Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam. mam taki problem, mianowicie strasznie słabo grzeje mi ogrzewanie, tzn. bardzo powoli się nagrzewa. ostatnio jadąc ok 30 km małą prędkością powietrze było chłodne, chociaż ustawione na 26 stopni. czy w idrive jest tam jakaś funkcja od ogrzewania można to zmienić?? ja mam tam ustawione na hot albo full ciepło.
Opublikowano
witam . Mam ten sam problem. 525d wymieniony termostat , płyn tez jest i nie ucieka. ciepło robi sie dopiero w korkach ale tez bez rewelacji... czy ktoś wie co moze jeszcze być przyczyna???
Opublikowano
Spokojnie u mnie to samo cieplo robi sie jak auto sie rozgrzeje a przy takich mrozach troche to trwa a nie radze od razu dawać mu po garach na zimnym silniku bo narobisz innych problemów w ten sposób.Moja rada ustaw na auto klime to sam komputer decyduje kiedy auto sie rozgrzeje zacznie dmuchac mocniej cieplym .
Opublikowano
o dawaniu po garach nie ma mowy :? ale problem jest w tym ze on sie nie rozgrzewa nawet po długiej jeździe :cry: moze jest to kwestia tych żaluzji za nerkami które pod wpływem pedu powietrza sie otwierają, moze je jakoś zblokowac??? sam nie wiem....
Opublikowano
czyli twierdzicie, że tak powinno być?? mam tetkę i tam po 5 minutach mam tak ciepło, że mogę się rozbierać :D
Opublikowano
też mam ten problem... obawiam się że to kwestia diesli, które po prostu nie marnują paliwa na produkowanie ciepła... choć mi auto rozgrzewa się jedynie do 12-14 kresek przy temperaturach -20 ... ale znowu większość czasu jeżdżę z obrotami rzędu 1100-1800 rpm/min

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano
Ogólnie to chyba "zaleta" Diesla. No chyba, że jest wyposażony w dodatkowy system podgrzewania silnika (coś takiego mam u siebie w Opelku). Wtedy ciepłe powietrze bije już po 2-3 minutach (zakładając zewnętrzną temperaturę na poziomie ok -5 stopni, przy większych mrozach potrzebuje kilka minut więcej). Benzyna nagrzewa się dużo szybciej.
Opublikowano
masz na myśli obieg zamkniety?

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
no tak ale ja nie używam obiegu zamknietego dłużej niż kilka sekund jadac za cieżarówką do czasu jej wyprzedzenia. Po jakimś czasie szyby zaczynają parować.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam, Mam ten sam problem w e60 530d , auto wolno sie nagrzewa ale to moge zrozumiec, duzy silnik, ale jak juz sie rozgrzeje to na postoju grzeje bardzo dobrze ale podczas dłyszej jazdy np 100 km słabnie temperatura grzania nawet jak dam na 26 st. C Termostat wymieniłem, płyn jest w normie. Co to może byc?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam, Mam ten sam problem w e60 530d , auto wolno sie nagrzewa ale to moge zrozumiec, duzy silnik, ale jak juz sie rozgrzeje to na postoju grzeje bardzo dobrze ale podczas dłyszej jazdy np 100 km słabnie temperatura grzania nawet jak dam na 26 st. C Termostat wymieniłem, płyn jest w normie. Co to może byc?

 

Duży silnik nagrzewa się szybciej. Pojeździj jakimś 1.5 diesel to zobaczysz jaka to porażka. :) Mi 530d nagrzewało się szybko i sprawnie nawet przy największych mrozach.

Opublikowano
to ja wam na pocieszenie powiem że w moim 530d przy mrozach ~ -10 cieple powietrze z nawiewów zaczyna lecieć po jakiś 2km przy obrotach rzędu 1200-2000 :D i chyba tak powinno być, bo termostaty miałem po zakupie auta sprawdzane i wyszło że pracują ok.
Opublikowano
To ja też Was pocieszę, ciepłe powietrze z nawiewu leci już po 2-3 km a silnik mam w pełni rozgrzany po 7-10 km (temp. -10 -15!!!). W żony A3 2.0TDI to samo, nawet szybciej (to tak dla wiadomości, małe diesle podobno gorzej się grzeją?). A3 mam od "nowości" - kupione w salonie. Nie piszcie bzdur, że w dieslach musi być zimno!? Podczas zeszłorocznej zimy w 535d wymieniłem termostaty (2) i jak ręką odioł z zimnej zmieniła się w gorącą, przed wymianą to i 30 km było mało :D .
  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

Ja wymieniłem jeża, akumulator, dwa termostaty i nadal w kabinie podczas dłuższej jazdy poza miastem mam nadal zimne powietrze z nawiewów. Jak jeżdżę codziennie po warszawce to wszystko jest okey. W kabinie jest bardzo gorąco. Ale jak wyjadę poza wawkę tak z 50 km to z nawiewów zaczyna lecieć coraz bardziej chłodne powietrze choć wszystko mam ustawione na maxa.

