Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tez to widzialem kilka dni temu i na pierwszy rzut oka wydalo mi sie ze to okazja ...ale obejrzalem dokladnie foty i jednak parch.

 

Deska w skorze, konsola w drewnie ...akurat mu sie to trafilo . ;) rozumiem ze przekladka byla grana, bo z prawej strony grodzi widac miejsce po serwie, albo oczy mnie myla.

 

Chwile sie zastanawialem czy ta edycja Top Gear to moze jednak prawda ??? ma lusterka od ///M oraz skrzela- chyba ze je ktos dolozyl ....no i zderzak przod od 1.8.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • Odpowiedzi 617
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Wersja Top Gear - unikalne połączenie Z3 1.8, Z3 2.8 i Z3 M-power!

po co kupować 3 samochody, skoro można mieć 3 in 1? :norty:

Kupię BMW Z4 3.0 lub Z3M
Opublikowano
Wersja Top Gear - unikalne połączenie Z3 1.8, Z3 2.8 i Z3 M-power!

po co kupować 3 samochody, skoro można mieć 3 in 1? :norty:

 

:lol: :lol: :lol: O tym nie pomyslalem, marketingowcy BMW jednak wiedza czym zachecic klienta :mrgreen: .

 

"Wzmocnione hamulce, fotele od M-Power"....taaaaa jasnnneee :mrgreen: .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
w sumie moj bedzie podobnie wygladal jak 2.8 wsadze :/ taki... składak :D heh
Sprzedam: tylnie lampy od Z3
Opublikowano
w sumie moj bedzie podobnie wygladal jak 2.8 wsadze :/ taki... składak :D heh

 

Kup oryginał ! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

http://obrazki.elektroda.pl/5027143500_1344194822.jpg
Opublikowano

Kup oryginał ! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Temat batimowej przekładki był wałkowany już na tym forum setki razy, ale...

 

Kup oryginał ! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Tu się przecież nie tylko o silnik rozchodzi, ale też szeroki tył. W większości 2.8 są pałąki, często sportowe fotele.

A poza sezonem może się trafić coś fajnego w dobrej cenie, no ale już nie chcę mącić Ci w głowie. :cool2:

Kupię BMW Z4 3.0 lub Z3M
Opublikowano
Przekładaj!

 

Czemu jesteś za tym żeby przekładał?

http://obrazki.elektroda.pl/5027143500_1344194822.jpg
Opublikowano
Nie odpowiada się pytaniem na pytanie :wink: Ja już wiele razy o tym pisałem.
http://obrazki.elektroda.pl/5027143500_1344194822.jpg
Opublikowano
Bo ciężko będzie mu dostać dobry samochód w rozsądnej cenie

 

+1 . Niech przeklada i nie maccie mu juz w glowie.

 

Chociaz ta nie wyglada jakos tragicznie ...http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13645008

 

Ale tez przod robiony, i tyl chyba takze ;/.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

A co, batima nie była robiona? No prosze was..

 

Jak by spróbował sprzedać, i poszukać czegoś na pewno znalazł by coś rozsądnego :)

 

Kto z was kupił by auto po swapie? Pewnie rzadko który.

 

Już nic więcej na ten temat nie mówie, każdy niech robi to co uważa za słuszne.

http://obrazki.elektroda.pl/5027143500_1344194822.jpg
Opublikowano
Już nic więcej na ten temat nie mówie, każdy niech robi to co uważa za słuszne. Bardzo dobe stwierdzenie.http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13645008 za ta cene, nowa buda- brac. Ja dałem za zetke duzo wiecej i 14000 tyś dołozyłem do wyglądu jaki mi się wymarzył.
Opublikowano
A co, batima nie była robiona? No prosze was..

 

Batim twierdzi ze poza jego "zimowym zajsciem" z tego roku nie byla robiona nigdzie.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Z całym szacunkiem do Batima :) Nie wierzę :wink:
http://obrazki.elektroda.pl/5027143500_1344194822.jpg
Opublikowano
A co badałeś miernikiem lakieru batima zete zaraz po zakupie, a może widziałeś ją na żywo? :mrgreen: :mrgreen:
http://img214.imageshack.us/img214/7770/z3roadsterturninwheelsln4.gif
Opublikowano
A co badałeś miernikiem lakieru batima zete zaraz po zakupie, a może widziałeś ją na żywo? :mrgreen: :mrgreen:

 

