Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

wykop

 

Panowie co wybrać:

tarcze przód np z nawiercanych Zimmermann

Ze zwykłych

Textar

bosch

meyle

 

Klocki przód

Textar

bosch

meyle

 

Tarcze tył nacinane zimmermann

Normalne

textar

meyle

 

Klocki tył,

textar

bosch

meyle

 

Zimmermann prawie x2,

Auto e91 2007r 163KM=>189KM

styl jazdy....hmmm mieszany, połowa użytkowania auta prędkości 120-160km/h druga połowa do 70.

 

Pozdro i z góry dzięx za odp

Paweł

Opublikowano
@Rivasi : stac mnie na taroxa tylko pytanie czy jest sens placic x2 (TAROX 3.6, ZIMMERMANN 1.6)... na tor tym autem nie jezdze , owszem latam szybko po autostradzie i sa hamowania >200-90 (ciezarowka wyprzedza ciezarowke i ma w dup... ze Ty lecisz pelnym gazem ) stad tez moje rozterki .

 

a co myslicie o Hawkach HPSach/ CERAMIC ?

 

masz racje, ja bym wzial b / ZIMMERMANN SPORT + HAWK CERAMIC na twoim miejscu w takim razie

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

ja tam jeźdze na Zimmermann Race tarczach plus Ate Ceramic kloce i gra gitara :cool2:

a przemieszczam się ponad przeciętnie dynamicznie :diabel_faja:

Back to the roots...
Opublikowano
ja tam jeźdze na Zimmermann Race tarczach plus Ate Ceramic kloce i gra gitara :cool2:

a przemieszczam się ponad przeciętnie dynamicznie :diabel_faja:

 

no to dobrze tylko to troche tak jak ludzie ktorzy kupuja wzmacniacz high end za 10000 zyla a do tego 2 kolumny za 2000 zl... masz bardzo dobre tarcze wyczynowe a klocki ze sredniej polki. zazwyczaj dazy sie do tego aby miec wywazony uklad. mogles zaoszczedzic na tarczach kupujac np powerdisky bo bys nie poczul roznicy.

 

tak nota bene z tym wszystko gra nie zapomnij ze kazdy klocek hamuje a roznice in minus klocka niestety odczuwa sie tylko raz... nie chodzi mi o drgania/piszczenie tylko o ten jeden moment gdzie twoj klocek sredniej polki nie podola mocy twojej 335I I Twojemu agresywnemu stylu jazdy jak bedziesz trenewal serpentyny w gorach i po prostu po pewnym czasie na pewnym zakrecie, twoje klocki sredniej polki osiagna taka temperature ze pojedziesz w przepasc...

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

spoko loko kolego;) na zestaw jak narazie nie narzekam,zrobilem nim 20tys.km...

kloce pylą naprawde niedużo,a po serpentynach i torze,z pewnością bedę poruszał

się wprost proporcjonalnie do jakości podzespołów na którychy jeźdze...dziękuję

za troske :cool2: ...poczytam o tych tarczach ATE :8)

Back to the roots...
Opublikowano
ja po kilku kompletach .... jestem w stanie stwierdzic ,ze tarcze tylko ORI a klocki jakies ceramiki dobre . Nie brudzą felg .Ostatnio kupilem środek w spraju który piska sie na felgi . Bezbarwny . Ply nie przywiera do felg , a jesli juz nawet po deszczu sa brudne wystarczy splukac .

sprzedam E90 . 2007 r. 214 tys km . bezwypadkowa


http://images9.fotosik.pl/3382/17096446618ee79emc.jpghttp://images9.fotosik.pl/3382/f4b104e47553a614mc.jpghttp://images9.fotosik.pl/3382/52cc5e934e5d2209mc.jpg

Kamil

Opublikowano

Witam!!!

Podepne sie pod temat.

Podpowie mi ktos czy przy wymianie tarcz na nowe(chyba kupie Ori) jest koniecznosc wymiany klockow hamulcowych skoro maja jeszcze ponad polowe grubosci???

