Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

jestem nowy na tym forum i mam dwa problemy z moją beemką jest to wersja 136 konna rocznik 2000. MIanowicie:

 

Pierwszy problem:

standardowy problem czyli brak mocy naczytałem się już troche o tym na forum(3 godziny) hehe i myślę że to przepływomierz chciałbym wiedziec gdzie on jest aby go odłączyć i sprawdzić... prosiłbym o jakieś foty czy coś bo nie mogłem nic znaleść.

 

Drugi problem:

to mocne drżenie kierownicy podczas hamowania ale zmniejsza się ono gdy wcisne pedał mocno wtedy ładnie hamuje tak jak powinien myślę że to coś z przednim zaiweszeniem lecz nie wiem dokładnie chciałbym abyście mnie drodzy koledzy osiwiecili:P:P:)

sprzedam felgi 15 cali ładne szczegóły w dziale giełda!!!
  • Odpowiedzi 100
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Witam,

jestem nowy na tym forum i mam dwa problemy z moją beemką jest to wersja 136 konna rocznik 2000. MIanowicie:

 

Pierwszy problem:

standardowy problem czyli brak mocy naczytałem się już troche o tym na forum(3 godziny) hehe i myślę że to przepływomierz chciałbym wiedziec gdzie on jest aby go odłączyć i sprawdzić... prosiłbym o jakieś foty czy coś bo nie mogłem nic znaleść.

 

Drugi problem:

to mocne drżenie kierownicy podczas hamowania ale zmniejsza się ono gdy wcisne pedał mocno wtedy ładnie hamuje tak jak powinien myślę że to coś z przednim zaiweszeniem lecz nie wiem dokładnie chciałbym abyście mnie drodzy koledzy osiwiecili:P:P:)

 

 

Co do fotek nie jestem w stanie ci pomoc ale hamulce to prawdopodobnie wypaczone tarcze. Jak dawno temu wymieniales tarcze i klocki??

Prędkość nie zabija, tylko gwałtowne jej wytracenie.
Opublikowano

tarcze i klocki oj ja ich nie wymieniałem auto mam 4 lata więc może...

A gdzie jest ten przepływomierz?? Może znajde.

Z góry dzieki!!

sprzedam felgi 15 cali ładne szczegóły w dziale giełda!!!
Opublikowano
tarcze i klocki oj ja ich nie wymieniałem auto mam 4 lata więc może...

A gdzie jest ten przepływomierz?? Może znajde.

Z góry dzieki!!

a jesteś pewien że to przepływka ..? jedź na kompa i zaoszczędzi Ci to trochę czasu i pieniędzy....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
prze cztery lata nie wymieniałeś klocków.... :shock: .no to mamy chyba rekord :cool2:

czemu rekord może kolega robił 10 tyś rocznie ........

 

a co do diagnozy przepływki to sprawdź czy na 1,2,3 biegu wskazówka ekonomizera dochodzi do 20 litrów ..... bo może to wcale nie przepływka tylko zaworek od turbo .....

jak z prędkością max?

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

No ta jeżeli chodzi o ten problem z mocą to jest tak na 1,2 ekonomizer idzie na maxa na 3 jest problem ale pomęczy sie i dojdzie a na 4 i 5 nie ma szans zeby doszedł na maxa...prędkośc max hmm od kiedy mam te objawy to jechałem chyba raz dośc szybko ale nie na maxa miałem tak gdzieś gaz do połowy na piątce i jechałem 160km/h czy coś takiego ale niema tego co kiedyś a zdarza się nawet że potrafi zgasnąc przy ruszaniu ale to tylko jak sie zagapiłem kilka razy sie zdarzyło a tak to muszę lekko dodać gazu a diesel powinien isć bez gazu... Czyli przepływomierz jest koło turbny gdzieś??

