Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam musze kupić nowy rozrząd do 540 m62tu jest to wersja po liftingu ma 320km i nigdzie nie moge go dostać;/ macie jakies namiary na uzywany albo nowy? Z góry dzięki za pomoc.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego, sprobuj ebay.com (mam mile doswiadczenia z czesciami z USA), ebay.de (drogo) ebay.at itd... Sprzedawca musi sprzedawac "international", albo trzeba sie dogadac.

 

Mam nadzieje, ze wiesz, ze ten silnik musial byc brzydko traktowany... :evil:

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
540 m62tu jest to wersja po liftingu ma 320km

 

A co to za model BMW i z którego roku?

e39 540 4.4 V8 pomiedzy 2001-2003 ;)

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
śmiem domniemać, ze to 320.000km przejechane :8)

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Widzisz kolego, w takim razie pomyliłeś fora dyskusyjne. Z fabryki BMW taki silnik na pewno nie wyszedł.

 

Ten silnik to nie M62TU tylko M62B44TU i ma nie 320 tylko 286KM.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Rozrząd czyli co konkretnie potrzebujesz? Przecież tam nie ma paska który trzeba wymieniać regularnie.

 

 

A co za motor był wkładany do X5tek? Wiem, że Miał 4,4l i 320 KM...

To jest N62 , a w e39 był montowany tylko M62

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No to przepraszam, dostałem złe informacje od mechanika.

Moze w takim razie to wcale nie rozrzad?

Masz na rozrzadzie PODWOJNY lancuch... Jak jeden peknie to jest przeciez drugi. :duh:

 

W e39 byly montowane 2 silniki 4.4 V8: M62B44 oraz M62TUB44. Ten pierwszy przed montowany byl przed liftem ten drugi po lifcie. Obydwa mialy 286KM, tak jak napisal kolega DRAY. Przeczytaj przyklejony topic w dziale e39, tam masz szczegolowe dane.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
podwójny łancuch jest w m60, nie wprowadzajcie kolegi w błąd... m62 niewazne czy z wanosem czy bez ma pojedynczy łancuch... moim zdaniem niema co zbierac z tego silnika zawory pokrzywione szklanki tez moga rozwalic reszte głowicy... co do mocy to wszystkie duze v8 w bmw mają 286 koni ale moment obrotowy naszczescie nie, najmocniejszy i najlepiej przyspiesza m62tu czyli z vanosem i ze wszystkich czterolitrowych pali najmniej...
Opublikowano

Silnik kolegi ma dwa łańcuchy (po jednym na strone - 4 cylindry :mrgreen: ) ale na pewno nie podwójny ani też dwurzędowy.

Potwierdzam opinię przedmówcy - silnik po pęknięciu łancucha to już "kupa" - pewnie zawory i korbowody pokrzywione do tego planowanie głowic i ustawianie rozrządu (nieliczni potrafią ustawić rozrząd w silniku z vanosem).

Nie remontować bo się nie opłaci - poszukać używki z gwarancją rozruchową.

Opublikowano
ma dokładnie 4 łancuchy jednorzedowe... dopiero n62 ma osobny łancuch do kazdej z głowic czyli razem 5... w m60 łancuch to wietrznosc jedynie napinacz moze kleknąc... zato m62 rozrzad nie jest juz tak mocny 300 tys i juz moze rzęzic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.