Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Ile mniej więcej powinno być oleju w dolocie :?: - tak aby uznać to za "prawidłową" ilość?

 

Gdy czyściłem EGR + kolektor + wąż do intercoolera, troszkę oleju wykapało z chłodnicy powietrza - jednak samego intercoolera już nie wyjmowałem...

I nie wiem, czy taka ilość oleju nie zwiastuje czegoś złego?...

Edytowane przez silbergrau
Opublikowano
Hej moze faktycznie za duzo oleju wlales przy tej wymianie i teraz idzie w dolot. Musisz utrzymywac olej na bagnecie dokladnie w połowie nie 3/4 tylko 1/2 podziałki.
Opublikowano
No tego oleju u mnie to pokazuje nieco przy max wiec może to dlatego znowu się pojawił w układzie dolotowym. Wcześniej myślałem ze mi turbo padło albo uszczelniaczy na nim, ponieważ w trasie ok 2000km po 3/4 zapaliła mi się kontrolka ilości oleju w silniku. A przed trasa był właśnie wymieniany olej. Zmieniłem wiec odmę z filtrem bo gdyby padło turbo to olej był by tylko za turbina. a w moim przypadku bardzo sikało z wężyka odmy do rury turbo. Wiec panowie pytanie: jeździć z tym olejem w układzie dolotowym czy serwis? Następna trasa w lipcu ok 4000km po wyminie odmy nie ubywa oleju raczej a zrobione ok 2000km. Nawet boję się myśleć ze coś nie tak z turbina by było :D
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
sytuacji sie obawiam ale stanowczo wole diesla niz kuchenke gazowa, osobiscie jestem przeciwnikiem gazowania samochodow chyba ze butle maja napis NOS a nie LPG:) A moze jakas informacja o cenie turbinki lub jakis link??

 

 

Ha ha to mnie teraz kolego rozbawiłes. Ja sam nie posiadam gazu ale powiedz mi w czym to lepszy ropniak od lpg? Nie oszukujmy sie i tu i tu ludzie szukaja oszczednosci i chca tania jezdzić, idac twoim tokiem rozumowania to ja powiem gaz do kuchenek ropa do traktora a benzyna do auta.... :lol:

 

W dzisiejszych czasach cięzko jedzic dobrze i tanio dlatego stosuje sie gaz malo tego powiem wiecej zdecydowanie taniej niz dieeslem i wcale nie wolniej.POZDRAWIAM

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
AHA! jeszcze możesz sprawdzić czy kierownice turbawki nie są zapieczone!filmik poniżej...ta sztanga/cięgno/wodzik aktuatora musi po odpaleniu "schować się" w gruszkę aż do prawie zetknięcia nakrętki z dolną obudową aktuatora, a po "odbiciu" musi dojść do ogranicznika na korpusie. Żeby to sprawdzić wystarczy zdemontować rękaw dolotowy i puszkę osłaniającą filtr powietrza.

pozdr

 

Witam

Mam pytanie odnośnie prezentowanych filmów. W tle słychać delikatny pomruk. Gdy pojawiły się mrozy podobny pomruk zaczął wydobywać się z mojej buni w zakresie 1800 – 2000 obr/min. To jest normalne zjawisko czy powinienem znacząc rozglądać się za nowa turbiną. Z góry dzięki

Opublikowano

może i mi ktos pomoże:)

rano odpalam beemke po jakis 5s od odpalenia zaczyna byc slychac turbinke(ładnie sobie świszczy) ale jak tak sobie stoi na wolnyhc obrotach to po jakis 3min jest takie "pyk" i sie świst cichnie :D co to może byc??(auto bez katalizatorów)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.