po lifcie aby mieć ringi do jazdy dziennej. Kupiłem praktycznie nowe 2 miesięczne bixenony + moduł przypodłogowy + włącznik świateł + komplet spryskiwaczy + komplet wiązek do e90 i jak się okazało ASO odmawia mi podłączenia tego zestawu ponieważ jest do auta po liftingu. A do mojej są przewidziane zestawy nie oparte na LED-ach. Mogą spróbować podłączyć jednak utracę gwarancję i nie wiedzą czy to zadziała a tak czy tak będę musiał ponieść koszty 2200netto. Czy miał ktoś podobny przypadek a może komuś z was udało się to podłączyć, czy lampy po lifcie będą współpracowały z trójką przed liftem? Pozdrawiam
Opublikowano
W E90 tez da sie zaprogramowac przez GT1 DRL, tu macie link jak to wyglada http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=218711

Wtedy swieca sie dlugie na 20% mocy, wlaczaja sie po wlaczeniu zaplonu.

Czy mógłbym prosić o rozwinięcie tematu? Chodzi mi o wyjaśnienie co to jest GT1 DRL - to się robi w ASO, czy to jakis hack?

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

W ASO mozna zalozyc xenony poliftowe do wersji przedliftowych. Jest fabryczny zestaw doposazeniowy do tego.

 

GT1 - komputer do diagnostyki BMW, sprawdzenie bledow, programowania, itp.

DRL - Daytime Runnig Lights, czyli swiatla do jazdy dziennej :)

Opublikowano
Tzn jak to w końcu jest, np. http://allegro.pl/item892892795_bmw_3_e90_e_90_e91_bi_xenon_skretny_dioda_led.html co jeszcze trzeba do tego dokupić chcąc założyć lampy po lifcie?

 

Programowanie sterownika to wiadomo, ale co z podłączeniem tych lamp? Inne wtyczki, kable inne czy co? :roll:

 

Pzdr.

 

Ja również "podłączam się" do tego pytania ponieważ w 3 Aso odmówiono mi takiej usługi...

Opublikowano
W ASO mozna zalozyc xenony poliftowe do wersji przedliftowych. Jest fabryczny zestaw doposazeniowy do tego.

 

GT1 - komputer do diagnostyki BMW, sprawdzenie bledow, programowania, itp.

DRL - Daytime Runnig Lights, czyli swiatla do jazdy dziennej :)

 

 

Ok, rozumiem. Jak się domyślam jednak w ASO nie przeprogramują świateł tak by drogowe świeciły na 20% i realizowały funkcję świateł dziennych. Czyli trzeba szukać kogoś kto ma GT1 i to zrobi poza ASO? Chodzi oczywiście o model sprzed liftu.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
o ASO to mozna wiele ksiazek napisac. Oni nie robią niczego, czego nie ma w ich materiałach szkoleniowych :) Taki zabieg z programowaniem czegos nowego do czegos starszego to dla nich z zasady ryzyko. Wszystko się da podłączyć, a przynajmniej większość przeprogramować. Potrzeba po prostu kogoś rozgarniętego i myślącego a mało jest takich elektroników. Jeśli któryś czegoś nie robił nigdy i nie próbował programować to od razu mówi, że się nie da.Także ja jestem pewien, że można dołączyć lampy po lifcie do wersji sprzed liftu, żeby to grało

pozdrawiam

Krzysiek


Sprzedam do E90 pre lift:

1. Pasek wielorowkowy do benzyniaków N52

2. Lampy komplet ori tył, używane w bdb stanie

Opublikowano
o ASO to mozna wiele ksiazek napisac. Oni nie robią niczego, czego nie ma w ich materiałach szkoleniowych :) Taki zabieg z programowaniem czegos nowego do czegos starszego to dla nich z zasady ryzyko. Wszystko się da podłączyć, a przynajmniej większość przeprogramować. Potrzeba po prostu kogoś rozgarniętego i myślącego a mało jest takich elektroników. Jeśli któryś czegoś nie robił nigdy i nie próbował programować to od razu mówi, że się nie da.Także ja jestem pewien, że można dołączyć lampy po lifcie do wersji sprzed liftu, żeby to grało

 

thekrzych, jak jesteś pewien to dlaczego się tym nie zajmiesz :wink: ... ASO nie jest w stanie zaprogramować świateł xenon "poliftowych" do auta ze zwykłymi lampami przed liftem (jak to jest w aucie arnolda), ponieważ nie występuje taki "retrofit" (opcja doposażenia). Programowanie auta polega na zmianie Vechicile Order, oraz przeprogramowaniu wszystkich sterowników mających coś wspólnego ze światłami. Przy próbie programowania czegoś czego nie powinno być w samochodzie wg producenta- program nie pozwoli programować niczego i będzie "krzyczał" o wymianę sterownika na prawidłowy (jest taki miły że poda nawet właściwy nr katalogowy).

