Skocz do zawartości

Mozna mieszac plyny do wspomagania???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak już coś robić to porządnie, tak jak Się należy. Dobierałeś Si e do pompy to wystarczyło poświęcić dodatkowe 10 minut i odkręcić przewód od przekładni i wydusić resztę starego płynu - a trochę go tam jest
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja kazałem mechanikowi kręcić kierownicą na podnośniku bez odpalania, do oporu 20 razy w każdą stronę, żeby z magla się pozbyć szlamu. Spojrzał na mnie jak na dziwaka, ale jak odbierałem to powiedział, że miałem rację i dużo syfu zeszło. Przy napełnianiu też tak kręcił i udało mu się odpowietrzyć bez problemu. Płynu weszło książkowo.

 

Wyczytałem ta metodę gdzieś na forum.

Opublikowano
Ja kazałem mechanikowi kręcić kierownicą na podnośniku bez odpalania, do oporu 20 razy w każdą stronę, żeby z magla się pozbyć szlamu. Spojrzał na mnie jak na dziwaka, ale jak odbierałem to powiedział, że miałem rację i dużo syfu zeszło. Przy napełnianiu też tak kręcił i udało mu się odpowietrzyć bez problemu. Płynu weszło książkowo.

 

Wyczytałem ta metodę gdzieś na forum.

 

Ja wlasnie tak robilem ale zadnego szlamu nie widzialem. Plynu weszlo 0.9 litra.

O Tempora! O Mores!
Opublikowano
Nie wiem co rozumiesz przez wyduszenie bo jak pokręcenie kierą przy zdjętym przewodzie to tak oczywiście robiłem nawet dwa razy, a jeżeli jest tam jakaś specjalna śruba do spuszczania płynu to jej nie ruszałem.

 

Wcześniej napisałeś, ze spuściłeś tylko z pompy, a patrząc na rysunek http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=DD31-EUR-07-1997-E39-BMW-523i&diagId=32_0723 od pompy masz jeszcze przewody do przekładni,jak odkręcisz śrubę i zluzujesz przewody to wtedy kręcąc kierownicą lewo-prawo "wydusisz" resztki płynu

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie. Jestem tu nowy wiec prosze o wyrozumialosc .

Chcialbym wykorzystac temat zeby nie tworzyc norwego watku.

Wiem ze wszystko zostala powiedziane na temat plynow do wspomagania ale ja mam taki problem.

 

Na zbiorniczku mam naklejke w ksztalcie kola zielona z napisem CHF 11.S only ale pod naklejka jest wytloczone w plastiku ATF only . W bmwstore jest tak : zbiornik oleju -CHF 11.S , Tab. inf. zb. oleju pompy wsp. kier.- ATF wedlug vinu.

 

Problem polega na tym ze dolale juz plyn a nie sprawdzilem jaki kolor mial , dolalem okolo 150 mil MPM ATF DEXRON III-F/G. Kupilem wedlug parametrow vin i dlatego nie sprawdzilem co jest na zakretce . Czy moze ktos odpowiedziec o co chodzi czy ten plyn jest OK czy lepiej pilnik wymienic caly plyn .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.