Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Z awaryjnością silników N47 to nie przesadzaj, pytałem w trójmiejskich autoryzowanych serwisach BMW i nikt tego nie potwierdza.

Jesteś pewny że to po lifcie? Masz numer VIN?

 

Nie mam VIN'u, ale na bank po lifcie. Rok 2008.

Książkę serwisową też widziałem.

Dobry pomysł zagadać kolesi z serwisu BMW. W sumie pracuję parę pięter nad centralą BMW w Warszawie, ale oni mają tylko biuro tutaj. Pytałem kolesia w windzie i odesłał mnie do dealerów, tylko, że na jazdę próbną nowym X3 nie mogę się doprosić już od ponad pół roku.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Książkę serwisową też widziałem.

Samochód z Włoch i serwisowany w ASO do końca? Wątpię bardzo. Raczej podrobiona przez handlarza książka serwisowa. I najważniejsza rzecz - czy na pewno ma 177km? Zdaje się, że wychodziły po lifcie egzemplarze z silnikiem 150km ale nie jestem tego pewien.

Cena chyba też nie rewelacja. Za mojego 2008r (ale automat, nawigacja, itp.) ASO zaproponowało mi 85tys. w rozliczeniu czyli pewnie wystawili by go za jakieś 90-95tys a jak by nie patrzeć samochód dużo lepiej wyposażony, z mniejszym przebiegiem i krajowym pochodzeniem.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Zdobądź VIN bo na prawdę wychodziły po lifcie jeszcze z silnikiem M47N2 czyli 150kM.

Auta z Włoch słyną z odmładzania roczników i dorabiania historii więc trzeba uważać choć nie można demonizować miałem X5 z Włoch i było naprawdę bezawaryjne...

Opublikowano

witam !

co mogę poradzić ..... ja mam X3 z silnikiem M47N2 150KM z roku 2005 autko super: manual, skóra, navi i inne bajery spalanie ok 9 litrów na trasie na tempomacie zszedł do 6 litrów !!!!!!!! przynajmniej tak komp pokazywał. Chulam nim już prawie rok. Ale mam też problem ......i właśnie chyba to będzie dwumas lub skrzynka rozdzielcza nie wiem dokładnie bo nikt mi nie może znaleźć przyczyny. Jestem z okolic Krakowa trochę ASO się obawiam bo ceny kosmiczne za wymianę koła pasowego amortyzującego / takie na wale z przodu silnika / w M-carsie krzyczeli ok 2000 aż w końcu kupiłem sam koło za kilka stówek i w serwisie u Misiaka wymienili mi za ok 400. Teraz przegoniłem go po polsce zrobiłem nim w niecałe dwa tygodnie 2500 km i myślałem że coś wyjdzie z tymi przypadłościami co opisałem w viewtopic.php?f=86&t=155705 ale nic dalej to samo. Dlatego radze ci przy zakupie wszystko dokładnie sprawdzić i przejechać się z kimś kto miał już serię X. Ja swój przed zakupem sprawdzałem BMW M-carsie te usterki nie wyszły a w eksploatacji jednak wyszło a za sprawdzenie zapłaciłem 500 auto jest z francji i nie miało historii serwisowej. Ale trudno takie życie w końcu kupuje się auto używane i różne rzeczy mogą wyjść w trakcie użytkowania. Jak chcesz mogę ci dać namiary do gościa który ci sprawdzi model i wyposażenie po dokładnym vin-ie. i to w polskim języku. Nawiasem pisząc to jak ktoś czyta ten temat i zna jakiegoś dobrego fachowca do bmw z okolic Krakowa to proszę o namiary. PZDR

  • Moderatorzy
Opublikowano

W życiu takiego debilstwa nie czytałem.... :norty:

Autor myli modele silników i ew. awarie z nimi związane....

Ale nie martw się kiedyś też tylko benzynkami śmigałem a na diesle mówiłem traktory a teraz tylko dieslami od lat :mrgreen:

Opublikowano

Autor myli modele silników i ew. awarie z nimi związane....

 

Dobrze by było. Nie pierwszy artykuł tego typu czytałem. Chyba im nie płacą, żeby oczerniać BMW.

W raporcie awaryjności DEKRY ten silnik w X3 i E60 wypada bardzo dobrze, tylko, że.... DEKRA ma podział do 150 tyś.

Czyżby zakładali żywotność do 150 tysi a później to samochód ma prawo się sypać??

 

Rozmawiałem z babką z BMW i twierdzi, że są mało awaryjne te silniki, no ale to nie jest wiarygodne źródło.

