Skocz do zawartości

320d metaliczny dzwiek podczas przyspieszania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

- Dymak przy odpalaniu raczej biały sobie leci

- komuter przeklamuje ok 1 l

- jak go zapale to silnik pracuej trosze glosniej ale mysle ze to normalne na zimnym

- a jesli chodzi o stacje to nic nie da bo ten problem mial juz czesnieszy wlasciciel wiec autko sobie tak cyka juz dobre 15 tys km

Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Mogę siedzieć i patrzeć na nią godzinami;]
  • Odpowiedzi 92
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

U mnie tak samo jak u Inspoektora

-dymek kolory bialego

- komputer przeklamuje o ok 1.5l

- rano jest glosniej ale to ma za 100% w chwili obecnej zwiazek z mrozami -20 (jest glosniej ale nie jest to ten dzwiek ktory slyszymy przy przespieszaniu)

-a dislucha leje na STATOIL

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

u mnie ten sam cykający problem. ;/

Osłony siedzą sztywny, komp nie przekłamuje praktycznie. Ja zastanawiam się jeszcze czy to nie klapki zawirowań albo dwu masa tak hałasuje.

Opublikowano

To wtyski - u mnie tak tyka pod obciazeniem. Na postoju wartosci maja w normie (najwieksze odchylenie to -1,5 na 3 cylindrze), ale pod obciazeniem do -4 dochodzi na 3 cylindrze i na pierwszym przekracza 3.

 

Wlewalem juz rozne specyfiki (duzo drozsze od STP, bo i kosztowaly ponad 100PLN), ale nie pomagaly za wiele. Narazie jezdze tak, spalanie zawyzone o jakies 1,3litra, ale trudno. Nowy wtrysk to ponad 1,5k.

Opublikowano

wtryski u mnie nie sprawdzone jeszcze, ale zlokalizowana została nieszczelność na łączniku elastycznym wydechu. Jak wstawię nowy to zobaczę czy pomogło czy nie.

 

ps po podłączeniu kompa, wtryski sprawdzić też w czasie jazdy ?

Opublikowano

Podoba mi sie naprawianie auta na forum:

- Cos mi stuka w silniku:

- To moze turbina, tak turbina, na pewno turbo, u mnie tez to mam, szykuj sie na wymiane, kilka tys. to turbina na 100%

- a moze wtryski?

- a jednak moga byc wtryski, u znajomego byly te same objawy, to na pewno wtryski, szykuj kilka tysi na wtryski :)

 

Podjedz gdzies najlepiej do dobrego serwisu ze sprzetem diagnostycznym, podepnij komputer, przejedz sie z mechanikiem i bedziesz mial za 100-200 zl diagnoze. Moim zdaniem nie ma nic bardziej wkurzajacego u mechanika jak pojawiajacy sie z ulicy klient z pytaniem o koszt wymiany turbiny, a zapytany dlaczego turbiny odpowada bo tak na forum w internecie powiedzieli.

 

Z calym szacunkiem do zasobow wiedzy posiadaczy BMW, ale w kazdym aucie powodem pewnych objawow moze byc inny problem. Zdecydowanie zalecam odwiedzenie sprawdzonego serwisu w twoim regionie.

Opublikowano
haa!! autko pod kompem zdrowe jak rybaaa nie ma sie do czego przyczepić a cały czas cos tam stuka :?
Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Mogę siedzieć i patrzeć na nią godzinami;]
Opublikowano
sprawdzałeś wydech? poruszaj wydechem jak auto będzie podniesione. U mnie np wyszedł łącznik elastyczny wydechu, wymiana w przyszłym tygodniu, zobaczę czy to "to" czy tylko przypadkowo wyszło.
Opublikowano
juje juje co ci mamy napisać , na kompie autko zdrowe to szukaj przyczyna na osłonach , łącznikach , nie wiem rozbierz silnik i poskładaj go na nowo :mad2:
Opublikowano
to cykanie to najprawdopodobnie wtryski !!!!! jakie beda koszty regeneracji za sztuke ??
Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Mogę siedzieć i patrzeć na nią godzinami;]
Opublikowano
za ok 1000 PLN /szt kupujesz regenerowane przez producenta przy oddaniu swoich. Sa jednak serwisy ktore zregeneruja ci wtryski na miejscu :) za rozsadne pieniadze.
Opublikowano
a czy trzeba sie z tym spieszyć??? jest niebezpieczenstwo zajechania wtrysków ????
Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Mogę siedzieć i patrzeć na nią godzinami;]
Opublikowano

