Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Piotres hmm no ciekawy pomysł z tymi hamulcami. Tarcz nowych jeszcze nie kupilem na przod, mam klocki przod, tyl i tarcze na tyl.

a stalowki mam 16' cali :] Zapodaj linka jakiegos do takich hamulcy o ktorych piszesz :D

 

http://www.allegro.pl/item1088308745_zacisk_zaciski_hamulcowy_bmw_328_318_323_e46_2000.html - ale potrzebujesz same jarzma. W ASO troche sa za drogie te jarzma, 680zl/szt ;) wiec trzeba uzywanych szukac.

 

Jarzma pasuja z :

http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?part=34106758120

 

Naprosciej bedzie chyba kupic z 320d 150KM E46.

 

Tarcze np.http://www.allegro.pl/item1123600957_tarcze_brembo_bme_e46_300mm_320_325_323ci_328_320d.html , ale polecam kupic jakies nawiercane, np. Zimmermann czy chocby mikoda.

 

-------------

 

330 e46:

 

Ale na tym raczej na 16' nie pojezdzisz:

 

http://www.allegro.pl/item1097040832_tarcze_ham_przednie_zimmermann_sport_bmw_e46_330.html

 

do tego zaciski + jarzma + klocki z 330 E46 diesel lub benzyna obojetne.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • Odpowiedzi 617
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Sredniej-nizszej klasy elektroniczny miernik pokaze wszystko ! :wink:

 

jestem innego zdania :)

 

 

 

Co do miernika to dlaczego masz takie zdanie ?

 

Osobiscie mam CHY113 i by ocenic czy auto jest malowane czy nie nigdy nie zawodzi.

 

U kumpla w octavi - wymienial blotnik, kupil nowy w ASO, pomalowal w dobrym zakladzie. I co ? Org. lakier 110mikronow, blotnik 80 mikronow . Takze WSZYSTKO da sie wylapac. No chyba ze ktos wstawial blachy z bezwypadka bez malowania.

 

 

Osobiście drażni mnie sprawdzanie lakieru w autach kilku-kilkunastoletnich bo w tak długim okresie czasu zawsze zdarzy się przynajmniej jakaś obcierka. Mam takie zdanie bo jak czasem sprzedawałem samochody i miałem przy tej okazji do czynienia z kilkoma klientami wyposażonymi w mierniki lakieru widziałem że zdarzało się że na malowanych elementach wykazywało im to samo, lub podobny wynik.

http://obrazki.elektroda.pl/5027143500_1344194822.jpg
Opublikowano
ja swoja z3 sprawdzalem przed zakupem, wszedzie bylo tyle samo tylko na tylnym blotnikiem bylo inaczej. Zreszta... odrazu widac jak auto jest poskladane.
Sprzedam: tylnie lampy od Z3
Opublikowano
Kompressor do 2.8 :

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=1127849504

 

A tu opis wlasciciela tego kompresora:

http://www.turbobmw.pl/viewtopic.php?f=3&t=349

 

czyli 266KM w 2.8 :D

 

Ciekawe jest tylko to ze kazdy sprzedaje po krotkim czasie auto z dołozonym doladowaniem, lub tez same czesci. Jaki jest powod sprzedazy tego zestawu po niecalym pol roku od jego zalozenia zapewne dowiedziec sie nie da rady :? ...

dziś bylem w augustowie i chciałem z gosciem sie umówic na ogledziny, ale byl na wyjezdzie i tylko przez tel pogadalem.Wiec mówi, ze sprzedaje dlatego , ze chce kupic M5. Niby wszystko mu chodzi idealnie, wstawił wtryski od 330 i jeszcze zaproponowal na miejscu wstawienie wszystkiego i zestrojenie jak by sie chetny znalazł.Tak sobie pomyslalem, ze zamiast wstawiania kompresora za 6 tysi. to lepiej zakupic angola takiego jak emek i przewalic wszystko do budy europejskiej. Chyba raczej nie oplaca sie taka zabawa z kompresorem.

Tak ze na jak bedziemy mieli chec na spocie sie do niego przejechac to zobaczymy jak to u niego smiga.

były e36 od 316 do 320,kilka e46 od 318 do 323,e39 525tds,z3 2.8,z4 3.0

z4 jest fajne ;) ale tylko e89

http://img442.imageshack.us/img442/4116/z4avatar.png

Opublikowano
Kompressor do 2.8 :

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=1127849504

 

A tu opis wlasciciela tego kompresora:

http://www.turbobmw.pl/viewtopic.php?f=3&t=349

 

czyli 266KM w 2.8 :D

 

Ciekawe jest tylko to ze kazdy sprzedaje po krotkim czasie auto z dołozonym doladowaniem, lub tez same czesci. Jaki jest powod sprzedazy tego zestawu po niecalym pol roku od jego zalozenia zapewne dowiedziec sie nie da rady :? ...

dziś bylem w augustowie i chciałem z gosciem sie umówic na ogledziny, ale byl na wyjezdzie i tylko przez tel pogadalem.Wiec mówi, ze sprzedaje dlatego , ze chce kupic M5. Niby wszystko mu chodzi idealnie, wstawił wtryski od 330 i jeszcze zaproponowal na miejscu wstawienie wszystkiego i zestrojenie jak by sie chetny znalazł.Tak sobie pomyslalem, ze zamiast wstawiania kompresora za 6 tysi. to lepiej zakupic angola takiego jak emek i przewalic wszystko do budy europejskiej. Chyba raczej nie oplaca sie taka zabawa z kompresorem.

