Skocz do zawartości

e34 2.0i 24v nie chodzi na 1 cylinder


wiesiek31

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich mam duży problem moje bmw nie chodzi na jeden cylinder. Wymieniłem świece, sprawdziłem fajkocewki, wtryski, sprawdziłem też listwe i ciśnienie no i wszystko jest ok. Teraz prosze o pomoc co jeszcze bo nie mam pojęcia. Może to komputer siadł??? Dodam jeszcze, że przestaje chodzic jak sie rozgrzeje silnik.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Kompresje na cylindrach sprawdzałeś?Cewek nie da się sprawdzić mierząc rezystancje(bo nie zmierzysz uzwojenia wtórnego,pierwotne zawsze jest okey).
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Pomierzyć nie zaszkodzi.Ja bym jeszcze podmienił przepływke od kogoś komu bunia smiga ok(nie napisałeś czy sprawdziłeś lewe powietrze).Coś na temat wtryskiwaczy;

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/93f8b733ebf1c516.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2206d8ea330bedb9.html

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Są miejsca gdzie cięzko jest sprawdzić lewe powietrze(np uszczelka kolektora ssącego,wejście gumy z krokowego w kolektor,guma między przepustnicą a przepływką może być pęknięta od spodu i nie widać tego po zdemontowaniu)sprawdz to dokładnie pryskając np autostartem tylko dokładnie(silnik musi pracować na jałowym).Jak silnik dostanie wyższych obrotów to znaczy że coś przeoczyłeś.Jeżeli np przy 2tys obr czuć że silnik nadal nie pracuje na jeden cylinder to wina może być w głowicy(zatarty zawór,pęknięta sprężyna zaworowa).
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Cześć, dla ciekawych napisze, ze w mojej m 50 2.0 tez miałem podobny problem jakby silnik nie pracował na wszystkich cylindrach. Musz dodać, ze auto stalo przez dluższy czas, ok 2 miesiecy, ale czasami odpalane. Na poczatek wyciągnąłem wszystkie świece i je wyczyscilem. Efekt był podobny jak wczesniej, ale juz mniej odczuwalny. Zakupilem więc nowe swiece NGK. Jednak w ciągu jednego dnia objawy były coraz rzadsze aż w koncu ustaly. Mimo wszystko swiece wymieniłem, a silnik nadal pracuje jak nalezy. Doda, że auto posiada sekwencyjna instalację gazową a objawy takie same były na benzynie jak i na gazie. Jestem ciekaw co było powodem takiego zachowania silnika. Może ktoś napisze do tematu. Pozdrawiam!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.