Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

e91 nie ma dobrych hamulcow, czasami jest ciezko wyhamowac przy wiekszych predkosciach sadze ze bardziej jest temu winny rozmiar opon 205, w e46 byly 225.

juridy zle wspominam tarcze z klockami, jedna tarcza mi bila i trzeba bylo mocno cisnac zeby hamowalo.

Opublikowano
e91 nie ma dobrych hamulcow, czasami jest ciezko wyhamowac przy wiekszych predkosciach sadze ze bardziej jest temu winny rozmiar opon 205, w e46 byly 225.

juridy zle wspominam tarcze z klockami, jedna tarcza mi bila i trzeba bylo mocno cisnac zeby hamowalo.

 

No ale Jurid White to ten same klocek co ATE Ceramic tyle, że nie dopłacasz za logo ATE.

 

Weź któreś z tych co podałem i będziesz zadowolony ;)

Opublikowano
e91 nie ma dobrych hamulcow, czasami jest ciezko wyhamowac przy wiekszych predkosciach sadze ze bardziej jest temu winny rozmiar opon 205, w e46 byly 225.

juridy zle wspominam tarcze z klockami, jedna tarcza mi bila i trzeba bylo mocno cisnac zeby hamowalo.

Ja mam seryjnie 225 w e91... Hamują świetnie (jak na publiczne drogi) na ori tarczach i textarach

Opublikowano

Ja poprzednio zamontowałem - ori tarczę + klocki TEXTARA. Po 3 tyś zaczęło bić - upalona tarcza przednia od wewnątrz. Nie wiem co było powodem . Przez 1000 km starałem sie delikatnie hamować a potem jeździłem normalnie.

 

Teraz zalożyłem komplet ori. Widze że dużo mniej pylą niż textary. Zobaczymy jak będzie.

Opublikowano

po kilku próbach i testach-ori+ or i, ate+ate , ate ceramic + ate ceramic- nie wspomnę już o tańszym gównie wytrzymującym przy mojej jeżdzie jakieś 3 tysie km i za namową sprzedawców z break parts

założyłem tarcze DBA T2 + klocki Hawk Performance PC.

Cena- nie jest tak powalająca - za to hamowanie....

180 do 30- hamuje, powtórka- hamuje, powtórka- i dalej hamuje...tak jakby nie łapały temperatury

na mokrym nie tworzy się płaszcz wody- hamuje błyskawicznie- co w normalnych tarczach- nie nacinanych nie jest normą

Komplet- przód + tył Przy 340mmprzód i 328 mm tył to koszt 2500+ czujniki-W zestawie są czujniki ale kable zbyt krótkie.

Szukającym dobrego hamowania - mogę polecić

Opublikowano

Pisalem juz nie raz, napisze ponownie. Po roznych kombinacjach, sprawdzony od wielu lat zestaw to

klocek Ferrodo DS Performance, kosztuje 380zl, duzo lepiej hamuje niz jakikolwiek Texar, Jurid, Ate czy inne kosztujace 200+ zamienniki.

tarcza ATE, albo ATE Powerdisk jak jest do waszego modelu. Po prostu dziala i nie bije, przerabialem juz z 5-6 kompletow, nie mam zastrzezen.

Opublikowano
Ja poprzednio zamontowałem - ori tarczę + klocki TEXTARA. Po 3 tyś zaczęło bić - upalona tarcza przednia od wewnątrz. Nie wiem co było powodem . Przez 1000 km starałem sie delikatnie hamować a potem jeździłem normalnie.

 

Teraz zalożyłem komplet ori. Widze że dużo mniej pylą niż textary. Zobaczymy jak będzie.

 

W pierwszym przypadku problemem był montaż i dam sobie rękę uciąć za to :P

 

Pisalem juz nie raz, napisze ponownie. Po roznych kombinacjach, sprawdzony od wielu lat zestaw to

klocek Ferrodo DS Performance, kosztuje 380zl, duzo lepiej hamuje niz jakikolwiek Texar, Jurid, Ate czy inne kosztujace 200+ zamienniki.

tarcza ATE, albo ATE Powerdisk jak jest do waszego modelu. Po prostu dziala i nie bije, przerabialem juz z 5-6 kompletow, nie mam zastrzezen.

