Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Rivasi, gdzie kupowałeś, polecasz jakiś sklep?

 

maciek49912 po 20 tyś to już nikt nie przyjmie od Ciebie reklamacji ;) śmietnik albo toczenie na aucie, zależy jaka grubość.

Opublikowano
Rivasi, gdzie kupowałeś, polecasz jakiś sklep?

 

maciek49912 po 20 tyś to już nikt nie przyjmie od Ciebie reklamacji ;) śmietnik albo toczenie na aucie, zależy jaka grubość.

 

ja kupowalem w ACSie w Raszynie bo zalezalo mi na montazu u nich bo wlasciciel jezdzi na EBC na torze a wiec wie jak to zmontowac jak trzeba co w przypadku EBC jest BARDZO wazne ale chyba najlepiej kupic bezposrednio od EBC : https://ebcbrakes.pl/

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Witam,

jakie polecicie dobre i tanie tarcze i klocki na tył :D. Mam E91 2007 rok 318d 143km. Auto nie służby do brawurowej jazdy.

Opublikowano

Ja wymieniałem tydzień temu u siebie z tyłu, tarcze kupiłem oryginalne BMW, a klocki i czujnik Textara (poniżej podaję nr części, dokładnie takie same będą do Twojego modelu).

 

https://czescidobmw.pl/partscatalogue/wyniki-wyszukiwania,12-34216864901.aspx - tarcze (ja kupiłem ORI, ale wtedy kosztowały 295 zł, czyli tylko 50 zł drożej od Textara)

https://czescidobmw.pl/partscatalogue/wyniki-wyszukiwania,12-34216774692.aspx - klocki (kupiłem Textar)

https://czescidobmw.pl/partscatalogue/wyniki-wyszukiwania,12-34356789445.aspx - czujnik (kupiłem Textar)

Opublikowano

Kto doradzi jakie tarcze i klocki kupić do X5 4.0d?

Czy tylko oryginał BMW wchodzi w grę?

Ostatnio do oryginalnej tarczy założyłem klocki textara i miałem bicie po pewnym czasie.

Przetoczyłem tarcze, niby było ok, ale bicie wróciło.

Co dobrego założyć, żeby zaraz nie zmieniać i nie zawieść się?

Opublikowano

zakladasz textary do samochodu za pare setek tyiecy zlotych...

EBC ultimax + EBC yellowstuff

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
w przypadku gdy nowe tarcze maja grubosc 22,4 a minimalna ich grubość 18,4 trzeba je wymieniać razem z klockami gdy maja np 19mm?
Opublikowano
zakladasz textary do samochodu za pare setek tyiecy zlotych...

EBC ultimax + EBC yellowstuff

To e70, wiec szwagier płacił kilka setek.

Ja już mniej.

 

Tylko czy nacinane EBC nie będzie głośne przy hamowaniu i czy nie zje szybko klocka?

EBC to ja miałem w imprezie, jakoś do rodzinnego suva nie przyszło mi do głowy zakładać.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z informacji z Topbrakes jest już nowa mieszanka w klockach Yellowstuff i nie ma podziału na DM 1793 czy DM 1846.
Opublikowano
zakladasz textary do samochodu za pare setek tyiecy zlotych...

EBC ultimax + EBC yellowstuff

To e70, wiec szwagier płacił kilka setek.

Ja już mniej.

 

Tylko czy nacinane EBC nie będzie głośne przy hamowaniu i czy nie zje szybko klocka?

EBC to ja miałem w imprezie, jakoś do rodzinnego suva nie przyszło mi do głowy zakładać.

 

ja mam W E91. Tarcze po ok 70000 bede jeszxze sluzyly nastepne 70000 spokojnie.Pierwsze klocki przod wytrzymaly okolo 55/60 tys km. tyl na razie trzyma a wiec pewnie przekroczy 80000 tys. Czy sa glosne przy hamowaniu? jakos nie zwrocilem na to specjanie uwagi ale teoria mowi ze moga piszczec przy wysokich tempach w lecie masz racje. Ja osobiscie polecam, szczegolnie przy X5 ktory jest strasznie ciezki i grzeje szybko klocko przy troche dynamicznej jezdzie.

 

Z informacji z Topbrakes jest już nowa mieszanka w klockach Yellowstuff i nie ma podziału na DM 1793 czy DM 1846.

