Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Siema

Może nada się tutaj mój problem.

Temat stary jak E90 wystarczy poszukać na forum, żeby skasować inspekcje klocków potrzebujesz nowe czujniki, one się ścierają razem z klockami. Po skasowaniu inspekcji mówisz kompowi że czujniki są nowe a rezystancję ma na nich jak na starych i komp wariuje...

3A0jS9b.png
Opublikowano

Miał ktoś podobny kabaret?

 

Pozdro

 

TAK kumpel w 6 letnim audi A6 3.0 TDI, okazalo sie ze przebieg nie byl 120 tysiecy jak mu potwierdzilo ASO tylko 310 tys km, a przebieg zostal "ustalony" miedzy ASO niemieckim i ASO Francuskim ktore sprzedalo samochod.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Siema

Może nada się tutaj mój problem.

Na tyle zostało mi 2 tyś km(5%) do wymiany klocków. Postanowiłem je wymienić. Czujnik stary był ok więc go nie wymieniałem.

Po wymianie chciałem skasować inspekcje żeby od nowa było odliczanie. Kasowałem uniwersalnym testerem delfajem.

Niestety coś poszło nie tak i nie wiem jakim cudem wyskoczyło mi że do następnej inspekcji jest 255% powinno od 100% odliczać w dół.

Mało tego teraz świeci się na desce kontrolka hamulców i serwisu. Po podłączeniu testera w układzie hamulców jest błąd:

===========

5DE1-Zużycie okładzin hamulcowych, wiarygodność, oś tylna

-nieciągły

===========

Błędu nie da się skasować i co najgorsze pisze że wystąpił przy przebiegu 524 tyś km a na blacie 150 tyś.

Jak auto łapie inne błędy w każdym innym module przebieg jest ok.

Przebieg sprawdzałem przy kupnie 1,5 roku temu w aso BMW, poinformowali mnie że jest oryginalny.

 

Miał ktoś podobny kabaret?

 

Pozdro

Kolego nie martw sie. Tez miałem takie oabwy jak ty. Po wylaczeniu poduszki pasazera mialem blad na desce. W kompie co jakis czas wiswietlal mi sie ten blad przy przebiegu 524 tysiace cos tam cos tam a inne bledy były zarejestrowane przy "normalnym" przebiegu. Wrzucilem temat w google i wyczytalem, ze mase ludzi ma ten problem. Wystepuje on gdy gdy komp z jakiegos ma problem z odczytaniem przebiegu. Dodam, ze mialem poduszke wylaczona przez jakies pol roku i wiele razy podlaczalem kompa ale tylko kilka razy pojawil sie problem z duzym przebiegiem.

Poczytaj o tym na zagranicznych forach. Jest sporo tematow.

 

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Koledzy zblizam sie powoli do wymiany tarcz i klockow i tak zastanawialem sie miedzy Textarami a ATE.

 

Jakies 2 lata temu wymienilem same klocki - poszly ATE (zwykle - nie zadne ceramiczne) i jestem bardzo zadowolony.

 

Po 2 latach widze ze rant na tarczach juz spory wiec mimo ze klocka jeszcze sporo zostalo wypadaloby wymienic komplet.

 

I tak sie zastanawiam teraz jakie. Walic w ATE, czy moze Textary a moze jeszcze jakas inna firma?

 

Orientuje sie ktos jakiej firmy sa oryginalne klocki/tarcze?

Opublikowano
Koledzy zblizam sie powoli do wymiany tarcz i klockow i tak zastanawialem sie miedzy Textarami a ATE.

 

Jakies 2 lata temu wymienilem same klocki - poszly ATE (zwykle - nie zadne ceramiczne) i jestem bardzo zadowolony.

 

Po 2 latach widze ze rant na tarczach juz spory wiec mimo ze klocka jeszcze sporo zostalo wypadaloby wymienic komplet.

 

I tak sie zastanawiam teraz jakie. Walic w ATE, czy moze Textary a moze jeszcze jakas inna firma?

 

Orientuje sie ktos jakiej firmy sa oryginalne klocki/tarcze?

 

Było wałkowane wiele razy ;)

Co akurat w Twoim modelu było oryginalnie tego na pewno się nie dowiesz ale głównym dostawcą tarcz dla BMW jest Zimmermann, jeśli chodzi o klocki no to trochę Zimmermann, trochę Jurid, trochę Ferodo.

 

ATE sobie odpuść bo to nie producent a konfekcjoner czyli płacisz za pudełko a w nim mogą być niemcy a mogą być chiny...

Textar to samodzielny producent i jest wart swojej ceny.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Textar to samodzielny producent i jest wart swojej ceny.

 

Chociażby to jest nie prawda - Textar też robi dla BMW klocki oryginalne ze znaczkiem BMW mają również oznaczenie producenta Textar. Do E91 320d.

Opublikowano

Gdzie tam widzisz nieprawdę ? Przecież napisałem, że Textar jest samodzielnym producentem a to co napisałeś tylko to potwierdza.

 

Pozdrawiam,

Adam

Opublikowano

Witam .

