Skocz do zawartości

AIR BAG sie swieci po demontazu kierownicy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam taki problem ze po włączeniu zapłony kontrolka poduszek gasnie i zaraz sie zapala, a wszystko to stało się po demointazu kierownicy( co oznaczało odłaczenie poduski) Musiałem stacyjke naprawiać. Wszystko podłączyłem tak jak było ale kontrolka sie swieci.

 

Czy da sie to jakoś usunąć bez podłączania pod interfejs diagnostyczny. jeśli nie to jaki interfejs polecacie za niewielkie pieniadze

NAPRAWA STEROWNIKÓW ABS BOSCH-a

Promocja dla klubowiczów 200zł :)



gg 2921736

602 888 262

LUBESLKIE okolice Łukowa

Opublikowano

Nie, nie da się tego usunąć inaczej niż komputerem. Układ SRS jest najbardziej pamiętliwym układem elektronicznym w samochodzie.

 

Polecam Boscha, dowiesz się przy okazji, co inngo dolega Twojemu autkowi poza SRS.

 

Błąd nie powstał przez odłączenie i przyłączenie poduszki. Musiałeś przy odłączonej poduszcze włączyć zapłon albo chociaż pierwszą pozycję kluczyka. Piszesz, że grzebałeś przy stacyjce, więc możliwe. Nie przypuszczam, żeby SRS na prawdę był uszkodzony.

Kai
Opublikowano
gdybyś przed demontażem poduszki odłączył akumulator to błąd by nie powstał, nie wolno odłączac poduszki na włączonym zasilaniu bo istnieje niebezpieczeństwo odpalenia poduszki lub uszkodzenia modułu Air Bag'u

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano
I tu sie myslisz. Nawet jesli odlaczyl bys akumulator to by vsie ten blad pojawil. TO jest niezalezne zasilanie. W razie wypadku jesli akumulator siadzie to poduszka jest dalej aktywna. BOSCH SERVICE skasuje Ci blad w 5 sekund. Ostatnio tez to robilem, ale mi kontrolka zapalila sie jak wjechalem w duza dziure.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
Ja taką operacje przeprowadzałem z odłaczonym akumulatorem i nie mam błędu.Ostatnio się nawet zdziwiłem,bo kolega wyciągał fotel pasażera ( e36) ,wypiął kostkę od maty,bez odłączania akumulatora i błąd się nie pojawił. :shock: W serwisie powiedzieli mu,że dopiero po przekręceniu kluczyka się srs uaktywnia.
Opublikowano
I tu sie myslisz. Nawet jesli odlaczyl bys akumulator to by vsie ten blad pojawil. TO jest niezalezne zasilanie.

 

Mylisz się, nie ma zadnego oddzielnego zasilania. Sam demontowałem kierownicę i poduszkę z 5 x. Wystarczy to robić na wyłączonym zapłonie i pamiętać o tym żeby nie włączać zapłonu kiedy poduszki nie ma podpiętej do układu.

Opublikowano
I tu sie myslisz. Nawet jesli odlaczyl bys akumulator to by vsie ten blad pojawil. TO jest niezalezne zasilanie.

 

Mylisz się, nie ma zadnego oddzielnego zasilania. Sam demontowałem kierownicę i poduszkę z 5 x. Wystarczy to robić na wyłączonym zapłonie i pamiętać o tym żeby nie włączać zapłonu kiedy poduszki nie ma podpiętej do układu.

