Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Gratki za sukcesywny opis rozwoju sytuacji, nie jednemu może się przydać.

Z tego wynika że niektóre objawy wprowadzały w błąd, np;

Natężenie wibracji nie zależy od prędkości samochodu tylko od prędkkści obrotowej silnika.

Tak na przykład jadę 70 na godzinę na 3 biegu i buczy, wrzunę 4 też buczy ale z mniejszym natężeniem.

Dyfer i wał odpada gdyż jadę z tą samą prędkością wał kręci się tak samo a zmieniam bieg na wyższy to buczenie jest wolniejsze

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 64
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Zainteresowałbym się dwumasą.

 

Sprzęgło wstawiłem nowe dwumasa również brak zmian co dalej...............:(

 

Byłem dziś u mechanika "znawcy" BMW i mi podpowiedział że przy tym przebiegu 320 tyś silnik już jest słabszy niż był kiedyś i może tak buczeć bo nie ma wystarczającej już "siły" aby podołać temu co przekazuje mu pedał gazu i dlatego buczy w poszczególnych partiach prędkości/biegu. Kazał jeszcze sprawdzić wartości doładowanai turbiny podczas jazdy bo może ona się kończy powoli i teraz pytanie do was jakie powinny być prawidłowe wartości "żyjącej dobrze turbosprężarki" .

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

mechanik ci ładny kit wcisnął z tym że silnik ma 320tys to silnik nie daje rady haha :D zmień mechanika bo ten się nic nie zna. Po takim tekście wiecej bym nie wrócił, jeszcze się pogrązył tym że pedał wskazuje jak ma jechać, a silnik nie może ze starości i buczy. Ludzie to mają fantazje, na trzeźwo taką teorie jak wymyślił to szacun dla niego :) niektórzy potrzebują cieżkich narkotyków żeby takie wnioski osiągnąc.

 

koledze wcześniej wymiana krzyżaków pomogła, może to też u Ciebie będzie.

szukam
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam po przerwie

Byłem w Łomiankach na diagnostyce wału napędowego i okazało się że do wymiany tylny krzyżak co idzie do dyfra oraz tuleja centrująca ta co idzie w skrzynię bo u mnie była ona całkowicie wciśnieta w tą pierwszą krótką część wału a prawidłowo powinna wystawać ( tak jak pokazał mi "spec" na innym wale po regeneracji)

Pytanie do was czy rzeczywiście ta tuleja musi wystawać czy ma być wciśnieta na równo z wałem?

 

I teraz podaj koszty jakie sobie zażyczyli:

 

koszt wymiany krzyżaka 100

diagnoza / zalozenie montaż wału 120

wyważenie -250

tuleja centrująca - 190

 

dodam ze tuleja ta na allegro kosztuje 30 zł co oni chca 190...

 

Na te chwile podziekowałem im i zamówiłem drugi wał z allegro sprawny bez luzów na krzyżakach lecz także miał "wciśniętą" na maxa tą tuleje centrującą i po założeniu nie mam żadnych zmian i teraz nie wiem czy ta tuleja rzeczywiście powoduje te wibracje i drzenia nadwozia czy huk wie już co...

Dodam że poprzedni właściciel wału ktory kupiłem sprzedawal swoje auto na czesciu po drobnej kolizji (widziałem zdjecia) przebieg mniejszy od mojego o 100 tyś nie zgłaszał zadnych problemów w trakcie jazdy.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam po dłuższej przerwie

Jak juz wcześniej opisywałem byłem w łomiankach na sprawdzeniu wału gdzie zdiagnozowano do wymiany tylny krzyżak i tuleję centrującą oraz wyważenie

PO namyśle postanowiłem wykonać te regeneracje...

I niestety brak efektów

Dalej buczenie i drżenia nadwozia podczas dodawania gazu słyszalne od mniej więcej 60 km do 100

Co jeszcze przychodzi wam do głowy dwumas? Myśle że to nie on bo razem z nowym sprzęgłem kładłem go używanego po przebiegu 5 tyś km bez luzów.

Nie wiem co zostało jeszcze może spróbowac wymienic wszystkie tuleje na dyfrze - wózku ?

Niby wyglądają ok ale może.............

Nie mam już sił

Opublikowano

Jeszcze mam na oku jedna rzecz która może to powodować ale spytam was...

Brakuje u mnie łącznika takiego "pająka" katalizatora ze skrzynią i tlumik luźno lata może to on powoduje wibracje...?

Szukałem ale nei mogłem znaleść do tego modelu znalazłem na allegro z silnika m47n i jednak nie apsuje

Jak ktoś ma taki wspornik to niech sie odezwie....

  • 2 miesiące temu...
  • 1 rok później...
Opublikowano
Odświeżam temat. Jakieś inne sprawdzone przyczyny poza wałem? Bo wał miałem w rękach przy wymianie podpory i grama luzu na krzyzakach nie było
  • 2 lata później...
Opublikowano
Pozwole sobie wrocic do tematu. Ktos z was mial stycznosc z skrzyniami w tym aucie o ktorym mowa w temacie? Zastanawiam sie czy nie jest jakas wada w lozyskach tych skrzyn, ze na jednym biegu potrafia wyc, glownie na 5. Dalej nie rozwiazalem tego problemu, 5 bieg, 90km/h i nie wyje tylko na luzie albo z delikatnie wcisnietym gazem. Mam trzecia skrzynie i trzeci dyfer w aucie i objawy sa dokladnie takie same. Zostal w zasadzie wal napedowy. Podpora jest Febiego z lozyskiem FAG. Ktos cos poradzi?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Zidentyfikujmy. czy buczenie zmienia ton wraz ze zmianą prędkości? jeżeli ze zmianą predkości to widocznie 5 bieg. czy występuje gdy dodajesz gazu? czy też zjeżdząjac z górki (bez zasilania)?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.