Wtedy zjeżdżam na parking i tak trzymam autko na wolnych obrptach a wtedy znowu zaczyna wiać gorące powietrze. I tak co 30 km. Mam wrażenie, że cofnąłem się z 25 lat i nadal jeżdżę żukiem lub tarpanem.

Czyli wychodzi na to, że problem zniknie jak sprzedam ten wynalazek.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja wymieniłem jeża, akumulator, dwa termostaty i nadal w kabinie podczas dłuższej jazdy poza miastem mam nadal zimne powietrze z nawiewów. Jak jeżdżę codziennie po warszawce to wszystko jest okey. W kabinie jest bardzo gorąco. Ale jak wyjadę poza wawkę tak z 50 km to z nawiewów zaczyna lecieć coraz bardziej chłodne powietrze choć wszystko mam ustawione na maxa.

Wtedy zjeżdżam na parking i tak trzymam autko na wolnych obrptach a wtedy znowu zaczyna wiać gorące powietrze. I tak co 30 km. Mam wrażenie, że cofnąłem się z 25 lat i nadal jeżdżę żukiem lub tarpanem.

Czyli wychodzi na to, że problem zniknie jak sprzedam ten wynalazek.

 

Problem zniknie jak znajdziesz i naprawisz usterkę.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
"guzior", ale jak i co naprawić ?

 

Musisz pojechać do dobrego fachowca który zdiagnozuje usterkę i ją naprawi, na pewno to nie jest normalne bo ja i inni nie mają tego problemu.

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich.

 

Coś jednak jest na rzeczy, skoro tyle osób na tym i na innych forach piszą o słabym ogrzewaniu.

Ja niestety jestem tutaj z tej samej przyczyny :( .

Ostatnio gdy rankiem temperatury były w okolicach 5 do 8'C, gorące powietrze w mojej E60 z 2009 177km zaczynało lecieć po dojechaniu do miejsca pracy ( ok.15min- 12km). Martwię się, co to będzie, gdy nadejdą mrozy? Sprawdziłem temperaturę do jakiej nagrzewa się silnik i jest prawidłowa- dochodzi do 91'C i dopiero wtedy otwiera się termostat- sprawdziłem to. Czyli termostat jest sprawny.

Moje pytania w tym temacie:

-czy to nie za długo się nagrzewa,

-czy w wersji silnikowej jaką posiada moje BMW (kod silnika N47 177km ) też są dwa termostaty?

 

 

Ps. Bym zapomniał... :duh:

Gdy dotykałem węży dochodzących do nagrzewnicy ( gorące gdy się rozgrzeje silnik ), zauważyłem coś dziwnego. Otóż oba te węże dziwnie podskakiwały co jakieś 5 sekund :?: Cały ciąg węży od chłodnicy do nagrzewnicy podskakiwał :shock: . Czy to normalne? Układ zapowietrzony? Gdy w kabinie wyłączyłem ogrzewanie, węże przestały podskakiwać. A może wadliwy jest jakiś zawór, który zamyka się i otwiera nie pozwalając gorącemu płynowi płynąć swobodnie przez cały czas poprzez nagrzewnicę?

Edytowane przez michał2305
Opublikowano
w idrive jest opcja regulacja ogrzewania zobacz czy nie ma tam na niebiesko ustawione ja mam w zime 4 kreski na czerwono a latem 4 na nisbiesko i jest ok
Opublikowano

a zwrocil ktos uwage na wyswietlaczu tam gdzie jest rozdzial powietrza szyba nogi itp jest cos tak jakby maly kaloryfer zmienia sie jego kolor z niebieskiego na czerwony i moze tutaj uwas tkwi problem jak jest podswietlony na niebiesko bedziecie mieli auto nie dogrzane musicie zmienic uklad rozkladu powietrza wlasnie tam aby byl podswietlny na czerwono.....troche namieszalem ale nie mam foty aby wam pokazac co konkretnie mam na mysli:)pozniej wkleje fote ....

 

 

http://imageshack.us/a/img715/5773/22102012145.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nikt chyba o tym nie wspomina bo wydaje mi się że to oczywista sprawa że trzeba zmienić w i-drive te kreski z niebieskich na czerwone ale być może się mylę i nie dla każdego to takie oczywiste :?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.