Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Rivasi wszystko zależy od rodzaju felgi, ja zrobiłem swap z e89 330 mm i mi na 17 nie weszło model 256 :norty:

Ps ma ktoś tarcze 330x24 na sprzedaż lub dobry temat w ASO info proszę na pw dziękuję

Opublikowano (edytowane)

tak do prawda niektore felgi moga ograniczac mozliwosci., dzieki krzysiek555 za uwage.

jak chodzi o felgi 330mm to sprobuj USR z EBC, cena porownywalna do OEM a jakosc nieporownywalnie wyzsza.

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Witam ,

Panowie mam problem z doborem średnicy tarczy wg VIN jeden sprzedawca twierdzi, że 300mm drugi, ze 312mm nie mogę teraz zdjąć koła i zmierzyć tego co jest. REALOEM pokazuje i jedne i drugie. VIN A522382.

 

Pozdrawiam

 

 

Oryginalnie Twoje auto jest na 300mm

Opublikowano

Kolega miał takie opony Vredestein w E91 330d. Szkoda że nie mogę znaleźć zdjęć, bo pokazał bym co się z nimi stało - Masakra.

 

Znalazłem jedno:

http://zmniejszacz.pl/zdjecie/290/2984325_0ff48201625b18080cea7a4ecaffad71f2b41ea6690b966e5909b165a79ab70d.jpg

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

Ja polecam tarcze Brembo MAX na przod + klocki Ferodo DS2500 lub Ferodo Premier jesli nie jezdzicie ostro, a na tyl gladkie Brembo UV Coated + klocki Ferodo Premier, bo tyl i tak moze ze 30% hamuje...

 

Ostatnio ogladalem program K2 na TVN Turbo, testowali tarcze i klocki z niskiej i z wyzszej polki - juz nigdy nie bede oszczedzal na hamulcach :cool2:

 

Co do EBC hmmm tu w UK nie ma dobrych opnini, moi koledzy maja w Audi A3 s-line i Golf 5 GTI - opinia : NIGDY WIECEJ EBC :mad2:

Gdyby człowiek nie korzystał z doświadczeń innych, to każde kolejne pokolenie, zapewne do chwili obecnej, uczyłoby się łupać kamień...


BMW 330Ci Sport - Moje BMW E46 330Ci Sport<---

BMW 320Ci - -->Moje BMW E46 320Ci<--

Opublikowano

Tylko mowiac EBC to tak jak bys mowil grupa volkswagen, masz skode rapid i Bugatti Veyron... To mi przypomina troche ludzi ktorzy opowiadaja ze bokster to nie porsche a nigdy nie jezedzili w porsche.

 

Poczatek gamy w klockach czyli czarne sa odpowiednikiem cenowym i jakosciowym Ferrodo premier czyli dosyc przecietnie a Yellow Stuff to bez dwoch zdan najlepsze klocki na ktorych kiedykolwiek jezdzilem w cenach jeszcze dla ludzi (preferuje je od Hawk HPS ktore uwielbiam), wlaczajac w to specjalistyczne klocki ktore mialem w Porsche Caarera 4S. Zrob 15 hamowan pod rzad z 100 do 0 mocnych a zolte nie beda pod wrazeniem

 

Jak chodzi o tarcze to to samo, roznica miedzy gladkimi a tarczami USR lub BSD to kosmos. A jakosciowo USR dobija do DBA T2 tylko ze ZA 70% ich ceny.

 

Problem z EBC ze montaz musi byc ultra precyzyjny i trzeba dakonczyc cala procedure dopasowywania klockow i tarcz ktora trwa nawet do 2 tys km. A ludzia sie nie chce i chca oszczedzac i robia to u tomka ktory mechanikuje na osiedlu i koncza procedure docieranie w polowie lub jednej czwartej a potem sie dziwia ze maja problemy. Moj wspolnik byl w tej sutuacji jak zrobil jak sie powinno czyli kupil odpowiedni zestaw do swojego samochodu , zrobil montaz u specjalisty i przestrzegal procedury do konca przy docieraniu to nagle zmienil zdanie.

 

Jezeli twoj kolega samodzielnie zmotowal i nie dotarl Green stuffy + gladkie tarcze do swojego GTI to niech sie nie dziwi ze mu nie dziala.

