Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Zmieniłem temat posta na bardziej ogólny dotyczący tego modelu

 

 

,Ja na dzień dzisiejszy mam trzy problemy z tyłu w lewym kole coś strasznie skrzeczy przy bujaniu samochodem już wszystko nasmarowałem i nic a nie moge tego zlokalizować może ktoś miał podobny problem.

- druga sprawa to przy zimnym silniku po odpaleniu po jakiś 5 sekundach normalnej pracy zaczynają spadać obroty i tak już dopóki się troche nie zagrzeje i czasami coś buczy pdmaską raz dłurzej raz krucej

- i trzecia sprawa to odma ,gdzie to jest w tym modelu i jak sprawdzić czy jest już do wymiany

Dzięki z góry za odpowiedzi

 

Spryskiwacze naprawione ,olej Castrol Edge 10w60

Edytowane przez Filip30
Opublikowano

jeżeli chodzi o spryskiwacz to najczęściej zapychają się dysze. aby się do nich dostać trzeba zdjąć kratkę przy spryskiwaczach na masce. może jest zapchana i pomoże wymoczenie jej w wodzie lub jakimś środku, ale u mnie pomogła jedynie wymiana.

na temat olejów do silnika było sporo na forum, więc poszukaj. ja jeżdżę na półsyntetyku, a na wiosnę zalecam przejście na syntetyk. wszystko zależy od kondycji silnika.

w zależości od skrzyni biegów niemcy nalewali jeden z dwóch rodzajów oleju: jeden był wymienialny a drugi teoretycznie nie. ale wszystko się zużywa, więc olej także. ja mam dożywotni i jak wymieniałem go w aso to powiedzieli mi, że zalecają wymianę co około 150 tyś.

marek
Opublikowano
Dziękuje . Na temat oleju sporo poczytałem , i chyba najbezpieczniej jednak wlać półsyntetyk , jeśli chodzi o skrzynie to narazie nie wymieniam oleju mam 250 tyś przebiegu ,ale chodzi bez zarzutu a jest to skrzynia chyba Z F5 HP 30 ,no i czytając forum zauważyłem ,że autka te mają pospolite usterki ,u mnie np też jest niższa prawa strona z tyłu ,pewnie sprężyna i coś z tyłu trzeszczy przy bujaniu samochodem ,zauważyłem ,że pare osób tutaj miało podobny problem , jak ktoś coś takiego miał i naprawił to piszcie , aha i sporo się tutaj naczytałem na temat odmy ,że może zakłucić pracę silnika ,powiedzcie jak sprawdzić czy to jest zapchane i gdzie się to znajduje .Dzięki
Opublikowano (edytowane)

jeżeli chodzi o skrzeczenie z tyłu przy bujaniu samochodem to najprawdopodobniej będzie to tuleja pływająca (część nr 2). u mnie skrzypiało jak stara kanapa, po wymianie ustało. ponieważ wymieniając tą tuleję trzeba zdemontować drążek skrętny, dobrze jest go wymienić przy okazji (część numer 4). radzę również wymienić śrubę i nakrętkę (numer 5 i 6) którymi ustawia się kąt pochylenia koła. po wymianie tulei i drążka obowiązkowe ustawienie geometrii. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GF81&mospid=47517&btnr=33_0444&hg=33&fg=30

lub http://img36.yfrog.com/img36/1460/15968791.jpg

 

odma w silniku m60 zlokalizowana jest od strony podszybia. generalnie dostęp dość trudny, ale dla chcącego nic trudnego:)

jednym z objawów uszkodzenia odmy jest nierówna praca silnika. było sporo na forum o tym.

 

NOWY LINK

Edytowane przez marekzegarek
marek
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)
witam ,skrzeczenie z tyłu wyeliminowałem okazało się ,że był to wachacz taki wgięty ,ale też sporo hałasu robi linka ręcznego w takjej tulejce ,warto nasmarować od czasu do czasu ,miałem również skrzeczenie z przodu najbardziej przy wolnej jeździe na nierównej drodze i przy skręcaniu okazało się że to drążek kierowniczy po nasmarowaniu trochę pomogło ale do wymiany drążek i wspornik, ale mam problem z gazem mianowicie do ok 90 km/h jest wszystko w porządku ale powyżej tej prędkości strasznie szarpie silnik ,miał może ktoś podobny problem? Edytowane przez Filip30
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
I odnśnie gazu to jaką instalacje polecacie może ma ktoś z was jakomś co chodzi super bo ta moja coś kiepsko mam sterownik KME diego i wtryskiwacze walteki.
Opublikowano
odnośnie gazu ja też mam kme i chodzi super, jedynie zmień valteki, najtańsze wtryski to planijet jak u mnie i jest ok. Podstawa to odpowiedni montaż i regulacja....
Opublikowano
Dzięki. Coś musze pokombinować z tym gazem, teraz już wogóle niechce się przełączać na gaz.Narazie szukam dobrego warsztatu . Ale mam jeszcze jednopytanie odnośnie odmy ,czy ktoś z was wymieniał odme konkretnie w tym modelu i czy może opisać co gdzie jak? i czy od góry czy z kanału się dojdzie, Dzięki pozdrawiam
Opublikowano

odma to tylnia klapka od kolektora ssącego, dojście od góry - część nr 2 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GF11&mospid=47511&btnr=11_1426&hg=11&fg=40 wydatek ok. 300 zł. A co u ciebie z nią nie tak...

Uszkodzona odma - silnik może brać olej, jak totalnie uszkodzona to będzie charakterystycznie gwizdać, silnik może też mieć nierówne obroty. Jak zdejmiesz odmę - klapkę kolektora to w dmuchając w część do której jest podłączona rurka /z linku powyżej wystający cypel do którego idzie linia z opisem nr 2/ powietrze będzie się w dmuchiwać a zasysając nie będzie lub odwrotnie - nie pamiętam... Jeśli uszkodzona to w obie strony będzie puszczać powietrze.

Opublikowano
Dzięki. Ogólnie jest ,jak mi się wydaje wporządku z tą odmą ,choć silnik czasami nierówno pracuje , i chyba od nowości nie była wymieniana takrze postanowiłem wymienić.
Opublikowano
Jeżeli z odma jest coś nie tak to autko będzie kopcić na siwo, sprawdź bagnet oleju tzn jak go wyciągasz to czy wychodzi bez oporu czy trzeba użyć siły bo jeżeli tak to jest to objaw zatkanej odmy. Pozdrawiam i napisz czy uporales się z problemami :cool2:

Było e28 524td,e32 735i

I jest e38 735i V8!!!!

Opublikowano
Witam ,jeśli chodzi o ten bagnet to powiem ,że trzeba hmm dość sporej siły żeby go wyciągnąć nawet czasem porządnie szarpnąć , jeśli to jest sposób na odmę to musze mieć bardzo zatkaną ,ale jeszcze nie wymieniłem , niemam kiedy się do tego zabrać ,a z drugiej strony to co kupiłem nie przypomina zabardzo tej części co na tym linku wcześniej (część nr 2) ta moja kupiona to taka plastikowa gruszka, ale po numerze win kupowana więc musi pasować. A mam jeszcze pytanie ,da się samemu skasować komunikat o zurzyciu chamulców ( bremsbelag prufen) ?
Opublikowano
Komunikat o zużyciu hamulców powinien zniknąć po wymianie czujnika w klockach.

Było e28 524td,e32 735i

I jest e38 735i V8!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.