Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Jestem nowy na forum i mam do szanownych użytkowników parę pytań odnosnie 330i E90:

 

1. Nie mam iDrive (czyli navi) czy jest mozliwosc zamontowania jej poprzez zmiane deski rozdzielczej i dolozenie monitora i pokretla i panela?? (mam naglosnienie BMW Proffesional)

 

2. Czy naglosnienie BMW Proffesional bez nawigacji odczytuje pliki Mp3 z plyty??

 

3. Gdzie mozna kupic pakiet preformance i jakich cenach on sie miesci?? :)

 

4. Ostatnio szaleje mi komputer nie wiem czemu przed jazda czesto pokazuje mi "passanger air bag off" (ale nie zawsze pokazuje) czasem tez wariuje z olejem raz pokazuje ze jest ok a raz ze trzeba dolac litr)

 

5. Czy do tego modelu (rocznik 2006) wejda lampy przednie "poliftowe" (2008-2009) czy trzeba dokonywac modyfikacji kosmetycznych?? :)

 

 

POZDRAWIAM

Opublikowano

Witaj,

 

Ad.1 Doposażenie auta w navi nie jest prostą sprawą. Potrzebne elementy to: deska rozdzielcza, monitor, i-Drive, osłona i-Drive, CCC (Car Comunication Computer- inaczej radio z navi), plastiki radia, instalacja elektryczna, zmieniony VO (Vehicile Order). A na koniec to wszystko zaprogramować. Koszty niewspółmiernie wysokie jak na kożyści płynące z posiadania i-drive

 

Ad.2 Odczytuje

 

Ad.3 Akcesoria Performance kupisz w ASO w kosmicznych cenach. Do wyboru akcesoria zewnętrzne, wykończenie wnętrza, modyfikacje silnika.

 

Ad.4 Elektronika w BMW czasem świruje. Czasem pomaga wykasowanie błędów, a czasem naprawa uszkodzonych elementów (bo czasem na serio coś się zepsuje). Co do wskaźnika poziomu oleju to może jest on uszkodzony, a może też np nie lubi zimna.

 

Ad.5 Lampy po lifcie można zamontować do auta które nie jest wyposażone w xenony (jest fabryczny "retrofit")

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czyzby do auta z oryginalnymi ksenonami przed liftem nie można zamontować lamp z ksenonami i diodami po lifcie? Na czym polega problem?
Opublikowano
Czyzby do auta z oryginalnymi ksenonami przed liftem nie można zamontować lamp z ksenonami i diodami po lifcie? Na czym polega problem?

 

A to już pytanie do inżynierów z Monachium... :wink:

 

P.S. Cena "retrofita" do zwykłych lamp to ok 3200 zł

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tom75 nie badz taki tajemniczy. Czy Twoja wiedza polega na tym, że nie można, bo nie można, bo to mnie nie przekonuje. Gdybyś napisał - nie da sie dopisać do komputera diodowych kierunków, albo są inne przetwornice, albo jeszcze inne żarówki do ringów, albo inny rodzaj złącza czy inny tego typu problem to rozumiem. Z Tojego wpisu zrozumiałem, że normalne halogenowe starego typu mozna zamienić na nowego typu z ksenonami to wnioskuję, że nie jest to problem konstrukcji reflektora czy jego mocowania tylko jakiś inny. I interesuje mnie jaki?
Opublikowano
Tom75 nie badz taki tajemniczy. Czy Twoja wiedza polega na tym, że nie można, bo nie można, bo to mnie nie przekonuje. Gdybyś napisał - nie da sie dopisać do komputera diodowych kierunków, albo są inne przetwornice, albo jeszcze inne żarówki do ringów, albo inny rodzaj złącza czy inny tego typu problem to rozumiem. Z Tojego wpisu zrozumiałem, że normalne halogenowe starego typu mozna zamienić na nowego typu z ksenonami to wnioskuję, że nie jest to problem konstrukcji reflektora czy jego mocowania tylko jakiś inny. I interesuje mnie jaki?

