Skocz do zawartości

Bi - xenon do E36


jn007

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
Montujesz dwa zestawy xenonów, na długie i na krótkie i to wszystko (choć ani jedne ani drugie nie będą legalne). Jak zapalisz długie to trawa płonie na poboczu :P A jaki zestaw hmmm taki żeby nie zakłócał radia i raczej z niską temperaturą (4300 max 6000).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Montujesz dwa zestawy xenonów, na długie i na krótkie

 

Zanim się żarnik w długich rozpali to mija trochę czasu, więc z mrugania nici. Bi-xenon nie polega na dodatkowym żarniku, tylko odpowiedniej przesłonie ustawionej przed żarnikiem. Normalnie świeci on jak zwykłe światła mijania, natomiast po otwarciu tej przesłony linia światło-cienia się przesuwa i świeci na całej wysokości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem wiem że na tym polega bi-xenon ale tego tak hop siup nie zrobi, a na długich wystarczy że pierwszy raz się rozświeci, i później już nawet wyłączony na jakiś czas po sekundzie ma pełną jasność także tu raczej nie ma dużego problemu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz tylko dołożyć żarniki z allegro nic po za tym nie robiąc to sobie odpuśc, 99,9% ludzi tak robi, po czym oslepiają nadjezdzających z przeciwka, co mnie osobiście (zawodowego kierowce) doprowadza do szału. Moim zdaniem wszystkim takim zwolennikom nielegalnych ksenonów powinno się zabierać od razu dowody :evil:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eee na oryginalnych soczewkach po ustawieniu świateł nie jest tak źle wcale, co innego jak ktoś wkłada to samochodu bez soczewek, po 4 wypadkach gdzie lampy świecą do góry, tam nawet zwykła żarówka oślepia i tu Ci nic nie da czy włożysz philipsa czy chińskie z allegro bo to soczewka układa sobie strumyk światła a jeśli będą chcieli Ci zabrać dowód to tak Ci zabiorą bo nie masz homologacji.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Mam soczewkowe IN-PRO i zastanawiam się nad zmianą samej soczewki na bixenonową z całym osprzetem (samopoziom+spryski). Myślałem też o soczewce na światło długie (są takie soczewki, np z tuarega, mitsu, pumy), ale max może mieć 160mm długości, bo nie mieści się w aucie...
mam tyle koni, że mnie nikt nie dogoni...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy sa oryginalne xenony do e36?

jest upgrade łącznie z samopoziomowaniem http://www.eurosportdesign.com/p-145-bmw-e36-hella-xenon-angel-eye-headlight-upgrade.aspx ale cena może przekroczyć wartość niejednej e36 :mrgreen:

ewentualnie http://zakupy.onet.pl/22039772-bmw-e36-clear-xenon,oferta.html

A little piece of heaven in my hands
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz tylko dołożyć żarniki z allegro nic po za tym nie robiąc to sobie odpuśc, 99,9% ludzi tak robi, po czym oslepiają nadjezdzających z przeciwka, co mnie osobiście (zawodowego kierowce) doprowadza do szału. Moim zdaniem wszystkim takim zwolennikom nielegalnych ksenonów powinno się zabierać od razu dowody :evil:

 

Ja mam lampy sonar i zestaw HID z Alledrogo i nikogo nieoslepiam ,2 przeglady juz mialem kilka kontroli policyjnych i nikt sie nieprzy.... ,dodatkowo obowiazkowo regulacja swiatel na stacji diagnostycznej po montazy z alledrogo i wszystko gra.

zgadzam sie z kolega ze pelno osob ma zle zamontowane xenony i dlatego oslepiaja przykladem jest golf 1 z xenonami --->porażka totalna.

problem z oslepianiem pojawia sie jak ktos laduje xenony do lamp bez soczewek i z chropowatymi kloszami i nieustaawi swiatlocienia (bo sie nieda w takich lampach).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaczynam się zastanawiać po co jest w ogóle system samopoziomowania,skoro wszyscy twierdzą że "chińskie" xenony nie oślepiają.

 

Mi juz szkoda slow na tlumaczenie tego wkoncu szklo jest szklo a te znaczki to tak dla picu na reflektorze. Samopoziomowanie to taki gadzet jak lampka w bagazniku :twisted:

Oczywiscie hidami nikogo koledzy nie oslepiaja a wiedza o tym doskonale bo ciagle na drodze mijaja swoje BMW jadac autobusem Wkoncu zakup BMW to taka maskakra a do tego doszly ksenony to na paliwko juz nie starcza :twisted:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie hidami nikogo koledzy nie oslepiaja a wiedza o tym doskonale bo ciagle na drodze mijaja swoje BMW jadac autobusem Wkoncu zakup BMW to taka maskakra a do tego doszly ksenony to na paliwko juz nie starcza :twisted:

No i sie poplakalam ze smiechu :lol:

 

dobra, zmykam z tym OT, mod czuwa

 

pzdr

GreenEvil

Dosiadales kiedys arabki? Idac stepa wsluchaj sie w nia, a zobaczysz jak kazdym drgieniem miesnia wyrywa sie do cwalu.

