Skocz do zawartości

Jakie klocki i tarcze hamulcowe


multilab

Rekomendowane odpowiedzi

Jak najbardziej oryginały będą ok, ale ta cena...

W 330d od prawie 4 lat na tylnej osi mam zestaw Textara (tarcze Textar Pro malowane) i klocki Textara standard, i jest bezproblemowo.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja niestety posiadam komplet przód tył bosh. I jestem mega zawiedziony tarcze to totalna porażka już po miesiącu miałem delikatne bicie przy hamowaniu a z tygodnia na tydzień tylko gorzej.... stanowczo odradzam bo 3tys za komplet hamulców i taki gniot to porażka.... próbowałem reklamować ale bosh stwierdził ze to wina złego montażu, ale wszystko montowałem sam wiec wiem ze było zrobione poprawnie :mad2: (przy montażu zostało wszystko wyczyszczone, odtłuszczone i 3 razy sprawdzone) teraz poszukuje "idealnego zestawu"

 

Strasznie drogie te graty Boscha kupiłeś. Sprawdzałeś dokładnie stan zacisków? Albo może złe nawyki spowodowały to bicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

dla mnie numer 1 w porównaniu do OEM i za przystępną cenę:

 

Zimmermann tarcze wiercone przód + tył + klocki Galfer FDT 1055 -> zestaw kosa, po mega nagrzaniu trochu zaczynają piszczeć, ale skuteczność nie spada i jest idealna od zimnych aż po gorące heble

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mowisz trroche to slyszysz je w kabinie przy zamknietych oknachczy nie ?

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam założone tarcze ATE i muszę powiedzieć, że są po porstu do dupy! Tarcza po kilku tys. km pokrzywiona, przy lekkim hamowaniu bicie przenosi się na kierownice. Do tego klocki Jurid White - niesamowite [bAD]. Hamulce ze skutecznością fiata 126p.

zestaw idzie do kosza...

zamówiłem Zinermann Sport + klocki Textar, mam nadzieje ze ten set będzie lepszy...

 

Posiadam klocki Jurid White przód i tył i jest hee siekiera , cos ci nie grało chyba z tarczą , z tymi Texterami to już się przejechałem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli jurrid white wg Ciebie to dobre klocki to jak dasz na przesylke to ci podesle... wg mnie to mega gniot.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Rivasi - trochę to znaczy minimalnie w kabinie (trzeba wyłączyć muzykę i nawiew na 1 max 2) wtedy się coś przebija :) przy otwartym oknie już wiadomo :) ale dość szybko stygną, miejsce to ma oczywiście przy dość mocnym upalaniu + ćwiartki i seria hamowań z większych prędkości. Jak dla mnie w tej cenie nie mają sobie równych. A cena jest na prawdę dobra.

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klocki sa prawie nowe...zdjete bo wg mnie hamuja nedznie tarcze ebc turbogroove
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobór tarczy bywa różny moim zdaniem nie ma co kobinować tylko ori. sprawdziłem jakie masz tarcze bardziej na jakieś klocki sportowe , mam Juridy na ori.tarcze nie są nowe , już nie powiem jak by było na nowych,tarcze ori kosztują na oko 800zł z przesyłką .

 

http://www.racingforum.pl/Jakie-tarcze-do-EBC-Red-Stuff-Turbo-Groove-nie-wytrzymaly-t117662.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli jurrid white wg Ciebie to dobre klocki to jak dasz na przesylke to ci podesle... wg mnie to mega gniot.

 

+1 JW gniot albo raczej low end ktory sie sprawdza w tanich rozwiazaniach gdzie kierowca nie jest wymagajacy. Klocki jak oliwa, nie ma tanich i dobrych.

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobór tarczy bywa różny moim zdaniem nie ma co kobinować tylko ori. sprawdziłem jakie masz tarcze bardziej na jakieś klocki sportowe , mam Juridy na ori.tarcze nie są nowe , już nie powiem jak by było na nowych,tarcze ori kosztują na oko 800zł z przesyłką .

