Skocz do zawartości

Jakie klocki i tarcze hamulcowe


multilab

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Kiedyś byłem zwolennikiem TRW.

Kupowałem drązki, łączniki stabilizatora, gdzieś tam może nawet coś innego. Oczywiście także tarcze i klocki.

 

 

Tarcze raz dwa się 'pokrzywiły'...mimo poprawnego montażu

Klocki nieźle pylą i też nie są jakieś super.

Nie ukrywam że zestaw Boscha juz był lepszy.

 

 

Ale od tamtego momentu używam tylko i wyłącznie ATE (nie mówie że są najlepsze, ale stosunek jakość/cena jest moim zdaniem bardzo przyzwoity) i jestem zadowolony. Są też róźne serie ATE wiec jak ktoś chce lepsze to też są.

A jak jeszcze lepsze to może EBC ? Sa bardzo skuteczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potwierdzam tarcze ebc turbogroove sa swietne.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma porownania miedzy turbogroove albo ultimaxxa EBC a tarcza orginalna BMW. Tarcze BMW to retail a EBC ulti/turbo premium.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
czytałem na stronie EBC o ich klockach - polecacie Yellowstuff,ale z tego co piszą to dla kogoś kto nie jeździ na tor,a chce dobre klocki,mało pylące i ciche to oni rekomendują raczej Redstuffy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytałem na stronie EBC o ich klockach - polecacie Yellowstuff,ale z tego co piszą to dla kogoś kto nie jeździ na tor,a chce dobre klocki,mało pylące i ciche to oni rekomendują raczej Redstuffy.

 

Jezdzilem na czerwonych i na zoltych. Do jazdy cywilnej czerwone sie nie nadaja. To sa klocki 0/1. Zolte do jazdy na codzien miodzio a jak trzeba to gryza.

 

Gdzie to czytales u EBC ?

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
tak,z opisu na stronie ebc (niestety nie mogę znaleźć linka) i na forach. skoro jeździłeś na obu to masz jakieś prównanie.nie zauważyłeś żeby żółte skrzypiały albo pyliły mocniej niż czerwone? o żółtych czytałem też,że dopiero po konkretnym rozgrzaniu dają radę,stąd do spokojniejszej jazdy zalecano czerwone.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak,z opisu na stronie ebc (niestety nie mogę znaleźć linka) i na forach. skoro jeździłeś na obu to masz jakieś prównanie.nie zauważyłeś żeby żółte skrzypiały albo pyliły mocniej niż czerwone? o żółtych czytałem też,że dopiero po konkretnym rozgrzaniu dają radę,stąd do spokojniejszej jazdy zalecano czerwone.

 

 

Zolte pyla normalnie tak jak standard a wiec wiecej niz czerwone ktore sa ceramiczne. Sa dwie wersje zoltych ktore mozesz wybrac jedna bardzo twarda typowo na tor druga ktora nas interesuje. Ta druga hamuje nawet na zimnych klockach bez problemu, to klocki cywilne.

 

Wczesiej jezdzilem na hawk HPS w Audi np i na orginalach w BMW to bez dwoch zdan Zolte sa najlepszymi klockami w tej gamie cenowej na ktorych jezdzilem do jazdy cywilnej. Czy skrzypia ? Tak troche ale nic strasznego.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kazdy typ klocka Yellow stuff (dla auto normalnych czy dla suvo) mozna kupic w dwoch odmianach materialowych DM1846 i DM1793.

 

Te ktora sa do jazdy na co dzien to DM1793

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W e39 swietnie sie sprawdzal z przodu komplet ori tarcze I klocki EBC Eco. Jurida klocki tez swietnie zdawaly egzamin. Na ATE sie zawiodlem niestety. Mialem ATE ceramic klocki I zrobily mi grube ranty na ori tarczach.
O Tempora! O Mores!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema

Mam pytanie. Poleci ktoś sklep internetowy do zamówienia klocków i tarcz tak żeby oni mi wszystko dobrali do auta żebym ja czegoś nie pomylił ?

I jeszcze jedno, jak to możliwe, że pokazuje do wymiany jakieś 15tyś a ostatnio jadąc podczas hamowania dało się słyszeć tarcie jakby samej blachy, nie powinien czujnik powiadomić wcześniej ? Z tym, że to tarcie słychać przez chwilę tylko gdy auto postoi z tydzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
kazdy typ klocka Yellow stuff (dla auto normalnych czy dla suvo) mozna kupic w dwoch odmianach materialowych DM1846 i DM1793.

 

Te ktora sa do jazdy na co dzien to DM1793

 

Jakie tarcze polecicie do tych yellow stuff? Ultimax? Ewentualnie co innego? Lepsze hamowanie i większe wyczucie hamulca na tym mi zależy i jednocześnie żeby nie były głośne.w necie można znaleźć opinie że dość szybko krzywą się, czy to może odosobnione przypadki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam ultimaxy do tych zoltych klockow i sie zachowuja super od 80000 km.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

W porównaniu do oryginału jest wyraźna różnica? Pod jakim względem?

Zawsze jeździłem na OEM tarczach i klockach z krótką przygodą ate ceramic - wyrzuciłem je szybko. Niedługo kończą się tarcze z klockami i coś chciałem włożyć ciekawszego, ale trochę się obawiam że mnie zawiodą. Dzięki za wszelkie porady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma porownania klocki orginali klocki/tarcze premium szczegolnie jak lubisz jezdzic kretymi drogami. Ate to wejsciowka, EBC yellow sa 3 x drozsze. Jak chodzi o dyski to po 80000 km wygadaja jak nowe, bez zadnych problemow dyskii tarcze znosza 15 hamowan pod rzad 100-0. Zrobisz to z orginalem, przy 8ym nie masz juz hamulcow.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie w aucie mam założone tarcze TRW DF4459 (rozmiar 300mm). Na tarczach tych przejechałem ok. 20 tys km i już pojawiło się bicie podczas hamowania z większych prędkości... :mad2:

 

Nie wiem co z tym fantem zrobić, tarcze "docierałem" na spokojnie z wyczuciem - początkowo wszystko zdawało się być dobrze.

 

Czy to możliwe, że tarcze te są po prostu słabej jakości i mają, aż tak duży problem z równomiernym odprowadzaniem ciepła ? :(

 

Wóz to oczywiście E90 320d.

 

Niestety ale wydaje mi się, że te tarcze nadają sie tylko na śmietnik - oczywiście spróbuję je zareklamować :mad2: :mad2: :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.