Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
cena masakra tych CZ nie mowiac o tym ze one jeszcze wieksza przynajmniej te dwie ciemne... eMa z pomaranczami z przodu :lol:
ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
  • Odpowiedzi 617
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Yyy.. :mrgreen: sory pomylił mi się kurs korony :D Nie było tematu :-)
http://obrazki.elektroda.pl/5027143500_1344194822.jpg
Opublikowano
Widze, że kolega po swapie?

Tak, zostało przełożone wszystko z rozbitego angola (przebieg 32,000 mil). :)

 

Jak ktoś szuka jak najtaniej Coupe:

Jeszcze w Francji:

http://tinyurl.com/36vww5f

 

To samo po przywiezieniu do Niemiec (już droższe)

http://tinyurl.com/37cybl5

Zadbane fotele ma :shock: można cofać przebieg o połowe i nic nikt nie powie :mrgreen: :mrgreen:

http://img214.imageshack.us/img214/7770/z3roadsterturninwheelsln4.gif
Opublikowano
Dobra oferta jak ktos sie nie spieszy ...mozna to sobie powolutku naprawiac. Mysle ze od spodu jest cala przeorana od przodu do tyly bo tylne kola sie rozjechaly. Ciekawe jak podloga ...i czy dlugo silnik bez oleju pracowal bo mysle ze z miski zostaly szczatki. Ale blacharsko to niezla bedzie.
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Trudności żadnych, oprócz ABS bo po pierwszej przejażdzce dało się jechać tylko 50km/h powyżej 50 odcinało paliwo, ale zostało to zrobione jak należy było z tym troche zabawy (kabelki) reszta poszła gładko, aż dziw bierze, bo jeden ze znanych swaperów wsadzał 3.0 s50 do z3 (też było 4-cyl na początku) i początkowo nie chciało to wogóle jeździć niby z3 to e36, a jednak tak łatwo nie ma :mrgreen: ,ale myśle ze swap z R6 na R6 poszło by zupełnie gładko :wink:
http://img214.imageshack.us/img214/7770/z3roadsterturninwheelsln4.gif
Opublikowano
Miałem całego dawcę rozbite z3m anglika, swap u TK-motorsport.
http://img214.imageshack.us/img214/7770/z3roadsterturninwheelsln4.gif
Opublikowano
O tym zlomie byla juz mowa. I wynikalo ze jest to zlom totalny nie wart nawet 35 tys. Na dodatek wlasciciel debil.
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
A macie może link do tematu na M-forum dotyczącego tej eMki?
http://obrazki.elektroda.pl/5027143500_1344194822.jpg
Opublikowano

Kompressor do 2.8 :

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=1127849504

 

A tu opis wlasciciela tego kompresora:

http://www.turbobmw.pl/viewtopic.php?f=3&t=349

 

czyli 266KM w 2.8 :D

 

Ciekawe jest tylko to ze kazdy sprzedaje po krotkim czasie auto z dołozonym doladowaniem, lub tez same czesci. Jaki jest powod sprzedazy tego zestawu po niecalym pol roku od jego zalozenia zapewne dowiedziec sie nie da rady :? ...

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Piotres, widzę w tej aukcji,że gość jest z okolic Augustowa, a ja mam do augustowa jakies 70km. Mam jechać sam zobaczyć co ten gość tam ma?Czy poczekać na was i polecimy razem w sobote. Myślę, że do spotu nie sprzeda zastawu.

były e36 od 316 do 320,kilka e46 od 318 do 323,e39 525tds,z3 2.8,z4 3.0

z4 jest fajne ;) ale tylko e89

http://img442.imageshack.us/img442/4116/z4avatar.png

Opublikowano
Piotres, widzę w tej aukcji,że gość jest z okolic Augustowa, a ja mam do augustowa jakies 70km. Mam jechać sam zobaczyć co ten gość tam ma?Czy poczekać na was i polecimy razem w sobote. Myślę, że do spotu nie sprzeda zastawu.

 

Jak jestes realnie zainteresowany zakupem to mysle ze jedz wczesniej bo moze sprzedac. Ostatnio jest jakas moda na kompresory, duzo osob sie na to nastawia, szczegolnie z 2.8 i 3.0 m54. wystarczy poczytac www.turbo-bmw.pl .

 

Saron: Myslisz ze na miejscu jest szansa na obejrzenie silnika z kilku-barowa kompresja i walacego dymem z odmy ? :lol: Bo ja juz sam nie wiem co o tym myslec.

 

Wiem ze ktos nieco obyty w temacie pisal ze widzial uturbione silniki M52 (chyba akurat pisal o B25 czyli bazowo 170KM) na okolo 0.3-0.5bara i ze na ogol dluzsza jazda z turbem w tych silnikach konczyla sie pekaniem "polek" tlokow lub chociaz zuzyciem pierscieni i co za tym idzie solidnym dymieniem z odmy. Choc CHYBA 0.3bara z kompresora to nie jest to samo co 0.3bara z turbiny . Ale tego nie jestem pewien.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Po co coś modyfikować? Za mało mocy? Kupić mocniejszą brykę a nie żyłować dobry silnik. Takie moje zdanie.

 

Na pewno coś musi być nie tak, lub też chce sprzedać auto a wie że z tym kompresorem nie dostanie tyle ile by chciał i sprzedaje oddzielnie?

http://obrazki.elektroda.pl/5027143500_1344194822.jpg
Opublikowano
A jaka ładna kierownica :mad2: I ten zderzak.. . Za to środek całkiem ciekawy, i skórzana deska :)
http://obrazki.elektroda.pl/5027143500_1344194822.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.