Skocz do zawartości

318i,przysiadanie obrotow,trzesie silnikiem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
koledzy ,prosze o rade ,otoz w moim e 46 318i silnik m43,dzisiaj rano zauwazylem dziwna sprawe,po odpaleniu obroty spadaly do 500 ,wskazowka obrotomierza zafalowala tak z 5 razy[ trzasl sie przy tym silnik] i sie uspokoila,ale na kazdej redukcji na luz,powtarzalo sie to,tak dojechalem do pracy,po pracy to samo,dopiero wieczorem wszystko ok,wskazowka stala jak przyklejona,i nic nie falowala,ale z kolei przysiadanie powstalo jak krecilem kierownica na postoju ,co to moglo byc,spotkal sie ktos z czyms takim
Opublikowano
witam jak juz to mozesz sprawdzic te przewody z tego zdjecia http://img686.imageshack.us/img686/1055/egr.jpg czy niesparcialy i nielapia lewego powietrza.u mnie tak bylo sparcialy i falowaly mi obroty,,, ale byl jeszcze jeden przewod sparcialy http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AP32&mospid=47661&btnr=11_1514&hg=11&fg=15 nr.3 wiem ze wkladajac reke od tylu silnika dotykajac ten przewod bylo czuc jak lapie lewe powietrze.....i on rowniez byl przyczyna falowania obrotow,takze posprawdzaj sobie :cool2:
Opublikowano
ohoho temat rzeka,albo ocean, ja sie borykam z tym problemem juz od dluzszego czasu,i nie tylko ja masa chlopakow ma ten problem ,a przyczyn moze byc wiele wiec szukaj na forum bo jest duzo o tym ,jednym z problemow moze byc tak jak kolega pisal lewe powietrze i nie tylko ,powodzenia jak poradzisz sobie z problemem to daj znac moze to bedzie tez umnie.
nic tak nie odpreza jak minuta dla weza
Opublikowano
zgodze sie z przedmowca mialem e46 2 lata i przez polowe byly problemy jak nie przeplywka to krokowiec jak nie to to tamto ale ogolnie bylem zadowolony bo wiadomo ze samochod to skarbonka :mrgreen: :mrgreen: mozesz sprawdzic jeszcze uszczelke pod silniczkiem krokowym tam tez lubi lapac lewe powietrze....
Opublikowano
U mnie "przysiadają obroty"tylko na gorącym silniku.Po uruchomieniu na zimnym jest OK. Podejrzewam elementy zaznaczone strzałką http://img44.imageshack.us/i/254t.png/

 

u mnie tez bylo podobnie bynajmniej sprawdz ten wezyk nr3 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AP32&mospid=47661&btnr=11_1514&hg=11&fg=15 moze pomoze a co do zaslepiania moja opinie znasz :wink:

Opublikowano
wężyk nr 3 sprawdziłem w pierwszej lejności,nawet załozyłem ściski bo przepuszczało powietrze.Nie rozcinałem tej osłonki,którą sa scisnięte te dwa węże.Na zimnym silniku jest OK
Opublikowano
no jak przepuszczalo to najwidoczniej cos tam musi byc nietak kup moze ten spray ktorym sie sprawdza lewe powietrze i popatrz jeszcze raz moze to co zalozyles do konca nie zaslepilo dziurki???
Opublikowano
u mnie tez na zimnym bylo ok,,temperatura w normie i zaczynalo sie na spadaly na 500 tak jakby mial zgasnac silnik i wracaly na 800-900 czasami wyzej,,zobacz jeszcze ta uszczelke pod krokowcem u mnie byla taka zajechana ze tak jakby jej niebylo :duh:
Opublikowano
A rozcinałeś tę koszulkę co obejmyje wąż nr3 z tym od płynu chłodzniczego?.W którym miejscu miałes uszkodzony ten waż?
Opublikowano
tak od lewej strony jak masz to zdjecie w realoem mniej wiecej na 1/4 dlugosci byla dziurka normalnie sparcial,,mechanior kazal kupic nowe w aso kupilem i jak wymienil to pokazywal mi jak to wygladalo dokladnie niepamietam na ktorym byla ta dziura(niechce gadac glupot)ale byla i to bylo przyczyna falowania po wymianie tego wezyka wkoncu mialem spokoj z tymi obrotami,i do tego jeszcze wymienil mi te wszystkie wezyki http://img44.imageshack.us/i/254t.png/ one tez maja duzo do falowania obrotami......
Opublikowano
Te wężyki z rysunku juz wymieniłem.Przejrze dokładnie jeszcze ten wąż-co idzie od pokrywy zaworów http://img13.imageshack.us/img13/4519/40726184.png ,byc może pod koszylką zaznaczoną nozyczkami;-) jest jakaś dziurka.Tylko jedno mnie zastanawia :?: ,że do zatrzesienia nie zawsze dochodzi(owszem obroty spadną,lecz nie zatrzesie silnikiem).