 

Nie jestem Tomem ale chyba zle przeczytałes. Wg mnie chodzi o to ze lampy zwykłe z przed liftu mozna zamienic na nowe, ale starych ksenonów na nowe juz sie nie da.

Opublikowano

Poczułem sie wywołany do tablicy... Więc odpowiadam: moje informacje pochodzą z danych i biuletynów fabrycznych, jak napisałem wcześniej producent nie przewiduje "retrofita" do lamp typu xenon. Nie wynika to z faktu innych mocowań (lampy zwykłe i xenony maja te same mocowania- więc jeżeli do zwykłych można do xenonów też), nie wynika to również z kierunkowskazów diodowych (jak wyżej). Myślę, że jest to kwestia innych sterowników- nie tylko sterownika świateł ale innych sterowników związanych z oswietleniem.

Oczywiscie zawsze istnieje możliwość montażu typu "home made" i pewnie będzie to jeszcze swiecić, lecz nie chciałbym aby w samochodzie kiedykolwiek nastąpiła usterka elektroniki, bo wtedy podczas diagnozy może być duże "kuku".

 

Wystarczy? :)

 

P.S. paypal ma rację: zwykła na zwykłą LCI- TAK, zwykła na xenon LCI- NIE, xenon na xenon LCI- NIE, xenon na zwyklą LCI (!)- NIE

Opublikowano
Witam! Jestem nowy na forum i mam do szanownych użytkowników parę pytań odnosnie 330i E90:

 

3. Gdzie mozna kupic pakiet preformance i jakich cenach on sie miesci?? :)

 

Jak już ktoś napisał, pakiet kupisz u każdego dealera BMW a oto kilka cen, dzis dzwoniłem do dealera w sprawie kilku akcesoriów performance do e90"

 

Kierownica około 7500zł

carbonowe obudowy lusterek 2100zł + 80zł mocowania :duh:

dokładki carbonowe przedniego zderzaka 2628zł + 80zł mocowania :duh:

carbonowy spoiler na tylną klapę model II 1793zł

paski - naklejki na boki samochodu 468zł

aluminiowe pedały + podstopie 414zł + 297zł

 

 

oczywiście ceny + montaż pozdrawiam...........

Opublikowano
Mam jeszcze jedno pytanie robilem przeglad 1.5 tys. km temu wymienialem olej klocki itp ;) I jechalem ostatnio i pokazala mi sie kontrolka BRAKES i ikonka samochodu na podnosniku :( Numer bledu to CC-ID 71 czy jakos tak) Co to oznacza??
Opublikowano
Mam jeszcze jedno pytanie robilem przeglad 1.5 tys. km temu wymienialem olej klocki itp ;) I jechalem ostatnio i pokazala mi sie kontrolka BRAKES i ikonka samochodu na podnosniku :( Numer bledu to CC-ID 71 czy jakos tak) Co to oznacza??

 

Jeśli wymieniałes klocki i po tej operacji było wszystko w porządku, przejechałeś 1500 km i pojawił się błąd to podjedz na podpięcie komputera i sprawdzenie co to za błąd. Nikt tu raczej nie bedzie znał wszystkich kodów błedów na pamięć. Może wymieniłes klocki na jednej osi a skończyły sie też na drugiej.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

  • Zarejestrowani
Opublikowano

To jest błąd czujnika zużycia klocka na tylnej osi.

 

Nie ma za co ;)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • 5 lat później...
Opublikowano
ja wymieniłem klocki i po jakichś 300km zaświecił mi się błąd cc-id 71 (samochód na podnośniku). Czy po wymianie czujnika błąd zniknie czy potrzebne będzie jeszcze jakieś kasowanie? Hmm i dlaczego błąd pojawił się dopiero po jakimś czasie? Jest mi to w stanie ktoś wytłumaczyć ?
  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano
Po wymianie czujnika musisz zrobic inspekcje klocków i zniknie blad. Może zrobiles check po jakimś czasie i sie pokazał blad.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.