W zeszlym sezonie mialem zalozone nowe tarcze TRW ale potraktowane zostaly pare razy na myjce po trasie i sie chyba powyginaly,dalem do przetoczenia ale mistrz chyba ma niezbyt dokladne tokarki bo po sprawdzeniu czujnikiem zegarowym wyszly roznice rzedu 0,27mm :duh: .Przy hamowaniu kierownicy nie idzie utrzymac w dloniach :mad2:

Opublikowano
Ja mam u siebie tyl Tarcza-hamulcowa-ATE Klocki-hamulcowe-ATE a oś przednia Klocki-hamulcowe-ATE-Ceramic i wszystko gra i hamuje ;)
kupię progi m pakiet preLci i zderzak tył m pakiet za rozsądną kasiore sedan e90
Opublikowano
kuba2259 załóż nowe ..z tego co widzę masz mocne auto . Po co takie kombinowanie , klocki na krzywej tarczy też chyba mogly dostać w kość i zle mogą ułozyc się na nowych tarczach

sprzedam E90 . 2007 r. 214 tys km . bezwypadkowa


http://images9.fotosik.pl/3382/17096446618ee79emc.jpghttp://images9.fotosik.pl/3382/f4b104e47553a614mc.jpghttp://images9.fotosik.pl/3382/52cc5e934e5d2209mc.jpg

Kamil

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
orientuje się ktoś może czy zamiast tarcz z przodu 312mm mogę wstawić tarcze 330mm? koła 16cali.zmeści się to? wg REALOEM do mojego auta jest dostępne coś takiego jak kod S102A - wzmocnione hamulce,gdzie tarcza jest właśnie 330mm. poza tarczą reszta podejdzie plug and play? Edytowane przez kulfon3
Opublikowano
orientuje się ktoś może czy zamiast tarcz z przodu 312mm mogę wstawić tarcze 330mm? koła 16cali.zmeści się to? wg REALOEM do mojego auta jest dostępne coś takiego jak kod S102A - wzmocnione hamulce,grzie tarcza jest właśnie 330mm. poza tarczą reszta podejdzie plug and play?

 

do 330 mm felgi 16 beda za male wedlug mnie, 17 powinno wystarczyc

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No raczej musi być cały nowy komplet: tarcze, zaciski, klocki + felgi min R17.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Potrzebuje wymienić tarcze i klocki narazie chyba na przód, tył daje rasę no ale może tez wymienię nie wiem jeszcze, ale potrzebuje pomocy. Które brać?

 

http://allegro.pl/showItem2.php?item=4237688260

 

http://allegro.pl/showItem2.php?item=4258678075

 

http://allegro.pl/showItem2.php?item=4294042161

 

Ew jak macie coś sprawdzonego i moglibyście podesłać link z Allegro byłby, wdzięczny, z góry powiem ze napewno nie chce klocków ceramicznych czy niepylacych, bóg wie jak to się nazywa ale dla mnie to scierwo jednym słowem. Po prostu ma hamować może sobie pylic bruździć itp. Jakie polecacie?

Opublikowano

Link numer 3 ma w zestawie "ścierwo" jak je nazwałeś.

Osobiście używam tego zestawu i jestem z niego zadowolony.

Moim zdaniem jak nie 3 opcja to 1.

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
Opublikowano

Z tych 3 wzial bym link 3. Najlepsza relacja jakosc do ceny. link 1 jest ladny ale bedzie hamowac bardzo podobnie do 1 a kosztuje 25% wiecej.

jezeli masz 17 calowe felgi i mozesz wydac mw 1200 ZL to bym ci radzil EBC USR + EBC yellowstuff jezeli akceptujesz pyl na felgach lub EBC redstuff jezeli wolisz bez pylu ale klocki zero jedynkowe. Pierwszy cenowo zestaw klocki/tarcze gdzie poczujesz znaczaca roznice do zestawu 3.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Tak wiem ze w 3 jest znienawidzone prze mnie to coś ale są tez aukcje z normalny imklockami. Co do zimmermana, czytałem ze czasami lubią piszczeć bez powodu, wiecie coś na ten temat czy raczej to są mity i przypadki jeden na milion?

