Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zmieniałem na Jurid tarcze i klocki.Dają radę,ale po przelocie dynamicznym i paru hamowaniach z 200 do 60 pojawiają się drgania.Po ostygnięciu ustają.Normalna jazda jest bez zastrzeżeń.Nie słuchaj mitow o docieraniu przez kilkadziesiąt a nawet kilkaset kilometrów.Głoszący takie tezy nie powinni nawet zabierać głosu w temacie płynu do spryskiwaczy.W trzy hamowania ułożysz klocki do tarcz a mitomani niech pompują koła azotem i docierają hamulce 200 km.Mam też 523.Robię sam.Nie oddaję mechanikom,by szczątkową i zasłyszaną wiedzą błyszczeć na forum.
Zakup BMW zarejstrowanego w RP to brak wyobrazni,lenistwo lub bezgraniczna naiwność.
Opublikowano
U mnie też Juridy nie wytrzymały. Takie same objawy jak u kolegi wyżej.
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
ja w swojej 520 mialem taki sam problem z szarpaniem kupilem od goscia co ze szwajcarii sprowadza rozbite bmki tarcze do 4.4l z zaciskami i klockami wszystko w stanie idealny zreszta wszystkie czesci ma w [bAD] stanie i przede wszystkim ORGINAl wszystkie numery znaczki itd i po problemie auto staje w miejscu jak ktos potrzebuje czesci to moge dac namiar uprzedzam jednak ze wiekszosc ma do najmocniejszych wersji

 

Mój kumpel też kupował do swojej fury 4.4, teraz podobno wszystko działa ok i nic się nie dzieje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.