Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam maly probem, mechanik usunal mi wode z serwa, bo hamulec sie robil twardy przy minusie, i znow mam ten sam problem . NASZLA Woda i sie zamarza.

MOJE pytanie jak ja usunac?? Zeby sie wiecej nie robilo, mechanika sie nie poradze bo za granica przebywam. MOZE MI KTOS POMOC?? :(

Opublikowano
chodzi pewnie o zbieranie sie wody pod filtrem pylu od strony kierowcy,trzeba odetkac odplyw,napewno zamylil sie jakims syfem pogrzzeb tam na jakis czas wystarczy,ale to czesta przypadlosc
Opublikowano
chodzi pewnie o zbieranie sie wody pod filtrem pylu od strony kierowcy,trzeba odetkac odplyw,napewno zamylil sie jakims syfem pogrzzeb tam na jakis czas wystarczy,ale to czesta przypadlosc

 

wodę pod ciśnieniem skieruj w stronę otworu - odetka się bez względu na to, czym jest zapchany :) a jak sie odetka, woda od razu sama spłynie i bedziesz miał spokoj na dluzej

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Koledze chodziło raczej o naprawę serwa bo zapewne znowu zamarzło.

Jedyna skuteczna i pewna naprawa to wymiana serwa. Nie jest łatwo pozbyć się z niego wody a nawet jak się by to udało to zapewne wnętrze serwa jest w fatalnym stanie.

 

Jeśli chcesz się pozbyć tej wody to musisz przynajmniej wymontować serwo. Wtedy przechylając je powinno dać się wylać wodę wężykiem od podciśnienia.

 

Radzę nie lekceważyć problemu bo może się okazać , że zamarznie po drodze i nie będzie można wcisnąć hamulca.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Nie wiem za bardzo jak wyglada podlaczenie podcisnienia do serwa (sprzedalem swoja rok temu) ale czy nie da sie wlozyc jakiegos cienkiego wezyka i odessac te wode np. strzykawka?
Opublikowano
Nie wiem za bardzo jak wyglada podlaczenie podcisnienia do serwa (sprzedalem swoja rok temu) ale czy nie da sie wlozyc jakiegos cienkiego wezyka i odessac te wode np. strzykawka?

da sie ,nawet jakims o wiekszym przekroju ,bo maly to dlugo trzeba czekac,tez tak robilem,ale bez sensu bo znowu naleci ,trzeba odetkac i jak pisze kolega na jakis czas bedzie ok

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Mam ten sam problem, wyciąganie wody z serwa nie jest taką prostą sprawą.Próbowałem różnych sposobów:wysysanie wężykiem,nagrzewanie serwa aby woda wyparowała.

Niestety do końca nie jestem wstanie usunąć wody.Pomyślałem że kolejnym sposobem będzie wyciągnięcie serwa z auta i wtedy coś pokombinuje.Po wyciągnięciu go będzie można przy okazji powiększyć otwór spustowy w komorze.Tylko że w książce pisze że wymiana serwa to w specjalistycznym serwisie :cry:

 

Dlatego mam pytanie czy ktoś sam wyciągał serwo, no i może jakieś małe wskazówki jak to zrobić :)

Opublikowano
Mam ten sam problem, wyciąganie wody z serwa nie jest taką prostą sprawą.Próbowałem różnych sposobów:wysysanie wężykiem,nagrzewanie serwa aby woda wyparowała.

Niestety do końca nie jestem wstanie usunąć wody.Pomyślałem że kolejnym sposobem będzie wyciągnięcie serwa z auta i wtedy coś pokombinuje.Po wyciągnięciu go będzie można przy okazji powiększyć otwór spustowy w komorze.Tylko że w książce pisze że wymiana serwa to w specjalistycznym serwisie :cry:

 

Dlatego mam pytanie czy ktoś sam wyciągał serwo, no i może jakieś małe wskazówki jak to zrobić :)

 

na forum był gdzieś cały opis ze zdjęciami

Opublikowano
Mam ten sam problem, wyciąganie wody z serwa nie jest taką prostą sprawą.Próbowałem różnych sposobów:wysysanie wężykiem,nagrzewanie serwa aby woda wyparowała.

Niestety do końca nie jestem wstanie usunąć wody.Pomyślałem że kolejnym sposobem będzie wyciągnięcie serwa z auta

 

nie musisz wyciągać serwa. Zrób tak, jak napisałem pare postów wyżej. Może potraktowałeś to jako żartobliwa odpowiedź, ale pisałem najzupełniej poważnie :)

Zadnym patyczkiem ani niczym podobnym się do tego otworu wylotowego nie dostaniesz, bo jest dokladnie pod serwem. Jedyna możliwość, nie wymagająca wyciągnięcia serwa to taka, jak napisałem wcześniej

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Niby nie powinno sie wyciągac staroci ale mam cos nowego w tym temacie. Znajomy kupił 520i 98r, lekko uszkodzone z Belgii. Auto pewnie trochę postało w B a potem w PL. Po złożeniu blacharki i kilku jazdach próbnych, auto straciło wigor. Okazało się, że obudowa filtra kabinowego była wczesniej źle złożona, nalało się wody do komory serwa a w samym serwie było jej ok 2L! Gorzej, że woda została zassana przez kolektor do silnika a ten przestał pracowac na 6tym garze. Jako że to automat znajomy nie zdecydował się na wyjęcie silnika i po 2 dniach roboty dotarł do korbowodu, który to został dosłownie skręcony. Teraz jest w trakcie szukania takiego korbowodu i niezbyt mu to wychodzi. Polecam zatem kontrolę odpływów wody z komory wokół serwa oraz dokładne złożenie plastików po tej kontroli.
Opublikowano
a nie prościej zdjąć nadkole,i cały odpływ mamy na wierzchu :D ale żeby pozbyć się wody z serwa trzeba je wyciągnąć i to do tego z całą pompą hamulcowa.przerabiałem ten temat auto mi zafundowało wymianę oleju w 3,0 D CR (pompa wakuum zaciągnęła wodę). przykro było trzeba było przepłukać silnik (po wymianie 1500km,ful syntetyk) kup 2 serwo moje było zardzewiałe w środku ze szok nie nadawało się do użytku.tak jak wcześniej koledzy napisali to jest przypadłość e39 , ja profilaktycznie powiększyłem otwór odpływowy :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.