 

 

Jesli chodzi o te klocki to dzięki sprawdze a przebiegu od kiedy kupiłem zrobiłem 41000km więc nie tak strasznie...

sprzedam felgi 15 cali ładne szczegóły w dziale giełda!!!
Opublikowano
i sprawdź czy nie masz luzów na kolach. klocki to pewnie już czas wymienić ale wibrację może też powodować wypracowane zawieszenie
Będziesz Mógł Więcej
Opublikowano

dzieki musze się umówic z mechanikiem...

kurde nurtuje mnie ten przepływomierz. Jak go odłącze i będzie lepiej to znaczy że jest do wymiany czy jak to jest?? Nadal niewiem gdzie go szukać jutro będe rozkręcać... On jest gdzies nie daleko turbiny?

sprzedam felgi 15 cali ładne szczegóły w dziale giełda!!!
Opublikowano
nad turbiną. Ściagasz dwie górne osłony silnika (te przednie) i go widzisz po lewej stronie silnika patrząc od przodu. łatwo znaleźć bo idzie do niego ten charaterystyczny, zgięty przewód od turbiny.
Zbir
Opublikowano

Dzięki bardzo jutro odłączę i zobacze co będzie...

A po czym poznam ze to przepływka??

Jak odłącze bedzie lepiej szedł??

sprzedam felgi 15 cali ładne szczegóły w dziale giełda!!!
Opublikowano
Bardzo precyzyjne zdjęcie dziekuje o to mi chodziło!!! :):):) jak ją odepne i bedzie lepiej tzn ze przepływka???
sprzedam felgi 15 cali ładne szczegóły w dziale giełda!!!
Opublikowano

Więc tak disiaj sioe zabrałem za moją bumke.

Odpiełem przepływke i jest gorzej niz z podpiętą co to oznacza??

odkręciłem zawór egr ten duży i to co zobaczyłem to szok było tak tyle syfu ze szkoda gadać pół godziny czyściłem i skrobałem nożem zobaczyłem także do odmy i wyczyściłem filtr odmy w benzynie bo narazie czekam na przesyłke z nowym. Powiem tak po tych czyszczeniach i z podpiętą przepływką auto idzie lepiej ale to nie jest to!!! Moje pytanie co dalej robić co wyczyścic co sprawdzić proszę o odpowiedzi drodzy koledzy!!!

PZDR

sprzedam felgi 15 cali ładne szczegóły w dziale giełda!!!
Opublikowano
który to zawór?? Czyli turbo i przepływka jest ok?? Co do turbo to ładnie gwiżdze od 2000 obr. czyli chyba dobre nie?? Jak sprawdzić czy przyczyną jest jen zawór??
sprzedam felgi 15 cali ładne szczegóły w dziale giełda!!!
Opublikowano
tak sobie nie sprawdzisz dlatego możesz wyeliminować go tylko przez wymianę ! do gruszki od turbiny leci wężyk gumowy podciśnieniowy który prowadzi do tego zaworka ! koszt to 120 zł na alledrogo i szukaj do opla 1.7 bo to to samo tylko 130 zł tańsze niż bmw ! Niektórzy go czyszczą ale dla mnie nie da się tego dokładnie wyczyścić ! Aha na kompie nie zawsze wychodzi że to zaworek , pokazuje tylko jeśli nie pracuję a jeśli pracuje ale filterek zapchany to nie pokaże!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Ale tam jest bardzo ciężki dostęp do tego zaworka żeby go wymienić... Tak się pieknie składa ze mam ten zawór w domu już kupiony bo mechanik powiedział ze to on jest przyczyną a pózniej podłączył te węzyki i wogóle i powiedział ze jego komputek się pomylił ze zawór jest ok możliwe to?? Jeśli nie zawór to co??
sprzedam felgi 15 cali ładne szczegóły w dziale giełda!!!
Opublikowano

Trudno odpowiedzieć tak "na odległość". Sugeruję diagnozę komputerową i będziesz wszystko wiedział. Jak Ci turbawka nie rzyga olejem, nie dymi na błękitno, słychać że "kulturalnie" gwiżdze to powinno być w porządku. Co do przepływki wykazuje, że też pracuje tak jak należy i po odpięciu silnik przechodzi w tryb awaryjny. Wydaje mi się, że ten elektrozaworek turbo będzie do wymiany. Sprawdź, albo najlepiej wymień wszystkie wężyki podciśnienia...może jest gdzieś nieszczelność i zakłóca pracę sterowania podciśnieniowego.

 

 

Co to znaczy turbo nie zyga olejem rozbierałem dzisiaj ten zawór egr tak jak pisałem wyżej i troszeczke oleju było w tych "rurach" co do niego idą ale naprawde niewiele...

sprzedam felgi 15 cali ładne szczegóły w dziale giełda!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.