 

Doposażenie samochodu w cokolwiek czego nie przewiduje producent w warunkach ASO jest praktycznie niemożliwe- nie wynika to z braku wiedzy i umiejętności tylko ze sprzętu jakim dysponują- są oczywiście wyjątki takie jak mój samochód który jest aktualnie wyposażany we wszystko co można upchnąć do e90.

ASO jest zobowiązane do korzystania tylko z fabrycznych urządzeń działających w sieci a nie "kradzionych" lub "aftermarketowych" :wink:

Opublikowano

Tom75

ja sie tym nie zajme bo mnie nie bawi zabawa z elektroniką, nie ogarniam w ogóle tej dziedziny :)

ale jako, że pracuję w branży i mam mnóstwo znajomych z wielu ASO to wiem, że wiele rzeczy można zrobić. Chłopaki mówią klientom, że się czegoś nie da zrobić bo tak muszą mówić a przy wydawaniu auta dają nr telefonu i zapraszają w weekendy do siebie do garażu :) i uwierz mi,wiem co teraz piszę...

szanuję oczywiście to co napisałeś i przyjmuję do wiadomości, spierał się nie będę :)

pozdrawiam

Krzysiek


Sprzedam do E90 pre lift:

1. Pasek wielorowkowy do benzyniaków N52

2. Lampy komplet ori tył, używane w bdb stanie

Opublikowano
moze ktos probowal taka opcje: mozliwosc zapalenia przednich przeciwmglowych bez uzycia swiatel pozycyjnych?? czy takie "przerobienie" jest mozliwe do zrobienia prostym sposobem? pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Chyba nie myślisz, jeździć na p/m ??? :duh:

 

nie palnowalem tylko tak zagadalem dla tych, ktorzy szukaja "innych" rozwiazan...jestem "szczesliwym" posiadaczem zrodla ledowego zalozonego w miejsce przepalonego halogenu z "pozycji", strumien swietlny, ktory wychodzi z moich "ringow" jest wystarczajacy (dla mnie :) ...) aby uzwac ich jako oswietlenia dziennego, z racji tego, ze mam "stare" auto wiec swiatlowod zalozony w kloszu ma mniejsza powierzchnie niz w serii po lifcie ale i tak swieci OK...pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Chyba nie myślisz, jeździć na p/m ??? :duh:

 

nie palnowalem tylko tak zagadalem dla tych, ktorzy szukaja "innych" rozwiazan...jestem "szczesliwym" posiadaczem zrodla ledowego zalozonego w miejsce przepalonego halogenu z "pozycji", strumien swietlny, ktory wychodzi z moich "ringow" jest wystarczajacy (dla mnie :) ...) aby uzwac ich jako oswietlenia dziennego, z racji tego, ze mam "stare" auto wiec swiatlowod zalozony w kloszu ma mniejsza powierzchnie niz w serii po lifcie ale i tak swieci OK...pozdr.

 

Nie rozumiem w miejsce halogenu ledy :?

Opublikowano
Chyba nie myślisz, jeździć na p/m ??? :duh:

 

nie palnowalem tylko tak zagadalem dla tych, ktorzy szukaja "innych" rozwiazan...jestem "szczesliwym" posiadaczem zrodla ledowego zalozonego w miejsce przepalonego halogenu z "pozycji", strumien swietlny, ktory wychodzi z moich "ringow" jest wystarczajacy (dla mnie :) ...) aby uzwac ich jako oswietlenia dziennego, z racji tego, ze mam "stare" auto wiec swiatlowod zalozony w kloszu ma mniejsza powierzchnie niz w serii po lifcie ale i tak swieci OK...pozdr.

 

Nie rozumiem w miejsce halogenu ledy :?

 

 

Kolega napisał, że ma LEDY w 'ringach' ;)

Opublikowano

Ja w miałem zwykłe światła w e91.

 

Założyłem xenony z przodu po liftingu, czekam teraz na tylną klapę, ponieważ problem jest taki że aby zaprogramować samochód trzeba mieć komplet świateł po liftingu. Efekt super polecam ;)

 

Pozdr. Łukasz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.