I sadze ze sprobuj najpierw USRy + yellow stuffy ia potem pogadamy o EBC :)

 

Tak wracajac do twojego postu Brembo max ktore sa tarczami wejsciowymi u brembo i generalnie tarczami dla wszystkich zestawiasz z klockami Ferrodo DS2500 ktore sa klockami jednak z wyzszej polki ? na pewno Brembo max ? moze o inne chodzilo ?

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Problem z EBC ze montaz musi byc ultra precyzyjny i trzeba dakonczyc cala procedure dopasowywania klockow i tarcz ktora trwa nawet do 2 tys km. A ludzia sie nie chce i chca oszczedzac i robia to u tomka ktory mechanikuje na osiedlu i koncza procedure docieranie w polowie lub jednej czwartej a potem sie dziwia ze maja problemy. Moj wspolnik byl w tej sutuacji jak zrobil jak sie powinno czyli kupil odpowiedni zestaw do swojego samochodu , zrobil montaz u specjalisty i przestrzegal procedury do konca przy docieraniu to nagle zmienil zdanie.

 

Jezeli twoj kolega samodzielnie zmotowal i nie dotarl Green stuffy + gladkie tarcze do swojego GTI to niech sie nie dziwi ze mu nie dziala.

I sadze ze sprobuj najpierw USRy + yellow stuffy ia potem pogadamy o EBC :)

 

Moj kolega ma kilkanascie lat doswiadczenia w mechanice, najpierw w PL, a od 2008 w UK, pracowal tutaj wiele lat w serwisie VW, wiec montowal to doswiadczony mechanik. Procedura dotarcia w obu autach tarcz i klockow prawidlowa

 

Tarcze w obu autach przod i tyl to GD Sport Rotors, w Audi sa klocki - Green Staff, a w GTI Red Staff - moze dobre na tor, nie wiem nikt tego tutaj nie sprawdzl ze znajomych jeszcze, ale napewno nie do codziennego uzytku.

 

Byc moze jest tak ze tarcze i klocki to zwyklych osobowych aut mimo tego samego producenta nie sa tak dobre jak te ktore sa do aut sportowych jak porshe czy inne auta sportowe. Tak jak to jest w przypadku tarcz tego samego producenta do sklepu czy do serwisu danej marki, bo napewno standardy jakosci wykonania sa inne w obu przypadkach tych samych tarcz czy klockow. Tak jest w elektronice, wiec napewno i w mechanice :) Standardy wykonania i jakosci sa rozne w zaleznosci od marki, klienta i wielu innych czynnikow...

 

Ja ze swojego zestawu jestem zadowolony bardziej niz z Zimmermann sport ktore byly wczesniej, ktore zdechly szybko na torze po kilku zakretach pierwszego okrazenia. Obecne hamulce jeszcze sa na dotarciu, ale niedlugo wpadne na tor i sprawdze jak sie spisza, jesli przejade jedno okrazenie i bedzie dobrze, to bede mial najlepsza odpowiedz :D

 

Tak wracajac do twojego postu Brembo max ktore sa tarczami wejsciowymi u brembo i generalnie tarczami dla wszystkich zestawiasz z klockami Ferrodo DS2500 ktore sa klockami jednak z wyzszej polki ? na pewno Brembo max ? moze o inne chodzilo ?

 

Napewno Brembo MAX i Ferodo DS2500 - to byl najlepszy chyba kompromis miasto glownie, krotkie trasy, ale czasem tor, tarcza odswierza klocek, co ma swoje zalety. Poza tym sprawdzilo kilka osob ten zestaw i mowia ze daja rade nawet na torze, wiec cos w tym musi byc... ale jak kazdy wie, kazdy ma inne doswiadczenia, przygody z produktem i wymagania, wiec nie ma sie co licytowac :cool2:

Gdyby człowiek nie korzystał z doświadczeń innych, to każde kolejne pokolenie, zapewne do chwili obecnej, uczyłoby się łupać kamień...


