Skocz do zawartości

535 V8 nierowna praca, nie wchodzi na obroty ?!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

1) Mam maly problem. Otoz, pisalem juz iedys wczesniej, ze przy niskich obrotach jak jade samochodem i wcisne gaz do konca na ktorym kolwiek biegu to zaczyna robic mi jakies szarpniecia, kangurki. Dodam jeszcze, ze dzieje sie tak tylko czasem, nie zawsze, zalezy chyba od humoru mojego auta. Jak odpale to jest dobrze, po chwili np. zgasze i zapale jeszcze raz i juz przerywa. Nie rozumiem. TO jest moj I-szy problem.

2) Drugi problem to auto nieraz ladnie odpala a nieraz strasznie. NIeraz po odpaleniu wchodzi na obroty, slychac takie ladne dodanie gazu a nieraz musze mu torche dluzej przekrecic i wtedy tak "zdechle" odpala. I wlasnie w tym momencie, gdy nastepuje taka reakcja odpalania to podczas jazdy jak wdusze gaz do konca, gdy jade na jakims biegu to przerywa "kanguruje".

3) Trzeci problem to drzenie samochodu. Wczesniej tego nie mialem. Stalo mi sie to ostatnio na trasie. Do tej pory samochod na wolnych obrotach pracowal rowniutko, teraz nim troche telepie.

Dodam, ze wymienilem swiece i filtr paliwa, i jeszcze jedno, w dwoch swiecach bylo trche oleju, ktopry skapuje z pod uszczelki pod kapa zaworowa. Czy to moze byc powod tych objawow. I jeszcze jedno ile obrotow jest prawidlowo bo ja raz mama 400 a raz 600, zalezy jak mi odpali.

 

Chcialbym abyscie mi pomogli w rozwiazaniu tych problemow, albo od czego mam zaczac sprawdzanie? Mam zamiar jechac do bosch service, ale najpierw moze cos da sie zrobic bez mechanikow. Czy to bedzie zwiazane z elektryka? Co proponujecie?

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano

nie wiem czy masz podobną konstrukcje silnika jak u mnie ale jezeli tak to powodem pojawienia sie oleju w komorach przy świecach bedzie przepona, która łączy komore silnika z kolektorem dolotowym. Drgania silnika też były tym spwodowane.

 

U mnie tak było a mechanik z ASO tak zdiagnozował i wymienił przepone - rzeczywiście była popękana.

 

Czy teraz tam nie bedzie oleju to sie przekonam w tym tygodniu jak to rozkręce i zobacze :)

Opublikowano

a ja obstawiam na przepływke lub rozstrzelnienie sie kolektora (kolektorów) ssącego i dostaje lewe powietrze i głupieje. Od tego należy zacząć.

jeżeli tego oleju jest niewiele to raczej bym wykluczył to,a jak jest duzo to może dostawac przebicia na fajkach.

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano

był jeszcze uszkodzony jakiś wężyk ale po jego wymnianie nic sie nie zmieniło.

 

A do sprawdzenia nieszczelności mechanik uzył jakiegoś łatwopalnego sprayu. Popsikał po silniku i sprawdzał czy sie obroty nie zmieniają.

Opublikowano
może dostawac przebicia na fajkach.

 

Miałem takie właśnie objawy u siebie, fajki niby na oko były ok, nie zniszczone, jednak raz po deszczu zaczęło nim zdrowo rzucać, szukałem i znalazlem, woda w jednej fajce. Wymieniłem wszystkie i moge powiedzieć - kolosalna różnica!

Opublikowano
ja mialem podobne objawy - i to byl przepływomież

 

wypnij wtyczke z przeplywomieża i zobacz co sie bedzie dzialo :?:

 

Ktora to wtyczka ? Sa tam chyba dwie?

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
a ja obstawiam na przepływke lub rozstrzelnienie sie kolektora (kolektorów) ssącego i dostaje lewe powietrze i głupieje. Od tego należy zacząć.

jeżeli tego oleju jest niewiele to raczej bym wykluczył to,a jak jest duzo to może dostawac przebicia na fajkach.

 

CO znaczy roztrzelenie i jakie koszty ? NIe chce wkladac w to zbyt duzo kasy. A przeplywomierz moze byc zasyfiony ?