 

Noo DS to inna bajka i nie ma co porównywać tego klocka do reszty wymienionych. No ale jeśli ktoś jeździ delikatnie to z tego klocka zadowolony nie będzie bo on potrzebuje trochę wyższej temperatury by złapać skuteczność, no ale jak już ją złapie to poezja ;)

Co do tarcz to znacznie lepiej wyjdzie OZ standard lub sport w zależności od potrzeb ;)

Opublikowano
on potrzebuje trochę wyższej temperatury by złapać skuteczność, no ale jak już ją złapie to poezja ;)

Nie zauwazylem zeby zle hamowaly jak sa zimne, to jeszcze klocek dostosowany bardziej na drogi niz wyscigi :) Mozna bez obaw kupowac.

Kiedys mialem klocki Taroxa razem z tarczami G88 i tam zimne klocki zdecydowanie gorzej hamowaly. Na autostradzie co prawda kosmiczne hamowanie, ale tarcze musialem 2 razy przetaczac tak mocno bily. A tarcza ATE po prostu dziala :)

 

 

Co do tarcz to znacznie lepiej wyjdzie OZ standard lub sport w zależności od potrzeb

Zimmermany? Widzialem, ze jest tutaj grupa osob ktora jest z nich zadowolonych (z tych nawiercanych), ale jak czytalem o nich na niemieckich forach bmw to tam tematu tych tarcz nie ma, nikt ich nie kupuje. Pojawiaja sie pekniecia i sa mocno odradzane. Ja tam wole nie ryzykowac.

Taka ciekawostka sprzed lat, gosciowi pekla tarcza w nowym lambo przy 200. http://www.lambounfall.de/lamborghini-murcielago-crash.html

Opublikowano

Zimmermany? Widzialem, ze jest tutaj grupa osob ktora jest z nich zadowolonych (z tych nawiercanych), ale jak czytalem o nich na niemieckich forach bmw to tam tematu tych tarcz nie ma, nikt ich nie kupuje. Pojawiaja sie pekniecia i sa mocno odradzane. Ja tam wole nie ryzykowac.

 

Przecież Zimmermann to OE w BMW ;P W tym przedziale cenowym lepszych w PL nie ma, poza tym kupując ATE do BMW to tam w większości przypadków też masz OZ :wink:

Opublikowano

Przecież Zimmermann to OE w BMW ;P W tym przedziale cenowym lepszych w PL nie ma, poza tym kupując ATE do BMW to tam w większości przypadków też masz OZ :wink:

Co czytam jakis temat o tarczach to slysze, ze inna firma robi tarcze dla BMW, chyba zalezy od roku albo zrodla ;) Mnie sie wiele razy sprawdzilo ATE i temu przy nich zostaje :)

Opublikowano

Przecież Zimmermann to OE w BMW ;P W tym przedziale cenowym lepszych w PL nie ma, poza tym kupując ATE do BMW to tam w większości przypadków też masz OZ :wink:

Co czytam jakis temat o tarczach to slysze, ze inna firma robi tarcze dla BMW, chyba zalezy od roku albo zrodla ;) Mnie sie wiele razy sprawdzilo ATE i temu przy nich zostaje :)

 

No nie chce teraz skłamać ale bodajże od 2011/12 tarcze dla BMW dostarcza OZ, nieco później do eMek ale na dzien dzisiejszy również. Klocki dla niektórych modeli też OZ dostarcza ale większość to Jurid.

Opublikowano
ludzie mysla ze dlatego ze ten albo ten producent robi przedzespoly dla danej marki to ze to jest jakis z jego produktow a to jest ekstreamlnie rzadkie a nie dotyczy to tarcz ale taczej pruduktow bardzo kompleksowych (pompa wspomagania, skrzynia biegow) albo ekstremalnie prostych (srubki, filtre proste jak olejowe lub kabinowe).... BMW zleca co roku (lub inny cykl) produkcje swoich tarcz w zaleznosci gdzie dostanie najlepsza oferte. Podaje swoje wytyczne techniczne na ktorych maja byc wykonane a uczystnictwo producenta to tylko respekt tych wytycznych. To ze zimmerman czy ate czy jurid lub inny produkuje tarcze bmw nie znaczy ze to sa tarcze zimmermana, ate lub jurida to bylby idiotyzm techniczny bo bmw musialo by za kazda zmiana dostawcy dostosowywac swoje wytyczne techniczne. To absurd oczywiscie. I to nie oznacza ze tarcze tego producenta lepiej podchodza do bmw...