 

http://www.racingforum.pl/Jakie-tarcze-do-EBC-Red-Stuff-Turbo-Groove-nie-wytrzymaly-t117662.html

 

ciekawe... turbo groowe (USR ale to ta sama technologia )z klockami Yellow EBC i po 70 tysiakach sa jak nowe i do wgladu w wawie. To nie tarcze sa do bani w temacie ktory dales tylko albo gosc uzywa Red stuffow nie w sposob jaki przewidzial producent i wtedy niszcza one tarcze i jest to info podawana przez producenta (to sa klocki do hamowania 0/1 a nie do jazdy po miescie np) albo zle je po prostu zamontowal mimo tego co zapewnia.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam, muszę niedługo zmienić klocki i zastanawiałem się nad Jurij White, gdy zacząłem czytać to forum to zaczynam się wahać, to miała być moja pierwsza wymiana na klocki tego typu, a może Ate ceramic?

Czy lepiej odpuścić sobie klocki ceramiczne?

 

Co polecacie Textar, Ate, Zimmermann, Jurid? Wiadomo mają dobrze hamować (jeżdżę dużo autostradą) i w miarę możliwości najmniej pylić..

Tarcze są jeszcze ok oryginalne zero bicia nawet z dużej prędkości do zera...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, nie jestem ekspertem w temacie, więc mam pytanie komputer poinformował o wymianie klocków, więc postanowiłem zobaczyć w jakim są stanie wizualnym i wydaje mi się ze chyba można na nich trochę pojeździć, zdjęcia ze wszystkich kół, co myślicie o tych tarczach? Dzięki z góry za odpowiedź... ec60916b787a313a90bae9914b927d8c.jpg42585282c78b72fc2b8172a5ec06abaf.jpg236df98f3d9c46cfda4afd6b65849472.jpgbd3da6af22466ec8b78b5a84ada0c0d3.jpg22d5d35b192478b0884fc7d64d792272.jpg

 

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie zapominaj, że z drugiej strony tarczy też jest klocek i to one przeważnie szybciej zużywają się, więc sprawdź i tam. Ja używam ate ceramic, są ok i bardzo mało pylą.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś używał tarcz zimmermann nawiercanych http://allegro.pl/zimmermann-sport-tarcze-przod-bmw-x5-e70-348mm-i6592821917.html czy jednak ori będzie lepszym wyborem???

polecam EBC turbogroove ew. oryginał... zimmerman odpusc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
czemu ma Zimmermana odpuścić? Ja mam u siebie taki zestaw nawiercany w 330i przy ostrym bucie i hamowaniach z 250+ do 80 dają radę z połączeniu z klockiem Galfer Sport FDT1055, na zestawie zrobiłem już 20tys km i zero problemów, więc nie wiem skąd ta antyreklama.

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w X3 po 5-7kkm sie pogieły po tego typu hamowaniach.. dopiero po przetoczeniu problem zniknal... EBC nieporownywalnie lepsze. stad ta antyreklama.. w dodatku prosze dobrze zglebic wiedze co sie dzieje w odlewie po owierceniu na wylot.... i dlaczego wiekszosc tarcz premium ma jedynie zaglebienia nie otwory przelotowe... .. dodam ze zimmerman owiercony to dokladnie ta sama tarcza co zwykla a z dodatkowymi otworami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno założyłem Mikoda GT plus klocki zwykłe ATE nie ceramiczne i już przejechałem 2 tyś km.Hamowania z 240 do 90 i butowanie po autostradzie nie jest im straszne nie pokrzywiły się także polecam a nie oszczędzam

BMW - Bayerische Motoren Werke

Moja E91 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=313333 Dowpipe RM-Motors, Turbo Hybyrda TC-Turbo, Styling 159 Sparkling Graphite

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
póki co mimo dziurek (jak to piszesz, "proszę dobrze zgłębić wiedzę" :lol: ) nie została osłabiona struktura tarczy i nie ma spękań (odpukać) także za tę kasę polecam, szczególnie, że wiem jak jeżdżę, a problemów brak po 20tys. km

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze osobiście ATE preferowałem, natomiast teraz wymieniałem na tarcze Textara ta sama cena a niegdyś 1 montaż BMW klocki EBC + Płyn hamulcowy Motula DOT 5.1 nie RBF 660 tylko ten zwykły także o podwyższonych parametrach wżenia na suchym i mokrym. RBF660 spoko ale szybko traci swoje właściwości w sumie raz na rok pasowało by go wymieniać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.