Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam problem ze swoją E36 316 mianowicie na zimnym silniku wszystko jest ok natomiast gdy sie nagrzeje na postoju spadają mu obroty i zaczyna przerywac ale gdy wcisne gaz do podłogi problem znika. ogólnie problem pojawia sie na niskich obrotach do 2 tyś. ponad 2 tys jest ok. W czym tkwi problem prosze o pomoc
Opublikowano
wymieniałem kable i świece acha no i przy badaniu na komputerze wyszło ze sonda nie pracowała okazało sie ze kabel jakis sie przeciał po złączeniu było ok zaczeła mniej palic ale cóż z tego jak teraz jest kolejny problem. tak jak pisałęm na zimnym silniku jest ok problem pojawia sie jak silnik sie nagrzeje wiec po spuszczeniu nogi z pedała gazu silnik łapie niskie obroty i zaczyna przerywac gdy naciskam letko gaz silnik nie reaguje natomiast jak wcisne do podłogi to wtedy dopiero wchodzi na obroty
Opublikowano

po wizycie na komputerze okazało sie ze sonda .

Teraz kwestia dobrania nowej problem tkwi w tym ze przy obecnej cos było kombinowane z wtyczkami mianowicie jest ta oryginalna co ma byc ogrągła tylko za nią jest wpięta zwykła na 4 wsowki teraz pytanie czy może ta stara nie była oryginalna i jak teraz bede chciał dokupić to kupie taką sama i znów bedzie zła. prosze o pomoc

Opublikowano
Kup oryginalną tyle że bez wtyku (tak pewnie wcześniej ktoś robił u Ciebie i stąd połączenie na wsuwki). Za lambdę z oryginalną wtyczką musisz dopłacić.
Opublikowano

Tylko nie kuipuj znów uniwersala. Nr na starej nie znajdziesz bo to zamiennik i musisz spisać z programu np. RealOEM.

Proponuje nie kupować bez wtyczki ,bo nawet najlepsze połączenie kabli za starą wtyczką na zacisk lub jakkolwiek inaczej, będzie skutkowało łączeniem ich co jakiś czas.

Od drgan i wibracji w zależności od tego jak je ktoś sumiennie połączył będziesz wracał do tematu - sonda.

Opublikowano
Tylko nie kuipuj znów uniwersala. Nr na starej nie znajdziesz bo to zamiennik i musisz spisać z programu np. RealOEM.

Proponuje nie kupować bez wtyczki ,bo nawet najlepsze połączenie kabli za starą wtyczką na zacisk lub jakkolwiek inaczej, będzie skutkowało łączeniem ich co jakiś czas.

Od drgan i wibracji w zależności od tego jak je ktoś sumiennie połączył będziesz wracał do tematu - sonda.

 

Zlutować nie problem :)

Opublikowano
Tylko nie kuipuj znów uniwersala. Nr na starej nie znajdziesz bo to zamiennik i musisz spisać z programu np. RealOEM.

Proponuje nie kupować bez wtyczki ,bo nawet najlepsze połączenie kabli za starą wtyczką na zacisk lub jakkolwiek inaczej, będzie skutkowało łączeniem ich co jakiś czas.

Od drgan i wibracji w zależności od tego jak je ktoś sumiennie połączył będziesz wracał do tematu - sonda.

 

Zlutować nie problem :)

Przewodów od sond pod żadnym pozorem NIE WOLNO lutować!

Opublikowano
A można tak z ciekawości wiedzieć dlaczego? Jeśli wiesz co robisz to ani niczego nie przegrzejesz, ani też nie dostanie się jakieś przepięcie na sondę, długość przewodów także się nie zmieni także dlaczego nie wolno? No chyba że nieodpowiednio zabezpieczone mogły by się rozlutować.
Opublikowano

Panowie właśnie dobry mechanik mi powiedziałto samo że nie wolno lutować przewodów od sondy.

Najśmieszniejsze jest to że po wyjęciu sondy przeczyszczeniu styków problem zniknął no chyba że tylko chwilowo ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przewodów nie lutuje się przy samej sondzie bo lut się wytopi.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
no ale przecież kiedy kupie oryginalną sonde to chyba przeciez z oryginalną wtyczką tą taką okragłą? czy znów bedzie jakas kombinacja z kablami?
Opublikowano

Nie ma znaczenia jaka jest wtyczka czy chińska czy BOSCHA, ważne jest aby styki były czyste.

Bardzo ważne jest aby złącze było osłonięte czym kolwiek od pryskającej wody, w okresie zimowym pryska woda z solą, a woda z solą przewodzi prąd doskonale. Sondy wytwarzają napięcie do kilku woltów o bardzo małym prądzie, jeśli do gniazda dostanie się woda z solą to zwarcie mamy na 100%.

Jak ktoś nie wierzy jak woda z solą przewodzi prąd to proszę sobie zrobić prosty układ: szklana wody z solą np. trzy małe łyżeczki soli, wymieszać , następnie do wody wsadzić dwa przewody, do jednego przewodu podłączamy plusa z baterii np. 9V a do drugiego przewodu podłączamy żaróweczkę, drugi ujemny biegun baterii podłączamy bezpośrednio do żarówki.

Efekt jest taki że przez wodę z solą płynie duży prąd jak po zwykłym drucie a żarówka świeci pełnym światłem.

Więc zasolone złącze sondy nie ma prawa zadziałać.

Opublikowano
no ale przecież kiedy kupie oryginalną sonde to chyba przeciez z oryginalną wtyczką tą taką okragłą? czy znów bedzie jakas kombinacja z kablami?

 

Piszę wyżej, można kupić z wtyczką, można kupić bez wtyczki, ta z wtyczką jest droższa, o ile już nie pamiętam.

Opublikowano
no ale przecież kiedy kupie oryginalną sonde to chyba przeciez z oryginalną wtyczką tą taką okragłą? czy znów bedzie jakas kombinacja z kablami?

 

Piszę wyżej, można kupić z wtyczką, można kupić bez wtyczki, ta z wtyczką jest droższa, o ile już nie pamiętam.

 

Sorry że dwa razy, Prawie codziennie rano są jakieś problemy z serwisem :)

Opublikowano
witam czy ktoś może napisać czy można wymienić sam łańcuch z napinaczem w bmw e36 1.8is czy trzeba wymienić również koła i ślizgi auto ma przejechane 268000

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.