BMW 330Ci Sport - Moje BMW E46 330Ci Sport<---

BMW 320Ci - -->Moje BMW E46 320Ci<--

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
U mnie niestety i tarcze Bosch zaczęły bić po przejechaniu około 15.000 , wcześniej TRW również zaczęły bić...Już na rynku nie ma chyba tarcz porządnych :/

 

 

Nie zapominaj o Zimmermannie, ktory jest tez stosowany fabrycznie w BMW.

 

Bosch to nic cdownego, w dużym stopniu made in china. Trw bardzo dobre produkty ale do mniejszych aut. BMW raczej należy do aut wymagających pod względem hamulców, moze nie tyle e46 ale juz np e39 czy e60 tam mało co wytrzymuje a z zimmermannem problemu nie ma.

Opublikowano

Czy jest pewność kto dokładnie robi tarcze dla bmw? Klocki to ATE, JURID, Textar...

Na tylnej osi od ponad dwóch lat w E91 mam zestaw Textara i na razie zero zastrzeżeń.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Czy jest pewność kto dokładnie robi tarcze dla bmw? Klocki to ATE, JURID, Textar...

Na tylnej osi od ponad dwóch lat w E91 mam zestaw Textara i na razie zero zastrzeżeń.

 

Textar kiedyś, od 5 lat już nie. ATE nigdy bo to nie producent ;P

Jurid Owszem. Tarcze w większości Zimmermann, klocki w pojedynczych przypadkach również.

Opublikowano
...Czyli na przód z zamienników Zimmermany, czy jest coś jeszcze innego, godnego uwagi w normalnej cenie?

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
U mnie fabrycznie było TRW :/ dlatego też założyłem takie...i [bAD]

 

i wjechales w kaluze czy spryskales je myjka wysokocisnieniowa bo zapylily felgi?

MADE IN PRL
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
...Czyli na przód z zamienników Zimmermany, czy jest coś jeszcze innego, godnego uwagi w normalnej cenie?

 

Jak pisalem wyzej Brembo Max na przod i klocki Ferodo ds 2500 lub ds performance, tyl Brembo Coated i klocki Ferodo, tyl wielkiego znaczenia nie ma, wiec tam cokolwiek wlozysz bedzie sprawowalo sie dobrze...

 

Poczytaj temat dokladnie, a dowiesz sie bez pytan co i jak, bo pytania sie powtarzaja, a w temacie jest tyle rozwiazan, opini i zamiennikow stosowanych w BMW, ze do wyboru i do koloru.

 

Ja mam to co pisalem wyzej, i dla mnie jest super, a wszystko dzieki koledze z forum bmw-sport "pawelos666"

 

Pozdrawiam

Gdyby człowiek nie korzystał z doświadczeń innych, to każde kolejne pokolenie, zapewne do chwili obecnej, uczyłoby się łupać kamień...


BMW 330Ci Sport - Moje BMW E46 330Ci Sport<---

BMW 320Ci - -->Moje BMW E46 320Ci<--

Opublikowano

Tylko jak kolega jeździ raczej po mieście i nie szaleje to DS mogą mieć nieco zbyt twardą mieszankę i nie zawsze może mieć taki hamulec jakby chciał, one lubią nieco podwyższoną temperaturę.

 

Co do tarcz no to te, które wybrałeś są PRO ale Zimmermann będzie na pewno nie gorszy a może zaoszczędzić kilka złotówek.

Opublikowano

U mnie tak samo po przeanalizowaniu wpisów na forum i zaczerpnięciu opinii znajomego mechanik na przodzie w tym roku założone Zimmermany.

Zastrzeżeń brak :)

Opublikowano
do 160 koni i spokojnej jazdy zimermany sa wystarczjajce

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Polecam ci założyć nawiercane tarcze + klocki ceramiczne oraz częste mycie ( również tarcz hamulcowych w miarę możliwości pod ciśnieniem ) i o piszczeniu zapomniesz, ja już dłuugo nie słyszałem.

 

pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Ja nie wiem czemu ludzie tak te zimmerany polecają u mnie samochód piszczy jak stary kamaz

 

bo sa tanie

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
do 160 koni i spokojnej jazdy zimermany sa wystarczjajce

 

:shock: W takim wypadku dlaczego gro M5 i M3 lata na Zimerku i to nawet na torze poznań ? :) Poza tym z fabryki na tym wyjeżdżają :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.