Rozmawiałem znowu z kolesiem ze sklepu i pytałem się o części i chciałem porównać ceny dla VW i BMW. Orientacyjnie pompa wspomagania czy pompa wody.

Powiedział, że BMW będzie dużo droższe, tylko, że w BMW się nie zepsuje, a w VW trzeba wymieniać regularnie z paskiem.

 

Pozdr.

Opublikowano

Ja nie jestem z tych co TYLKO benzynę uważają za godny napęd dla auta ;) Sam mam w domu diesla i miewałem w przeszłości diesle i nie wykluczam w przyszłości ;) zależy jak dużo będę jeździł. Owszem niektóre to typowe klekoty..... ale niektóre mruczą ładnie ;)

Niemniej jednak nawiązując do przesłanego linku:

- nie pierwszy artykuł tego typu czytałem

- niejednokrotnie na ten temat słyszałem od mechaników (i to również z ASO przed zakupem swojego auta)

- nie jeden post na tym forum dotyczył tych silników (awarii i problemów)

 

Może wynikać to z kosmicznych przebiegów a może z prawdy która jest tutaj zawarta. Nie mam na celu oczernianie ani BMW ani silników diesla a jedynie zwrócenie uwagi na bardzo prawdopodobne usterki. Inna rzecz (i przyznasz mi rację)że w niektórych kwestiach BMW mogłoby się bardziej postarać (jakość wykonania/użytych materiałów do produkcji).

To samo jest z silnikami 2.0 TDI od VAG.

 

W każdym razie kupującemu życzę owocnych poszukiwań, sprawnego i pewnego auta oraz radości z zakupu. Ciężko ci będzie znaleźć diesla z małym przebiegiem w dobrym stanie ja rozsądne pieniądze. Nie wiem czy nie lepszym rozw. byłaby Pb + LPG - ja z pewnością bym to rozważył.

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

POCZYTAŁEM wszystkie posty i opowiem swoją historię zakupu BMW X3.

Zacząłem szukać X3 już wiosną,kwota ok 50tys PLN. zacząłem oczywiście od tematu diesla,wszędzie pytałem,oglądałem itp. bardzo uważnie obejrzałem kilka szt w dieslu. Na początku odpadł silnik 2.0 d ,za słaby i mechanicy twierdzili że jednak przez to że słaby ludzie je piłują i wtedy są problemy,został 3.0d,ale niestety na 4 szt które obejrzałem żaden wg mnie nie miał oryginalnego przebiegu. Moim zdaniem mają cofane wszystkie liczniki nawet o kilkaset tysięcy km. Widać to po aucie ,wnętrzu itp. U nas nie ma w tych pieniądzach nic ciekawego. w końcu od wakacji zacząłem szukać benzyny i muszę przyznać że jest mnóstwo egzemplarzy zadbanych z małymi przebiegami. Wybór w moim przypadku padł na silnik 3.0l . wyszukałem autko z 2005 roku za 49tys PLN z przebiegiem 102tys km w super stanie. Sprawdziłem czujnikiem lakieru że tylko drzwi pasażera są malowane,reszta 100% oryginał. Autko kupiłem 2 tygodnie temu i jestem bardzo zadowolony,skrzynia automat i przyszłym tygodniu zakładam gaz. W tej chwili jeżdżę na benzynie i pali mi w cyklu mieszanym 12.5l benzyny. Nawet jak spali mi 15l gazu to i tak będzie to 37.5pln na100km czyli i tak taniej niż diesel który jak spali 9l to wyjdzie 45pln na 100km. no i nie ma problemu z TURBO,z pompowtryskami,kołem masowym itp. Nie ma co się zastanawiać moim zdaniem nad wyborem silnika. Polecam tą opcję silnikową,mało awaryjną o fajnej dynamice i super dźwięku silnika. Zapraszam do dyskusji na ten temat i z chęcią podzielę się moimi skromnymi doświadczeniami bycia właścicielem x3

Opublikowano

Witam

 

Przymierzam się do zakupu X3 posiadając podobny budżet. Czy mógłbyś się podzielić informacją, gdzie jest mnóstwo egzemplarzy zadbanych z małymi przebiegami?

 

w końcu od wakacji zacząłem szukać benzyny i muszę przyznać że jest mnóstwo egzemplarzy zadbanych z małymi przebiegami.

 

Pozdrawiam

lucius

  • 1 rok później...
Opublikowano
Szukam X3 w benzynie, z silnikiem 3 litrowym. Czy któraś z wersji 3.0i (231KM lub 272KM) jest doładowana, ma turbosprężarkę?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.