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
Odlacztylem kabelek od przeplywomierza i zaczal chodzic jeszcze gorzej. Teraz tak nim miota na lewo i prawo, ze wydaje sie, ze za chwile zgasnie. TAk bardzo ma wolne obroty. Nawet jak podlaczylem z powrotem to dalej takie ma dziwne i jeszcze na dodatek zapalila mi sie kontrolka od ASC. Co dalej mam zrobic, olac ASC. Tylko co zrobic z tymi obrotami. To jakis debilizm.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
Wymien membrame przewietrzania komory korbowej (odsysacz) i wszystko sie uspokoii ew pózniej jeszcze świece koszt membramy z uszczelką w ASO ok 160zł i to na 99% jest to taka mała przypadłość silników V8 a jak się tego nie zrobi to może wypalić pierwszy tłok.
www.klinika-bmw.pl
Opublikowano
Mam taki sam problem w moim E36 318Ti gdzie jest jakis normalny mechanik na slasku co moglby to zobaczyc bo ja lewy jestem i nie wiem co zrobic
Opublikowano
Teraz to sie zrobilo. Samochod spada z obrotow do zera i gasnie. Obojetne na jakim biegu. Na gazie i na benzynie. Pomozcie nie wiem co zrobic :(
Opublikowano

 

CO znaczy roztrzelenie i jakie koszty ? NIe chce wkladac w to zbyt duzo kasy. A przeplywomierz moze byc zasyfiony ?

 

kosztów ci nie podam, a jeżeli chodzi o rozstrzelnienie, to częstym dość problemem ( np: jedna strona kuleje) było właśnie w silnikach w układzie V rozstrzelnienie kolektora z głowicą co powodowało zasysanie powietrza.

Z resztą poczytaj sam, może to nasunie ci jakies spostrzeżenia

http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/viewtopic.php?t=1872&highlight=jedna+strona+kuleje

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
Teraz to sie zrobilo. Samochod spada z obrotow do zera i gasnie. Obojetne na jakim biegu. Na gazie i na benzynie. Pomozcie nie wiem co zrobic :(

 

odlacz akumulator na jakis czas

 

potem przejedz sie spokojnie troche, uwazaj zeby nie zgasl kontrolujac go gazem, potem zgas silnik na moment

 

i powinno byc lepiej

 

wczesniej wymien swiece, sprawdz gume przeplywomierza czy czasem nie przetarla sie gdzies np od smigla, i czy dobrze jest zalozona, sprawdz obejmy, to najtansze co mozesz zrobic

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano
Teraz to sie zrobilo. Samochod spada z obrotow do zera i gasnie. Obojetne na jakim biegu. Na gazie i na benzynie. Pomozcie nie wiem co zrobic :(

 

odlacz akumulator na jakis czas

 

potem przejedz sie spokojnie troche, uwazaj zeby nie zgasl kontrolujac go gazem, potem zgas silnik na moment

 

i powinno byc lepiej

 

wczesniej wymien swiece, sprawdz gume przeplywomierza czy czasem nie przetarla sie gdzies np od smigla, i czy dobrze jest zalozona, sprawdz obejmy, to najtansze co mozesz zrobic

 

Sprawdzilem to wczesniej samochod nie chodzil 1.5roku wiec wiedzialem ze cos bedzie wychodzic pochodzil kilka minut na gazie i byl wielki chuk przy odpalaniu. Zajrzalem teraz glebiej i guma sie lekko zeslizgnela miedzy silnikiem a przeplywomierzem juz jest ok zamocowalem juz dobrze niema prawa nic spasc.

 

Dziwi mnie tylko jedna rzecz jutro wymieniam olej i wszystkie filtry a w tym tygodniu swiece. Na gazie chodzi lepiej niz na benzynie wogole nie szarpie nie traci obrotow ani tym bardziej nie pierdzi wiem ze samochod dlugo stal i sie musi ulozyc wszystko ale na gazie chodzi pieknie.

Opublikowano
Witam.

2) Drugi problem to auto nieraz ladnie odpala a nieraz strasznie. NIeraz po odpaleniu wchodzi na obroty, slychac takie ladne dodanie gazu a nieraz musze mu torche dluzej przekrecic i wtedy tak "zdechle" odpala. I wlasnie w tym momencie, gdy nastepuje taka reakcja odpalania to podczas jazdy jak wdusze gaz do konca, gdy jade na jakims biegu to przerywa "kanguruje".

