Skocz do zawartości

nie moge odpalic e32 prosze o szybka pomoc pilne!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ,otoz mam taki problem - mam e32 730i i r6 . w ubieglym tyg wyjezdzilem paliwo do zera i postawilem nia na ogrodzie tydzien pozniej zalalem 5l do zbiornika i mimo to ze krecila nie mogla odpalic.. pomyslalem ze mozee za mlao paliwa i nie dochodzi wiec kolejne 10l wlalem i nadal nic . w tym czasie od ciaglego krecenia wyladowal mi sie akumulator wiec go spowrotrem naladowalem i nadal nic bemmka stoi..

 

wykrecilem swiece potem probowalem odpalic jak przylozylem do masy i zadnej iskry ..

nie wiem dlaczego nie chce odpalic co to moze byc

 

prosze o pomoc co to moze byc albo jak rozwiazac ten problem ,gdyz specem w tych sprawach nie jestem ale nikt z pomocy drogowej nie chce mi na tym mrozie przyjechac i pomoc a potrzebuje samochod jak najszybciej...

pozdrawiam

Opublikowano
Mialem ten sam problem tylko ze w 735 automat, zrobilem to samo wlalem na poczatek 5l pozniej kolejne 5 i tak do 20 wkoncu zalapala tylko musialem trzymac tak ok 3 min pedal gazu wcisniety bo starsznie byla mulowata i nieszlo wogule jechac i po paru minutach zalapala normalna dawke i ruszyla i od tamtej pory nie schodze na rezerwe szkoda pompy.
Opublikowano
Jeśli wyjeździłeś paliwo do zera,to mogła Ci się spalić pompa paliwa,ale jeśli nie masz iskry na świecach,to już gorzej.Zobacz czy dochodzi Ci "+" do cewki zapłonowej,jeśli dochodzi,to ściągnij przewód od cewki,tylko przy rozdzielaczu"kopułce" i sprawdź czy będzie iskra na tym kablu.
Opublikowano

1. postępuj jak lokaczbmw radzi, bo dobrze Ci radzi.

2. następną przyczyną która mogła się przydarzyć [po za zajechaniem pompy (jeśli nie jeździłeś wówczas np. na gazie, to średnio prawdopodobne), uszkodzeniem cewki itp.] to świece które skończyły swój żywot.

 

Jeżeli cewka jest gitara, pompa pompuje paliwo, to wymień świece - 30minut i po problemie.

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Opublikowano
ja po swoim przykladzie juz wiem ze jak nie ma iskry to pierwsze sprawdzam prad na cewce, jesli prad po zaplonie jest to ja bym przemierzyl czujnik polozenia walu korbowego bo jezeli czujnik padl to pompka paliwa tez nie bedzie chodzic :) sprawdzenie czujnika zajmuje minute a lepiej byc pewnym :)akurat na czujniki to ja jestem uczulony bo u siebie wymienilem juz 5 i nikt nie wie dlaczego tak padaly (i nowe i uzywki) :) teraz jak narazie chodzi i oby tak dalej. pozdr
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam, miałem ten problem już dwa razy... za pierwszym i drugim przyczyną była pompa paliwa, oczywiście spalona, ponieważ chłodzona jest benzyną. a w momencie gdy jej niema przegrzewa się i zaciera.więc radze odkręcić blaszaną klapke pod dywanikiem w bagażniku i sprawdzić prąd albo wogóle ją wyjąć i przejżeć. Nauczyłem się ze w baku musi być minimum 15l paliwa :) pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.