 

A i co najważniejsze, zimmerman niby jakaś wersja sport, da radę tym jeździć w mieście? Chodzi mi głownie o to czy siła chamowania jest w dużym stopniu zależna od temp tarczy i klocków. Nie chce mieć przygód takich jak ze hamulce zaczynaja hamować dopiero po długim tyranii ich i nagraniu do typów 200 stopni jak na jakiś wyścigach, zależy mi żeby nadawały się do codziennej jazdy w miescie

Opublikowano

te zimmerman sport to normalne tarcze z dziurami, moga je nazwac sport, gt ultra turbo st albo inaczej to sa zwyczajne tarcze... z dziurami.

Jak chodzi o nagrzewanie to bardziej chodzi o klocki, ale dzisiaj wiekszosc producentow ma w swojej ofercie tak zwane klocki hamulcowe na tor do uzytecznosci ulicznej czyli dzialajacej nawet na zimno, dla takich ludzi jak ja ktorzy raz na 3 miesiace przejada sie po torze lub po jakies zamknietej drodze ale na co dzien chca miec konfort uzuytkowania klockow cywilnych.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
dokladnie Zimmermann sport to tylko z nazwy sport. Chodzi raczej o wyglad niz ich skutecznosc. Dla mnie hamuja w miare , ale sa glosne podczas dohamowania. Mam drugi raz w komplecie z ATE CERAMIC i jest ok .
Opublikowano

Z przodu mam Zimmermann sport, z tyłu Zimmermann zwykłe. Na obu osiach ATE Ceramic. Kolejnym razem montuję z przodu Zimmermann gładkie.

 

No i to są moje ostatnie Zimmermann Sport. Przy hamowaniu z dużej prędkości tak na 1/3 mocy zaczynają po chwili buczeć jakby już miały 2mm ranty. Na tarczach oraz klockach brak zauważalnego zużycia, również po wewnętrznej. Siła hamowania w porządku, tutaj brak zastrzeżeń.

 

Wszystkie otwory zapchane już pyłem z klocków, na tarczy widać również smugi (na całym obwodzie na wysokości dziur) tam gdzie są otwory. Klocki ATE Ceramic mają to do siebie, że barwią tarczę pozostawiając na nich jakąś tam warstwę, tarcza nie błyszczy się tak jak przy zwykłych klockach. Z tyłu jest to równomierne, ale z przodu przez otwory już nie. Nie wygląda to zbyt fajnie.

Opublikowano
Tak wiem ze w 3 jest znienawidzone prze mnie to coś ale są tez aukcje z normalny imklockami. Co do zimmermana, czytałem ze czasami lubią piszczeć bez powodu, wiecie coś na ten temat czy raczej to są mity i przypadki jeden na milion?

 

A i co najważniejsze, zimmerman niby jakaś wersja sport, da radę tym jeździć w mieście? Chodzi mi głownie o to czy siła chamowania jest w dużym stopniu zależna od temp tarczy i klocków. Nie chce mieć przygód takich jak ze hamulce zaczynaja hamować dopiero po długim tyranii ich i nagraniu do typów 200 stopni jak na jakiś wyścigach, zależy mi żeby nadawały się do codziennej jazdy w miescie

 

Potwierdzam, że zestaw zwykłe tarcze zimmermann i klocki tej samej firmy piszczą (przynajmniej na przodzie). T moje jedyne zastrzeżenie do tego zestawu.

A czy bez powodu - niektóre klocki mają drobinki metali stąd piszczenie metalu o metal. Z tego też względu piszczenie jest winą klocków, tarcze tu raczej nie mają znaczenia.

Opublikowano

dokładnie jestem tego samego zdania jak co niektórzy szanowni przedmówcy...

Zimmermann Sport plus ATE Ceramic...to Sport jedynie z "dizajnu"...przy dość

ostrych manewrach,nawet bidy nie ma,ale o poważnym hamowaniu nie ma co wspominać :duh:

mam na tyle i przodzie...ujdzie :8)

Back to the roots...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.