Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hejka

Wymieniłem z tyłu tarcze w mojej Buni a, że byłem na wyjeździe to kupiłem polskie klocki w jedynym sklepie motoryzacyjnym jaki znalazłem (innych klocków nie mieli, kosztowały 58PLN za komplet)

No i wczoraj się zaczęło.

Objaw jest taki, że podczas hamowania słyszę styłu lekkie wycie (na początku myślałem, że autobus za mną hamuje bo to taki dźwięk) Pojeździłem trochę i okazało się, że dźwięk ten jest słyszalny zawsze jak zjeżdżam z górki, bardzo powoli i jak popuszczę trochę hamulca. Wygląda to tak, że dojeżdżam np. do świateł hamując i jak zwolnię już do kilku km/h to popuszczam powolutku hamulec i wtedy ten dźwięk się pojawia.

I teraz pytanie miał może tak ktoś ???

Nie wiem, czy ten dźwięk wywołują klocki, czy może tylny most?

Most podczas jazdy jest cichutki w całym zakresie prędkości.

Ale zastanawia mnie czy czasem oleju mu tam nie brakuje?

I tu kolejne pytanie bo szukałem ale nie znalazłem.

Jak sprawdzić poziom oleju w tylnym moście i ew. ile go tam wchodzi w 525i E34 24V M50???(Bo czym zalać to już sprawdziłem :twisted2: )

W zasadzie nie wiem czym on tam jest zalany to bym może go zmienił tylko jak to zrobić? Jest korek spustowy i do napełnienia czy trzeba jakimiś wężykami ???

 

Mam nadzieję, że to klocki ten dziwny dźwięk wydają ale myślę sobie, że oleju tylnym moście nie zaszkodziłoby wymienić :wink:

 

Poradźcie coś "kolegos" :mrgreen:

Opublikowano
witam. w moście masz dwie śruby[odkręć tą od góry izobacz palcem jak jest równo z otworem już troszkę niżej to gra.olej w moście jest na wieczność więc jak ci niewyciekł to niewymieniaj.do mojej wchodzi [jak dobrze pamiętam] max.1.7...a ztymi hamulcami to chyba coś z klockami.no bo jak ci się nic przedtem niedziało? u mnie też popiskują trochę ale to pewnie tarcze już krzywe.pozdro :norty:
klepało ale przestało!!!
Opublikowano
mi tez sie wydaje ze to klocki! Najprawdopodobniej sie jeszcze nie dotarly i dlatego piszcza (a ze to polskie zamienniki to pewnie z nienajlepszego materialu zrobione i stad te objawy)
Opublikowano
Olej w dyfrze :nienie: nie jest na wieczność!!! Wymienia się go co drugą INSPEKCJĘ czyli co około 50-60 tys.km. Najlepiej on się czuje gdy zalany jest olejem przekładniowym - syntetycznym. Przy wymianie simmeringu przy dyfrze zalałem go mineralnym Elf-a Tranself-bo taki był tylko w pobliżu do dostania-jego koszt to ok. 20 zł, alę jesienią wymieniam na syntetyk- szkoda podzespołu w zimę podczas mrozów rzędu -20 ,-30*C. Zanim minerał się rozrzedzi - będzie to trwało wieki- szkoda mostu! Podobnie jest ze skrzynią biegów- tylko syntetyk. Ale warunkiem jest pełna szczelność tych podzespołów. :D
Nie sztuka skorzystać z serwisu-SZTUKA ZROBIĆ TO SAMEMU !!!
Opublikowano
zwracam honor.jak teraz dobrze pogrzebałem to rzeczywiście go się zmienia[chodz większość mówi że nie] :oops: :norty:
klepało ale przestało!!!
Opublikowano

Jeyna rada jest taka, wywal te polskie klocki i zaloz cos dobrego, pojezdzij pare dni i zobacz co sie dzieje, jesli wszystko wroci do normy, tzn. ze nie masz problemu.

 

Jesli nic sie nie zmieni, zaczna sie schody, ale mam nadzieje ze nie.

 

Zmien klocki, i napsz co sie dzieje, wtedy bedziemy myslec wspolnie razem co dalej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.