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

rozmawialem z kumplem z starej firmy i sprawdzil ceny klockow i oleju do e91 320d. olej kupuja castrola 5w30 L04 za 3 euro/1litr (tym mnie zaskoczyl zobbacze co to za castrol) a klocki na przod za niecale 20 euro za komplet niestety nie wie jakiej firmy. olej od 10 lat kupuja w tej samej firmie, auta tak jak kiedys pisalem robia po 400-500 tys km bezawaryjnie wymiana oleju co standardowe 40 tys km. co do klockow to w porownaniu do orginalnych bardziej pyla takim bialawym nalotem, sam kiedys na to zwrocilem uwage.

 

chyba szarpne sie na ceramic za 100 euro przynajmniej nie bedzie tego czarnego syfu na felgach.

 

o sluzbowym aucie sie nie mysli, sluzy do pracy jak stanie wtedy bierze sie drugie. na prywatne czlowiek chucha i dmucha. w sluzbowym jeszcze nie slyszalem, zeby komus sie tarcze pogiely, po prostu na to sie nie zwraca uwagi, bo praca jest wazniejsza od jakis niedomagan auta.

nawet w obecnej formie gdyby na warsztacie ktos powiedzial szefowi, ze auto trzeba oddac do serwisu (no chyba ze w ramach gwarancji) albo kupic klocki czy olej niz najtanszy z mozliwych to by wylecial na zbity pysk.

Opublikowano
olej kupuja castrola 5w30 L04 za 3 euro/1litr (tym mnie zaskoczyl zobbacze co to za castrol)

 

To bardzo dobra cena oleju w ilosciach hurtowych ale nic podejrzanego. Jak firma miala flote 20 samochodow dostawczych to Magnatec castrol kupowalem za okolo 4 euro za litr a roznica z Edgem nie jest ekstremalna z pamieci.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • 5 tygodni później...
Opublikowano

super debata :) ale dalej nic nie wiem :)

 

orginalne mam tarcze i musze zmienic klocki... cena powiedzmy ze zblisona do Textara

wybor

1. textar

2. ebc green stuff

3. Ebc ultimax

4. ebc red stuff

5.ATE ale nie podaja mi nazwy na stronie :mad2:

 

http://www.eurocarparts.com/ecp/c/BMW_3+Series_3.0_2006/p/car-parts/brakes/brake-friction/brake-pad/?101110615&1&75dbb15287be7e1cfd113b2c519d04528806d9bb&000036

Opublikowano

Masz 335D, rozumiie ze jezdzisz sportowo i kupujesz klocki dla 318i ? :|

 

EBC red stuff to minimum :cool2: a jezeli cenisz troche mniej zero jedynkowa jazde to EBC yellow stuff chyba ze wydales cala kase na samochod i nie stac cie na klocki odpowiadajace mocy twojego samochodu.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Masz 335D, rozumiie ze jezdzisz sportowo i kupujesz klocki dla 318i ? :|

 

EBC red stuff to minimum :cool2: a jezeli cenisz troche mniej zero jedynkowa jazde to EBC yellow stuff chyba ze wydales cala kase na samochod i nie stac cie na klocki odpowiadajace mocy twojego samochodu.

 

Wlasnie sprzedaje telewizior bo zbieram na klocki :cool2: i tydzien bede jezdzic busem by zaoszczedzic troche grosza na paliwe :mrgreen:

Mam (ori bmw) chyba textar?? z tylu wiem na pewno ze jest textar.. Jezdze duzo po miescie wiec predkosci nie rozwijam ale jak Red stuff daja rade i bedzie lepszy na standardowej tarczy to chetnie zapodam :cool2:

Opublikowano (edytowane)
pasuja klocki od 318 do 335 ? :wink:

 

chodzilo mi o jakosc klocka bo klocek klockowi nie rowny. Nabijasz sobie ilosc postow ?

 

Masz 335D, rozumiie ze jezdzisz sportowo i kupujesz klocki dla 318i ? :|

 

EBC red stuff to minimum :cool2: a jezeli cenisz troche mniej zero jedynkowa jazde to EBC yellow stuff chyba ze wydales cala kase na samochod i nie stac cie na klocki odpowiadajace mocy twojego samochodu.

 

Wlasnie sprzedaje telewizior bo zbieram na klocki :cool2: i tydzien bede jezdzic busem by zaoszczedzic troche grosza na paliwe :mrgreen:

Mam (ori bmw) chyba textar?? z tylu wiem na pewno ze jest textar.. Jezdze duzo po miescie wiec predkosci nie rozwijam ale jak Red stuff daja rade i bedzie lepszy na standardowej tarczy to chetnie zapodam :cool2:

 

Jeszcze raz, to ze textar czy Jas Fasola produkuje klocki do BMw to nie znaczy ze to sa jego klocki tylko w opakowaniu BMW. On produkuje klocki wedlug wymagan dla BMW. Klocki ori BMW a klocki textar oprocz producenta nie maja nic wspolnego, moga nawet wygladac tak samo bo sa tloczone przez te same formy ale sklad mieszanki bedzie inny.

