Skocz do zawartości

Jakie klocki i tarcze hamulcowe


multilab

Rekomendowane odpowiedzi

po wielu testach i próbach ( org , ate , ate ceramic , Zimmermann sport ) jak dla mnie na ostrą jazde tylko DBA z klockami hawk

Jakby w ogóle nie łapały temperatury.Czy górki - czy hamowanie z 200 do 50- absolutnie tak samo- jakby były zimne

do zastanowienia- ja już nie zmienie na nic innego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tak spojrzałem i popatrzyłem, ze aż taki problem jest w sadzeniem hamulcy Sportowych M na tył to chyba jednak wrzucę od 35d. Ogólnie niebieskie [bAD] by wyglądały ale sam przod robić mi sie chyba nie bedzie opłacać, a mieć przod niebieski a tył jakiś pierdek szary to trochę suabo. Chyba ze ktoś wymyśli sposób montażu prosty na tył :D

 

wystarcza adaptery, to nie jest czarna magia

 

po wielu testach i próbach ( org , ate , ate ceramic , Zimmermann sport ) jak dla mnie na ostrą jazde tylko DBA z klockami hawk

Jakby w ogóle nie łapały temperatury.Czy górki - czy hamowanie z 200 do 50- absolutnie tak samo- jakby były zimne

do zastanowienia- ja już nie zmienie na nic innego

 

tylko ze to troche zupelnie inna polka cenowa MIEDZY ate/zimmerman a hawk/dba. Hawki ktore sa super klockami to 1500 zl komplet przod tyl a TARCZE DBA to juz okolo 4500 zl przod tyl do mojego auta... razem 6000 zl komplet... szkoda by bylo zeby nie byly lerpsze nie komplet tarcz i klockow za 1500 zl... (ate/zimmer)

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
po wielu testach i próbach ( org , ate , ate ceramic , Zimmermann sport ) jak dla mnie na ostrą jazde tylko DBA z klockami hawk

Jakby w ogóle nie łapały temperatury.Czy górki - czy hamowanie z 200 do 50- absolutnie tak samo- jakby były zimne

do zastanowienia- ja już nie zmienie na nic innego

 

 

Jak pylą te klocki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wiem ze adaptery wystarcza, ten sam problem mam z f07 i hamulcami od m5. Na którymś z zagranicznych forów jest temat gdzie gości właśnie porobił sobie adaptery i na lajcie wsadził hamulce od M'ki, problem w tym ze trzeba jeszcze jakoś zrobić projekt takiego adaptera i dać komuś do roboty zeby nie walnęło przy 200 :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błąd... kosztują połowe ...

Tarcza przód 348mm 762 zeta/szt Klocki hawk performance HPS 455

tarcza tył 330 mm 457 klocki hawk performance HPS 395

 

Klocki nie pylą i nie piszczą- hamuje świetnie

 

 

 

Jak chodzi o klocki to myslalem raczej o seri Blue ale jezeli mowisz ze HPS sa dobre to moze warto sprobowac, roznica w cenie duza

DB tak samo muslalem o wyzszej tarczy ale tak samo jak wyzej.

 

Tylko nawet biorac pod uwage te ceny to dalej 2,5 razy koszt ate+ zimmerman :) (nie twierdze ze nie warto wrecz przeciwnie sadze ze to bardzo dobre skojarzenie)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie po przejechaniu ok. 8.000 km nagle zaczęło coś bić przy lekkim hamowaniu np. z 60 km/h tarcze i klocki TRW. Dziwna sprawa...co można zrobić z tym fantem? Było ok wszystko. Jak lekko hamuje to kierownica lekko ale wyczuwalnie bije ale jak wcisne mocniej hamulec to przestaje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam na szybko pytanie, pewnie juz przewalone tysiąc razy,

jak sprawdzić jaki rozmiar tarcz do 330xd 06 rok?

Na realoem.pl sprawdzisz :)

U mnie po przejechaniu ok. 8.000 km nagle zaczęło coś bić przy lekkim hamowaniu np. z 60 km/h tarcze i klocki TRW. Dziwna sprawa...co można zrobić z tym fantem? Było ok wszystko. Jak lekko hamuje to kierownica lekko ale wyczuwalnie bije ale jak wcisne mocniej hamulec to przestaje.

Wymieniałeś tylne tarcze hamulcowe?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcze w zwykłej 3.0d 231KM są:

Przód - 330mm

Tył - 336mm (te wymieniałem na: tarcze Textar Pro+klocki Textar zwykłe).

Myśle że w XD jest tak samo.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tak tylne tarcze również wymieniłem :)

 

sprawdź bicie tylnych tarcz i piast.jak będzie odchylenie ponad normę to przetoczenie tarcz wyeliminuje problem. :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale bicie jest wyczuwalne w kierownicy nie na aucie.

No i o to chodzi, że jak masz pokrzywione tarcze to będziesz miał bicie na kierownicy a na czym chciałeś mieć :mrgreen:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale bije w kierownicy wiec co tylne tarcze mają do tego? :)

No przecież kolega kulfon Ci napisał :duh: On miał ten sam problem co ty i przetoczył tylne tarcze i spokój :)

Czytaj ze zrozumieniem:duh:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przetaczałem przednie OEM w E91 (praktycznie wtedy nowe) ponad 4 lata temu. Służą do dziś. Nie wiem dlaczego nagle zaczęły bić? (po dwu tygodniowym postoju auta).

Przyczyn bicia na kierownicy może być wiele: tarcze, tuleje, felgi, opony ,złe wyważenie, krzywe piasty...

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ciekawe - moje po zagotowaniu hebli przestały bić :D

Pewnie się wyprostowały i dlatego przestały, także jak biją tarcze zagotować i po kłopocie :D :mrgreen:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie to jest sposob na prawidlowe docieranie hamulcow.

Najpierw bardzo spokojna jazda przez okolo 100 km, potem przez 500 km jezdzimy normalnie bez ekcesow, potem 400 km naszej typo

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.