Przygotowuję się do wymiany zestawu na przód, z lektury wątku, z naciskiem na ostatnie kilkanaście stron z racji zmian u producentów (raczej na gorsze) wybrałem tarcze Zimmermann standard i zastanawiam się nad klockami - czy też Zimmermann czy może Ferrodo? Z Waszych postów wynika, że jedne i drugie prezentują podobną jakość. Czy ktoś wie jak z twardością i pyleniem? Dodam, że preferuję lepszy pedał i oszczędzanie tarczy od brudnej felgi

PS. Z racji debiutu pozdrawiam wszystkich użytkowników i dziękuję za mnóstwo porad (czerpałem wiedzę garściami). :cool2:

Opublikowano
Textar weź :cool2:

 

 

Textar klocki i tarcze czy tylko tarcze a klocki ATE?

 

Nie widze tutaj w UK zimmermann'ow - prawdopodobnie musialbym z niemiec kupic.

 

Tuaj mam dostep do:

 

http://www.eurocarparts.com/brake-pads

 

http://www.eurocarparts.com/brake-discs

 

Generalnie echer, pagid, epad, brembo, textar, bosh, ate, ate ceramic.

 

Cenowo rosnie w tej samej kolejnosci. echer najtanszy ate ceramic najdrozszy.

 

 

[EDIT]

Zauwazylem ze z tarcz na przod sa do wyboru 2x rozmiary (Textar).

 

Jedne maja srednice 300mm a drugie 330mm.... Jakie sa w oryginale?

 

 

Maja taki opis:

 

Dia 300mm, Vented Disc

Dia 330mm, for vehicles without M-technology, Vented Disc

 

O co chodzi z ta M-technology, bo raczej nie o M-Pakiet?

Opublikowano
Najlepiej to mieć dobrego mechanika, który doradzi Ci co w Twoim modelu jest optymalnym rozwiązaniem, są na tym forum polecani mechanicy na których wizyty się czeka po kilka miesięcy ale można napisać maila i dopytać, część "porad" z tego wątku jest nakierowana przez osoby zajmujące się dystrybucją tarcz i klocków więc nie dajcie się wkręcić bo później stracicie tylko czas i nerwy na kolejne wycieczki i wymiany.
Opublikowano
szerokim łukiem omijać jurid white oraz ATE ceramic w obu autach mam te klocki w jednym jurid w drugim ATE jedne i drugie nie dorastaja do pięt zwykłego textar
Opublikowano

Mam zalozone zwykle ATE i zlego slowa powiedziec nie moge. Fakt ze pyla ale nic nie piszczy i hamuja bardzo ladnie.

 

Chyba skusze sie jednak na te Textary tym bardziej ze moj mechanik tez polecal

Opublikowano
Kiedyś miałem ATE Ceramic - ogólnie tragedia jeżeli chodzi o hamowanie, żadnego wyczucia.
Opublikowano
Podaj VIN to pomogę ustalić, które tarcze masz ;)

 

Dzieki

 

P069247

 

dobre wieści - 330mm ;)

 

Jeżeli zdecydujesz się na Textara to szukaj takich indeksów:

tarcze - 92137803

klocki - 2379401

czujnik - 98031200

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Szukam jakieś bardzo dobrego zestawu na przód do E92 335i , miały być wymieniane tylko klocki ale okazało się ,że tarcze są przepalone (oryginalne) . Jest jakaś tarcza i klocek która wytrzyma kilku krotne hamowanie z 200km/h bo często poruszam nie po niemczech a miałem już tak ,że nie miałem czym hamować
Opublikowano
Auto nie jest stworzone do kilkukrotnego hamowania z 200 do 0, także jeżeli chcesz uskuteczniać taki zabawy to polecam zmienić układ na ceramiczny +- 30 000 PLN :mrgreen:
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Zimmerman wytrzymał około 5000km i się zdeformowal...0.05mm bicia wyraźnie drga kierownica Kupiony u lewian.pl... żeby nie cyrkow przetoczone u lokalnego miszcza ;) teraz bicie 0.01 / 0.15 powrót spokoju w kierownicy.
Opublikowano

jurid white oraz ATE ceramic jak dla mnie rewelacja, felgi czyste i hamowanie lepsze niz orginalne klocki.

niestety tarcza hamulcowa po tych klockach nie jest jak lustro tylko taka jakby z rdzawymi wzerami, ale to tylko minus wizualny.

niestety te ceramiczne klocki sa dwa razy drozsze od zwyklych ate czy textara.

Opublikowano

Niestety- tarcze które wytrzymują wszystko- DBA T3 lub 4000 xs są obecnie niedostępne w całej Europie

Podobno dojadą na koniec sierpnia...

Ktoś próbował EBC ultimax? w zastępstwie te proponują ....

Na dzień dzisiejszy pozostaje mi tylko dba 5000 T3 lub xs ale cena zabija 2500 za sztuke

Opublikowano
EBC turbogroove mam u zony w 1er nie lubia jurid white... natomiast ze zwyklymi textarami rewelacja.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.