 

tak tak niezawsze raz na jakis czas jak teleplo to tak jakby juz gasl silnik(ale niegasl) i wracaly do normy a w wiekszosci to falowafy bez zatrzesienia silnikiem.....popatrz tam koniecznie ,jakbyco to nowy z tego co pamietal niebyl az tak drogi,ale tutaj to tylko ASO

Opublikowano
widzialem ten filmik i tu mnie zaskoczylo to ze one skacza az do 2tys czasami poza :shock: :shock: umnie tak niebylo na max. szly do 1100 atutaj faktycznie nawet dmuchawa ma cos do tego,ja za slaby jestem na to zeby wnioskowac co to jest??ale jak tylko wroci moj koleszka z urlopu z pl to sie go zapytam,bo on to na 95%bedzie wiedzial,a jak nie to bynajmniej nakieruje cie gdzie szukac awarii...a na temat e46 i e39 to wie i to duzo :D
Opublikowano
Obroty skacza do 2tys bo dodawalem gazu.Chciałem na tym filmiku pokazać dolna granicę obrotów spadaja do 500obr/min i wtedy własnie trzesie silnikiem.Bez dodawania gazu obroty są stabilne-tzn:nie opadają do 500obr/min.Bez gazowania obroty sa w normie tzn:800-900obr/min
Opublikowano
Obroty skacza do 2tys bo dodawalem gazu.Chciałem na tym filmiku pokazać dolna granicę obrotów spadaja do 500obr/min i wtedy własnie trzesie silnikiem.Bez dodawania gazu obroty są stabilne-tzn:nie opadają do 500obr/min.Bez gazowania obroty sa w normie tzn:800-900obr/min

 

widzisz jaki ze mnie gamon :roll: niepomyslalem o tym :mad2: :norty: sprawdz ten wezyk i to dobrze! ja stawiam ze to on ale tak jak pisalem wczesniej skonsultuje to jeszcze z fachowcem :wink: :wink:

Opublikowano (edytowane)
u mnie jest to samo,tz tak samo zachowuje sie obrotomierz,bez gazu jest ok,jak dodam gaz to spadaja nawet do 500,spadaja jeszcze jak krece kierownica do konca,mojego znajomego,kolega pracuje w servisie bmw w dublinie,jutro rusze temat,moze od niego dowiemy sie co to za diabel :evil: ja ten wezyk juz wymienilem na nowy z servisu,i lipa ,nic nie pomoglo,gdyby tan wezyk byl dziurawy to obroty falowaly by nawet na luzie bez gazu,tak powiedzial mi mechanik Edytowane przez arab1210
Opublikowano
u mnie jest to samo,tz tak samo zachowuje sie obrotomierz,bez gazu jest ok,jak dodam gaz to spadaja nawet do 500,spadaja jeszcze jak krece kierownica do konca,mojego znajomego,kolega pracuje w servisie bmw w dublinie,jutro rusze temat,moze od niego dowiemy sie co to za diabel :evil:

Czekam z niecierpliwością :? :?: :?: :?: :?:

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
ja mam dokladnie to samo. U mnie winny byl ten wezyk (dziurawy). Zalozylem jakis inny na opaskach i 2 tyg ok potem co dziwne spadl. Kupilem oryginalny i po tyg znowu problem z obrotami a wezyk nie spadl. Moim zdaniem na logike cos tam jest nie wiem za duzo cisnienie sie wytwarza (skoro spadl waz z opaskami na obu koncach). Pytanie tylko do kogos kto wie od czego ten wezyk, gdzie idzie co robi, pytanie co moze byc przyczyna ze z tym cisnieniem podcisnieniem cos jest nie tak?
Opublikowano
Możesz spróbowac dać opaski.Ja dałem,ale bez zmian.Myślałem że tam dostaje sie lewe powietrze.Nie mam już sił do auta.wdłg. opinii to typowe dla"tych silników" :duh: .Przecież to jest BMW-radośc z jazdy,a ja sie tylko wkurzam :evil:
Opublikowano
niestety tez mam ten problem i tez sporo juz przeczytalem o tym i nie mam pojecia za co sie zabrac wg mechanikow to krokowiec bo podobno czesto pada ale mam juz dosc wymiany dobrych czesci wiec jesli ktos z was sie z tym upora to bardzo prosze o info co to bylo pozdro ;)

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.