Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem najprawdopodobniej z termostatem. Czy w moim silniku jest jeden termostat czy dwa (EGR), czy też ten drugi występuje tylko w dieslu??

Pozdr

Opublikowano
tak, wydaje mi się że M52TU. Silnik ledwo nagrzewa się podczas jazdy, maksimum do końca niebieskiego pola, a węże do chłodnicy są lekko rozgrzane - mimo że temperatura jest ma niebieskim polu. Pozdr
Opublikowano

Wg podanej wyszukiwarki wyszedł silnik M52, a jak kupowałem chłodnicę to nie pasowała z silnika bez vanosa, tylko musiałem kupić z vanosem, bo zbiorniczek płynu był osobno mocowany na obudowie z wiska. Także teraz sam już nie wiem, tym bardziej, że samochód jest z lutego 1999r, a ponoć wtedy już szystkie szły na vanosie?!...

Co do termostatu to najlepiej wobec tego kupić w ASO BMW?

Pozdrawiam i dziękuję.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Vanos czy może dwa vanosy?

M52 to jeden vanos.

 

Daj może siedem ostatnich znaków z VIN to popatrzymy.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

wymień ten termostat i zobaczysz że i spali mniej i cieplej będzie!

jak masz TU na 2 Vanosach to termostat z obudową

w IC mają Wahlera za chyba 150 zł albo coś takiego.

oryginał z 250 zł z tego co pamietam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.