Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam.Jestem po wymianie kolektora wydechowego.(bylo ciezko bez zdjecia pokrywy zaworow),ale poszlo.Musialem wymienic przewod przelewowy,ten co dochodzi do wtryskiwaczy.Nie wiem czy to ma znaczenie, ale zlikwidowalem EGR.Samochod za chiny nie moze odpalic. :( .pomozcie
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź dokładnie czy może czegoś nie podpiąłeś, podepnij komputer wtedy będzie łatwiej zlokalizować.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
A może poprostu sie zapowietrzył i tyle,odkręć jedną rurke od wtrysku i zobacz czy paliwo dochodzi jak kręcisz rozrusznikiem.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie jest to raczej zapowietrzenie jeśli robiłeś tylko to co napisałeś.

Co dokładnie zrobiłeś z egr?

 

Komp by się przydał.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Dzisiaj probowalem odpalic,paliwo do wtrysku dochodzi,chce zaskoczyc ale nie moze.Nie wiem co sie tam dzieje, bo nie ma narazie nikogo do pomocy.Wszystko jest chyba podlaczone dobrze.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak trochę poza tematem, odpinałeś aku? Może rozsynchronizował się ews, na tym etapie komputer mógłby pomóc.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 3 tygodnie później...
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam


Podłączę się pod temat.


Okazuje się że mam pęknięty kolektor wydechowy (blaszak).

Wymiana na żeliwny. Jakie rozwiązanie jest sprawdzone:

1. nowy żeliwny - ok 200 zł Allegoro

2. nowy żeliwny - ok. 450 zł Allegro

3. używany z E39


Przy okazji pamięta ktoś oznaczenie i rozmiar nasadki do tych 3 śrub mocujących turbinę z kolektorem. TORX 12-kątny.


Pozdrawiam

Grzegorz

Opublikowano

Witam


Panowie proszę o odpowiedź ponieważ w bieżącym tygodniu muszę skompletować części. Wymianę planuję w najbliższą sobotę


Pozdr.

Grzegorz

Opublikowano

Bedzie ok prawdopodobnie. Zamawiaj zakladaj i zapomnij o temacie.... nie ma co sie zastanawiac zadnej negatywnej roznicy nie ma po zmianie na zeliwny

:lol:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Wczesniej spawalem blaszany oczywiscie :duh:
a splanowałeś go po tym spawaniu? Mój zostawiłem na wszelki wypadek gdyby żeliwny się nie sprawdził i powiem ze po przyłożeniu do poziomicy są takie odchyły jak przy przyłożeniu banana. Spawanie tylko potęguje te wygięcie wiec nie ma dziwu ze znowu pękł - nastąpiło naprężenie a po dodaniu temp (te kolektory jak ktoś dobrze daje rozgrzewają się pewnie do czerwoności) na dzień dobry pęka. No i jeszcze spawanie było pewnie zwykłym migomatem (MAG/MIG), a powinno się TIGiem bo są pęknięcia na rantach + od środka nie do pospawania MAGiem.

 

kupowałem podobny i jestem zadowolony. Na początku się zesrauem bo dymiło spod maski i śmierdziało myśląc że coś skopałem i 6 godzin roboty na marne, a okazało się że ta emalia na kolektorze to jakaś tania farba była i musiała się wypalić wpierw najpierw. Acha, ta mała dziurka (wylot do chłodniczki/EGRu??) w żeliwnej wersji jest za płytko odlane przez co dołączeniu rurki do tego idącej będzie lekkim problemem bo jeśli krótszy to będzie inny kąt przez co tzreba naginać, ale aby złapać 2 śrubkami to już dojdzie a soczewka w środku spasuje oba elementy.


Kolejna sprawa to dziury na turbo są w innym miejscu (o centymetr odsunięte od głowicy - coś jakby kolektor był szerszy) przez co po przykręceniu turbo dolna podpora turbiny jest również odsunięta od bloku - ale dajesz jakiś dystans w postaci kilku podkłądek albo jednej wiekszej nakrętki i po sprawie. 350zł kolektor + własna robota i naprawa za grosze a skuteczna (nowy oryginalny to 2 tysie)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.