Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witajcie.

Ostatnie mrozy ujawniły dziwny defekt.

Po uruchomieniu silnika i pozostawieniu go na wolnych obrotach pojawia się wyciek płynu chłodniczego z pod obudowy termostatu. Wyciek całkiem spory ale zupełnie zanika po lekkim nagrzanui silnika < wystarczy , że lekko ruszy wskazówka temperatury >

Ta obudowa była zmieniana w zeszłym roku wtaz z termostatem i jest to niby oryginał BMW. Nic nie ciekło do czasu aż nie pojawiły sie takie mrozy < około -15 st>

 

Czy można coś na to poradzić? Czy wymienić na nową ale powiedzmy innego producenta?

 

Czy może próbowac mocniej dokręcić < ale boję się , że na tym mrozie zakończy się to pęknięciem obudowy >

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Domyślam się że uszczelki pod obudowę termostatu też były nowe?

Ja bym spróbował odkręcić obudowę, oczyścić a miejsce styku przesmarować lekko silikonem wysokotemperaturowym.

Opublikowano
jesli obudowe kupiłes w aso i masz na nią fakture to mozesz zrobic gwarancje na czesc

oczywiście masz rację ale trzeba mieć fakturę z montażu .odkrec obejrzyj czy nie ma pęknięć i jak kolega wyżej pisał oczyść i posmaruj silikonem.i będzie gitara :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.