 

Jak chodzi o EBC to EBC red sa klockami zero jedynkowymi, czyli hamuje mocno i zdecydowanie. Ja np jezdze rownierz z rodzina i nie moge hamowac gwaltownie (zero jedynkowo) na kazdych swiatlach bo jest to uciazliwe dla pasazera, szczegolnie 5 miesiecznego. a jezeli z EBC REd bedziesz hamowal plynie i zwalniajac progresywnie to ci klocki i tarcze trafi szlak po kilku tysiacach kilometrach. A jazda po miescie to oznacza korki... Rozwiazaniem na ten problem to EBC yellowstuff. Na zimno hamuja genialne, a rozgrzane jeszcze lepiej i po 20 hamowan pod rzad 100 do zera w przeciagu kilku minut fajcza sie jak cholera, smierdza jak w piekle ale hamowanie jak bylo tak jest takie same... nie udalo mi sie ich przegrzac. Teraz yellow stuff do 335D to jakies 1100 zl za komplet czyli tyle co orginalne ale sa lepsze.

 

a pozbycie sie telewizora aby kupic dobre klocki to inteligientne posuniecie. :cool2: :mrgreen: tak samo jak uzywanie transportu miejskiego w miescie zamiast trucie przechodniow spalinami z dizla. Tak trzymac dalej ! :cool2:

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
tak nabijam sobie posty bo mnie to jara zeby miec najwiecej rozmow z gimbusami takimi jak ty /sarkazm/ .....a w tym tygodniu bede mial wiecej niz ty ...... wez sie je b nij w glowe :mad2:
Opublikowano (edytowane)
tak nabijam sobie posty bo mnie to jara zeby miec najwiecej rozmow z gimbusami takimi jak ty .....w tym tygodniu bede mial wiecej niz ty ...... wez sie je b nij w glowe :mad2:

 

Szybko przechodzisz do obrazania ludzi... ciekawe czy w realu jestes taki odwazny ?

W dwoch postach nie wniosles do tematu nic.

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Jeszcze raz, to ze textar czy Jas Fasola produkuje klocki do BMw to nie znaczy ze to sa jego klocki tylko w opakowaniu BMW. On produkuje klocki wedlug wymagan dla BMW. Klocki ori BMW a klocki textar oprocz producenta nie maja nic wspolnego, moga nawet wygladac tak samo bo sa tloczone przez te same formy ale slad mieszanki bedzie inny.

 

Jak chodzi o EBC to EBC red sa klockami zero jedynkowymi, czyli hamuje mocno i zdecydowanie. Ja np jezdze rownierz z rodzina i nie moge hamowac gwaltownie (zero jedynkowo) na kazdych swiatlach bo jest to uciazliwe dla pasazera, szczegolnie 5 miesiecznego. a jezeli z EBC REd bedziesz hamowal plynie i zwalniajac progresywnie to ci klocki i tarcze trafi szlak po kilku tysiacach kilometrach. A jazda po miescie to oznacza korki... Rozwiazaniem na ten problem to EBC yellowstuff. Na zimno hamuja genialne, a rozgrzane jeszcze lepiej i po 20 hamowan pod rzad 100 do zera w przeciagu kilku minut fajcza sie jak cholera, smierdza jak w piekle ale hamowanie jak bylo tak jest takie same... nie udalo mi sie ich przegrzac. Teraz yellow stuff do 335D to jakies 1100 zl za komplet czyli tyle co orginalne ale sa lepsze.

 

a pozbycie sie telewizora aby kupic dobre klocki to inteligientne posuniecie. :cool2: tak samo jak uzywanie transportu miejskiego w miescie zamiast trucie przechodniow spalinami z dizla. Tak trzymac dalej ! :cool2:

 

Ty to siedzisz po nocach i to wszystko wymyślasz ? :duh:

Opublikowano (edytowane)

 

Ty to siedzisz po nocach i to wszystko wymyślasz ? :duh:

 

Zadzwon do EBC polska. No chyba ze wiesz lepiej niz producent i ludzie ktorzy jezdzili na tych klockach i potwierdzaja te informacje od EBC.

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.