 

to nie tak do konca. jest dalej podzial DM 1793 czy DM 1846 ale dodatkowo jest wersja neutral ale o jakies 30% mniej trwala i 20% tansza i mniej pili.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Skąd masz taką informację, że jest też coś takiego jak neutral? Pewny jesteś tego? Wskaż źródło.
Opublikowano

nie ma w sklepie online. EBC uk zrodlo i dalej jest podzial na wersje a wiec info od topbrakes nie jest wiarygodne. Wersja nazywana N to wersja z okladzina cywilna tak naprawde.

 

http://ebcbrakes.com/product/yellowstuff-street-and-track-pads/

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Rivasi skoro twierdzisz że tarcze wytrzymają u Ciebie ze 140 tysięcy kilometrów a klocki z 50, to znaczy że mało używasz hamulca i się delikatnie z nim obchodzisz - jaki jest więc sens eksperymentować z EBC zamiast kupić OEM? Nie wszyscy zachwalają EBC, jest sporo postów o pogiętych tarczach.
Opublikowano

Trzeba rozroznic sposob podrozowania na co dzien i technologie z nia zwiazana (ACC) ktora oczywiscie bardzo sie przyczynia do slabego zuzycia hamulcow i fakt ze jednak stosunkowo czesto mam okazje pojezdzic po drogach zamknietych i torach.To ze nie jestem wariatem na drodze publicznej nie znaczy ze nie lubie sobie poserpentynowac jak nadaza sie okazja.

 

OEM to jest polka jakosciowa ATE tylko z logo BMW z tad cena. Te hamulce sie przegrzewaja bardzo szybko (duzo szybciej np niz oem w audi)a wiec absolutnie nie sa dostosowane do jazdy "wyczynowej". Mam dobry odnosnik czyli droga zamknieta w parku ojcowskim. Z oem musialem sie zatrzymac w polowie serpentyn bo nie ma juz hamulcow. Oprocz tych zalet EBC prezentuje rownierz duzo lepszy konfort hamowania.

 

Jak chodzi o pogiete tarcze to nie wina EBC ze ludzie po prostu nie umieja montowac hamulcow... tarcze w 99% sie krzywia bo monter spartaczyl robote albo nie zostala przeprowadzona cala procedura docierania hamulcow ktora faktycznie jest dosyc specyficzna i dluga w EBC ale trzeba ja zrobic. To ze OEM sa "pre bedded" to wyjatek a nie regula.

 

Wiesz nie mam akcji w EBC, sa inne firmy ktore chwale np Hawk, ale nie moge chwalic OEM ktore sa do bani inie moge sie odnosic do firm ktorych produktow nie uzywalem.

 

Jezeli juz kupuje trzeci zestaw klockow EBC Yellowstuff to po prostu znaczy ze jestem bardzo zadowolony z hamulcow. Jak ktos chce jezdzic na ATE ceramic albo OEM to jego prawo, to jest tylko opinia uzytkownika nic wiecej.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie ma w sklepie online. EBC uk zrodlo i dalej jest podzial na wersje a wiec info od topbrakes nie jest wiarygodne. Wersja nazywana N to wersja z okladzina cywilna tak naprawde.

 

http://ebcbrakes.com/product/yellowstuff-street-and-track-pads/

 

Dopytałem w EBC Polska i jednak potwierdzają info od topbrakes.

 

czy klocki yellowstuff nadal występują w dwoch odmianach materialowych?

Cytat z EBC polska:

"jeszcze zdarzają się pojedyncze przypadki ale to rzadkość. Proszę podać jaki to samochód to napiszę do UK czy mają w obu mieszankach czy sprzedają do niego już tylko w jednej. Jeśli jest to popularny samochód to na 99% będzie to jedna mieszanka.

 

e91 320d 2010r.

 

DP41512R to popularny klocek, występuje już tylko w jednej mieszance."

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Właśnie szukam zamiennika do E90 i mam pewne obawy. Do tej pory jeździłem na OEM.

 

Tył najpierw wytrzymał 30tys bo nie skumałem ze mi tnie hamulce jak dociskam w w zakręcie i DTC koryguje tor. Póxniej się nauczyłem i jest git. Zatem tył przejechał już 130tyś. a przód równiutko drugi raz 80tyś. Wcześniej tez wymieniałem przy 80 tyś.

 

No i teraz zagwozdka bo czytam watek i ile producentów tyle opinii. A się boję, bo ostatnio założyłem TRW do Subaru forestera i mi po 5tyś. tarcze się posypały, kilka hamowań awaryjnych i je pogięło. I nie chce tego błędu popełnić w 320d, ale jednak cena sklepu BMW przygniata a w firmie nie idzie najlepiej i takie wydatki mi nie na rękę :(

 

to co wpakować??

Opublikowano
ja na EBC ultimax zrobilem 75 tys i sa na polowie mw

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.