Skocz do zawartości

318d m47 jaka jest róznica miedzy m47n ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kupilem autko po liftowe z 2002r i mam stary silnik? nie common railly?

spr w realoem i te silniki budowa sie nie róznia.

Juz nic nie rozumiem

Opublikowano
:search: miliony postów a tym. przed i po lifcie. masz 136km
Będziesz Mógł Więcej
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

nie rozumiem postu kolegi croowab

318d po lifcie nie oznacza auta z common rail. Sprawdzając w realoem dowiesz sie jaki masz silnik, M47 to wersja na pompie VP44, M47N to silnik z common rail. Oby dwa auta legitymują sie mocą 115KM (czasem spotykałem się z podawaniem mocy 116KM). Auta z nowszym silnikiem pojawiły się pod koniec 2002 bodajże, pewność posiadania 318d M47N daje rocznik 2003.

Opublikowano

m47n szły w serii dokladnie od marca 2003.

No to powiedzcie mi czy mam sie obawiac tego ze mam zwykle m47?

widze na real oem ze liftowy motor rożni sie doplywem oleju, w m47n jest pompa olejowa z napędem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Obawiać to się możesz 400 tyś km przebiegu. Jak auto w miarę przyzwoicie serwisowane i przebieg do 200tyś to silniczek powinien śmigać bez zarzutów jeszcze długo.
Opublikowano

no to lipa podejrzewam ze mój ma ok 300 tak czuje, niby ma 202 na szafie ale nie jestem pewien, mimo to A silniczek chodzi bez zarzutu, troche turbo sie poci jedynie

 

A zapytam na zas jakie graty mogą ulec zuzyciu powyzej 400tyś ? jakie to kwoty

pozdro

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kupilem autko po liftowe z 2002r i mam stary silnik? nie common railly?

spr w realoem i te silniki budowa sie nie róznia.

Juz nic nie rozumiem

 

Kolego kupiles 318d czyli masz m47 115 KM, w 320d przed liftem tez jest silnik m47 ale o mocy 136 KM

m47n to sa w 320d CR 150 KM i wychodzily od wrzesnia 2001 roku

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W 318d tez jest silnik CR m47n ale dopiero od sierpnia 2002.
Opublikowano
W 318d tez jest silnik CR m47n ale dopiero od sierpnia 2002.

no wlasnie autodata nie sprecyzowala :) jest vp44 i CR i chyba tylko tym się róznią

Będziesz Mógł Więcej
Opublikowano
Kupilem autko po liftowe z 2002r i mam stary silnik? nie common railly?

spr w realoem i te silniki budowa sie nie róznia.

Juz nic nie rozumiem

 

Kolego kupiles 318d czyli masz m47 115 KM, w 320d przed liftem tez jest silnik m47 ale o mocy 136 KM

m47n to sa w 320d CR 150 KM i wychodzily od wrzesnia 2001 roku

 

 

Wiem koledzy i rożni sie tylo programem miedzy 2.0 136km moment 280 oba silniki maja ten sam,

tylko doszly mnie słuchy ze silniki typu m47 sa dużo bardziej dawliwe niz m47n no i nie chce sie nie miło doczekac kosztownego remontu :P dlatego pytam czego mozna sie spodziewać? po m47.

Bo nie wiem czy odlozyc troche grosza sprzedac obecna i kupić już 2.0 150 koni.

 

czyli mam 115km i 265mn? czy 280

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja jezdze 3 lata 320d M47 136KM i nie moge powiedziec nic zlego na temat silnika, jesli byl dobrze traktowany to nie powinien sprawiac problemow.
Opublikowano
Przed przesiadką na obecne auto wcześniej przez dwa i pół roku użytkowałem bezproblemowo wersję 136KM. Bywało różnie ze względu na duży przebieg, ale to jakieś łożysko, zapieczony hamulec itp, co i w każdym innym aucie może się przytrafić. Zero problemów z silnikiem. Jeśli poprzednik jeździł świadomie i Ty też, to się nie przejmuj.
Opublikowano

aaa no to spoko, nie no jasne graty eksplatacyjne, typu heble już wymieniłem na nowe tyl + przód na ate, do tego wkładka zamka, rurka od płynu chłodniczego która wchodzi w głowice, no i muszę kluczyk naprawić podejrzewam ze mikro swich sie odlutował a poza tym muszę wymienić przednie wahacze z oringami, bo są już wypite i sparciałe pewnie od nowości nie były wymieniane, znalazłem tanie na necie niby nowe bmw po 500zł za komplet ciekawe ile w tym prawdy ale chyba sie na nie skusze.

 

jedynie to boje się o silnik, mimo iz nie ma jakiś groźnych błędów, jedynie to świece żarową mam do wymiany a tak ładnie równo i cicho pracuje jak na diesla.

Pozdrawiam wszystkich i dziękuje za odp

Opublikowano

witam jeżeli auto ma tyle na liczniku co podajesz to jeszcze możesz pośmigać bez problemu

problem może wystąpić jedynie zpompą wtryskowa no i z turbo ale zależy to od dotychczasowej eksploatacji

przeciez to auto nie jest nowe :!: :!: :!:

BAYERISCHE MOTOREN WERKE
Opublikowano

Witam,

różnic jest więcej, ale nie widocznych, na pewno jest inny wał korbowy bo w M 47N ma większą pojemność od M47,oczywiście wtrysk,wg ETK blok też jest inny, wg ETK tłoki inne, pewnie głowica też jest inna.

 

Alox

Opublikowano
no wiem wiem przejrzałem troche roem faktycznie Jest kilka różnic, rozrząd Też uleg zmianie sa inne zebatki inaczej ułożone, kolektor itp w sumie detale ale różnica jest
  • 5 lat później...
Opublikowano

a tak poza tym to 318d LCI M47 116km ma dokładnie wszystko to samo co 320d pre LCI M47 136km jedyne co zmniejszyli to moc . sterownik i inne pierdoły te same

nawet hamulce te same

ale za to 318 M47 a 318d M47N to całkiem inne silniki

  • 8 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.