Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W nocy podczas długiego postoju rozładowywuje mi się doszczętnie akumulator.

Jak zostawiam samochód z uzbrojonym alarmem to po pół godzinie, czasem po kilku alarm się włącza, bez zewnętrznych przyczyn. Po sprawdzeniu alarm informuje, że przyczyną uaktywnienia są czujniki drzwiowe.

Myślałem, że to alarm rozładowuje aku bo samochód mam w oddalonym garażu i nie słyszę jak wyje.

Jednak po zostawieniu samochodu z alarmem nieuzbrojonym również akumulator się po nocy rozładował.

Podejrzewam, że może samochód dostaje impuls z niewiadomych przyczyn, że któreś drzwi są otwarte, zapala wszystkie lampki w środku i rozładowuje akumulator.

I tutaj pytanie, czy ktoś się spotkał z czymś takim, czy któreś z czujników otwarcia drzwi przejawiają predyspozycje do częstszych awarii, zwarć?

Opublikowano

uwazam ze na 90% masz akum do wywalenia .

 

Nie trzyma pradu wiec jest zuzyty .

 

Musialbys go sprawdzic areometrem . Nawet jak bedzie gestosc dobra a elektrolit bedzie czarny to jest to oznaka ze czas kupic nowy . Za pierwszym razem jak pociagniesz go z celi to moze byc bialawy ale musisz zrobic pare razy takie wciagniecie zrobic zeby bylo wiarygodne .

 

To fotka elektorlitu ktory ma dobra gestosc czyli jest w pelni naladowany ale ma czarny elektrolit i jest kapa

Auto nie kreci ..

 

http://i47.tinypic.com/73dt8g.jpg

Everyday I’m hustlin'

http://i53.tinypic.com/28tfl1c.jpg

Opublikowano
Tak jak mówi kolega, zmień aku na nowy, pewnie masz jeszcze oryginalny akumulator z 2004 r., producent zaleca zmianę bateri po trzech latach użytkowania.
"Urzędnicy są jak książki na półkach, im wyżej postawieni, tym rzadziej do czegoś słuzą" Napoleon Bonaparte
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Moj aku dozyl 4 lat. Zaczelo sie od lapania bledow dziwnych, jak tylko robilo sie zimno, lapal go z rana - ciagle ten sam, czujnik skretu kierownicy. W serwisie chcieli juz calosc wymienic (jest w przyrzadach przy kierownicy), ale nie podobalo mi sie to, ze jak tylko bylo cieplo, auto mialo 0 bledow. Zmiana aku na nowy oryginal zalatwila sprawe, od 3 miesiecy 0 bledow.

 

Zacznij od wymiany, bo padniety aku (zyje 3 do 5 lat) lub regulator napiecia (wytrzymyje ok 150-200 tys km przebiegu) to 99% problemow zwiazanych z elektryka w BMW.

Opublikowano

Dokładnie tak samo pomyślałem gdy tylko zaczęły się kłopoty, (niestety nie napisałem tego w poście) akumulator wymieniłem na nowy ale problem pozostał niestety. Zmierzyłem napięcie ładowania, jest równe ok 14,4V i akumulator ładnie się ładuje podczas pracy silnika.

Jadę dziś na wypalanie DPF, przy okazji może sprawdzą elektrykę.

Opublikowano

No i wyszedł pierwszy problem.

Czujnik na klemie minusowej jest padnięty i unimożliwia ponoć dalszą diagnozę usterki.

Samochód z niewiadomych przyczyn nie przechodzi w stan uśpienia, w który powinien przejść po ok 1,5 godz. od zamknięcia.

Pobór prądu wynosi w stanie spoczynku ok 5A i dlatego rozładowywuje się akumulator.

Ale dlaczego jest tak duży pobór i występuje brak stanu uśpienia nie wiadomo.

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam miałem ten problem w e61. Niestety rzecz jest bardzo kłopotliwa. Po wyjęciu kluczyka ze staycyjnki samochód powoli przechodzi w stan uśpienia co oznacza, że powoli wyłaczają się wszystkie obiorniki i zmniejsza sie pobór prądu. Jeżeli jakiś sterownik jest uszkodzony daje zwrotny błędny impuls do komputera i ten na nowo wzbudza wszsytkie odbiorniki - dokładnia tak jak włożenie kluczuka do stacyjki. Akumulator jest na pełnym zuzyciu prądu bodajże 12 A. Kilkuletni akumulator nie przetrzymuje dwóch nocy. Niestety posiadany software w ASO nie był w stanie zidentyfikować jaki sterownik daje fałszywy impuls. Jedyną radą jest odłączanie sterowników, pomiar amperomierzem metodą prób i błędów sprawdzanie jakie urządzenie jest zepsute za każdym razem trzeba czekać ponad godzinę. Z tego co wiem to jedyny sposób. W moim przypadku rzecz dotyczyła elektryki fotela kierowcy. po wymianie sterownika wszstko było ok. Niestety zdiagnozowanie o co chodzi może potrwać kilka dni.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam miałem ten problem w e61. Niestety rzecz jest bardzo kłopotliwa. Po wyjęciu kluczyka ze staycyjnki samochód powoli przechodzi w stan uśpienia co oznacza, że powoli wyłaczają się wszystkie obiorniki i zmniejsza sie pobór prądu. Jeżeli jakiś sterownik jest uszkodzony daje zwrotny błędny impuls do komputera i ten na nowo wzbudza wszsytkie odbiorniki - dokładnia tak jak włożenie kluczuka do stacyjki. Akumulator jest na pełnym zuzyciu prądu bodajże 12 A. Kilkuletni akumulator nie przetrzymuje dwóch nocy. Niestety posiadany software w ASO nie był w stanie zidentyfikować jaki sterownik daje fałszywy impuls. Jedyną radą jest odłączanie sterowników, pomiar amperomierzem metodą prób i błędów sprawdzanie jakie urządzenie jest zepsute za każdym razem trzeba czekać ponad godzinę. Z tego co wiem to jedyny sposób. W moim przypadku rzecz dotyczyła elektryki fotela kierowcy. po wymianie sterownika wszstko było ok. Niestety zdiagnozowanie o co chodzi może potrwać kilka dni.

 

 

ile Cie to kosztowało? robiłeś w ASO?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.