3) Trzeci problem to drzenie samochodu. Wczesniej tego nie mialem. Stalo mi sie to ostatnio na trasie. Do tej pory samochod na wolnych obrotach pracowal rowniutko, teraz nim troche telepie.

Dodam, ze wymienilem swiece i filtr paliwa, i jeszcze jedno, w dwoch swiecach bylo trche oleju, ktopry skapuje z pod uszczelki pod kapa zaworowa. Czy to moze byc powod tych objawow. I jeszcze jedno ile obrotow jest prawidlowo bo ja raz mama 400 a raz 600, zalezy jak mi odpali.

 

Chcialbym abyscie mi pomogli w rozwiazaniu tych problemow, albo od czego mam zaczac sprawdzanie? Mam zamiar jechac do bosch service, ale najpierw moze cos da sie zrobic bez mechanikow. Czy to bedzie zwiazane z elektryka? Co proponujecie?

A byles na komputerze ? Moze wyjdzie co jest mialem podobne telepanie i wyszlo ze walniety czujnik polozenia walu. Wymienilem i jak reka odjal, ale to po tym jak pokazalo na komputerze.Moze warto sprobowac, powodzenia.

Opublikowano
Wymien membrame przewietrzania komory korbowej (odsysacz) i wszystko sie uspokoii ew pózniej jeszcze świece koszt membramy z uszczelką w ASO ok 160zł i to na 99% jest to taka mała przypadłość silników V8 a jak się tego nie zrobi to może wypalić pierwszy tłok.

 

Zgadzam się z tym co napisał Radek. A wali na czarno z wydechu i brakuje mu mocy (muli)?

http://img426.imageshack.us/img426/2232/bmwsiga7ar.jpg
Opublikowano
Wymien membrame przewietrzania komory korbowej (odsysacz) i wszystko sie uspokoii ew pózniej jeszcze świece koszt membramy z uszczelką w ASO ok 160zł i to na 99% jest to taka mała przypadłość silników V8 a jak się tego nie zrobi to może wypalić pierwszy tłok.

 

Zgadzam się z tym co napisał Radek. A wali na czarno z wydechu i brakuje mu mocy (muli)?

 

NIe muli, ani nie dymi, buta ma.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
Witam. Dzisiaj bylem w Bosch service. Wiec tak: Mam do wymiany 3x cewki zaplonowe oraz czujnik polozenia wlka rozrzadu. TO sa objawy drgan i przerywan. Moze wiecie gdzie moge kupic uzywany czujnik? Ma ktos jakis adres kogos kto handluje takimi uzywanymi czujnikami ?

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano

Witam...! moja BMW e 39 535 V8 ma podobne objawy jak Młodzika ale nie aż tak drastyczne tzn. na jałowym biegu pracuje nierówno i szarpie silnikiem...obroty pomiędzy 500 a 600....na trzech komputerach w trzech różnych firmach wywala błąd o odcięciu wtrysku 6 i 7 ( ostanio 2 tyg. temu odcięło całą lewą stronę silnika) gara przy odpuszczaniu pedału gazu...potem wraca do normy... dziwne i nikt nie wie co to jest..

wymieniłem wszystko o czym piszecie i dalej to samo...jedyne co przychodzi mi zrobić to wymienic rozrząd ( takie dostałem instrukcje od mechanika )

Auto ma buta i jedzie maksymalną prędkością 250 km/h co często sprawdzam na trasie w Niemczech.. także nie ma mowy o złym paliwie i tego typu sprawach....

Także pytanie do was czy wymiana rozrządu cos da bo jest to dość droga inwestycja..a mechanicy rozkładają rece i nie daja mi 100% pewności..

Opublikowano
to na pewno nie rozrzad

 

To co radzisz???.....Sprawdzaliśmy sądy, wydech(katalizatory) wymienione są wszystkie uszczelki które zalewały świece...oczywiście świece też wymienione, cewki sprawdzone.....ciśnienie na garach w normie. wszystkie filtry paliwa oleju a nawet cos do klimy było wymienione....po prostu fortune na to wydałem a on dalej kuleje....:(

Opublikowano
Ja mam jeszcze takie pomysły : cewki zapłonowe oraz "fajki"

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.