Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Mam takie pytanie.

Czy w przypadku fabrycznego alrmu w e36 w każdym przypadku występuje syrenka alarmowa?

Po rozkodowaniu Vin okazało się,że auto posiada alarm.

Pod maską jest po lewej stronie czujnik otwarcia orginalny zresztą.Syrenki alarmowej nie ma.

Nie wiem czy był i zginęła czy poprostu nie musi jej być.Obok zbiornika na pzn do spryskiwacz jest wolna kostka z czterema przewodami.

Raz nie wiem dlaczego po wyjściu z domu okazało się,że auto miga światłami awaryjnymi chociaż nie były włączone włącznikiem od awaryjnych.Czyli wynikałoby że może to powiązane z alarmem.

Jeśli nie ma syrenki to czy można takową ewentualnie podłączyć do fabrycznej unstalacji?

Może ktoś miał podobny przypadek?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżeli masz alarm to powinna być syrenka.Przy uchylonych drzwiach zamknij auto pilotem i będziesz wiedział.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Przed chwilą prawdziłem.Otworzyłem maskę i wcisnąłem czujnik otwarcia po czym zamknąłem auto z pilota.

Puściłem czujnik i włączyły się awaryjne i zaczęła migać lampka od immo koło lewarka od biegów.

Wynika że alarm jest tylko sygnału brakuje.

Gdzie w orginale jest syrenka i jak ona wygląda?

Może ktoś ma fabryczny alarm z syrenką?

Opublikowano
U mnie jest zamontowana przy obudowie filtra powietrza,wydaje mi sie ze mozesz podlaczyc jakakolwiek syrene powinno to byc bez znaczenia
Opublikowano

ja z kolei mam syrenke(przy filtrze powietrza), ale pilota brak :/ auto sie otwiera z kluczyka i lampka od immo mruga caly czas.

No a syrenka to takie czarne plastikowe pudeleczko/tuba/megafon(juz nie wiem jak nazwac) srednica ok 10cm.Nie da sie tego nie zwuwazyc :P

Opublikowano

Musze poszukać po schematach gdzie jest podłączana ta syrenka i jakąś zainstalować.

Skoro okazało się że jest alarm to niech także wyje jak zajdzie potrzeba :D .

  • 3 lata później...
Opublikowano

Uwaga!! Mega odkop!

 

Ale ten temat w szukajce znalazłem i mam identyczny przypadek jak w temacie, który umarł i nie został rozwiązany ani rozwinięty.

 

Szczegóły: E36 coupe M52B20 luty 1996r. Mam w vinie alarm w wyposażeniu, kiedyś wyszedłem z domu a awaryjne w aucie mrugały, prawdopodobnie alarm bo włącznik awaryjnych sprawny no i po otwarciu auta pilotem przestały mrugać. Nie mam syrenki pod maską, nie jestem w stanie też namierzyć żadnej wolnej wtyczki ani kabla. Mam ori centralny zamek i taki kluczyk z pilotem:

 

http://www.otofotki.pl/img14/obrazki/pn4471_DSC04533%202_th.JPG

 

Wiecie zapewne jak działa, ale że było kilka kluczyków i pilotów objaśniam: logo bmw zamyka furę, strzałka otwiera, lampka to taka opcja szukania samochodu. Działa przy zamkniętym aucie jak np w nocy na parkingu wciśniemy i w aucie w środku zapalają się lampki. Tak to działa u mnie mam nadzieję że poprawnie.

 

Podczas zamykania samochodu światła awaryjne mrugają jeden raz, zawsze przy zamykaniu mrugają. Podczas otwierania samochodu nic nie mruga. Auto mam ponad pół roku i w tym tygodniu pierwszy i jedyny raz zdarzyło mi się tak że przy otwieraniu auta awaryjne mrugnęły 2 razy. Moim zdaniem tak właśnie powinny mrugać zawsze bo mam pod domem jeszcze e34 i e39 i tam tak to działa.

 

Odbiegłem troszkę od tematu, mianowicie chodzi mi o kilka rzeczy:

 

1. Jak takim pilotem jak mam uzbraja się alarm, jak rozbraja? W e34 mam tak, że jak zamknę auto pilotem to się uzbraja. Jak zamknę i jeszcze raz nacisnę przycisk zamykania to alarm się rozbraja. Jak zamknę kluczykiem to nie uzbraja się w ogóle. Jak będzie w e36?

2. Co powoduje wzbudzenie alarmu w e36? Jak zamknę i uzbroję alarm to czym go wywołam? Pociągnięciem klamki? huśtaniem gablotą? kopaniem w koło?

3. Bardzo bym prosił osoby znające temat ORI alarmu. Chodzi mi o schematy elektryczne, skład całego układu czujniki, syreny, sterowniki itp. Chcę skompletować alarm tak jak było to fabrycznie. Na bank nie mam syreny więc skąd i którędy biegną kable do niej? Bardzo prosił bym zdjęcia oryginalnych elementów alarmu.

Opublikowano

Zdjęć Ci nie dam ale prawie rok temu taki alarm wyjąłem z jednego i włożyłem do drugiego i tak były czujniki wewnętrzne ruchu,wzywalanie poprzez krancówki w drzwiach oraz była krancówka klapy i maski i syrena musi być.A do syreny alarmu jest osobne wejście jak dobrze pamiętam.

 

Przepraszam aby nie wprowadzić w błąd co napisałem dotyczy alarmu ale z dodatkowym pilotem.

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.