Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wsiadam do auta którym wrocilem z pracy okolo 17 i nie moge go zapalic... rozrusznik kreci i nic

nie slysze przed zapaleniem wtryskiwaczy nie wtryskuja dawki poczatkowej gdzie szukac przyczyny??

 

zamarzniete paliwo?? troche ponizej 15r litrów w baku ale jak nim hustam to go nie slysze....

 

gaziarze cos poknocili?? i przy duzym mrozie sie odezwalo??

 

czy wymiana oleju miala na to wplyw?

 

po wymianie nie zaswieca mi sie kontrolka olejowa ta obok ładowania i dlugich czy to ma jakies znaczenie?

Opublikowano

teraz stoi juz 2 godzine w cieplym garazu

bylo okolo 15 litrow paliwa dolalem jeszcze 10 z banieczki wlalem dodatek przeciwko zamarzaniu

przekrecilem chwicil i zaraz zgasl..

 

nadal nie slysze wtrysniecia paliwa przed zapaleniem....:/ czy to jednak paliwo??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdz iskre na świecach,czy świece są mokre czy suche.Podłącz na krótko pompe paliwa.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Witam ja mam podobny problem.

Co do twojego to poproś gazownika aby ci doprowadził instalację w silniku do stanu przed gazowaniem (ingerencja w zasilanie wtryskami)

I wtedy spróbuj jak nadal nie , spróbuj odpalić na popycha jak nie odpali to poważniejsza usterka np:

-Przekaźnik zasilający komputer sterujący silnikiem (sprawdzić)

-przekaźnik pompy paliwa (sprawdzić)

-komputer sterujący silnikiem (wymontować i poprosić znajomego który ma taki sam silnik aby podłączył do swojej BM-ki, jak odpali to jedno z głowy a jak nie to wiadomo do wymiany)

-czujnik położenia wału korbowego,

-czujnik identyfikacji kolejności pracy cylindrów (na wałku rozrządu)

Proponuję jednak podłączyć silnik pod diagnoskop to zaoszczędzi tobie rozkręcania osprzętu silnika.

 

Ja w swojej e36 320 mam bardziej skomplikowany problem?

Po swapie silnika 2.0 z 92r(na chodzie) do budy z 98r gdzie był 1.8 na chodzie nie chce odpalić ze stacyjki, na po pych pali,silnik pracuje bez problemu auto jeździ.

Lecz ze stacyjki tylko kręci jest iskra na świecach lecz wtryskiwacze nie podają ? :mad2: :?:

Sprawdziłem powyższe możliwości usterek i nic :mad2: :?:

Diagnoskop też nic nie wykazał (wszystko ok :cool2: )

Pomocy auto stoi 2 miesiąc :cry2: :cry2: :cry2: :cry2: :cry2: :cry2: :cry2: :cry2:

Opublikowano

1. iskra jest

2. przekaznik nie dziala spinam na krotko wedlug ksiazki i nic pompka nie dziala

3. sprawdzam ciaglosc kabla prowadzacego spod przekaznika pod papke jest ok

4. spinam na krotko piny pod przekaznikiem wdg ksiazki sam naprawiam

5. wpinam wtyczke pompki i dokladam mase do masy we wtyczce przekrecam klucz i nic

6. biore probówke wpinam pomiedzy pinami wtyczki pompki paliwa przekrecam kluczyk i swieci

7. wpinam wtyczke do pompki w komplecie z plywakiem (inny zestaw niz ten ktory mam w baku tzn NOWY) pompka bez odzewu

8. biore inny kluczyk do stacyjki bo w desperacji mysle ze ten juz jest lipny i nic

nie mam immobilaizera i nic nie dziala

9 wszystkie bezpieczniki pod maska sa ok

o co moze chodzic lub co zle robie??

 

nadal nie slysze wtrysniecia paliwa ani dzialajacej pompki

 

 

 

 

czy pompka pracuje caly czas w kolo a wtryskito inna bajka??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Rozumiem że połączyłeś piny 30 z 87.Po połączeniu na pinie numer 5 powinien być + ,a na pinie numer 4 masa.Jeżeli masz miernik to sprawdz czego nie ma.Masz rozrysowaną wtyczke?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zle żeśmy się zrozumieli.Wyciągasz przekaznik pompy i łączysz 30 z 87.A na wtyczce pompy powinieneś mieć mase na 4 a plus na 5(kluczuk przekręcony).Masz rozpiske wtyczki pompy?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

moje gniazdo wyglada troche inaczej tzn mam 2 gniazda po 2 piny

gniazdo odpowiadajace za pompe swieci z zarowka, pompka ani stara ani nowa a ni ku ku

nie wiem o co chodzi bede szukal uszkodzenia przewodu bo juz nic nie przychodzi mi do glowy

Opublikowano
Jak będziesz sprawdzał czy dochoczi zasilanie do pompy to przez żarówkę o dużej mocy np. H7 -H4 . Ja kiedyś sprawdzałem postojówką i niby prząd był a pompka nie działa . Zaciągnołem do elektryka , a on sprawdził właśnie H4-ką i powiedział mi że słaby prąd dochodzi i że postojówką to sobie mogę sprawdzić czy dochodzi zasilanie na tylne lampy. A okazało się że mam uwalony przekaźnik i wsówki w gnieździe przekaźnika nadpalone

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.