 

Dokładnie, też sie zdziwiłem czytając to co Mlodzik18 napisał bo ściągałem poduche w oplu i w renault i nigdy mi sie błąd nei pokazał. poduszka jest całkowicie wyłączona kiedy zapłon jest wyłączony, po to aby poduszka nie wystrzeliła kiedy samochód stoi np. na parkingu, czy jedzie na lawecie. Była jakieś 3 lata temu taka historia w Volvo( chyba volvo nie pamiętam dokładnie) że poduszki właśnie były zasilane na wyłączonym zapłonie i na dużym słońcu w upalne dni potrafiły eksplodować (była nawet ofiara - małe dziecko zostało udeżone przez poduszkę) . bateria ktura sie znajduje przy poduszce służy tylko i wyłącznie do odpalenia ładunku, a nie do podtrzymywania pamięci błędów. W Renault 19 poducha działą sama w sobie, nie ma żadnych zewnętrznych czujników, poduszka nie jest z niczym połączona, cały układ SRS + czujnik bezwładnościowy znajduje sie w kierownicy i tam też poduszka jest aktywna cały czas, ale z wejściem modelu megane zostało to zmienione.

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano
I tu sie myslisz. Nawet jesli odlaczyl bys akumulator to by vsie ten blad pojawil. TO jest niezalezne zasilanie. W razie wypadku jesli akumulator siadzie to poduszka jest dalej aktywna. BOSCH SERVICE skasuje Ci blad w 5 sekund. Ostatnio tez to robilem, ale mi kontrolka zapalila sie jak wjechalem w duza dziure.

 

I tu się mylisz. Poczytaj, co koledzy napisali...

 

W module SRS jest faktycznie podtrzymanie w postaci sporego kondensatora dla kawałka układu odpalającego poduchę, ale przy wyłaczonym zapłonie nawet on się dość szybko rozładuje. Jest ładowany tylko od momentu przekręcenia kluczyka w I pozycję.

Kai
Opublikowano
Eee tam, odłączałem aku na długo w wielu BMW (i nie tylko), baaardzo żadko zdarzało się, że się zaświecała (mniej niż 1%).
Opublikowano
Eee tam, odłączałem aku na długo w wielu BMW (i nie tylko), baaardzo żadko zdarzało się, że się zaświecała (mniej niż 1%).

 

Zanczy rozumiem, że przed grzebaniem przy SRS odłączyłeś akumulator?

Jak tak, to błąd SRS nie ma prawa się włączyć.

Kai
Opublikowano

ma prawo

 

bład na napiecie zasilania !

 

ale wtedy nie pali sie kontrolka bo go ma jako sporadyczny

 

 

pozdrawiam

POSPOLITUS MANIAKUS BEEMWUUS
Opublikowano

sorki...ale przy okazji tego tematu...czy za pomoca takiego interfejsu kupionego na allegro da sie kasowac takie rozne airbagi itp.? a jesli tak t jakim programem i skad go moge wytrzasnac? dzieki z gory za pomoc i pozdro!!,

Daniel

Opublikowano

chyba malo komu udalo sie odpalic ten interfejs z allegro za 150pln na tyle zeby chodzil i kasowal bledy...... temat interfejsu juz sie kilkakrotnie przejawial

 

wiec zostaje stacja diagnostyczna z boschem, guttmanem, modic-iem albo interfejs+carsoft

 

nie wiem skad jestes-mam carsofta 6.1 i dzialajacy fejs do niego, wiec moze moglbym pomoc

Rafi DJYendruh


sharky: srebrne E24 635 CSiA

Citroen XM oraz GMC Savana

GG # 142068

[email protected]

Opublikowano
Eee tam, odłączałem aku na długo w wielu BMW (i nie tylko), baaardzo żadko zdarzało się, że się zaświecała (mniej niż 1%).

 

Zanczy rozumiem, że przed grzebaniem przy SRS odłączyłeś akumulator?

Jak tak, to błąd SRS nie ma prawa się włączyć.

 

Zawsze przed grzebaniem w Airbag-ach odłączam aku .... Zawsze.

Opublikowano
ma prawo

 

bład na napiecie zasilania !

 

ale wtedy nie pali sie kontrolka bo go ma jako sporadyczny

 

 

pozdrawiam

 

 

Z tego co wiem w systemie SRS nie ma błędów sporadycznych .... Zbyt niebezpieczny system dla użytkownika. Jest błąd = wyłączenie systemu i kontrolka na desce.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.