Najczęściej występujące objawy zabrudzonych lub uszkodzonych wtryskiwaczy:

• odczuwalny spadek mocy silnika,

• utrudniony rozruch lub brak możliwości rozruchu,

• nierównomierna praca na biegu jałowym,

• zwiększone zużycie paliwa,

• szarpanie,

• dymienie (na czarno lub biało),

• charakterystyczne stukanie :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:

• trudności z wyłączeniem silnika,

• samoczynne wyłączanie się silnika,

• problemy z osiągnięciem wyższych prędkości obrotowych silnika

• powiększający się stan oleju silnikowego,

• świecąca się kontrolka świec żarowych lub "check engine",

• nieszczelność zewnętrzna (zalanie silnika olejem napędowym),

• pęknięty lub wypalony tłok, Wtryskiwacze - informacje ogólne

• za duża ilość paliwa odprowadzana jest na przelew wtryskiwacza (badanie menzurkami podczas pracy silnika),

• błędy w pamięci sterownika silnika dotyczące: wtryskiwaczy, przekroczenia dopuszczalnej adaptacji, ciśnienia na szynie itp.

 

i jest prawdopodobnie odpowiedz na moje pytanie

Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Mogę siedzieć i patrzeć na nią godzinami;]
Opublikowano

A moze lekko faluje obrotami na zimnym silnikuprzez pare sekund,

Czy tez slychac po odpaleniu glosne stuki przez chwile.

No i czy komuter duzo ci przeklamuje spalanie np o 2l albo1.5l

te wymienione objawy wystepują u mnie. Stukanie się zmniejsza w miarę nagrzewania się silnika. świece są nowe więc dymka juz nie puszcza przy odpalaniu ale komp na idealnej trasie 1000 km pokazał średnie zużycie paliwa 5,1 a pod korek wlałem i wyszło prawie 8 litrów. czyżby to byly wtryski?, jeden mechanik zasugerowal że to luźny przytarty tłok :roll: nie chce mi się wierzyć w tą teorie bo oleju nie pobiera nic, a autko jest w stanie idealnym i jedzie jak wściekłe. tylko trochę dużo pali i czasami potrafi puścić czarnego bąka ale to zależy od zalanego paliwa.

Opublikowano
To nie jest raczej pasek od klimy bo cykanie dobiega tylko podczas jazdy na obciążonym silniku po dodaniu gazu i zwiększa się wprost proporcjonalnie z obrotami silnika. komputer przekłamuje o ok 1,5 l ale dymienie nie występuje i nie ma tez problemów z odpalaniem czy też jakiejś dziury w obrotach podczas przyśpieszania. A tak na marginesie to autko smiga świetnie :D tylko t ocykanie :(
Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Mogę siedzieć i patrzeć na nią godzinami;]
Opublikowano (edytowane)

Witam

Koszt sprawdzenia sztuki wtrysku to 75zł, potem regulacja to dodatkowe 50zł, wymiana uszczelnień ok 100zł, a jeśli trzeba wymienić całą końcówkę to extra ok 230zł. Reasumując, jeśli wtrysk da się zregenerować to maksymalny koszt regeneracji jednej sztuki wynosi ok ~500zł.

Edytowane przez cccq

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.