Tak ze na jak bedziemy mieli chec na spocie sie do niego przejechac to zobaczymy jak to u niego smiga.

 

No napewno lepiej oplaca sie kupno ubitego angola Z3M czy M3. Emek pisal mi ze jego to wyszlo bardzo korzystnie cenowo :mrgreen: . Zreszta wtedy mamy baze o mocy 280-320KM, ktora w koncu takze mozna lekko dodmuchac np. kompresorem . A z takim 2.8 dmuchanym kompresorem mamy z 250-270KM i juz w zasadzie nic rozsadnego nie da sie wiecej wymyslec jesli chodzi o ten silnik. Plus dmuchania 2.8 jest taki ze "wiemy co mamy" a kupno takiego silnika czy nawet calej m3 to drobne ryzyko bo silniki zdarzaja sie byc tam w nie najlepszej kondycji.

 

Tak czy siak podjechac i obejrzec oczywiscie ze mozna - jestem za :twisted: :mrgreen: .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
ja tez uwazam ze najlepsza opcja na podnoszenie mocy w 2,8 jest montaz S50. Wszysko pasuje praktycznie P&P wiec ze swapem nie powinno byc wiekszych problemow, odrazu mamy przyrost rzedu ok 100 km, wszystko prawidlowo wystrojone, a sam silnik dosc glupotoodporny. A jak ktos ma szczescie to bedzie mial przyrost ok 120 km choc wszyscy wiemy ze 3,2 srednio trzymaja seryjna moc. Jak dla mnie 2,8 ma jedna podstawowa wade zeby go modowac: jest malo odporny na katowanie.
Opublikowano
moim zdaniem kompresor jest dla ludzi ktorzy po prostu chca miec cos innego, cos ciekawego i nietypowego. Tu nie chodzi o to co sie bardziej oplaca. Takie moje zdanie :] BTW sprzedalem hardtopa :D
Sprzedam: tylnie lampy od Z3
Opublikowano
ja tez uwazam ze najlepsza opcja na podnoszenie mocy w 2,8 jest montaz S50. Wszysko pasuje praktycznie P&P wiec ze swapem nie powinno byc wiekszych problemow, odrazu mamy przyrost rzedu ok 100 km, wszystko prawidlowo wystrojone, a sam silnik dosc glupotoodporny. A jak ktos ma szczescie to bedzie mial przyrost ok 120 km choc wszyscy wiemy ze 3,2 srednio trzymaja seryjna moc. Jak dla mnie 2,8 ma jedna podstawowa wade zeby go modowac: jest malo odporny na katowanie.

2.8 ale M52 bo M50 spokojnie da rady :] w sensie ze ma blok jednak niealu jak m52.

Sprzedam: tylnie lampy od Z3
Opublikowano

jak dla mnie to SUPER :D kojarzy mi sie ze średniowieczem i kolczugą :D normalnie ta ZETA to ... rycerz !! :]

Patrzac na wnetrze to ma chyba 591tys zrobione :D

Sprzedam: tylnie lampy od Z3
Opublikowano
Czy to coupe nie jest forumowicza bmwz3coupeTbg?
http://img214.imageshack.us/img214/7770/z3roadsterturninwheelsln4.gif
Opublikowano
Jeśli zmienił automat na manual to być może.. w sumie pisał coś że jego automat coś nie teges :)
http://obrazki.elektroda.pl/5027143500_1344194822.jpg
Opublikowano
ja tez uwazam ze najlepsza opcja na podnoszenie mocy w 2,8 jest montaz S50. Wszysko pasuje praktycznie P&P wiec ze swapem nie powinno byc wiekszych problemow, odrazu mamy przyrost rzedu ok 100 km, wszystko prawidlowo wystrojone, a sam silnik dosc glupotoodporny. A jak ktos ma szczescie to bedzie mial przyrost ok 120 km choc wszyscy wiemy ze 3,2 srednio trzymaja seryjna moc. Jak dla mnie 2,8 ma jedna podstawowa wade zeby go modowac: jest malo odporny na katowanie.

2.8 ale M52 bo M50 spokojnie da rady :] w sensie ze ma blok jednak niealu jak m52.

 

Nie bylo M50 2.8, max 2.5 . Te M50B28 ktore widac np. na Youtubie to tworczosc tuningowa wlascicieli, bloki od M50, a wal, korby i tloki od M52 2.8.

 

Wiec piszac 2.8 mozna kojarzyc je tylko z silnikami M52 i M52TU.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
a no wlasnie ! bo widzialem 2.8 na blokach twardych :D no ale te 2.5 i tak maja podobna moc co 2.8M52 chyba ze sie myle.
Sprzedam: tylnie lampy od Z3
Opublikowano

usz, po sprawie ;) a niech leza , moze kiedys mi sie czarne znudza.

 

http://cgi.ebay.co.uk/BMW-3-2-S50-B32-engine-gearbox-EVO-Z3M-suit-kit-car-/150468834457?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2308a43499

 

Silnik 3.2 wyjety z z3m, uhamowane 301KM wiec nie jest zly, sprzedawca chce 1500gbp ze skrzynia. Od kogos z forum zroadster.net.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.