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=126984

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co pan poradzisz że polscy kierowcy przyzwyczajeni do ŻÓŁCI na drodze, większość wieśniaków jeżdżących jakimiś starymi passatami czy astrami powie że ich oślepiono bo jest coś barwy bielszej niż słonecznik, jedźcie do Anglii i zobaczcie czy który kolwiek pan władza zwróci wam uwagę na światła xenonowe (i nie z tego powodu że nikt tam takich nie wstawia, bo wstawiają jeśli jeżdżą takimi złomami jak np E36 itp).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co pan poradzisz że polscy kierowcy przyzwyczajeni do ŻÓŁCI na drodze, większość wieśniaków jeżdżących jakimiś starymi passatami czy astrami powie że ich oślepiono bo jest coś barwy bielszej niż słonecznik, jedźcie do Anglii i zobaczcie czy który kolwiek pan władza zwróci wam uwagę na światła xenonowe (i nie z tego powodu że nikt tam takich nie wstawia, bo wstawiają jeśli jeżdżą takimi złomami jak np E36 itp).

 

Właśnie o te lampy chodzi... wypalony odbłyśnik, wpakowany ksenon z Biedronki, na matowym i ryflowanym szkle, bez ustawienia, to jest metoda na oświetlenie drogi...

 

Nie chodzi o barwę, ale o ustawienie...bo słonecznikiem w niebo nie oślepisz, ale już ksenonem (w lampie do tego nie przystosowanej)-tak...że nie wspomnę o barwie, która często ma niewiele wspólnego z widocznością drogi...

Dodam, że aby przejść badania techniczne w innych krajach niż Polska na ksenony trzeba mieć orginalną homologację (nie jakis tam świstek)...nawet TUF na brewki mam w kwitach...

Z drugiej strony kiedyś w Fanach Czterech Kółek wstawiali sobie ksenony do normalnych lamp nawet...

Osobiście nie jestem przeciw ksenonom, ale z głową ustawione, na soczewce, normalnej barwy.

mam tyle koni, że mnie nikt nie dogoni...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do oslepienia to ja czesciej widze jak halogenem zle ustawionym kierowcy oslepiaja.

 

Im wiecej bedziemy reperowac aut p szkodach Calkowitych tym czesciej taki efekt zle ustawiomych lamp bo po duzej szkodzie ciezko jest naprawic cos porzadnie i tanio.

 

w europie auto po szkodzie calkowitej idzie albo na zlom albo do polski niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do oslepienia to ja czesciej widze jak halogenem zle ustawionym kierowcy oslepiaja.

 

Im wiecej bedziemy reperowac aut p szkodach Calkowitych tym czesciej taki efekt zle ustawiomych lamp bo po duzej szkodzie ciezko jest naprawic cos porzadnie i tanio.

 

w europie auto po szkodzie calkowitej idzie albo na zlom albo do polski niestety.

znaczy że jak wsadzisz xenon będzie lepiej?i nie bardzo widzę związek miedzy szkodą całkowitą a ustawieniem lamp.

A little piece of heaven in my hands
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znaczy ze jak auto jest kijowo naprawione i lamp po wypadku sie nieda spasowac jak w fabrycze tylko sie robi druciarstwo to czy wkladasz tam xenon czy halogen czy swieczke to efekt bedzie podobnie kijowy.

 

u mojego kumpla w stacji diagnostycznej co 3 auto ma problem z lampami po wypadku i niema szans na poprawne ustawienie swiatel bo albo niedziala regulacja (bo warsztat jej niepodlaczyl) albo jest lampa mocowana na polamanych zaczepach i juz bedzie inaczej swiecic (w kosmos).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i uważasz że to wina powypadkowej przeszłości? no więc zobacz jak jest rozwiązana regulacja lamp w polonezie i jak długo działa po wyjechaniu z fabryki.Moim zdaniem jest to naturalna kolej rzeczy,coś się zużywa i się to olewa a nie zganiać że auto jest po wypadku.
A little piece of heaven in my hands
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie i sie to olewa a wlasciciel powinien o auto dbac jesli kogos niestac na normalna naprawe auta i jedzie rozwalonym autem (bo dla mnie prowizoryczna naprawa na nity i inne druty to nie naprawa) to niech sprzeda auto, a nie jedzie trupem po drodze i stwarza niebezpieczne sytuacje.

 

 

jesli chcesz miec auto to musi cie byc na nie stac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledze pewnie chodziło też o to że większość ludzi odbierających swoje auto z "salonu" blacharskiego jest tak zadowolonych sprawnym i "niebitym" autem że zapominają podjechać ustawić światła, a fakt faktem jeśli lampy były na nowo wstawiane na pewno będą świeciły miej lub więcej w dół lub w górę, dwa to to że mechanicy często olewają ustawiać światła i nie raczą nawet poinformować że należy podjechać i za 20zł wyregulować lampy. Często oślepianie czy to halogenem czy ksenonem to po prostu wynik lenistwa i zaniedbania.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.