Podejrzewam że auto jest sprowadzone. Auta sprowadzone są sprzedawane za granicami z dwóch powodów: uszkodzenie lub wielki przebieg pomijając te bez dokumentów za jazdę po % ;)

 

A miernik lakieru przy nie klepanych blachach można sobie w gdzieś wsadzić ;))

http://obrazki.elektroda.pl/5027143500_1344194822.jpg
Opublikowano

A miernik lakieru przy nie klepanych blachach można sobie w gdzieś wsadzić ;))

 

Sredniej-nizszej klasy elektroniczny miernik pokaze wszystko ! :wink:

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
no wiec tak. Jesli nawet byla bita to byla zrobiona tak ze jest perfect. Ogolnie nie zamieniam swojej bo mi pasuje, wiele rzeczy pozmienialem, całe zawieszenie jest powymieniane itd. teraz nowe klocki i tarcze leca na ogien, a po weekendzie sprzedaje dach i szukam silnika. Niechce mi sie tracic czasu na szukanie orginaly 2.8 w dobrym stanie. Zreszta za ile sprzedam swoja ??? za jakies 20tys to max !! a 2.8 w dobrym stanie to trzeba dac 30tys. Silnik kompletny i wszystko co potrzebne do swapa wyniesie mnie ok. 3tys. Mi korzystniej wychodzi swap :] a tyłek wąski mi nie przeszkadza :D
Sprzedam: tylnie lampy od Z3
Opublikowano

A miernik lakieru przy nie klepanych blachach można sobie w gdzieś wsadzić ;))

 

Sredniej-nizszej klasy elektroniczny miernik pokaze wszystko ! :wink:

 

jestem innego zdania :)

 

 

no wiec tak. Jesli nawet byla bita to byla zrobiona tak ze jest perfect.

 

No więc właśnie, chodzi o to by dobrze zrobić auto, Nie twierdze że była zmasakrowana tylko to że niewierze w takie bezwypadki.

http://obrazki.elektroda.pl/5027143500_1344194822.jpg
Opublikowano
no wiec tak. Jesli nawet byla bita to byla zrobiona tak ze jest perfect. Ogolnie nie zamieniam swojej bo mi pasuje, wiele rzeczy pozmienialem, całe zawieszenie jest powymieniane itd. teraz nowe klocki i tarcze leca na ogien, a po weekendzie sprzedaje dach i szukam silnika. Niechce mi sie tracic czasu na szukanie orginaly 2.8 w dobrym stanie. Zreszta za ile sprzedam swoja ??? za jakies 20tys to max !! a 2.8 w dobrym stanie to trzeba dac 30tys. Silnik kompletny i wszystko co potrzebne do swapa wyniesie mnie ok. 3tys. Mi korzystniej wychodzi swap :] a tyłek wąski mi nie przeszkadza :D

 

Tylko nie badz glupi i daj z przodu tarcze 300mm od 328i E46 zamiast standartowych 286mm ! Do tego potrzebujesz tylko jarzma z 328i E46, zaciski zostaja !

 

A najlepiej to wrzuc odrazu komplet od 330i/d 325mm na przod. Zaciski da sie wylapac za 200zl, a reszta kosztow nie jest znacznie wyzsza niz przy komplecie na 286mm. Tylko wtedy juz zimowek na 15' nie zalozysz ale moze to i dobrze bo nie bedzie Cie kusic zeby zima jezdzic :mrgreen: .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

A miernik lakieru przy nie klepanych blachach można sobie w gdzieś wsadzić ;))

 

Sredniej-nizszej klasy elektroniczny miernik pokaze wszystko ! :wink:

 

jestem innego zdania :)

 

 

 

Co do miernika to dlaczego masz takie zdanie ?

 

Osobiscie mam CHY113 i by ocenic czy auto jest malowane czy nie nigdy nie zawodzi.

 

U kumpla w octavi - wymienial blotnik, kupil nowy w ASO, pomalowal w dobrym zakladzie. I co ? Org. lakier 110mikronow, blotnik 80 mikronow . Takze WSZYSTKO da sie wylapac. No chyba ze ktos wstawial blachy z bezwypadka bez malowania.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Piotres hmm no ciekawy pomysł z tymi hamulcami. Tarcz nowych jeszcze nie kupilem na przod, mam klocki przod, tyl i tarcze na tyl.

a stalowki mam 16' cali :] Zapodaj linka jakiegos do takich hamulcy o ktorych piszesz :D

Sprzedam: tylnie lampy od Z3

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.