Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

chcialbym sie zapytac bo od dawna nurtuje mnie jeden problem. Co mozna zrobic zeby zlikwidowac wyciek spod śrub(a dokladnie leci mi z 3 śrub) z gornego dekla glowicy ISa?? silnik jest poza tym wszedzie suchutki i nie leci z uszczelek itd ale akurat ten wyciek ze srub mnie denerwuje. czy mozna kupic gdzies takie , specjalne podkladki etc?

pozdro m42b18 ech :(

Opublikowano
Co do podkladek pierwsze slysze, ale zadanie polega na wymianie uszczelki pod deklem. Sa magicy ktorzy robia rowniez patenciaka, kladaja uszczelke na silikon wysokotemperaturowy (czerwony) i po sprawie. Koszt uszczelki nie jest wiekli, koszt silikonu tez. Jak masz chwile czsu i checi polecam, zrob samemu.
Opublikowano

to uszczelka jest powodem wycieku z wierzchu srub? pytam bo chcialbym jak najmniejszym kosztem zlikwidowac te wycieki. a czy takie miedziane podkladki pomoga?

poza tym rzuce pytanie...jak skutecznie umyc silnik? moze znacie jakis cudowny srodek? chcialbym dac swojej Is-etce niby 'druga mlodosc'

Opublikowano

Odnosnie srodkow domycia wsinij wyszukiwarke, kidys bylo o tym bardzo obszernie, wystarczy poszukac, a pewnie kazdy ma jakis zloty srodek do mycia, i nie zawsze jest to ten sam, tak wiec zachecam do przestudiowania forum.

 

Co do uszczelki, jak chcesz zrobic to raz a porzadnie, kup uszczelke, podkladki pod srubki mocujace i czerwony silikon, zdejmij dekiel, wyczysc z pozostalosci po starych uszczelkach, uczysc sciereczka bardzo dokladnie, zaloz nowa uszczelke na silikonik, zaloz na to dekielek, na kazda srubke zaloz uszczelke, przykrac z rozsadkiem( nie za mocno, nie za slabo nakretki) i pojdz do domu na piwko, kolacje, i sen.

 

Rano jak wstaniesz, bedzie wszysto suchutkie, eleganckie. Jak wszystko zrobiles idealnie, to za pare dni bedzie tez suchutkie i idealne, chyba ze wycieka jeszcze z innego miejsca, i rozchlapuje sie na deklu, czego nie zycze .

 

Pozdrawiam.

Opublikowano
a gwinty masz całe w głowicy?.bo ja miałem to samo i okazało sie że musiałem je nagwintować bo ktoś przedemną je ukręcił :mad2: pozdro
klepało ale przestało!!!
Opublikowano
Człowiek moze mieć racje. Przynajmniej w v8 każda śrubka dekla ma swoja oddzielną uszczelkę. Ostatnio kupowałem je w servisie... nie są drogie.
Opublikowano

Jak cos robisz to zrob to raz a dobrze,kup nowa uszczelke i problem masz z glowy.To naprawde nie jest wielki koszt.

Pozdrawiam

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.